SOKERIKLUBI II

Moi!

Pääsiäinen meni kunnialla läpi, ilman mässäilyjä, mutta sen jälkeen onkin ollut vähän hankalampaa, syöppöpeikko vaanii olkapäällä ja on välillä saanut musta vallan... :whistle: Ei mitään järjetöntä silti, onneks. Jospa tästä taas pikkuhiljaa pääsis normaaliin päivärytmiin.

Meillä on ollu melkosta kaaosta, mun vanhemmat oli täällä pääsiäisen ja Täydellinen Isäni taas sekoitti hommat hienosti. Esikoistytöllä oli vaikeuksia nukahtaa iteksensä, mitä on tehnyt kyllä hienosti jo 5 kuukautta, ja nyt isä sitten sanoi ettei lasta saa missään nimessä jättää yksin itkemään (vaikka käyn tietysti huoneessa välillä häntä rauhoittelemassa, jos kovasti itkee), siitä jää kamalat traumat ja on ihan luonnotonta, että pieni lapsi nukkuu omassa sängyssä omassa huoneessaan yms yms... Ja mulla ei oo kanttia sanoa isälleni vastaan missään asiassa. Ihan oikeesti olis psykologilla/psykiatrilla hommia tän mun isäsuhteen kanssa... *huokaus* No, onneks se lähti jo aiemmin meiltä, ja äiti lähti tänään. Äidin kanssa ei oo kyllä mitään ongelmia, se on niin täyttä kultaa koko ihminen. :heart:

Nyt esikoinen sit nukahti päikkäreille itsekseen 20 minuutin kiljumisen jälkeen. Julma äiti oon... No ei sentään. Kävin tietty siellä välillä rauhottelemassa.

Miten tämä nyt liittyy painonhallintaan? Ei mitenkään. Tai no, liittyy siinä mielessä että kun yks asia mättää niin helposti alkaa se syöpöttelykin, niin mulle ainakin kävi.

Nyt on jotenkin nuppi ihan tyhjä. Jatkan kun taas ajatus lentää selkeemmin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 21:31 linnea 75 kirjoitti:
hop!

hieno on Seltsu! ja laiha!

miulla hirvee syöppöhulluus olis, joten taidan mennä a-a ennen kuin tapahtuu kauheita.

ja kaikille munia ahmineille; vapautus ja uusi päivä! :hug:
Kiitti. :ashamed: Nyt menee muuten mun tavoitehousut jalkaan, ja pääsiäisenä pidin ikivanhoja farkkuja jalassa, jotka oon ostanu 8. luokalla! :D

Tavoitehousuista huolimatta olis kova hinku vielä tiputtaa ainakin 5 kiloa. Ei tosin tuu onnistumaan tällä mässäilyhimolla... :whistle:
 
PASHA 4:LLE

2 rkl margariinia (40 %)
2 valkuaista
1 kypsä banaani
½ sitruunan mehu
5 dl maitorahkaa
½ tl raastettua sitruunan kuorta
4 rkl rusinoita
2 tl vaniljasokeria
makeutusjauhetta

1 annos = 3 p

Tossa on vielä tuo pasharesepti, vaikka pässiäinen oli ja meni. Ens vuotta ajatellen...

Mulla ei oo ohjetta, miten tuo virallisesti pitäs tehdä, mä vatkasin valkuaiset, valutin rahkan, muussasin banaanin ja pilkoin rusinoita vähän pienemmiks ja sotkin kaiken sekaisin ja pistin yön yli jääkaappiin tekeytymään. Hyvää oli! Oikeesti parempaa ku se perinteinen "voipasha".
 
linnea 75
hello kaik ja erityisesti champpis ja seltsu-us.

