SOKERIKLUBI II

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 15:38 Kipinätär kirjoitti:
vee-ii-tee-tee-uu: Pitäiskö munkin pisteillä? Mammadieetinkin ostin ja 4vk jaksoin... Kaikkee alotan ja lopetan. (sokeriklubi on ja pysyy :D ) Ei kun oikeesti... Jottain tarttis tehrä. *fundeeraa*
Suosittelen. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 13:58 Kipinätär kirjoitti:
Darelbeida =darby Mun mietteissä koska nimi on ihan uskomattoman vaikea muistaa, anteeksi :ashamed:

Mulle kanssa poika sanoi että äiti sunkin pitää ostaa tommonen kone (tv-shoppi) niin sitten säkin olet laiha. (jos siinä tulis mukana ne tissit kanssa niin voisin ostaakin :D )

Paljonko sulla on painoa tai mikä sun painoindeksi on kun lääkäri on tollasia ehdotellut? Mulla on sen 37... paino heittelee 94-98. Tänä vuonna laihtunu melkeen 20 kiloa ja 15 siitä tullu takasin. (siis 3kg pois 3kg takasin- 3kg pois 3 kg takasin jne.) Mikä siinä mahtaa olla että heti kun saan painon 94-95 niin lopetan laihiksen ja paino nousee.??

Jahas jogurtti aika... JA janokin on. Ihanaa kun on lämmintä. Eikka on nukkunut eilen ja tänään sisävaatteissa toppapussin sisällä vaunuissa mutta nyt tuntuu että toppapussikin on liikaa.
JUU on vaikee :whistle:
Nimestä ekaks..se on suomennettuna valkoinen talo. Ei se amerikan :LOL: vaan marokon, eli casablanca
:heart: ja nimen otin sen jälkeen kun käytiin sukulaisten luona casablancassa...hirvee ikävä sinne :'( ..no se siitä..minua voi "nimitellä"miksi haluaa :D

Painosta.. viime punnituksessa (13.4.06) painoa oli 107 pituutta minulla on n.164.5 eli paino indeksi pyörii kait siellä 40 hujakoilla.
se on vaan sllanen itikan kakka itämeressä :LOL: jos haetaan syytä miks pitäs laihtuu nopeesti ees vähän..
mulla on sellanen mikroadenooma aivolisäkkeessä, joka aiheuttaa maitohormoonin liikatuotannon 0 maitoa erittyy vaikka ei olisi luonnollista tarvetta... :/ ja se sairaus on lisänny aivohalvaus riskiä jo 50%:lla.
Sitten kun soppaan lisätään verenpaineeni, joka TAAS killuu ylhäällä, vaikka en ole lakuja ja salmiakkia tai edes suolasta ruokaa syönytkään... :eek:, on homma siten lääkärin mielestä ainakin että ah:n riski on lähempänä 60%:ia :\|
Otan nyt ihan iisisti ja odotan ens viikon verenpaineen mittausta ja jos se on viel yläkanttiin niin sitten voin ottaa vaikka kahdenviikon kidutuksen :headwall: tai sitten, niin kuin mieheni sanoo, olla viisaampi kuin lääkäri ja pyytää lääkkeet ja jatkaa terveelistä ruokailua lisättynä tarpeeksi liikuntaa ja lepoa.. =)

Jotenkin tuntuu että tuo ukko kultani on viisaampi kuin itänaapurista oleva terveyskeskus lääkärini!

NIIN! Lapsista vielä..ne on todella ihanii ja välillä kannustavia.. :D
Eilen käytiin tytön (7v) kummitädin myöhästyneillä synttäri kahveilla ja SÖIN pullan :p ..tyttö sitten ehdotti "Hei mami kävellääks kotiin kun linkki ei viel tuu, niin sulais se pulla sun mahasta.. ":LOL:
Eli siinä taas kiva kommentti...ja oli ihana kävellä! ( En edes hengästyny kahdessa isossa ylämäessä niin kuin ennen!)

AURINKOISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE!!! JA HAUSKAA VAPPUA!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 09:54 Darelbeida kirjoitti:
NIIN! Lapsista vielä..ne on todella ihanii ja välillä kannustavia.. :D
Eilen käytiin tytön (7v) kummitädin myöhästyneillä synttäri kahveilla ja SÖIN pullan :p ..tyttö sitten ehdotti "Hei mami kävellääks kotiin kun linkki ei viel tuu, niin sulais se pulla sun mahasta.. ":LOL:
Eli siinä taas kiva kommentti...ja oli ihana kävellä! ( En edes hengästyny kahdessa isossa ylämäessä niin kuin ennen!)

AURINKOISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE!!! JA HAUSKAA VAPPUA!
:LOL: :LOL: :LOL:

Lapset on ihania :LOL:

Mä sorruin eilen... :ashamed: Olisin voinut kyl sortua pahemminkin mut nyt taas sit pisteillä... Tuskin toi yks päivä mun dieettiä kaatoi (jos se vaan jää yhteen päivään...)! Pelkään et kun ilta tulee niin syömähirmupeikko hyökkää taas esiin ja on PAKKO mässätä... mut eilinenkin johtui tosta ukosta kun se pakotti mut ostaan karkkia itelleen... Ne karkit hyökkäs väkisin mun suuhun sieltä pussista... :snotty:

Eilen oli muutenkin niin paha päivä kun kävi ilmi et mulla ei tule maitoa kunnolla ja neiti ei ole saanut painoa kolmessa viikossa lisää :'( Ei sekään haittaa ettei maitoa tule mut se haittaa etten ole huomannut mitään! :eek: Kaikki saattaa johtua sammaksesta joten katson nyt miten toi lääke alkaa purra, lypsän rintoja (tai siis vaan toista kun toinen on niin kipeä ettei pysty) ja otan ihan rennosti pari päivää tässä... En halua vielä luovuttaa ton imettämisen kanssa... En ymmärrä miks tää imetyshomma tuntuu nyt niin pahalta (siis ajatus lopettamisesta) kun esikoisen kohdalla se oli niin helppoa enkä potenut huonoa mieltä asiasta... Yiritin antaa lisämaitoa neitille pullosta eilen mut ei huolinut eli pakko sitä maitoa on siis saada tulemaan lisää jos toinen ei pulloakaan suostu ottamaan vastaan! \|O

Yritän olla polttamattakin kun luin just et tupakointi saattaa myös vähentää maidon tuloa joten mitä vaan nyt et homma alkais toimia (ja myös itsekkäästi haluan jatkaa imetystä kun saa syödä enemmän :whistle: )

Tjaa, täytyis varmaan yrittää vähän ryhditäytyä tässä... MULLA ON LUPA KULKEA ILMA RINTALIIVEJÄ :D Hiivarasva tehoaa paremmin kun rinnat saa ilmakylpyjä, eikä mikän ole hinkkaamassa niitä vasten... Ukko tykkää ;)

Mä tarttisin lomaa tosta esikoisesta kun tuntuu välillä et vois kuristaa sen! \|O Tänäänkin se tippui tuolilta kun oli pakko renkkua ja riehua vaikka kielsin ja ärsytti niin paljon et teki mieli heittää sitä sen tippumisen jälkeen vielä kahvikupilla päähän, mut onneks en heittänyt ja hammasta purren menin lohduttaan sitä... TÄÄLTÄ SIIS SAISI ADOPTOIDA YHDEN PIKKUPOJAN! Miten lasta voi samalla aikaa sekä rakastaa että vihata yhtä paljon? On nää äidin tunteet vaan ihan hullun kurisia...

Ärsyttää kun vappu tulee kun taas pitäis mukamas mässätä ja syödä ja mua ei huvita... Ei huvita koko vappu EI!

Ah.. Päiväunia odotellessa...
 
Äääääk iiiiiik. TÄÄLLÄ on syöppöhulluus-peikko päässyt valtaan. :eek: :( :x

Ja sen seuraukset NÄKYY jo vaa´alla>>>paino on noussut parissa päivässä reilun kilon. :eek: :eek:

Siis ihan oikeesti mitä mä teen? Kun haluttaa syödä jopa kokonainen kääretorttu yhteen menoon. Tuota linnean kultaista neuvoa olen yrittänyt noudattaa = syö ruisleipää niin et korvista pursuaa ja juo kaloritonta nestettä. Vaan EI AUTA. \|O

Hyvin meni siis suurinpiirtein pisteillä, kunnes taasen alkaa lähestyä se naisille tyypillinen aika kuukaudesta. (Menkat). Painokin laski jokseenkin tasaisesti ja liikuntakin innosti. Nyt ei sitten tahdo saada itseään ulos edes lyhyemmälle lenkille pidemmästä puhumattakaan.
Joo joo allergia tekee omat kepposensa tuolla ulkona, mut se on silti vain selitys.

