SOKERIKLUBI II

Voi voi, meinasin tulla tänne valittamaan kurjuuttani, mutta miten sitten kävikään: Luin Linnean viestin edelliseltä sivulta... Eilinen oli jo ja nyt on nyt.
Pitäiskö tehdä siitä jonkin moinen kannatus lause?
JA VALION KEVYT JÄDET... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 22:17 MiiMu3 kirjoitti:
tervehdys..
mä en suostu. tänään supisteli tosi ilkeesti kun kauppaan oltiin vaunuilla menossa.. normin 15min sijaan meni varmaan yli 30min ku hiirivauhtia menin. toivotaan et johtuu vaan siitä ku eilen ehkä vähän liian rajusti kaivelin uutta perennapenkkia. senki jätin kesken ja päätin et mies saa auttaa kuhan kotiutuu vloppuna työreissulta.. ni ja tänään kykin istuttamassa perunoita ja kitkin penkkiä, haravoin jne... et josko olin vaan ylirasittunu sen takia ei meinannu kevyt kävelykään enää onnistua.. meinaan nyt vasta vko 28 menossa ja olin suunnitellu olevani tällä kertaa paremmassa kunnossa ku viimex ja pidemmälle päästä ennenku tulee tukalaa..
nyt vaan liitoskipujaki ilmaantu... \|O
mulla ei ollu mitään ongelmaa ennenku sillon ruotsin reissulla riuhtasin nopeesti ison laukun ylähyllyltä junassa ku meinas meitin pysäkki mennä ohi... sen jälkeen tuntunu pieniki rasitus masussa... kylhän sitä vähän rauhallisemmin pitäs mennä mut kyllä nyt sentääs kävelyn pitäs luonnistua ihan loppuun asti... ja varsinki vielä näin "alussa"..
painoo muuten ei oo vieläkään paljookaan.. luulin et vapun jälkeen olis noussu pysyvästi se kilo mikä oli ilmestyny..
plussatessa oli 75 ja käytiin 71,5 kg ja siinä onki sit pysyny kuukausia. nyt on 72 suunnilleen.. ekassa neuvolassa vuodenvaihteen jälkeen oli joku 73 ja jotain..
viimex jo vähän mietti täti.. paljonko teillä muilla on tullu painoo? ja mis vaiheessa alkanu nousemaan? lukeehan ne tuolla jossain mut ei jaksais selailla niin pitkälle

=)

hirmu himo taas syödä \|O pikkasen talk muruja jo vetelin mut lisää tekis mieli jotain.. leipää :p onnex en sentääs ostanu kaupas muita herkkuaj ku grillattu rintaleike joka joutu salaattiin...
Oletko kokeillut tukivyötä?
Jos sen laittaa päälle sängyssä Ennen ylös nousemista siitä voi oikeesti olla apua. Kohtu ei pääse laskemaan niin alas ja liitos kivut ei oo niin pahat. Eikä selkäkään tuu niin kipeksi kun ilman. Näin ainakin mulla.

Eikka menee eteenpäin ihan hirveetä vauhtia. Mä olen "urheillu" pihalla ja haravoinu, siirtäny puskia ja kärränny maata ja multaa, kärry toisen perään... Kesä tulee =) :flower:
 
heippa!

hyvä Wonka!

seltsun populaatiolle: paranemisia!! kurjaa... :( vaatteista puheenollen, siis vanhoista ei tursua, mutta yhdestä hienosta neuleesta on läskien lähdön myötä tullut napapaita. siis en tajuu miten, eikös en kankaan pitäis meikeläisenkin matikalla laskeutua nyt alemmas? ne tiiä, mutta sen samoin, jotta se on sikasiisti. miun pitä varmaan pestä se ja venyyttää sille pituutta, kun kerta olen viel kasvava nuori... :)

kipus, oi joi miten kiva nähdä Sinua. täällä on ikävästä riuduttu, jotta hylkäsitkö Sie meijät? :'( :eek: :( :/ \|O :headwall: :attn: jottain piti muutakin sannoo, mutta mitä sitä tämmösessä tunnekuohussa voi... ;)

pitäkää peukkuja, että kuopustelija sammui nyt. hälle tulee taasen hampaita ja tykkää herätessään teroitella niitä äiteen tissiin, joten pliis, nukkuisi nyt...