champ, kyl se siitä. pitää vaan jaksaa syödä sitä korvista tulevaa ruisleipää ja kasviksiin jne, ettei pääse tulee nälkä ja... :ashamed: ite todistin tänään just tämän, koskapa jätin puuron väliin ja söin vaan jotain pientä. sitten maistuikin kotvan kuluttua täytevohvelit (á 40kcal, mie söin varmaan parikymmentä....) :ashamed:

eilen kävi semmoinen hulluus, että meinasin tappaa itseni terveellisellä ruualla, jos vähän liioitellaan. oli semmoista kaalikäristystä ja tuumasin, että syödään pois, ettei jää viereksimään (oishan se voinu tänään syödä jou). ahdoin vaikka ei ollut yhtään nälkä, varmaan kaksi isoa lautasellista jo täyteen vatsaan. sitten oli puuroa kattilassa... sovelsin samaa periaatetta ja työnsi lusikkaa suuhun vaikka tuntui, että kohta halkeen (laittakaa miut oikeesti jonnekin syömishäiriöisten hoitoon... :eek: ). viel taisin jonkun jogurtin vetää, ehkä isoja porkkanoitakin, kun tuntui, että illalla pitää niitä syödä. sitten join kauheesti, kun imetän ja kaalin ja ruisleseiden takia pitää...... :eek:

-> sitten se kaikki alkaa turvota mahassa..... siis illan istuin vessassa, en sano mitä siellä tein ja mitkä määrät (anteeksi, toivottavasti ei nyt nouse kellään mämmit väärään kurkkkuun). maha ei pienentynyt yhtään, ihan tiukka pallo täynnä kaasua, komissario Palmu. yö meni vaikertaessa ääneti ja valvoessa, niin kovasti koski eikä uni tullut. aamulla alkoi kipu hellittään tuossa kympin aikaan (siksi jäi se puurokin) vaan öllötys vaani kauan.

nyt jo ihan ok, mutta pitää varoa tuota sairaanloista ylensyömistä, oli kyllä viime yö semmoinen, että aika tampio olen, jos uudelleen moista haluan.

nyt mie lähen katsomaan muodon vuoksi vikan jakson videolta. vointeja kaikille, voikun myö oltais jonain päivänä siinä pisteessä, ettei koko maailma enää pyörisi ruuan ympärillä. :whistle: :hug:
 
Voi Linnea... :hug: Kuulostipa melkoiselle rumballe, toivottavasti olo on siis jo nyt parempi! Tätä tämä syöppöys on... Mullakin on ihan nakit silmillä, eilenKÄÄN en saanut itselleni kuria vaan mussutin ties mitä, mm. puoli pussia poppareita.

Ei muuta, moikka! :wave:
 
Jaahas, mikähän kumma syöppö-hirvitys nyt on liikkeelle livahtanut? :LOL:

Kun täälläkin tuntuu olevan samaa vaivaa näköpiirissä. :eek: Mieli tekee pistellä suuhunsa niin kaikki suklaat, keksit, popparit kuin muutkin ruokaa muistuttavat aineet tuolt kaapin perukoilt. Niin ja nuo suklaat kun olin ostanut lapsille pääsiäis-herkuiksi (unohtuivat kaappiin, mokomat ja nyt ne yrittää väkisin hyökätä sieltä mun kimppuun.) :/

Vaan sen verran kyl olen itseeni tyytyväinen et ei ole paino päässyt nousemaan pääsiäisen pyhihsä huolimatta. No, toisaalt ei kyl ole laskenutkaan sitten viimeviikon alun.
Nyt pitäs kyllä saada itsensä jotenkin takaisin laihalle-linjalle ja ostaa kaapit täyteen hedelmii/vihanneksii ja etenkin jättää nuo makeat/kaloripitoiset simat kauppaan. Eikä kyl sitä siideriäkään sitten pitäisi pullo tolkulla litkitellä sitten vappuna. Ääääk, ehkä sitä vois pullollisen maistaa kuitenkin. :headwall:

Täällä tätä syöpöttelyä taittaa sekin olla lisäämässä, kun odottelen ettei nyt sitten vaan alkaisi menkat vajaan kahden viikon päästä. Sillä vaavia ollaan jälleen/edelleen toivomas. Sen helmikuisen ikävän keskenmenon jälkeen.
Elikkä olo on nyt jotenkin hiukka tylsistynyt kaikin puolin. Vaikka olen yrittänyt liikunnalla itseäni piristää. Silläkin uhalla et nokka menee tukkoon->siitepölyt.
Tosin tänään tuli sitten olosuhteiden pakosta pikkusen niin kuin tauko jalan kulkemiseen kuopuksen kanssa.
Meillä eilen hajosi hyvin palvelleet Emmaljuggan ratas-vanhukset ja nyt on sitten käytössä vain kevyet matkarattaat. Ja niillähän ei tunnetusti pitkiä matkoja pienokaisia tuupita ilman ärräpäitä. :eek:
Niin et jää tältä päivältä pitkä lenkki tekemättä. Kun olisi voinut hyötyliikunnan merkeissä sen tehdä->olis pankkiin kipiteltävä makselemaan eilen netistä tilaamamme uudet rattaat. Tuonne pankille kuin on matkaa sellaiset kahdeksan kilomertiä. ;)

