SOKERIKLUBI II

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 07:10 Seltsu kirjoitti:
NeitiWillyWonka, tervetuloa palstalle! Tutulta kuulostaa nikkisi tuolta Mitäs nyt -puolelta! :wave: Mulla oli just samanlaista ku sulla tuo rd-uutisen vastaanottaminen - kauhee ittensä syyttely ja piiskaus. Se ei tietenkään auta mitään, mutta taitaa valitettavasti olla sisäsyntyistä... :/ Joka tapauksessa, tsemppiä kovasti! Koetahan laittaa teehen vaikka jotain makeutusainetta - esim. Canderelia? Joku täällä tosin muistaakseni joskus sanoi, että myös nuo keinotekoiset makeutusaineet nostavat verensokereita, mutta ei ainkaan mulla. Kannattaa kokeilla, tee on kuitenkin hyvä juoma! Parempi ainakin kun kahvi - kai? Toivottavasti löydät sitä Kingis-lightia. :p


Heipätihei.
Juu,joskus aikoinaan pyörin paljonkin sielä Mitäs nyt puolella.Mutta kutakuinkin puoleen vuoteen en isommin oo sielä jaksanu kärvistellä...Tympii se ainainen tappelu ja kinaaminen...Ei jotenka jaksa moista lukee... :ashamed:
Mites kun mä olen kuullut että niitä makeutusjuttuja ei sais käyttää?!
Ja sitä valkoista teetä voi just ja just juoda ilman sokeria.
Mutta empä kyllä oo juonut..
Kahveeta en hörpi laisinkaan raskaana,ja ei raskaana :D
Huomenna pääsen sitten neuvolaan,ja pois en sieltä lähde ennenku oon saanu kaiken haluumani tiedon.
Mutta nyt...Heippa!! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 10:53 Willy Neiti Wonka kirjoitti:
Mites kun mä olen kuullut että niitä makeutusjuttuja ei sais käyttää?!
Mä oon eläny sellasessa käsityksessä, että raskausaikana on kielletty s-kirjaimella alkavat makeutusaineet, en nyt muista mitä ne oli... :LOL: Mut siis esim. aspartaami ja asesulfaami on sallittuja. Noillahan esim. light-limut on makeutettu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 12:49 Seltsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 10:53 Willy Neiti Wonka kirjoitti:
Mites kun mä olen kuullut että niitä makeutusjuttuja ei sais käyttää?!
Mä oon eläny sellasessa käsityksessä, että raskausaikana on kielletty s-kirjaimella alkavat makeutusaineet, en nyt muista mitä ne oli... :LOL: Mut siis esim. aspartaami ja asesulfaami on sallittuja. Noillahan esim. light-limut on makeutettu.
Juu,syklamaatti on kielletty ja joku toinen kans,siis ässällä alkava... :LOL: Mut Sorbitoli on sallittu.
Noooh,eiköhän nää asit tästä selvii.
Ja löysin tänää Anttilasta kingis lightia,oli hyvää!!!!!! :p
 
tervehdys kaikille ja Willille Neito Wonkalle kans ;) ihan hassu nikki.

Seltsu suuressa viisaudessaan sanoi, jottei kannata piiskata itseään rd:n takia. se totta olemaan! eilinen oli jo ja nyt on nyt! kannattaa ottaa tää asia kuitenkin vakavasti (aika korkee se siun toinen arvo), mutta niinhän sie mitä ilmeisemmin teetkin, koskapa täällä olet. :)

omanapa-ossuus eli miun elämään rd oli oikea onnenpotku ja jollain pervessillä tavalla olen tosi iloinen siitä. on meinaan elämänlaatu jokseenkin parantunu suorassa suhteessa kadonneisiin kiloihin.

samaten tulee lastenkin ylipainoa ehkäistyä jo ajoissa. siis, että oltais semmoinen hullu perhe joka liikkuu ja syö vihreitä.

pitääkin laittaa tuo nuorin juoksemaan, kunhan sen oppii, koskapa kommentit on sitä luokkaa, että ompas jättiläisvauva tai kylläpä on pyöreet posket. eikö ne tontut tajuu, että ne on kaikki tyyni lihasta... vaan oikeesti meidän tenavat on alussa pitkiä ja pyöreitä ja sitten vaan pitkiä (tuleevat isäänsä siis). jokakaisesta kilosta olen vaan onnellinen kunhan se tulee skideille, eikä meitsille. allergia-asiaa siis sivuten, nyt mie kyl eksyn aiheesta, oottakee... *kääntää kelkaa takasinpäin*

tää on tosiaan jo toinen sokerklubin ketju, jossain pohjilla se vanhakin muhii, jos jaksaa kaivaa. siellä paljon inhoo meidän jo paukahtaneiden rd-historiasta.

makeutusaineet nousee ain pinnalle, eikä myö koskaan muisteta mitä sai käyttää ja mitä ei. siis on äideillä jo muutenkin muistamista :D tässä yhteishyväkäs 5/05 toteaa, että "syklamaatti ei sovi lapsille, eikä raskaana oleville tai imettäville..." eli Canderel ja Hermetas Gold käy sillä ovat aspartaami-asulfaami K-pohjaisia. Siis varmaan toi Hermetas Gold jauheena.