Mietimpä tässä vain jotta johtuisikohan tämä syöpötykseni jonkin asteisesta masentumisesta? :headwall: Sillä me (minä) kun niin kovin toivotaan, jotta raskaaksi uudelleen tulisin sen keskenmenon jälkeen. Ja nyt ei sitten ole mitään merkkejä mahdollisesta raskkaudesta vaan enteet viittaavat vahvasti menkkoihin. :(
Meinaan vaan kun viimeiksikin joitakin päiviä ennen menkkojen alkua söyn jos mitä makeaa ja lisää olis vaan pitänyt saada. :ashamed:

No, jään nyt miettimään/odottelemaan tämän vappuviikonlopun yli. Jos ei menkat ala ens viikon puolessa välissä niin sitten raskaustestiä tekemään.

Vietelkäähän vappua rauhallisesti.

-touhis-<br><br>
 
DARELBEIDA: En oikein osaa sanoa tilanteeseesi mitään, ehkä voisit vetää sen soppakuurin läpi, en usko että siitä ainakaan haittaa olis. Kai? Melko kituutustahan se 2 viikkoa on, tiedän sen itse testanneena... :x Mutta jos sillä saisit laihdutuksen hyvään alkuun, kun vaa'an lukematkin näyttäis heti kerralla isoa pudotusta? Tsemppiä! :hug: On se ihana, et sulla on kannustavat lapset... ;) :D

CHAMPION: Voi ei. Ikävää, jos tuntuu, ettei maito riitä. Mä puolestani stressasin esikoisen imetyksen kanssa ihan hulluna, imetin ja imetin, vaikkei ihan oikeesti mitään tullut. Sit kun siihen vielä lykkäs päälle vauvan maitoallergia ja mun sairaanloinen huoli ja tietämättömyys, soppa oli valmis. Mun äiti opetti tytön pullolle, jos ite yritin antaa, siitä ei tullut mitään. Nyt kuopuksen kanssa en ottanut mitään stressiä imetyksestä, ja se kyllä sitten loppuikin aika lyhyeen. :/ Mutten osaa surra sitä asiaa. Pääasia on terve ja tyytyväinen vauva, ja hyvällä mielellä oleva äiti. Eikö niin? Ja yritähän saada syöppöpeikko pysymään kaapissaan! :) Ja toivottavasti sammas paranee.

TOUHIS: Eiköhän se parin päivän aikana tullut kilo ole rehellisesti vaan pelkkää p.askaa. Heh, siis tarkotan, että sapuskat muhii vielä elimistössäsi eikä ole poistunut luonnollista kautta pois... Painonlaskun tyssäilyyn ja motivaation puutteeseen on aina niin monta syytä... Sulla varmasti vaikuttaa tuo vauvan yrittäminen. Olis niin helppoa, jos osais pakottaa ittensä olemaan ajattelematta koko asiaa. Tiedän, täysi mahdottomuus...

Ja jos Touhis toivoo tulevansa raskaaksi, se on mulla lähinnä kamalin kauhukuva..! :eek: Ja, tähän liittyen, tein tänään raskaustestin..! :eek: Menkat 4-5 päivää myöhässä enkä eilen ja tänään aamulla osannut ajatella mitään muuta kuin että VOI JEESUS JOS TAAS OON RASKAANA!! (Kun tosiaan näillä muksuilla on ikäeroa vuosi ja 20 päivää...) Kuuliaisesti ollaan kortsua käytetty AINA, mutta silti vaan pelotti että mitä JOS. En saanut rauhaa, ja tänään käveltiin tyttöjen kanssa apteekkiin ja ostin testin. Negaa näytti, luojan kiitos. :whistle: Odotan nyt kuumeisesti menkkoja, että pääsisin laitattaan sen kierukan. Tosin, eihän senkään ehkäisyteho oo sataprosenttinen. Taitaa olla vaan selibaatti, joka olis... Siihen ei sentään kiinnosta ryhtyä! :D

