SOKERIKLUBI II

linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 19:31 Pirpiz laizkana kirjoitti:
Ei anna kirjautua taas tää, väittää et salasana tai käyttis o väärät vaikka ne on tossa tallessa ja ei o kukaan muu koneella käyny... Sit asiaan: Linnea, mie just tuommosta halusinnii kuulla ko sie oot aina niin ihana :D Miu liikunta todellaki rajottuu nyt tuon vauvan kairaamisen takia siihen varpaitten heilutteluun ja ko en oikeen liiku, ni on tullu vähemmän syötyä sitte. Painoakaan ei o tällä viikolla tullu yhtään, onneks. Mut nyt en syö enempää suklaata enkä namia muutenkaan, ko siirryn mehujääosastolle :D
Tää varpaitten jatkuva turvotus tekee sen et o aina kuumotus ja mehujää tekee kauppansa. Ok, seiskäähä ruodussa siellä muuttii :D
hanki semmoset lentosukat ja pistä ne heti aamulla jalkaan. auttavat ainakin meikeläistä.

hyvä, ettei herkut kiusaa kauhiasti. :D

täällä ihan kauhia kiljuminen, taitaa nukku-matti tulla valkoisella aasilla kuopukselle. heidous! :wave:
 
ollaan vajottu niin alas, että julistan vaan, että tänään meinaan Herkutella. piste.

ukkeli menee työpaikan bileisiin (siis sama duunipaikka meillä), mutta mites tää vaimoke pääsis, kun ei ole hoitajaa ja imetän tyypin uneen (ei korvikemaitoo).

parin viikon päästä miekii pääsen pilleisiin ja isi saa vaikka seisoa päällään vauvan kanssa sen illan. on kyllä jo korvikemaitokin kokeilussa sitten ja voihan se vaava diggailla issiikin ihan yhtä lailla kuin minnuu. miestäs sen tietää, jos ei kokeile? ;)

mie olen taas paasannut täällä liikaa, kun ei kukaan rohkene kirjoittaa. hei, huhhuu? :wave:
 
:wave: täällä ollaan,paksuna kuin valas..ja vielä pitäis 7vkoa kökkiä \|O

paino oli pudonnut pikkasen viime neuvolasta :D
kahden viikon päästä ultraan paino/synnytystapa arvioon,saavat käynnistää jos petteri on 3.5kg hujakoilla.kun tuo kakkkonenkin oli 3.810kg vaikka syntyi 36+6 ja esikko täys aikaisena 4.565 :eek:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 22:35 D-mamma kirjoitti:
:wave: täällä ollaan,paksuna kuin valas..ja vielä pitäis 7vkoa kökkiä \|O

paino oli pudonnut pikkasen viime neuvolasta :D
kahden viikon päästä ultraan paino/synnytystapa arvioon,saavat käynnistää jos petteri on 3.5kg hujakoilla.kun tuo kakkkonenkin oli 3.810kg vaikka syntyi 36+6 ja esikko täys aikaisena 4.565 :eek:
jaksamista! isoja vaaveja teilläkin. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 20:06 D-mamma kirjoitti:
mä lähden tyhjentää jääkaapin (mahaani),ukko on taas veemäinen ja tää tarttee lohturuokaa..taidan syödä sen emmental-juusto tahkon :kieh: :kieh:
Täällä myös hiukan samoissa tunnelmissa oltu pitkin viikkoa ja siitä hyvästä on sitten tullut sisuksiin upotettua parit munkkipossut, vaahtokarkit + kaikki muu mitä en muista. :ashamed: :(

Mut silti on tyytyväinen oltava kun ei paino noussut kuin +200g viikossa. Juu ja liikuntaa on tullut harrasteltua omiks tarpeiks, sellasta "hyöty/hupi"-liikuntaa myös. ;) Vaan empä kerrokkaan enempää, kuin et vaavikuume vaivaa. ;) <br><br>
 
mua kun ei enää hirveesti kiinosta tuo "hyötyliikunta",rv 34 alkaa huomenna :LOL: :LOL: :LOL:

vetelin sit vaan paahtoleipää (vehnä,yök) jossa päällä paksut palat sinileimaa..ärsyttävä tuo ukko kun ostaa sitä,ei voi millään vastustaa..