ai niin kipsu, pensaiden kärräys on puuhien aatelia! :D miekii tei eilen kukkapenkin laajennuksen ja tänään nuosee pikkusia taimia, joita tekis mieli siirrellä vaikka en edes muista minkalaisia pehkoja niistä tullee. mut jos niistä tuleekin jotain supersuuria pieneen penkkiin, niin äkkiäskös ne taas maata kuoputtelee. mies ei tosin tykkää, että olen siirtänyt yhtä sen lapsi-kuusta epähuomiossa vähän. siksi se jääneekin lyhytkasvuiseksi. vaan pitääkö sitä kaikkien mitään goljatteja ollakaan... joo, siis tää puutarhanhoito liittyy paljonkin verensokerihommiin, hyötyliikuntaa jou.

got to gou-u ;)
 
nonii.. huomenna olis sit se rasitus.. saas nähä miten akan käy :kieh:
Tänään yrittäny syödä suht normaalisti herkuttelematta suuresti..
pari lusikallista maistoin miehen jätkistä :ashamed: en sentääs ite syöny omaa annosta.. niinku eilen taas kerran sorruin tavalliseen tuuttiin.. kauoassa kun ei oikeesti ollu kovin hyvä kevytjäde valikoima.. ainoastaan niitä ingmanin piakreita mitä söin syksyllä ihan liikaa...
koht pitäs jotain syyä ettei kovin kiukkunen oo sit huomen. mun ku on yleensä pakko saada heti aamusta syötävää... ja yöllä on mukava juoda paljon...
 
Huomenta!

Kylläpäs täällä tuntuu multasormet olevan ahkerina. :LOL:
No, meikkis ei liiemmin multia ole penkonut. Sillä allergia oireet ovat todella voimakkaina seuralaisina jo muutenkin. :'( :(
Eikä kyllä liiemmin huvita tämän vuokra-asunnon pihaa koristaa kun ei koskaan tiedä kauanko sitä tässä viihtyy. :/
Nimittäin kun tuo kukkaron-nyöri on tiukasti kiinni pidettävä jo ilman "kukka ostojakin".
Juu, ja kieltämättä on tässä hiljaksiin jo uutta asuntoa tullut katselluksi. Sillä tässä nykyisessä on niin typerä tämä pohjaratkaisu, tilaa kyllä olis meille riitämiin, mutta mutta.

Elkkäs on tuo hyötyliikunta ja muukin liikunta minimiin jäänyt noiden allergiaoireiden johdosta. Ja tietty sitten sen myötä painokin on ylämäkeen matkalla kiitetävällä vauhdilla, kun herkut maistuu lohdutuksena masentuneeseen oloon jne.
Kierre on siis päällä ja pahasti. :ashamed: :( :eek:

Höh. Ja kaiken päälle viel tuo "täti-punainen" hyökkäsi kyläilylle, vaik sillä ei lupaa ollutkaan. Joten vielä tuokin mieltä maihin vetää. Siitäkin huolimatta et ulkona on ihanan lämmintä ja kesäistä. :( :(

Hatziiiiiiii!!!!!!!

-Terveisin masentunut, tukkoinen, läski

-touhis-<br><br>
 
Touhis, harmi että neiti punainen tuli kyläilylle. Mä olen edelleen riemuissani omasta rouvasta... :D No, yritykset jatkuu teillä ja toivottavasti tärppää pian! :hug: Ja toivottavasti myös allergiat helpottaa. Kaipa ne kohta..? :whistle:

Linnea taas siellä uhkuu tarmoa! =)

Kipsuttimelle myös morjens ja Miimulle onnea sokrurasitukseen, toivottavasti tulokset ovat hyvät. :)

MÄ PAINOIN EILEN PAINONVARTIJOISSA 68 KILOA!!!! B) :D :wave: Voi taittarallaa miten onnellinen olen! =) Nyt on siis vuoden alusta tippunut 10,3 kiloa. SIISTIÄ!!! :D Tällä hetkellä olen melko lailla saman painoinen kuin "hoikimmillani" kesällä 2001. Tosin tuo mahareppu on huomattavasti isompi ku silloin (vieläkään en oo viitsinyt ottaa vatsalihasprojektia asiakseni)...