Tällasta tänne. Tää viikko on mennyt syömisten ja liikkumisten kanssa kerrassaan mallikkaasti, toivottavasti selviän Vapun yli yhtä kunnialla. Toisaalta, ei oo mitään ihmeempää juhlaa tiedossa eikä tarkotus oo juopotellakaan. Ellen palaa pariin päivään, niin OIKEIN HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!!! :flower:
 
linnea 75
heippa ja tseppiä kaikille tasapuolisesti, extrana ihan kaikille, oli niin liikuttavia tarinoita. :hug:

paitsi Setsu, joka oli vähän hassu kanssa. ja kierukka kannattaa laittaa mitä pikimmin kuulemma. ei tarvitse menkkoja odottaa. paino sanalla kuulemma.

hitto, vauva itkee. kolme munkkia syöty. örps ja HAUSKAA VAPPUA!
 
ilmoittautuu :wave:
ollu reilu kuukauden ilman konetta. dieetti menny välillä paremmin välillä huonommin. paino oli eilen 72,2. plussatessa oli n.75 joulukuussa. käväys siinä 71,5 ja siitä on sit noussu. välillä jo käyny piipahtamassa 73 puolellekki mut aina jotenki sieltä palannu itestään siihen 72 pintaan. viikko 27 menossa...
ens kuussa olis sokerirasitus (viikkoja kun virallisesti on 9pvää vähemmän, mut mä luotan enempi siihen mitä ultra on 2 kertaa saanu saman lasketun päivän. alkuperäinen la kun on kuukautisten mukaan ja tiesin alusta et varmaan heittää ku ei ainakaan ovis oo osunu "normaaliin aikaan")
katotaan sit mikä tuomio sieltä tulee. viimex ei ollu arvot koholla mut tais olla etten vaan jääny kiinni...
nyt kyl tarvii vähän tsemppausta. tos ekaa kertaa ku grillattiin pihalla ni mulla meni oikeesti 3 makkaraa... :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
yleensä kyl suht hyvin pitää dieettiä mut sit ku tulee noita välillä. ja jäätelö himottaa.. aijaj.. jotenki tuntuu et annan itelleni helppommin luvan syödä ku ei rasituksessa oo käyny ja painoo ei oo vielä tullu paljoo.. ei siis mikään virallinen taho oo käskemässä et nyt oot kunnolla. neuvolatäti kun vielä on sitä luokkaa et juu kylhän sitä pitää välillä herkutella jne jne...
 
VOI APUA!
Eilen repes monen päivän hyvä kuri!
Esikoinen meni korispeliin ja minä ressukka jännitin kotona että onko se kataja sittenkin parempi..ja siinä samalla meni karkkia kourakaupalla ja sipsii ja limua.. ja monta siivuu justoo..mikälie siinä juustossa kun se on sellanen "ahmimisen" kohde... :eek:

No, koris meni lopulta hyvin... :D :D :D
Ja silti mässäys jatkui kun kerran oli vauhtiin päässyt.. :ashamed:
Ja sit viel kanaa ja riisiä ilta ruuaks...hyvää ja reveelllistä ja viel salaatin kera, mut mitäs se auttaa kun koko päivän mässytin mitä ei ois saanu :ashamed: !

Tänään on sitten vihon viimenen koris..tältä kaudelta...isäntä lupas pojalle sokeri munkkeja tai muuta herkkuu pelin ajaks..mie kyl katon tai jos jännitys on liian korkeella ja itse hillintä syömisen suhteen meinaa mennä niin meen levittämään nuo lehti kasat ulkona ja haravoin uudelleen...