enää viikko kun pääsen ultraan/synnytystapa-arvioon/koko arvioon..
jos näyttää ett petteri on 3.5kg niin saavat alkaa käynnistää.mä oon ainakin ihan kypsä koko mahaan..tai maha on ihan ok,mutta kun ei saa sukkia jalkaan,kynsien leikkuu on mission impossible,kääntyminen sängyssä tosi vaikeeta..

luulis ett rd-diagnoosilla irtoo käynnistys?? kun tuo kakkonen käynnistettiin 36+5
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 18:41 linnea75 kirjoitti:
meilläkin ryömitään vaan taaksepäin ja ympyrää, mutta ei ykkösvaihdetta vaan löydy. oli sama juttu esikoisen kanssa, mikähän juttu sekin on...
Ykkösvaihde löytyi lauantaina, ja kakkosenkin jo pukkaa silmään, eli vauhtiakin riittää jos vaan löytyy jotain mielenkiintoista (esim. tv-maailma, äitin jalka, isän jalka...) :LOL:
 
Jos joku jaksaa lukea marinaa niin olkaa hyvä! :eek:

Kauanko ihmisen pitää tehdä ittensä ehdoin tahdoin onnettomaksi, veltoksi ja kiukkuiseksi, ennen kuin se ymmärtää, ettei jäätelö, voileivät, rasvainen Oltermanni, grillimakkara ja muu yletön mässäily tee oloa hyväksi?! \|O Mulla piti olla takana siis tsemppiviikko, mutta vielä mitä!!! Ihan kamalaa "entistä elämää" olen harjoittanut. Olo on turvonnut, väsynyt ja pahantuulinen. Ihanat teinipiukkisfarkut jotka ostin parisen viikkoa sitten ovat niin tiukat ettei niitä voi pitää päällä. Peilikuva yököttää.

Tänään pitäis mennä Painonvartijoihin mutta pelottaa ne kamalat plussat! Varmasti yli 2 kiloa olen hamstrannut itseeni. \|O Kahdessa viikossa. Melko saavutus..! :whistle: \|O

Tsemppiä siis kaivataan. Tällä menolla olen ensi kuussa samanlainen mitä vuoden alussa! :eek: Olen vihainen itelleni!!! :headwall:
 
MIE OON HOLISTI en kuitenkaan alko- vaan SOKERI-!! :eek:
Siinä sitten tännekkin tuo tunnustus!

Elämä ei oo kuitenkaan se herkku, joka miulle parhaiten maistuu, jos tätä rataa jatkan! :\|

Paino on viime punnituksen jälkeen noussut! :eek: kahella kilolla viikossa!!!

Turvottaa ja ahistaa... :x :headwall:
Ruoka ja kaikki muukin tuntuu häviävän jonnekkin!?! :ashamed:

Liekkö sitten vielä äitienpäivän jälkeinen "nyt saa vapaasti kettuilla äitille"-kausi isällä ja lapsilla... :eek: (miut se ajaa vaan ruoka kaapille #"¤%&!!!!!!!!)

Juu, miks en sitten mee lenkille?
Hyvä kysymys!
NO KUN esikoisen pyörä korjattiin kun kitkuili sen perään kun muillakin on pyörät ajossa.. ja kun omaan seinään ei saanut koritelinettä laittaa(kaupunki kielsi) niin sitten sai isiltä luvan ajaa vaika koulun kentälle heittelee (=streetbasket :D B) )
Ja mie taliaivo sitten olen alkanut ajatella,että mies tarvii kotona apuu kahen touhukkaan hoidossa(4v ja 7v). :xmas:
KUN tosi on että mies ei tarvii mitään apu eikä ne kaks touhukastakaan miunta tarvii nipottamaan viereen ihan koko ajan eikä joka päivä ainakaan... paitsi illalla, kun kuuluu..."kerro tarina!" ( olen elävä
päivis :D )

Eli, kun ' isi tarvii apua'- ajatus köpii kaaliin niin alan sitten kiukuta.. mie en koskaan pääse..mihinkään ees rattaijen kans ...(tavan tonttu :xmas: oon!)
Onhan se niinkin että sohvalta on lyhyempi matka jääkaapille kuin ulos...