Esikoinen parempi, nukkui yön hyvin (nukkuu edelleen), kuopus puolestaan erittäin räkäinen mutta kuumeelta on hän säästynyt. Levoton yö takana, ja hän meni jo nukkumaan uudestaan aamupuuron ja -maidon jälkeen.

Hauskat päivät kaikille, senkin puutarhatontut! :D
 
nyt pitäs jännittää noita tuloksia... aamulla kävin siellä rasituksessa. ei ollu ihan yhtä kaameeta se litku mitä oli viimekerralla mut pahaa teki juua ni iso määrä kerralla eikä hyvää ollu... :x
koetin jo soitella sinne neuvolaan et jokos olis tulokset näjyny mut ei vastattu.. torstaina lääkäri+neuvola ni sillon viimestään saan ne arvot.. tosin voi kyl olla et pommitan sitä neuvolaa soitoilla kunnes saan kiinni jo ennen sitä.. nim. lievästä malttamaton ihminen.. postilaatikollaki käyn varmaan keskimäärin pari kertaa päiväs kurkkimassa et jokos se pväposti on tullu :D

käytiin kaupassa ja ostin jäätelön matkalle ku "vielä voi" ennenku e tulokset tulee.. sitä susetten vähänrasvasta.. tulipa vaan katottua et hiilareita siin oli sit kuiteski 27G/100G... ja juu oli makeeta :x
 
juu..nyt yököttää :x
tein rattaiden kans retken labraan prolaktiini kokeeseen (edellisen ne jotenki tyri joten eiku uus reikä käsivateen :eek: )
Askelia tuli tälläsellä 'töpöjalkasella' vajaa 10 000 joten ei paha, mut ku on lämmin ja jalat turpoo eikä oo syöny ku aamiaisen niin tiukkaa teki että kotiin jaksan.. sit tullessa ukko ajo lasten kans pontiacilla vastaan..olivat menossa kaupalle ja kirjastoon...hitto jos oisin ollu kiukkuumatta itekseni koululaisten mökäämisestä oisin päässy paljo helpommalla!!!! :whistle: :ashamed:
No ku kerran menee niin menkööm koivikkoon koko päivä! :p
Ajelen sit viel kiukussani illasta kuntopyöräl ainakin sen puoltuntii ja varmasti kuuntelen ränttätänttä rokkia! ;)
HYI pakko mennä kuopus yrittää syödä kärpäsiä! :eek: :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 16:16 Darelbeida kirjoitti:
juu..nyt yököttää :x
tein rattaiden kans retken labraan prolaktiini kokeeseen (edellisen ne jotenki tyri joten eiku uus reikä käsivateen :eek: )
Askelia tuli tälläsellä 'töpöjalkasella' vajaa 10 000 joten ei paha, mut ku on lämmin ja jalat turpoo eikä oo syöny ku aamiaisen niin tiukkaa teki että kotiin jaksan.. sit tullessa ukko ajo lasten kans pontiacilla vastaan..olivat menossa kaupalle ja kirjastoon...hitto jos oisin ollu kiukkuumatta itekseni koululaisten mökäämisestä oisin päässy paljo helpommalla!!!! :whistle: :ashamed:
No ku kerran menee niin menkööm koivikkoon koko päivä! :p
Ajelen sit viel kiukussani illasta kuntopyöräl ainakin sen puoltuntii ja varmasti kuuntelen ränttätänttä rokkia! ;)
HYI[/b] pakko mennä kuopus yrittää syödä kärpäsiä! :eek: :x



Mikä noita lapsia niissä kärpäsissä kiehtoo?
Meille ostettiin kärpäsloukku kasvi ja sille nyt sitten tyrkyttävät hyönteisiä. YÖK!

Kaikille moi ja olenhan minä käynyt jo ainakin kolmella vikalla sivulla kääntymässä. Painoa on paljon taas ja olen pettänyt itseäni , mutta eilinen on eilinen ja nyt on nyt :D Eli *tääysillä etteen pääin, huutaa tämä täällä*

Ja sitäpaitsi puutarhan hoito on hyvä ja terveellinen ja osittain liikunnallinen harrastus joka kyllä liittyy veren sokereihin (jotenkin). :)

Onnea seltsu!
Tsemppiä niihin rasitustuloksiin. (anteeksi mutta en millään muista ihan varmasti että kuka siellä oli käynyt niin en uskalla laittaa nimeä ollenkaan :ashamed: )