Torstaina on punnitus eikä ole kyllä mitään intoo että vaaka näyttäis kohonneita lukuja...... :headwall:

Nyt poitsu haluu pelaamaan.. joten menen laittamaan herkut piiloon... :wave:
 
D-mamma, jesjes, hienoa!!!! Onnittelut!!! Toivottavasti pystyt olemaan koko raskausajan ilman insuliinia. :)

Miimu, kiva kuulla sustakin! Voi kuule kolme makkaraa ei oo mitään siihen verrattuna, mitä MÄ eilen mässäsin... :LOL: Ei sentään, hienosti oot pysynyt ruodussa, joskus saakin herkutella. Jäätelöitäkin löytyy jo nykyään niin paljon keveitä laatuja, että kai niitäkin joskus voi... :whistle:

Darelbeida, äh, unohda retkahdus, nyt on vappu... :D :xmas: Ei vaan, tsemppiä tsemppiä! :wave:

Me oltiin eilen Nokialla/Tampereella (sori Champpis ku en ilmottanu..!) ja päästiin miehen kanssa PITKÄSTÄ AIKAA kahdestaan Intruderin päälle. Käytiin juomassa kahvit Pyynikin näkötornilla ja kruisaltiin pitkin Mansen mukulakiviä. Niin siistiä, että ihan ääneen nauratti! Vanhempien luona sit söin ööh... 2 grillimakkaraa, 1 possunpihvin, salaatteja (joissa oli melko lailla kastiketta/majoneesia), ja 3 lettua!!! :LOL: Ymph, melko ähky tuli, vedin siis nuo ihan putkeen... :LOL: Ja kotiin ku päästiin niin vielä pari makkaraa ja leipääleipääleipää... Wuhuu, mikä itsekuri?!

Tänään käytiin lasten kanssa vapputorilla ja olipa melkoisen hiljasta. Huomenna uudestaan, jos olis enemmän toimintaa. Semmottis tänne. Sommoro!

:wave:
 
Hauskaa Vappua!!!!

Tänään vielä mässäilen ja huomenna palaan ruotuun..Joka kestääkin sinne heinäkuun alku päiviin asti..Jos vanhat merkit paikkansa pitää on taas iso vauva tulossa ja toivottavasti käynnistetään pari viikoa etuajassa..

Mulle tulee tänään yks äiti ryhmittymä kylään ja vietetään vappua ylensyöden,kukaan meistä ei dokaa ja 50% on raskaana :LOL: :LOL:
Menyyssä grillimakkaraa,kasvisvartaita,juustotarjotin ja marjapiirakka..
"illalla" sit sipsejä (tavis ja vähärasva) dippi ja namut.(dippi on vähärasvaseen kermaviiliin ja osa karkeista sokerittomia)

mutta aamulla en mittaa,tai jos mittaan niin en kirjaa vihkoon :LOL:
 
linnea 75
heippati ja HAUSKAA VALPURIA!

kaikki herkut syöty, joten tänään aika tavista. vaan haitanneeko tuo, ihan kivä tämmöinen rauhallinen vappu. opiskeluaikoina tuli bailattua koko elämän ja parin seuraavankin edestä *rehentelee tyyliin "kyllä sitä meilläkin osataan, mutta...*

:xmas: kun ei ole semmoista pilliä puhaltavaa tötteröpäätä. ;)
 
OLEN MIE HYVÄ! :p
Eilen ku jännitti se suomen mestaruus koris niin paljon että en pystyny kunnolla syömään..ennen ottelua laitoin kuopuksen rattaisiin ja menin pihalle säkitämään lehtiä... :eek: ...ne kyllä piti ens haravoida uudelleen melkolailla kokonaan, kun tuuli heitteli lehtiä ja naapurin villit kaksosetkin leikki lehti sotaa!

Mitäpä tuosta työ tuli tehtyä ja sitten en malttanut pysyä telusta irti kun esikoinen kävi terassilla hihkumassa..
NAMIKA JOHTAA PELIÄ!!! :D
Oli tiukka ottelu mut silti saatiin Joensuusta pantteri kotiin! :D
Esikoinen oli hyvillään ja aikoo nyt raamittaa pelaaja listat joissa on kuvat ja nimmarit...
B) ..enkä minä ole enää mässännyt..eilen kävin vielä "ilta kahvilla" äitini luona, ja olis pitäny syödä sokerisia munkkeja..ne ei maistunu yhtään... :\|
Tänään sit on uus päivä..sisältäen kävely retken kasvis salaatin ja lapset illansuussa mummolle kylään...yo-lakki jää tänäkin vuonna rauhassa kaappiin lepäämään.. :p
 