Lyhyesti sanottuna..mie oon vätys! :ashamed:
itteeni huijaava tekosyien keksijä!

Ukko sanoiki että jos en mee kävelyttää sauvoja niin vie äitilles, jos et mee lykkii rattaita, myyään pois ja kuntopyörä samaten.. muutoin on PAKKO liikkua joka päivä!

TYLSÄ, ÄLLÖ, PAKSU JA TYHMÄ!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
mie oon omaa p*****aa niin täynnä että pakko kai ottaa suolihuuhtelu :LOL: :LOL: (huumorin kukka on kaunein kukka!)

Ylös, ulos, lekille ja sitten pesulle niin eiköhän sillä kakkakikkareet pääkopasta tipu
:LOL: totesi tuossa selän takana vahtiva esikoispoika 11v! :LOL:

Ja ukkeli tuolta keittiöstä lisäsi että kunnon seklkäsauna sellaselle äitille joka ei poikaansa usko!
Meen viskoo purtsille käpyjä!
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 21:46 D-mamma kirjoitti:
mua kun ei enää hirveesti kiinosta tuo "hyötyliikunta",rv 34 alkaa huomenna :LOL: :LOL: :LOL:

vetelin sit vaan paahtoleipää (vehnä,yök) jossa päällä paksut palat sinileimaa..ärsyttävä tuo ukko kun ostaa sitä,ei voi millään vastustaa..

enää viikko kun pääsen ultraan/synnytystapa-arvioon/koko arvioon..
jos näyttää ett petteri on 3.5kg niin saavat alkaa käynnistää.mä oon ainakin ihan kypsä koko mahaan..tai maha on ihan ok,mutta kun ei saa sukkia jalkaan,kynsien leikkuu on mission impossible,kääntyminen sängyssä tosi vaikeeta..

luulis ett rd-diagnoosilla irtoo käynnistys?? kun tuo kakkonen käynnistettiin 36+5
kyllä varmaa käynnistäävät, kun ovat viimeksikin lynneet. onnentyttö, että siel ei ole samanlaisia idiootteja, jotka eivät uskoneet, että isot on vauvat. ultra näytti 3300 KUMMALLAKIN KERRALLA. ja kummallakin kerralla veikkaus oli päin p*rsiötä (alakanttiin) eikä ne vaavit siis mahtuneet tulemaan. :headwall: ekalla kerralla yritetttiin 72 h ja toisella vaan 14h. anteeksi heille, jotka TAAS kuulevat tän saman valituksen. mutta varmaan viel omissa hautajaisissani jupisen sitä...

jaksamista kituviikon villityksiin!
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 07:36 Seltsu kirjoitti:
Jos joku jaksaa lukea marinaa niin olkaa hyvä! :eek:

Kauanko ihmisen pitää tehdä ittensä ehdoin tahdoin onnettomaksi, veltoksi ja kiukkuiseksi, ennen kuin se ymmärtää, ettei jäätelö, voileivät, rasvainen Oltermanni, grillimakkara ja muu yletön mässäily tee oloa hyväksi?! \|O Mulla piti olla takana siis tsemppiviikko, mutta vielä mitä!!! Ihan kamalaa "entistä elämää" olen harjoittanut. Olo on turvonnut, väsynyt ja pahantuulinen. Ihanat teinipiukkisfarkut jotka ostin parisen viikkoa sitten ovat niin tiukat ettei niitä voi pitää päällä. Peilikuva yököttää.