Kuullaan taas :wave:
 
Neuvolaan soitin kyselees niitä tuloksia..
0h 4,2
1h 6,6
2h 5,3

Kehu mua oikein se täti et oon varmaan pitäny ruokavalion hyvänä...
sit toisaalta viimexkään ei ollu noi arvot koholla ja lapsi oli hirmu kokonen. kuten myös minä itse olin hirmukokonen. onnex sentääs vähän pienempi nyt oon ite.. ja enhän minä aina oo oikeen pitänykkään sitä ruokavalioo :ashamed: huomattavasti paremmin ku ekan raskauden aikana kylläkin..
Perjantaille tuli kutsu grilli bileisiin serkulle. tossa mietin et pitäskö jopa lähtee.. olis vanhassa kotikaupungissa,näkis vähäh tuttuja ja tulis käytyä ihmisten ilmoilla. täällä asuessa kun ei niin hirveesti tuttuja oo vieläkään (vuos ollaan asuttu)... kaupungille en usko et jaksan jatkoille mennä ku muut luultavasti terassille halajaa.. mut jos siin päiväl/illalla olis...
koettais vaik keksii jotain ei niin rasvasta grillattavaa... :D
ni ja paino oli muutes aamulla sen 73kg.. siihen aina välil nousee ja sit onkii taas 72..
 
MIIMU ONNEA!!!!! :hug: Hienoa!

Mä repesin eilen ihan täysin. Söin juustopalleroita, sipsejä, dippiä, hampurilaisen, karkkia... you name it! Kaikkea! Ja PALJON! :ashamed: *ottaa vastaan raipaniskuja*

Tänään sit laitettiin se kierukka. Ei sattunut paljoa, nyt olo on vähän ikävä, otin just buranaa. Räkätaudit alkaa hellittää, kuopuksella vähän pahempi vielä.

Siirryn nyt laskujenmaksun ihanaan maailmaan. :/ Moro! :wave:
 
hyvä miimu!!!! mahtava meininki, en muuta sano!

oma napa vaan, kun on hirmuinen sirkuskoulu täällä eli 55 kg eli paino vielännii laskussa. ei saa sättiä, viel on 5 kiloa normaalipainoa alaspäinkin ja eilen jädeä kertoo kaksi ja karkkiloita. tänään nyyttäreillä.

nyt pitää mennä katsomaan temppu-pupuja... :wave:
 
Linnea, vau, jälleen kerran... :D

Täällä vaan mässäys jatkuu! Eilenkin tuli sit syötyä ne loput sipsit ja karkit pois kaapista kuleksimasta, voi helevata! No, jos tänään taas saisin itteeni niskasta kiinni. Pikkuapinoilla on tänään neuvolat, katotaan, mikä on painoero - veikkaan että 2 kiloa esikoisen hyväksi... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 07:00 Seltsu kirjoitti:
Linnea, vau, jälleen kerran... :D

Täällä vaan mässäys jatkuu! Eilenkin tuli sit syötyä ne loput sipsit ja karkit pois kaapista kuleksimasta, voi helevata! No, jos tänään taas saisin itteeni niskasta kiinni. Pikkuapinoilla on tänään neuvolat, katotaan, mikä on painoero - veikkaan että 2 kiloa esikoisen hyväksi... :D
Piti lainata toi sun teksti että sain sen luettua kun yksi rivi vaan näkyi... Minä se Kipsuttelen täällä melkeen sadassa kilossa laihtukaa te muut, kyllä se munkin vuoro joskus tulee...*snif*

Aamuja kaikille! :)
 