Öh höh. Mässäillyks on tullut niin et vaaka ilmoitti +1.8kg sitten viime viikon painoon. Äh vaan kyllähän tuon jo tiesin, kun en ole näppejäni irti herkuista saanut pidetyks. Niin ja lähtihän niit luvatta mukaan tuolta kaupan hyllyltäkin. Mukamas lapsille ostin-SÖIN ITSE.
Tuhma äiti olin. :ashamed: :/
Häpeän nyt nurkassa ja kilojani surkuttelen. :$

Jaa vaan kait se olis ruotuun palattava jotta ei nyt mahdottomiin alkais tuo paino kivuta. :headwall:
 
Juuh, vaaka näytti täälläkin noin 1.5 kiloa enemmän mitä perjantaina... :whistle: Mulla jäi "putki päälle", ei juomisen, mut syömisen kanssa. Eilinen oliki jo sit sitä luokkaa että "syön nyt kiukulla niin paljon ku ikinä pystyn, vaikkei yhtään tekis mieli". Siinä uppos puolikas Fazerin suklaalevy, irtokarkkeja paljon, ja sit normaalit ruuat kolminkertaisina määrinä vielä päälle.

Vapun aattona join kotona 2 ½ siideriä, niitä puolen litran. Meni päähän, ja käytännössä katsoen sammuin sänkyyn! :LOL: Mitä on tapahtunu tälle "vedetään puoltoista viinipulloa pohjiksi" -naiselle?! :eek: :LOL:

Nyt sit taas pitäs jaksaa ottaa itteensä niskasta kiinni. Ens maanantaille teholaihdutuskuuri taas, niin ois ainakin nää vappumakkarat sulateltu. Yhtään munkkia tai tippaleipää en muuten syönyt! Laiha lohtu, mutta kuitenkin...

:wave:
 
hellou!

täällähän on oltu vähän tuhmia, mutta eikös sitä vappuna pidäkin vähä?

mie munkkeilin silloin taannoin, sitten isku vähän jäätelöputki päälle, mutta ihan no kohtuudessa kuitenkin. jogurttii syön iltaisin aivan uskomattoamat määrät, mutta ei se taida viel synnin kriteereitä täyttää.

eilen kävin juoksemassa kilsan (kaksi ja puoli ympyrää urheilukentällä), mutta siihen loppui intoilu. ei oikein jaksa.

mutta oli fantastisen lämmin "öylen" ja vauvakin sai shortsit ja t-paidan päälle. vauva kesävaatteissa on koomista.

luulin sitten, että olemme hellemaassa tänäänkin ja puin lapset aika kevyesti mennessämme puistotreffeille. no, toisten kersat oli pipot ja popot päässä ja lähestulkoon karhuntaljat niskassa. tuuli oli KYLMÄ! arvatkee, kenellä oli huono äit-kompleksi? :wave:

mentiin sitten nälkäisenä kauppaan ja ostettiin jäätelöt (miekii söin tofu-tuutin, niinku normaali-ihmiset tapaa ;) ) ja oltiin sitten ihan jääkalikoita.

eli ei mitään asiaa oikeesti, mutta pitää kantaa kortensa klubille.

adjöys ja palatkeehan ruotuun. ja muistakaa, jotta kasviksia (paitsi peruna) saa syödä mielinmäärin. niin.


 
Haravoin eilen aivan apinanraivolla! Kyllä oli ihanaa!
Yöllä heräsin 4.15 siihen, ettei mistään kuulu mitään. Kumpikaan lapsi ei elämöi, ja se ihmetytti. :D Edelleen nukkuvat hiljaa. Jess!
Paino taas aamulla vaatteet päällä 68.8 eli voiton puolella ollaan. Edelleen olen kummissani koska MENKAT EIVÄT ALA!!! Ja raskaanakaan en ole. Ovat lähes 2 viikkoa myöhässä. Weird... :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 06:50 Seltsu kirjoitti:
Haravoin eilen aivan apinanraivolla! Kyllä oli ihanaa!
Yöllä heräsin 4.15 siihen, ettei mistään kuulu mitään. Kumpikaan lapsi ei elämöi, ja se ihmetytti. :D Edelleen nukkuvat hiljaa. Jess!
Paino taas aamulla vaatteet päällä 68.8 eli voiton puolella ollaan. Edelleen olen kummissani koska MENKAT EIVÄT ALA!!! Ja raskaanakaan en ole. Ovat lähes 2 viikkoa myöhässä. Weird... :/
Haravointi on kivaa!!!!!!!! (olen haravoinu huoltoyhtiön puolesta pihat jo kahdesti :eek: )
Eikä viel paniikkia jos menkatvaan kaks viikkoo myöhäs...mulla ei mokomat ole tullut viime kesäkuun viimeisen viikon jälkeen :eek: :eek: ...
Mullapa onkin päässä vikaa :p ...siis sellanen hormooni häiriö maidontuotannossa, joka sekottaa taas kohonneilla arvoillaan...kun kuopus ei halunnu äitinsä maitoo ("yök! :x siitä tulee maha pipi! :x )