Tänään pitäis mennä Painonvartijoihin mutta pelottaa ne kamalat plussat! Varmasti yli 2 kiloa olen hamstrannut itseeni. \|O Kahdessa viikossa. Melko saavutus..! :whistle: \|O

Tsemppiä siis kaivataan. Tällä menolla olen ensi kuussa samanlainen mitä vuoden alussa! :eek: Olen vihainen itelleni!!! :headwall:
ekaksikin onnittelut ykkösvaihteesta! :flower: :hug:

ja toisekseen, repsahtelut kuuluu elämään. eihän se paikkarien dietti ole liian tiukka tai vaikee noudattaa tms. siis tuumasin vaan, kun en itse jaksaisi ehkä kovin hienoja pöperöitä vääntää. mutta ei tarvitse alkaa puolustuspuheeseen paikkarien puolesta, en mie sillä.

mie vaan meinaan tiedän, että siussa on samaa vikaa kuin miussakin eli ollaan tosi tiukkoja (viime kesänä termi "munkkeus" kuvasi tätä olo tilaa) ihan askeettisuuteen asti (fakiirin piikkimatto tosin viel puuttuu). toinen asema jolle meitsit sitten pätkätää on "Ellun kanat". että puurokattila tässä pataa neuvoo...

no, nyt vaan paluu arkeen, niin noi pahaiset parin viikon hurvittelut on muistelo vaan. vaan otetaanko itseämme kädestä ja herkutellaan välillä vähän, josko sillä pysyisi sillä kultaisella keskitiellä. :saint:

paraskin sanoja, tää veti suklaakakun tappiin asti. oli viel aika kauheeta, ei muille maistunut. yritin jopa pakastaa osan... ihan niinkuin se olisi toiminut edes hidasteena. :LOL:

mutta vaaka oli silti kiltti ja antoi anteeksi. joten mitä tästä opimme? emme kertakaikkiaan yhtään mitään, mutta;

TSEMPPIVÄ SELTSU!!!!
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 13:32 Darelbeida kirjoitti:
MIE OON HOLISTI en kuitenkaan alko- vaan SOKERI-!! :eek:
Siinä sitten tännekkin tuo tunnustus!

Elämä ei oo kuitenkaan se herkku, joka miulle parhaiten maistuu, jos tätä rataa jatkan! :\|

Paino on viime punnituksen jälkeen noussut! :eek: kahella kilolla viikossa!!!

Turvottaa ja ahistaa... :x :headwall:
Ruoka ja kaikki muukin tuntuu häviävän jonnekkin!?! :ashamed:

Liekkö sitten vielä äitienpäivän jälkeinen "nyt saa vapaasti kettuilla äitille"-kausi isällä ja lapsilla... :eek: (miut se ajaa vaan ruoka kaapille #"¤%&!!!!!!!!)

Juu, miks en sitten mee lenkille?
Hyvä kysymys!
NO KUN esikoisen pyörä korjattiin kun kitkuili sen perään kun muillakin on pyörät ajossa.. ja kun omaan seinään ei saanut koritelinettä laittaa(kaupunki kielsi) niin sitten sai isiltä luvan ajaa vaika koulun kentälle heittelee (=streetbasket :D B) )
Ja mie taliaivo sitten olen alkanut ajatella,että mies tarvii kotona apuu kahen touhukkaan hoidossa(4v ja 7v). :xmas:
KUN tosi on että mies ei tarvii mitään apu eikä ne kaks touhukastakaan miunta tarvii nipottamaan viereen ihan koko ajan eikä joka päivä ainakaan... paitsi illalla, kun kuuluu..."kerro tarina!" ( olen elävä
päivis :D )

Eli, kun ' isi tarvii apua'- ajatus köpii kaaliin niin alan sitten kiukuta.. mie en koskaan pääse..mihinkään ees rattaijen kans ...(tavan tonttu :xmas: oon!)
Onhan se niinkin että sohvalta on lyhyempi matka jääkaapille kuin ulos...

Lyhyesti sanottuna..mie oon vätys! :ashamed:
itteeni huijaava tekosyien keksijä!

Ukko sanoiki että jos en mee kävelyttää sauvoja niin vie äitilles, jos et mee lykkii rattaita, myyään pois ja kuntopyörä samaten.. muutoin on PAKKO liikkua joka päivä!

TYLSÄ, ÄLLÖ, PAKSU JA TYHMÄ!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
mie oon omaa p*****aa niin täynnä että pakko kai ottaa suolihuuhtelu :LOL: :LOL: (huumorin kukka on kaunein kukka!)