No, ehkäpä iltasella sitten sauvakävelylle pääsen, mikäli joku kuopuksen perään katselee. :headwall:

Vaan olis se ollut mukavaa nyt lenkkeillä kun on suhteelisen hyvä ilma. Sillä illaksi on tänne säätiedotus lupaillut sateisempaa. :/
 
Toivottavasti pääset Touhis lenkille! Me käytiin tyttöjen kanssa tunnin ja vartin nopeatahtinen kävelylenkki. Hyvä fiilis tuli, tasottu taas ehkä pikkasen eiliset mässäilyt. Miks tää nyt on taas näin hankalaa?!?!?! Argh!!! :headwall:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 09:25 tuohu tenava kirjoitti:
Jaahas, mikähän kumma syöppö-hirvitys nyt on liikkeelle livahtanut? :LOL:

Kun täälläkin tuntuu olevan samaa vaivaa näköpiirissä. :eek: Mieli tekee pistellä suuhunsa niin kaikki suklaat, keksit, popparit kuin muutkin ruokaa muistuttavat aineet tuolt kaapin perukoilt. Niin ja nuo suklaat kun olin ostanut lapsille pääsiäis-herkuiksi (unohtuivat kaappiin, mokomat ja nyt ne yrittää väkisin hyökätä sieltä mun kimppuun.) :/

Vaan sen verran kyl olen itseeni tyytyväinen et ei ole paino päässyt nousemaan pääsiäisen pyhihsä huolimatta. No, toisaalt ei kyl ole laskenutkaan sitten viimeviikon alun.
Nyt pitäs kyllä saada itsensä jotenkin takaisin laihalle-linjalle ja ostaa kaapit täyteen hedelmii/vihanneksii ja etenkin jättää nuo makeat/kaloripitoiset simat kauppaan. Eikä kyl sitä siideriäkään sitten pitäisi pullo tolkulla litkitellä sitten vappuna. Ääääk, ehkä sitä vois pullollisen maistaa kuitenkin. :headwall:

Täällä tätä syöpöttelyä taittaa sekin olla lisäämässä, kun odottelen ettei nyt sitten vaan alkaisi menkat vajaan kahden viikon päästä. Sillä vaavia ollaan jälleen/edelleen toivomas. Sen helmikuisen ikävän keskenmenon jälkeen.
Elikkä olo on nyt jotenkin hiukka tylsistynyt kaikin puolin. Vaikka olen yrittänyt liikunnalla itseäni piristää. Silläkin uhalla et nokka menee tukkoon->siitepölyt.
Tosin tänään tuli sitten olosuhteiden pakosta pikkusen niin kuin tauko jalan kulkemiseen kuopuksen kanssa.
Meillä eilen hajosi hyvin palvelleet Emmaljuggan ratas-vanhukset ja nyt on sitten käytössä vain kevyet matkarattaat. Ja niillähän ei tunnetusti pitkiä matkoja pienokaisia tuupita ilman ärräpäitä. :eek: Niin et jää tältä päivältä pitkä lenkki tekemättä. Kun olisi voinut hyötyliikunnan merkeissä sen tehdä->olis pankkiin kipiteltävä makselemaan eilen netistä tilaamamme uudet rattaat. Tuonne pankille kuin on matkaa sellaiset kahdeksan kilomertiä. ;)

No, ehkäpä iltasella sitten sauvakävelylle pääsen, mikäli joku kuopuksen perään katselee. :headwall:

Vaan olis se ollut mukavaa nyt lenkkeillä kun on suhteelisen hyvä ilma. Sillä illaksi on tänne säätiedotus lupaillut sateisempaa. :/
tuo matkaratas osuus on ihan miun elämään tänään. meillä kans mainiot emaljunga-vanhukset, makuumallissa tällä hetkosella, eikä niissä ole rattainakaan valjaita. no, tuumasin kuitenkin nohevana, että oi miten hauskaa, (tänään) seitsemänkuinen saa istua rattaissa ja nähdä maisemia. isosysteri (opetan esikoiselle stadia, osaa jo sanoa, et me asutaan landella) ottaa omat leikkirattaa ja niihin Titinallen äidin istumaan. ilma on taas linnunmaitoo ja idylli sanalla sanoen täytellinen.

vauva oli ihan ok ekan puoli tuntia, mutta alkaahan se silmä sitten luppasemaan. meillä tää tuleva oopperalaulaja haluaa aina laulaa (karjua) itsensä ulkona uneen... sen metelin saa yleensä hiljemmalle vevaamalla niitä emmoja vasen-oikee akselilla (väliin tietty eteen taakse, mut se ei ole niin tehokas, tää on ex-koliikki/allerginen vauva, tottunut kunnolla pomppimaan, kun sen ekan 3-4 kk hypin hullun lailla vauva kantoliinassa... no nyt juttu karkaa-). pikku-ukko alkaa siis huutamaan a-a:ta, vevaa siinä sitten semmoisia ikäloppuja gracoja, joista on hajonnut kaikki mahdolliset osat jo esikoisen aikana. hoh hoijaa. mummot hymyää kerrankin ja miulla alkaa ärrät lentelemään. eikun esikoisen rattaa kasaan, Äiti-Nalle tungetaan p*erkeleen gracojen alle kera kuraisten rattaiden. heivaa siinä sitten niitä muutenkin heikkoja rattaita.

ja koko tän retken funktio oli hakea (idylliin kuuluen) esikoiselle tikkari. ängetään sitten naama punaisena kauppaa, josta ne ainoot (allergiselle raukalle) sopivat Niisku Neidot on loppuneet.

äh, mutta eipä koske mahaan. korjatakseni tilanteen menen katsomaan miten käy, kun unniin laitetaan pellille sössö, jossa on kasvissosekeittoon, jossa liikaa valkosipulii, öljyy, sämpyläjauhoja ja ruista. hajusta päätellen ainakin paistoaika tais olla liian pitkä...

:headwall: :wave:
 
Ei täältä malta pysyä kokonaan poissa, ko ootte niin upeita ja hassuja(=LINNEA) :D Ajattelin vaan muutaman sanasen heittää ko kerta tänne eksyin... Eli painoa on tullu kröhm viis kiloo yhteensä, tänä aamuna taas vaaka meinas lennellä seinille ko uskals näyttää tasan 88kg ja mieku eilisen illan olin kokonaan syömättä :eek: Ei auta näköjään yhtään...
Itsekuri ol hurjan hyvä koko päässiisen, yks ainoa suklaamuna livahti suuhun ja heti kankkuun asti :ashamed: Just eilen ol ultras käynti ja vauveli voi oikeen hyvin, vastaa viikkojaan eli 34+1 tänään ja muutenkaan ei ollu myrkytykseen viittaavia oireita. Viimekshän turvotukset ol jo näillä viikoilla alkanu ja silleen... Mut kaikki ol jees =)
Jatkakaahan työ laihtumista, mie lihon vielä pikkusen aikaa ja toivottavasti se sit jää siihen, eikä tuu roskaruokaa syötyä vauvanteennin jälkeen sen helppouden takia \|O
Mut heihei taas :wave:
 
linnea 75
tänks pirpiz! :D

luin eilen selityksen iltasyöpötykseen: "elimistöm kylläisyysarvo on iltaisin pienempi". siinä siis vastaus yhteen universumin suurimpaan kyssäriin.

jou, ja paino laskee vaan, vaikka ei enää kyl tarvitsi, vaan en viel valita. siis 55,7 aamulla.

kirkumishuutoa, joten :wave:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 15:44 pirpiz kirjoitti:
Minä - Linnea = KOLMASLUOKKALAINEN LAPS; EI OU REILUUUUUU \|O \|O \|O :'(
hei, älä nyt tommosta mieti! :hug: kyllä ne kakarat karisee siultakin! ihan varmasti. :hug: ja jos lohduttaa, niin on tässä porkkana poikineen pureskeltukin... hei, ja kyseessä on varmasti kevytrakenteinen kolmasluokkaleinen lapsi. hih?