LINNEA-ruotuun olen ainakin menossa ;) , kuopus tunki eilen paprikaa äidille suuhun :D ettei olis liikaa puhunu!! :LOL:
 
Mä olen kuulemma laihtunut... En tiiä olenko koska vaa'alla en ole vieläkään käynyt enkä mene!
Eilen söin kaksi munkkia ja kebapin ja aiemmin - joskus viimeviikolla- jätskiä.
Kauhee stressi toisiks vanhimman pojan koulun kanssa kun sille koulukiusaamiselle ei tehdä mitään. Mulla on lääkärintodistus niistä mustelmista ja rehtori väittää vaan että heillä ei ole aihetta ilmottaa sen kiusaajan kotiin koska ei ole todistajia siitä että poikaa on kiusattu... No olen ollut yhteydessä koulutoimenkeskukseen ja haluan että se Rehtori saa ihan virallisen huomautuksen tehtäviensä laiminlyönnistä. VITSI ETTÄ OLEN VIHAINEN!!! :kieh:

Kävelyllä on yritetty käydä ja vähän olen kattonut mitä syön. Farkut on ehkä pikkasen löystyny - ihan vaan aavistuksen mutta löystyny kuitenkin... :)
 
Kipinätär harmailee
IHANA rakas kuraattori otti minuun yhteyttä. Jätin myös hänelle soittopyynnön (muutamalle muullekin turkulaiselle) ja ihmetteli kovin tapahtunutta ja rehtorin toimintaa... Asia tulee vihdoin hoidettua.

1000 kg kevyempi Kipsu täällä tulettelee...

Söin muuten tänään jätskin kun lähdin itku kurkussa pois koulusta (olin juttelemassa opettajan ja rehtorin kanssa , kuraattori soitti myöhemmin) ja pullava pullaa kun tuli vieraita...
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 11:25 Kipinätär kirjoitti:
Mä olen kuulemma laihtunut... En tiiä olenko koska vaa'alla en ole vieläkään käynyt enkä mene!
Eilen söin kaksi munkkia ja kebapin ja aiemmin - joskus viimeviikolla- jätskiä.
Kauhee stressi toisiks vanhimman pojan koulun kanssa kun sille koulukiusaamiselle ei tehdä mitään. Mulla on lääkärintodistus niistä mustelmista ja rehtori väittää vaan että heillä ei ole aihetta ilmottaa sen kiusaajan kotiin koska ei ole todistajia siitä että poikaa on kiusattu... No olen ollut yhteydessä koulutoimenkeskukseen ja haluan että se Rehtori saa ihan virallisen huomautuksen tehtäviensä laiminlyönnistä. VITSI ETTÄ OLEN VIHAINEN!!! :kieh:

Kävelyllä on yritetty käydä ja vähän olen kattonut mitä syön. Farkut on ehkä pikkasen löystyny - ihan vaan aavistuksen mutta löystyny kuitenkin... :)
-kumma reksi :eek:
-onnea kilon kadotuksesta!!!!!!!!! :hug:

seltsu, miul tuli menkat vasta 1,3 v ekan synnytyksen jälkeen ja sitten hyö tulivat puoli vuotta samassa hyppy-hyppy-askel tahdissa lehmänkellon kanssa.

joten nyt tokan jälkeen olen tietty vasta 7 kk synnärin jälkeen autuaan vappaa kuin taivaan lintu noista tampottiasioista. :D

siis pointti, ei hätää! :hug:

HARAVOIJAT ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN!!!