Ylös, ulos, lekille ja sitten pesulle niin eiköhän sillä kakkakikkareet pääkopasta tipu
:LOL: totesi tuossa selän takana vahtiva esikoispoika 11v! :LOL:

Ja ukkeli tuolta keittiöstä lisäsi että kunnon seklkäsauna sellaselle äitille joka ei poikaansa usko!
Meen viskoo purtsille käpyjä!
:LOL: vitsi mitä ruoskintaa! tuolla tahdolla, huumorintajulla ja perheen tuella kuule tapahtuu vielä suuria!

ja pistä topakkana naisena perhekin herkkukaranteeniin, kotiin ei kanneta muuta kuin terveellistä safkaa (ja sitä paljon, että ei tarvitse nälkää nahda) niin saat juosta ihan luvan kanssa siellä jääkaapilla.

tee valmiiksi hirveet määrät vaikka kasvissosekeittoo (pistä hyvät mausteet) muun sapuskan lisäksi. käyt sitten vetämässä sitä aina kun tekee mieli jotain suuhunsa pistää. tai vähäkalorisia marjakeittoja ja ruisleipää.

ja muuten syöt kunnolla (lautasmalli!) ja paljon ruista, rasvat pois, sokerit Canderolliksi...

hitto, jos ei siulla ala kohta tapahtua, niin mie olen tiibetiläinen apina.

itse olin niin laiskis, että en jaksanut liikkua ennen kuin kiloja oli lähtenyt. mutta vähitellen alkoi tossukin nousta paremmin, kun ei ollut kannettavaa niin paljon mukana. että hatunnosto Sinulle jo tuon liikunnan vuoksi!

aivan mahtava tyyppi!

:hug:
 
oivoi.. minä kun uhosin et nyt tää viikko ollaan tosi kiltisti..
viikonloppuna juhlissa tuli syötyä vaik mitä.. sit vielä jäin sinne yöks ni pääs viel seuraavanaki pvänä syömään tähteitä... :ashamed:
onnex oli sentääs salaattia siellä.. ni ja nakkeja... ja kakkua ja ja,....
ja sen jälkeen ollaan ukon kanssa tapeltu ei nyt jaksa koko juttua selostaa mut liittyy anopin vierailuun jnejne ....
tänään vasta sovittiin... ja päälle pizzaa ja suklaata.... argh.... eka syödään kiukkuun ja sit vielä jatketaan vaik sovitaan...
ja painoki oli noussu.. 73,6 oli tänä aamuna.. ku 72,6 oli vielä äskön... hmm...
mut kai se on hyvä.. ku oon lipsunu ni paljon koko ajan niehkä pysyy sit ruodussa jos alkaa nousee....?

mitäs luulette, heruukohan mullekki käynnistys ku esikko 4730.. (käynnistettiin ja synty 40+0)
ens viikolla on seuranta ultra.. saapa nähä mikä on kokoarvio...

ihanaa ku alkaa lapset liikkuu enemmän.. meillä nyt se vaihe et toivois vähän vähemmän sitä ylöspäin liikkumista... \|O koko ajan kiipeemässä..

oli ni paljon tullu uutta siitä ku viimex kävin lukemas ettei nyt eded muista mitä mun piti kommentoida
=)

mut sitä meinasin kysyä kuiteski et uskaltaisitteko mennä autokouluun raskaana? nyt alkaa vko 31 huomenna ja kurssi alkais 5.6.. ja 30pvää pitää olla koulun kirjoilla ennenku pääsee kokeisiin.. eli kirjallinen olis sit joskus heinäkuun alussa kun laskettu olis se 1.8 (paitsi et virallinen vieläki se 10.8 mut aion vaatia siirtämistä jos nyt kolmatta kertaa näyttää ultra aiksempaa \|O )
kysyin sieltä et sopiiko sellaenen et jos musta sit tuntuukin siltä ettei tunnu hyvältä enää niin myöhään ni voi kesken jättää ja jatkaa myöhemmin... vähän kyl hirvittää mut...
se vaan on niin et mä tuun hulluks ku tuntuu et oon jumissa täällä paikkakunnalla missä en ees tunne oikeen ihmisiä ku ollaan vuos asuttu.... et jos ei nytte ni siirtyy taas sit pitkälle.. ollu jo pari vuotta aikomuksena ajaa mut et oo tullu hoidettua.. ennen sitä en oo oikeestaan edes tarvinnu ku muualla ollaan asuttu... nyt tarvii.. varsinki sit joskus kun menee lapset hoitoon jne..
 
