Kilttimies muistelee katkerasti omia fuksiaisia kun käy hakemassa kälyn kaupungista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se fuksiviikko meni vielä jotenkin oletettavasti koska se oli pakollinen ja tutorit sai palkkaa meidän paimentamisesta. FUksiaisissa minut laitettiin asianmukaisesti ryhmään muiden kanssa mutta jälkeenpäin olisi pitänyt huomata ettei minua haluttu sinne. Illan lopuksi piti olla juhlat ja tutori antoi minulle oikean paikan mutta juhlan päättymisajan. Olin paikalla kun muut oli jo matkalla kotiin ja jälkeenpäin sain kuulla että se tutori suorastaan luikki pakoon.
 
Pakko tähän väliin kertoa, että sen lisäksi että mua unetti ja peitto hellästi hali, kävi mielessä kaik turhanpäiväinen mitä yliopistossa joutuu tekemään, kuten bileet ja muut sosiaslisesti mukatärkeät jutut, ja sit länttäsin kellon kiinni ja nukuin.

Siihen jäi mun opiskeluni.
 
vierailija
Pakko tähän väliin kertoa, että sen lisäksi että mua unetti ja peitto hellästi hali, kävi mielessä kaik turhanpäiväinen mitä yliopistossa joutuu tekemään, kuten bileet ja muut sosiaslisesti mukatärkeät jutut, ja sit länttäsin kellon kiinni ja nukuin.

Siihen jäi mun opiskeluni.
Ei kilttiskään mikään bilehile olisi ollut mutta minut ulostettiin kaikesta. Kaikki ilmeisesti koska lausuin fuksiviikolla että on tärkeä noudattaa lainsäädäntöä yhdistystä hoitaessa. Vähät tiesin että ainejärjestössä viis veisattiin lainsäädännöstä.
 
vierailija
Sinulta puuttuu kyky lukea asioita rivienvälistä. Olet asioissa jäykkä kun betonipilari ilman huumorintajua ja minkäänlaista joustoa. En ihmettele lainkaan miksei sinua haluttu mukaan hauskanpitoon. Showstopperi pahimmasta päästä ei jatkoon.
 
vierailija
Sinulta puuttuu kyky lukea asioita rivienvälistä. Olet asioissa jäykkä kun betonipilari ilman huumorintajua ja minkäänlaista joustoa. En ihmettele lainkaan miksei sinua haluttu mukaan hauskanpitoon. Showstopperi pahimmasta päästä ei jatkoon.
Showstopperi tai ei niin olisin vastuuasemassa lopettanut sen salakapakan jos ainejärjestöllä sellainen oli. En olisi ollut ottamassa tuomiota siitä että muut saa puoli-ilmaista kaljaa. Sain tietää noista salakapakoista vasta korona-aikana, valmistumisen kynnyksellä. Epäselvää jos niillä oli sellainen mutta puhui että olisi ollut mukana tuollaisessa toiminnassa.
 
vierailija
Se fuksiviikko meni vielä jotenkin oletettavasti koska se oli pakollinen ja tutorit sai palkkaa meidän paimentamisesta. FUksiaisissa minut laitettiin asianmukaisesti ryhmään muiden kanssa mutta jälkeenpäin olisi pitänyt huomata ettei minua haluttu sinne. Illan lopuksi piti olla juhlat ja tutori antoi minulle oikean paikan mutta juhlan päättymisajan. Olin paikalla kun muut oli jo matkalla kotiin ja jälkeenpäin sain kuulla että se tutori suorastaan luikki pakoon.
Muistisi on alkanut pätkimään! Teit samanlaisen aloituksen jo 27.8.

Tutorit esitteli paikkoja ja käytäntöjä. Yhden ryhmätapaamisen aikana satuin lausumaan että lainsäädännön noudattaminen on ainejärjestölle tärkeää ja että tunnen määräykset varsin hyvin koska olen ollut hoitamassa yhtä yhdistystä ennen.
Vähät tiesin että minut ulostettaisi aivan kaikesta tuon takia. Ainejärjestössä oikeasti viis veisattiin aika monesta. Sinne oli päässyt muodostumaan sisäpiiri joka sitten sopi keskenään kuka hakee mihinkin ylioppilaskunnan ja yliopiston luottamustoimiin. Tajusin tilanteen vasta vuosia myöhemmin valmistumisen kynnyksellä.
Viimeinen naula arkkuun oli varsinaiset fuksiaiset myöhemmin syksyllä. Olin ilmoittautunut illan juhlaan normaalisti mutta minulle kerrottiin "vahingossa" päättymis- eikä alkamisaika. Olin juhlapaikalla kun viimeiset oli poistumassa ja seuraava ryhmä tulossa.
 

Yhteistyössä