Hellurei ja hellät tunteet.
Oli tänään mulla se diabetes lääkäri ja terveyden hoitaja ja ultra ja toinen,joku erikoislääkäri...
Sain kovasti kehuja että hyvin olen noudattanut ruokavalioo kun arvot on olleet niin hyviä :saint:
No olen mä yrittänynnii sitä ohjetta SUHT hyvin noudattaa.
Mutta laithan on tehty rikottaviks...? :ashamed: :whistle:
Tänään sitten palkitsin ihteni pehmiksellä... :snotty:
Ja se oli niiiiin hyvää...
Ei ollu ainakaan vielä vauva kerkeny kasvaa kovin isoks sokerivauvaks.
Kun nyt niitä viikkoja on se 33+2,ja pojan paino on 1870 gr,jotta pikkanen vaavi on ainakin toistaseks. =)
Jah,mielummin synnyttäisin pikkusemman vauvan kun isomman...
Ainakin näin ekalla kertaa... :LOL:
Ens viikosta alkaen sit mittaan arvoja kerran per päivä.
Mulla alkaa olla iltapalan aika,joten
sonmoro! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 21:37 Seltsu kirjoitti:
MÄ EN SAA KATKASTUA TÄTÄ SYÖPÖTTELYKIERRETTÄ, APUA!!! :eek:
Nimimerkillä söin äsken pizzan. :whistle:
SELTSU jotenki tuntuu että tuo sun syöpöttely kierre on tarttuvaa :eek: :LOL:

mullakin menny kana nugetteja röstiperunoita mansikka jädee ja kaikkee muuta mitä kaapista löytyy.... :eek: :ashamed:

PAKKO olis ryhdistäytyy ja juosta ulkona vaikka kun toiset syö..ja syödä itse vaan kurkkuu ja porkkanaa...torstaina ois taas sairaanhoitajan vaa'alla käyminen...viimenen kerta ennen kesälomaa...tai toisiks vika :/ :ashamed: ..panikissa en muista sitäkään... :headwall: :headwall:
 
NYYYYYT SELTSU JA KIPSU RUOTUUN! MARS, MARS! :eek: ;) Loppuu se syntinen syöppöys! :hug:

kuulin justiinsa yhden lääkärin turisseen, että jos on kohonnut diabetesriski, niin kolestroliarvon pitäisi olla 2,5. "normaaleilla" se saa olla jotain 4-5... että naiset naiset...

mutta oikeesti Seltsu on tehnyt hirmu urakan ja varmasti palaa kaidalle tielle, kunhan se sipsit on sieltä kaapista rouskuteltu.

Kipsu... nyt nainen. ei ne kilot lähde, ellet sie ite laita niitä taipaleelle. eikä ne muuten tulekaan, jollei herkkuja syödä (kulutus vs. energiansaanti). elä suutu, mutta mie kohta huolestun. mie tiiän, että sie olet semmoinen energiapesä, että kyllä sie onnistut tässä jupakassa, jos vaan se tahto kohdistetaan nyt siun omaan napaan. mites myö siut motivoitas? tietoo ja taitoo kun on. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: hei, ei saa suuttua miulle...

Wonkalle onnea, kaikki taitaa olla hienosti ja Daralle kanssa lämpimät moit!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 21:37 Seltsu kirjoitti:
MÄ EN SAA KATKASTUA TÄTÄ SYÖPÖTTELYKIERRETTÄ, APUA!!! :eek:
Nimimerkillä söin äsken pizzan. :whistle:
Mulla taas on sujunut viikko hienosti! Heti kun tuli hyvät säät niin olen saanut sellaisen energiapistoksen et huhhuh! Oon kävellyt joka päivä lasten ja koiran kans tunnin lenkin, eilen olin bodypumpissa (auts...) ja olen saanut pidettyä tosi kivasti ruokavalioo yllä :) (-0,7kg) lähtenyt viikossa tänä aamuna kun kävin vaa´alla :D

Nyt nautin hiljaisuudesta kun isäntä lähti esikoisen kans ajeleen rc-autoilla ja pikkuneiti nukkuu! Ihanaa, voi kun tää kestäis koko päivän :whistle:

SELTSU pidä sit huoli et se kierukka on paikallaan!!!!!!!!!!!!!!!!! Meillä on ollut kriisin poikasta kun se lähti pois paikoiltaan :eek: Monta päivää oli ihmellinen olo alapäässä ja ajattelin et nyt sit tulee ne ekat menkat synnytyksen jälkeen. Pari päivää sit alkoi sellainen tosi kova pisto ja ajattelin et nyt on pakko olla niin et kierukka ei ole paikallaan, eikä se sit ollut vaan valahti käteen kun menin suihkuun. Ei mitään tietoa kauan on ollut pois paikaltaan \|O No ei muuta kun hakeen katumuspillereitä! Mutta #&%?$!* kun eihän niitä voi ottaa kun imetän! Pitäis olla syöttämättä lasta 8-10h ja lypsää maito rinnoista pois sinä aikana! Apteekissa se nainen vaan sanoi et aika epätodennäköistä et imetysaikana raskautus (mun miehen veli, mun kaverin laps yms. on imetysaikana saaneet alkunsa ja äidillä on ollut kaksi kierukka raskautta) ja meidän geeneillä ja säkällä käy varmasti vahinko! Molemmat lapset on saaneet alkunsa melkein pelkällä peflettien vaihdolla... Apteekin täti totes tyynesti et "tee testi 2-3 viikon päästä" ja myi meille tupalapaksuja kortsuja :whistle:
Mua oikeasti vähän pelottaa... Eihän se kait maata kaatais... Ukkokin totes et vaikka on lapsia pitänyt lottovoittona niin ei nyt tarvis NÄIN usein tulla näitä lottovoittoja et kohta tarvitaan se oikea lottovoitto et voidaan elättää tää perhe :LOL: Niin ja äiti ja anoppi on ristinyt meidät (nyt tunnustan siis meidän sukunimen -Pietikäinen) "Pupu-Pietikäisiks" :LOL: Ei naurata oikeasti... Nyt vaan veinaillaan pari viikkoa, toivotaan parasta ja pelätään pahinta...

Anteeks vuodatus... Ahdistaa... Etenkin TOUHUTENAVAN kohdalla epistä vuodattaa pelkoa raskaudesta! Toivottavasti se meidän vahinko lentäis teille eikä meille :)

Olen ruskettunut ihan hulluna! Kaverikin totes et mikä ihmeen neekeri susta on ullut... Tekee paljon toi ulkona olo lasten kans B) Sain viimeinkin vietyä passihakemuksen et päästään sinne Sveitsiin! Sain vielä 10-vuoden passin, kun sitähän ei enää heinäkuun jälkeen myönnetä. Kävi muutenkin säkä kun ei tarvinnut lapsille hommata passeja kun ne saa kulkea äidin/isän passissa elokuun loppuun asti! Ihan turhaa hommata niille omat passit nyt kun tuskin matkustellaan ulkomaille niiden kanssa piiiiitkään aikaan kesäreisun jälkeen...

Olin muuten viimeperjantaina juhlimassa oikein kunnolla (Tiktak olipaikallisessa baarissa) ja oli tosi ihana ilta! Esikoinen oli yötä mun porukoilla ja kuopus mun siskon kans meillä...

TYTÖT OOTTEKO HUOMANNEET ET SITÄ WWW.KILOKLUBI.FI SAA KOKEILLA VIIKON AJAN ILMAISEKS! MÄ OON SIELLÄ HILLUNUT JA NYT OTIN SEN 3KK SINNE AIKAA! ON EHDOTTOMASTI PARAS LAIHDUTUSOHJELMA MITÄ TÄHÄN MENNESSÄ OON KOKEILLUT :) <br><br>
 
Kiitos Linnea tsemppauksesta. Ja niin totta, kova urakkahan tässä on tehty, ja tavallaan tiedän kyllä että tää repsahdusviikko unohtuu pian, ja palaan vanhoihin tottumuksiin. Tai niihin, mitä tässä just opettelen... :D Kirjoitit lujasti, mutta kuitenkin kauniisti Kipsulle! Niin Kipsu, yritetään tsempata!! Jooko!!!

Onneks täällä on myös tsempanneita, Wonka, Champpis ja Miimu. Ja tietysti Linnea... \|O ;) :LOL: Se on hienoa.

Ja Champpis, mulla ei oo ollut tuosta kierukasta vielä mitään harmia, ja todellakin toivon että se pysyy paikoillaan ja hoitaa tehtävänsä!!! Voi kurjuus tuota sun tapausta! Toivottavasti nyt ei tuu ylläreitä. Mä en ainakaan ihan oikeesti kestäis jos tulisin nyt raskaaksi. (Tavallaan tuntuu pahalta kirjottaa tällasia, kun Touhis odottaa raskautumista niin kovasti... No, mutta eihän näitä asioita voi verrata, eihän, ethän loukkaannu, Touhis..? :ashamed: )

Tänään sentään sain tehtyä kana-fetasalaattia, kevyttä sellaista. Jotain edistystä, ettei sentään vaan pizzaa, sipsejä ja karkkia... \|O

-Seltsu-
 

Yhteistyössä