Voi elämän kevät että pitää ihmisen olla pölvästi!!! :headwall:
Taas oli tänään neuvola,ja sielä kehuttiin että olen hyvin pitäny huolta,ja arvot on hyvät ja plaa...No onhan se hyvä ja niin ees päin..
Mutta...Aina kun mua sitten kehutaan,niin enkös HETI mene kauppaan muka helv*tti palkitseen itteni... :headwall: :headwall:
Tänäänki piti sitten oikein tupla patukka vetästä jälkiruuaks.
Ei ne arvot tätä menoo kovin hyvänä pysy,ja mites sitten suu pannaan kun neuvolan täti sanookin että hyi hyi sua... :ashamed:
(ja mitäs sitten suuhun pannaan... :kieh: )
Miten voi olla niin huono itsekuri,että sitä jäätelöö tms ei MUKA voi olla syömättä.
Mä kuitenkin oon onnistunut saamaan ne arvot kohilleen sillä ruokavaliolla,niin eikös sen pitäs tsempata pitään kii niistä ohjeista,niin ei tarvi alkaa minkä insuliinin kans pelaan...!!! :headwall:
Mutta ei.Tyhmä mikä tyhmä.
Ei muuta! \|O
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 18:57 Willy Neiti Wonka kirjoitti:
Voi elämän kevät että pitää ihmisen olla pölvästi!!! :headwall:
Taas oli tänään neuvola,ja sielä kehuttiin että olen hyvin pitäny huolta,ja arvot on hyvät ja plaa...No onhan se hyvä ja niin ees päin..
Mutta...Aina kun mua sitten kehutaan,niin enkös HETI mene kauppaan muka helv*tti palkitseen itteni... :headwall: :headwall:
Tänäänki piti sitten oikein tupla patukka vetästä jälkiruuaks.
Ei ne arvot tätä menoo kovin hyvänä pysy,ja mites sitten suu pannaan kun neuvolan täti sanookin että hyi hyi sua... :ashamed:
(ja mitäs sitten suuhun pannaan... :kieh: )
Miten voi olla niin huono itsekuri,että sitä jäätelöö tms ei MUKA voi olla syömättä.
Mä kuitenkin oon onnistunut saamaan ne arvot kohilleen sillä ruokavaliolla,niin eikös sen pitäs tsempata pitään kii niistä ohjeista,niin ei tarvi alkaa minkä insuliinin kans pelaan...!!! :headwall:
Mutta ei.Tyhmä mikä tyhmä.
Ei muuta! \|O
linneä-täti taas neuvomassa. ;)

mie kantelin rd:n aikana mukana minigrippussia, jossa oli hapankorppuja. silleen sai verensokerin pidettyy tasasena, eikä tarvinnut (kovin usein) turvautua suklaaseen.

ja kevytjäätelön (esim. valion suklaa tai vadelma-pikkupurnukan) sie voitkii silloin tällöin syödä.

etkä sie nyt mikään ihan rötvä ole ollut, jos on kerran arvot ok. :hug:
 
En minäkään saanu pidettyä raskausaikana himojani kurissa. Täysin luonnotonta semmonen ;) Vielä vähemmän nyt..

Eilen kävin vaavin kans 3kk neuvolassa ja mulla kun ei kotona oo vaakaa, niin aattelin käydä siellä. Ja olin ihan varma, että ainaki kilo on tippunu, mutta mitä vielä. 10g \|O Ja vaavikin imee tissiä minkä ehtii :eek: Oon kuiteski kävelly melkein joka päivä ja yrittäny herkkujakin vältellä, kylläkin vaihtelevalla menestyksellä.. Taidan unohtaa nuo laihtumishaaveet ens syksyyn.

Vaavin mitat olikin sit sutjakammat 65,3cm ja 7190g. Pitkä hujoppi, niinku isänsäkkin ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 08:21 lissuhissu kirjoitti:
En minäkään saanu pidettyä raskausaikana himojani kurissa. Täysin luonnotonta semmonen ;) Vielä vähemmän nyt..