sain tänään uudet lenkkarit (ostin viime kesänä liian kalliit ja liian isot, ei niitä pidä Erkkikään, tai sille ne vois ehkä sopia jou). kun halvalla sai. siis makso peräti 10 egee sittarissa.

sitten löysin vanhat verkkarit, jotka kummasti kutistu vyötönauhan kohdalta (kaikkea ne valmitaakin, perkuleet ;) ) tuossa joku vuosi sitten. no, ne oli siis kasvaneet kaapissa ja mie nämä uusvanhat (olis pitäny lainata viel jotain joo, eikä kyl ollu sinistäkään) vaateet ylläni tepustin 1100 askelta lenkillä kera vaunun. kovasti ylpee, siis tepsuista, mutta myös tästä säästölinjasta, luulisi, jottei ukolla ole nokan koputtamista kerrankin.

tämmöistä höpöttelen, tein taas ihme paistosta, ei onnistunut tällä kertaa, mikä on miun tapauksessa, no ei edes hidaste. :D

täällä on niin hiljaista, jotta pitää kohta kiljaista.

TSEMPPIVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug:
 
perjantaina lähti lähete kättärille,sokerit on jo joka aamu 5-5.5

toivottavasti tulis nopeeta kutsu käyrälle (sais maata päivän :kieh: )

kyl tää tästä,pääsen ultriin ja tarkempaan syyniin ett vauvalla ois kaikki hyvin.

enää 10 viikoa :D
 
linnea 75
D-mamma, saisikohan sinne käyrään ottaa lukemista? itekin tullut niissä maattua siinä määrin, että olisi siinä yhden Maria Kallion nyt ainakin vetäissy.

Pirpiz, mie olen painanut 90 kiloa ja pituutta 158cm. siis lohdutus. se olikin ekaluokkalainen, miulla lukihäriö.

nyt syömään, kun Armahain on laittanut kystä kyllä. :D
 
Eiku kolmasluokkalainen, miulla kirihäiriö :D :LOL:
Oothan tuota ollu tuhti...Mie olin samanpainoonen ko menin esikkoa noutamaan ja kuitennii 166cm...No nyt out varmasti tosi nätti sitten =) Mahtava saavutus ja tooosi vihreenä oon \|O :flower: <br><br>
 
Hei moi.
Muistatteko mua?
Mä olen taas intoa täynnä (maanis-depressiivinenkö?) (olikohan oikee sana?)
Mun ikioma personal ruoska on puhkunut ja puhissut niin että olin tänään vielä illalla rulliksilla suihkimassa. ( en kaatunut :) )
Painoa on paljon mutta ei se maailma tähän kaadu. Ei uutta alkua vaan jatketaan tästä- jos vielä pääsen joukkoon :ashamed: lusmu kun olen :x

Jahas ja eikös se naisten kymppi ole tulossa? Mites sinne ilmottaudutaan? Tarvii haastaa personal ruoska mukaan... Ja kaikki muutkin tietty ketä pääsee. Ei siis tapaamista vaan ihan vaan naisten kympille menijöitä.???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 18:41 linnea75 kirjoitti:
ps. siitä sössöstä tuli oikein jees! käyn laittaa sokruklubin keveisiin, niin kipsu ilahtuu KUNHAN ENSIN PALAA kehiin, KRÖHOM.
Häh mitä - kuka- siis minäkö-? Juu täällä :D *hyppii tuolilla mutta varovasti koska edellisestä meni jalat poikki- oikeesti*

Kiitos muuten siitä pastareseptistä...

Ja tsemppiä synnytykseen...

Voimia remonttiin...

Kenet unohdin?

:hug: KAIKILLE :wave:
 
Huomenia sokru-mammat!

Nyt paistaa auriinko, niihaaanaaaa!!! B)

Vai onko? :/ Silmät kutiaa, nokka vuotaa, väsyttää.......