ps. ostin orvokkeja, sikakalliita, älkää kertoko miehelle, hys. :$
 
Mois kaikille...
Mä vähän uskallan tänne kurkata,kun Pirpiz mulle vinkkas näistä sivuista...
Elikkäs sen verran tietoo näin alkuunsa,jotta oon 27 vuotias,esikoista odottelen,tänään rv tasan 32.
Viime Perjantaina mulla todettiin raskausajan diabetes,ja nythän sitten olen ollut ihan romuna ja piiskannu ihteeni henkisesti minkä kerenny.
Mulla on Perjantaina neuvola,jotta sinne asti oon ihan pihalla koko asian kans...Siis sainhan mä puhelimessa ohjeet että sokerit ja rasvat pois.Ja niin mä olen nyt yrittänyt syödä..Mahd vähän sokeria ja rasvaa.Hitto ko ei teetäkä uskalla juua kun siihen pitäs laittaa sokeria,joten nyt oon ollu täs samalla sitten tee paastolla.Ja sekös harmittaa!!Eniten tietysti näin upeina ja lämpöisinä kevätpäivinä mieli halajaa jäätelöö,mutta ne pari kevytjätskiä mitä oon maistanu...Ei tarvi maistaa toista kertaa.Sitä kingis lightia haluisin maistaa mutta en oo vielä löytäny sitä mistään.

Ne arvot mulla oli seuraavanlaiset:
eka oli 4.9,sais olla mein nlan mukaan 4.9
Sit ekan tunnin arvo oli 15,0 kun sais olla 10,0
Tokan tunnin arvo oli 8,7,sais olla 10,5.

Semmosset.
Painoo tulee ihan kamalaa vauhtia lisää,koko ajan! \|O :'(
Raskauden aikana on tullu jotain noin 10 kiloo.
Nyt on kyllä niin paljon kintutkin turvoksissa että sielä on varmaan pari kiloo nestettä... :whistle: (juu niin varmaan...)
Raskuden alussa paino oli vajaa 65,ja nyt se pyörii siinä 75-77...
Mut nyt viikon sisällä sitä painoo on tullut ihan niin hurjaa vauhtia,että ihan pelottaa... :ashamed:

Semmosta minusta...
Mä lähen nyt nostaan nää kintut kohti kattoo,ne on aika kamalan näköset ja tuntuset..
 
NeitiWillyWonka, tervetuloa palstalle! Tutulta kuulostaa nikkisi tuolta Mitäs nyt -puolelta! :wave: Mulla oli just samanlaista ku sulla tuo rd-uutisen vastaanottaminen - kauhee ittensä syyttely ja piiskaus. Se ei tietenkään auta mitään, mutta taitaa valitettavasti olla sisäsyntyistä... :/ Joka tapauksessa, tsemppiä kovasti! Koetahan laittaa teehen vaikka jotain makeutusainetta - esim. Canderelia? Joku täällä tosin muistaakseni joskus sanoi, että myös nuo keinotekoiset makeutusaineet nostavat verensokereita, mutta ei ainkaan mulla. Kannattaa kokeilla, tee on kuitenkin hyvä juoma! Parempi ainakin kun kahvi - kai? Toivottavasti löydät sitä Kingis-lightia. :p

Mulla on ihan törkeet rakot jaloissa. Piti sitten eilen kävellä kerhoon ja takaisin typerillä "kävelykengillä" eikä lenkkareilla, ja tässä on tulos!!! \|O Nää mun jalat on muutenkin aivan kamalat, pitäs ihan lääkärillä käydä näyttämässä, kun sais vaan aikaiseksi. Blah.

Eilinen meni ihan ok, illalla söin "ylimääräistä" yhden banaanin ja sämpylän. Yritän tän viikon olla ihan supertiukkana ruokien kanssa, koska tuo vapun tienoo meni tod. niin överiksi.

Menkkoja ei vieläkään. Tänään aamulla oon kuin p.erseeseen ammuttu karhu, eli enteilee kyllä hyvää, josko ne sieltä alkaisivat... Kiitos, Linnea, lohdutuksesta... Joku jo mua pelotteli, että ota raskaustesti verestä, ei se aina virtsassa näy?!?! \|O Voi KIESUS jos mä olisinkin raskaana, varmaan sekoaisin. Kiukusta siis.
 

Yhteistyössä