Eilen kävin vaavin kans 3kk neuvolassa ja mulla kun ei kotona oo vaakaa, niin aattelin käydä siellä. Ja olin ihan varma, että ainaki kilo on tippunu, mutta mitä vielä. 10g \|O Ja vaavikin imee tissiä minkä ehtii :eek: Oon kuiteski kävelly melkein joka päivä ja yrittäny herkkujakin vältellä, kylläkin vaihtelevalla menestyksellä.. Taidan unohtaa nuo laihtumishaaveet ens syksyyn.

Vaavin mitat olikin sit sutjakammat 65,3cm ja 7190g. Pitkä hujoppi, niinku isänsäkkin ;)
Ihana vauveli sulla :heart: :heart:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 13:23 pirpiz kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 08:21 lissuhissu kirjoitti:
En minäkään saanu pidettyä raskausaikana himojani kurissa. Täysin luonnotonta semmonen ;) Vielä vähemmän nyt..

Eilen kävin vaavin kans 3kk neuvolassa ja mulla kun ei kotona oo vaakaa, niin aattelin käydä siellä. Ja olin ihan varma, että ainaki kilo on tippunu, mutta mitä vielä. 10g \|O Ja vaavikin imee tissiä minkä ehtii :eek: Oon kuiteski kävelly melkein joka päivä ja yrittäny herkkujakin vältellä, kylläkin vaihtelevalla menestyksellä.. Taidan unohtaa nuo laihtumishaaveet ens syksyyn.

Vaavin mitat olikin sit sutjakammat 65,3cm ja 7190g. Pitkä hujoppi, niinku isänsäkkin ;)
Ihana vauveli sulla :heart: :heart:
niin muuten on!

miekii mainostan vaavaa ylpeänä, koskapa eilen oli 8 kk neuvola. painoa on kymmenen ja puoli kiloa ja pituutta 73. ja huudettiin niin maan p*erkeleesti pelottavaa lääkäriä ja sanottiin epätoivoisella äänellä "äiti" lääkärin alkaessa kellistää pientä miestä.

ja jahka mainosalalle ryhdyttiin, niin olenko mie mainostanut Rasilaisen valkosipulihapankaalisalaattia? ekaksi hirveetä, sitten siihen tulee himo. :p
 
heissan!!

Uutena täällä huhuilen :wave: :wave:
Olen toista lasta odottava 3-kymppinen opiskelija/osa-aikatyöläinen/kotiäiti, nyt rv 31 tasan. Ke olin sokerirasituksessa ja aamupäivällä tuli neuvolasta soitto, 2 arvoa kolmesta koholla... :eek: Ei kyllä sinällään mikään suuri yllätys, painoa on ja PALJON ja herkut maistuu aina vaan. Jo esikoista odottaessa oli paastoarvo rajalla, mut muut arvot ookoo, joten pääsin silloin kuin koira veräjästä. Sanoi neuvolatäti laittavansa lähetteen jatkotutkimuksiin, eli jään odottamaan mitä tuleman pitää...en sitten älynnyt siltä enempiä kysellä :ashamed:

No joo, ajattelin et josko porukkaan tähän mukaan mahtuisin ja uutta tsemppiä saisin. Näytti tuossa ketjun alussa olevan tervetullutta ruokaopastustakin, olisikohan paras aloittaa sillä 1800kcal ruokavaliolla?

Rolli
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 13:12 rolli kirjoitti:
heissan!!

Uutena täällä huhuilen :wave: :wave:
Olen toista lasta odottava 3-kymppinen opiskelija/osa-aikatyöläinen/kotiäiti, nyt rv 31 tasan. Ke olin sokerirasituksessa ja aamupäivällä tuli neuvolasta soitto, 2 arvoa kolmesta koholla... :eek: Ei kyllä sinällään mikään suuri yllätys, painoa on ja PALJON ja herkut maistuu aina vaan. Jo esikoista odottaessa oli paastoarvo rajalla, mut muut arvot ookoo, joten pääsin silloin kuin koira veräjästä. Sanoi neuvolatäti laittavansa lähetteen jatkotutkimuksiin, eli jään odottamaan mitä tuleman pitää...en sitten älynnyt siltä enempiä kysellä :ashamed:

No joo, ajattelin et josko porukkaan tähän mukaan mahtuisin ja uutta tsemppiä saisin. Näytti tuossa ketjun alussa olevan tervetullutta ruokaopastustakin, olisikohan paras aloittaa sillä 1800kcal ruokavaliolla?