Siis leppä kukkiii jo ja kohta jatkaa koivu. :eek:

No, noist huolimatta nyt pääsee pyöräilemään, kun nuo meitin rattaatkin sanoi viime viikolla palvelus-sopimuksensa irti. :kieh:
Hmmmm. Juu siis istutan kuopuksen sellaiseen peräkärryyn ja sen kiini pyörään. Niin johan päästään kulkemaan pitkiäkin matkoja. Sillä tuo kuopus-neiti näkyjään nauttii kyydistä kun kärrystä usein kuuluu hänen "lauluaan". :D Vaan sanojahan ei kyl ymmärretäviä viel tule, mut kuiteskin.

Pikkasen viel kehaisen! :ashamed: Paino aamul 84.6kg. (Lähtö kun oli siis 90kg syksyllä ja helmikuussa 88kg, pituuta on tuollaiset 163cm.) Vaik ei viikko oikein kurilla läpi mennytkään etenkin kun oli sukuklaisen 70v juhlat ja seillähän piti niin voileipäkakut kuin täytekakutkin yrittää tuhota. :p

Mut nyt huhuilemaan koululaiset opintielle ja sitten itse pyörän selkään + kuopus peräkärryyn ja polkemaan. ;) Niin kyl nuo kakut saavat kyytiä ja muutkin ylimääräiset ihramakkarat. :LOL:
 
linnea 75
hellous kaikki ja kas, vanha kuomasemme Kipsukin ilmoittautuu vahvuuteen, on tässä kaivattukin *toruu äidillisesti* ei vaiskaan :hug:

Pirpiz, kiitos vaan nätteys olettamuksesta. mutta on naama kai sen verran vino, ettei nyt sentään kauneus vastaatulijoita häikäise, jos on aivan au natural. tai toisaalta, paljon on aurinkolaseja tullut vastaan... ai se en olekkaan mie, vaan aurinko :LOL: no joo.

Touhulle paljon onnea! mahtava tahti!!!!

mie en mittään täällä. ainut tän rintamalinjan saavutus lienee, jotta eilen mentiin "pelaamaan fudista" perheen voimin. kolmevee pakki ei kyllä antanut muiden koskea prinsessa-palloon, vaan halasi sitä vaihtokopperossa.

mutta mie, ah niin urheilullisena pinkasin kentän ympäri (en ole tajunnut, et jaliskentäthän on hirmu isoja, ne pelaajat joutuu juoksemaan ihan hirveesti). sitten menimme urheilukentälle ja juoksin sen ympyrän (400m) neljästi (ainaski!). ympyröiden välillä mie kyllä pidin rehvastelupaussit. sitten tein viel vaunujen kanssa pikku lenkin, mutta alkoi olla jalat (ne uudet uljaat kymmennen egen lenkkarit) sen verran kipeät, että into loppui siihen. en jaksanut ahertaa puuharhassakaan, vaikka siellä olisi hirveesti hommia. vaan siinäpä ovat.

niin. ja jäätelöa (kaura ja tofu siis) ja muutakin herkkua (en kerro mitä, se jää muuten takaraivoon) on tullut ahmittua. vaan koska olen päättänyt, että luiden päällä saa olla jonkun verran sitä lihaakin, niin ei haittaa mitään.

kaikille isot :hug:

ps. milloin se kymppi on? meinaan joskus mennä johonkin semmoiseen, vaan en varmaan ensi kesänä viel. pitää treenata ja saada itsensä vähän orientoituneemmaksi ulkomaailmaan (miu en saa itseäni vauvasta irti kovin helposti vauvavuoden aikana, joku semmoinen emogeeniys. ja toisaalta ei ole täältäpäin Suomea mikään pikkujuttu "pistäytyä" kympille).

pss. Seltu, mie näin semmoisen sukujuuri ohjelman ja siinä oli nainen, joka muistutti siun profiilin kuvaa. no, oli sillä tummat hiukset ainakin. et siis ollut sie vai?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 19:15 linnea 75 kirjoitti:
pss. Seltu, mie näin semmoisen sukujuuri ohjelman ja siinä oli nainen, joka muistutti siun profiilin kuvaa. no, oli sillä tummat hiukset ainakin. et siis ollut sie vai?
Nöyp, en oo telkkarissa ollu.

Maanantairaportti: -600 grammaa viikossa, en tajuu miten on voinu lähtee! Mutta paino siis nyt 69.3 kiloa. Jesjes! :D
 

Yhteistyössä