Rolli
tervetuloa joukkoon tummaan! ei hätiä mitiä :hug:

miekin selvisin samalla tavalla ekassa raskaudessa, mutta ei enää toisessa.

juu etusivun ruokavaliolla pääset alkuun.

siut varmaan laitetaan tarkailemaan verensokeriasi (ei satu) ja selvittämään Sherlokkina mitkä ruuat (ja ruokamäärät) siulle käy eli millä ne sokeriarvot saa pysymään ruodussa. ja liikunta laskee kanssa arvoja eli sillä saa olon aika nopeesti paremmaksi, jos nousee verensokeri liian korkeaksi jonkin "bad luck-aterian" jälkeen.

kannattaa vältää rasvaa ja sokeria ja tarkastella tästä lähtien paljonko energiaa (kaloreita sataa grammaan kohti) mikin sapuska sisältää.

näin. sanokaa nyt muutkin jottain..

tsemiä tulokkaalle!
 
NO NIIN
Nyt sitt taas ahistaa ihan isolla a:lla :eek:
Eilen ei isäntä herättäny ku sain kuopuksen nukkuu ja jäi käymättä suihkussa ja lääke ottamatta ja muutenki ahisti ku aamuyöllä heräsin siihenettä isi on vielki koneella... nukkumaan tuli vasta n.klo 5! :\| Ja sitten piti laittaa musiikkiia soimaan kun sitä on kiva kuunnella kun käy nukkuu...paitsi että kuopus ei moisesta tykkää... :/
NO sit ko heräsin niin oli vähän aikaa ihan kiva kunnes esikko heräs nirisee että saako pelata tietsikkaa jos keittää kahvin..no lupasin että kun ohjelmat loppuu niin sitten... ja tyttö heräs ja ruinas maaseudulle kaverinsa luo ja nelivuotinen alko kans kinuumaan pääseekö kaverille un sil ois kaks käärmettä... :whistle:
Minä sitten sanoin * tehkää kaikki mitä haluutte! Minä käyn kohta syömään ja sit suihkuun. Sen jälkeen otan Jasssinin( kuopus) ja lähden hakee kaupasta pyykkipulverii ja klorittii että saan tedän vaatteet puhtaiks ja kun tuun sieltä, syön ja syötän pikku ukon ja sit lähen mummon kans lenkille. MUUT SAA TODELLA TEHDÄ MITÄ HALUAA!!!*
Porukka hiljeni hetkeks kunnes nelivuotinen sano "jäkä jäkä :kieh: senku meet iskä onki parempi"
Se siitä meen taas tänään viskoo purtsille käpyjä ;) :headwall:
 
mä olen ollu käytännössä kolme viikoa yksinhuoltaja,ukko paiskinu normaalin päivätyö ohessa jo kaks viikonloppua ja nyt on kolmas vielä kärvisteltävä..pinna on kiree kun viulunkieli ja maanantaisen lastenklinikka keikan jälkeen univelkaa liikaa..

mistä johtuu hirveä syöpöttely,olen muutenkin huomannu ett kun olen yksin lasten kanssa niin tulee syötyä enemmän ja huonompaa..lohtusyöpöttelyä, luulen.

painostakaan ei mitään hajua kun vaaka meni rikki :LOL: :LOL: ei onneks mun painosta vaan siitä että päälle lorisi kunnolla vettä..
 
Moi! Still alive, joten kuten.

Tämä viikko ei oo menny ihan sika pellossa -meiningillä, mutta melko lähelle. Tiistaina olin työkaverin mökillä ison akkalauman kanssa ja iskä hoiti tyttöjä kotona! Teki hyvää kaikille osapuolille, ihanaa!

Ulkona vaan sataa!!!! Prkl ku uloskaan pääse! *tekosyy*

:wave:
 

Yhteistyössä