Hermetas Original ja Hermetas Gold neste ovat syklamaatti-sakariini -pohjaisia eli mustalla listalla.

itse käytän Canderellia, jota voi käyttää sokerin tavoin (paitsi pullataikina). viime viikolla tungin sitä kaalilaatikkoonkin ja hyvin meni täydestä. :p ja on muuten kaakaotakin suurimpaan suklaatin himoon.

seltsu sanoi, että joskus makeutusaineiden on puhuttu täällä nostavan sokereita. miulla silloin rd:n aikana Dietorell-karkit nosti tosiaan sokereita. mutta ei niin kai muille ole käynnyt, joten Bon Apetit!

luin jostain, että joidenkin kroppa ei ole niin nuuka onko kyse aidosta sokerista vai feikistä. eli mie siis tämmöinen vähemmän ronkeli. nyt tulee syötyä Dietoja (tuttujen kesken) melkein pussi päivässä ukkelin kanssa, kun ne on niin hyviä. jam.

jäätelökesä jatkuu, mie maitorajoitteinen löysin "kevyen" Ingmannin tofujäden eli vadelmatofutuutin. ai jai... *vaipuu unelmiin*.

mutta, jos voi syödä hylamaitoa, niin silloin kannattaa kuolata Valion pieniä kevyt jädepurkkeja, niitä on vattua ja suklaata (ehdottomasti suosittelen suklaata!!!!), joissa on tosi vähän kaloreita. katso muutenkin kaikista ns. kevyt tuotteista paljonko niissä on kaloreita, kun joku voi olla rasvaton, mutta sokeria onkin sitten laitettu kaksin käsin.

Willylle viel, että makunystyrät tottuu hirveen nopeaan kevyeen ja rasvattomaan, eikä kohta semmoiset ökysafkat tyyliin "ihraa kermapedillä" maistukaan vaan elimistö huuttaa kasviksii jne.

mie söin ennen puuron, jonka päälle lisäsin sokeria ihan vaan tottumuksen takia. nyt asiaa ajatellessaan tuntuu tosi älyttömältä ihan ehdoin tahdon vetää parin extrakalorit moisesta pätöjutusta. mutta koska ne makunystyrät ei kokonaan minnekään karkaa, niin puuron (ruis) päälle voi löröttää Valion vähäkalorisia marjakeittoja. mutta älä nyt teen päälle kuitenkaan...

tämmöinen paatos, anteeksi kovasti - mie olen vaan niin innoissani pitkästä aikaa, jotta jaksoin jotain vääntää. viime heinäkuussa siis itse sain diagnoosin ja poksahdin (toistamiseen) viime syyskuussa.

nyt on mennyt jo aika selkäytimeen tää terve elo ja meinaa unohtua elämän realiteetit; siksi onkin hyvä roikkua täällä klubilla, jotta muistaa etteivät nämä asiat ole itsestäänselvyyksiä enää koskaan meidän elämässämme.

:hug: tsemia kaikille ja jaksamista varsinkin kituviikkoja lähestyville praasuille.<br><br>
 
tervehdys..
mä en suostu. tänään supisteli tosi ilkeesti kun kauppaan oltiin vaunuilla menossa.. normin 15min sijaan meni varmaan yli 30min ku hiirivauhtia menin. toivotaan et johtuu vaan siitä ku eilen ehkä vähän liian rajusti kaivelin uutta perennapenkkia. senki jätin kesken ja päätin et mies saa auttaa kuhan kotiutuu vloppuna työreissulta.. ni ja tänään kykin istuttamassa perunoita ja kitkin penkkiä, haravoin jne... et josko olin vaan ylirasittunu sen takia ei meinannu kevyt kävelykään enää onnistua.. meinaan nyt vasta vko 28 menossa ja olin suunnitellu olevani tällä kertaa paremmassa kunnossa ku viimex ja pidemmälle päästä ennenku tulee tukalaa..
nyt vaan liitoskipujaki ilmaantu... \|O
mulla ei ollu mitään ongelmaa ennenku sillon ruotsin reissulla riuhtasin nopeesti ison laukun ylähyllyltä junassa ku meinas meitin pysäkki mennä ohi... sen jälkeen tuntunu pieniki rasitus masussa... kylhän sitä vähän rauhallisemmin pitäs mennä mut kyllä nyt sentääs kävelyn pitäs luonnistua ihan loppuun asti... ja varsinki vielä näin "alussa"..
painoo muuten ei oo vieläkään paljookaan.. luulin et vapun jälkeen olis noussu pysyvästi se kilo mikä oli ilmestyny..
plussatessa oli 75 ja käytiin 71,5 kg ja siinä onki sit pysyny kuukausia. nyt on 72 suunnilleen.. ekassa neuvolassa vuodenvaihteen jälkeen oli joku 73 ja jotain..
viimex jo vähän mietti täti.. paljonko teillä muilla on tullu painoo? ja mis vaiheessa alkanu nousemaan? lukeehan ne tuolla jossain mut ei jaksais selailla niin pitkälle

=)

hirmu himo taas syödä \|O pikkasen talk muruja jo vetelin mut lisää tekis mieli jotain.. leipää :p onnex en sentääs ostanu kaupas muita herkkuaj ku grillattu rintaleike joka joutu salaattiin...
 
Champpari
Hengissä ja olen oikea sikapossu kun en taas pysty lopettaan syömistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \|O \|O \|O

WILLY tervetuloa joukkoon!

KIPSU toi koulun toiminta kyl ihmetyttää! Aina sanotaan et kiusaamisesta pitäis puhua ja nyt sit yhtäkkiä kukaan ei välitä! Ei ihme ettei kiusaaminen lopu! Toivottavasti asi nyt hoituu!

Palailen joskus asiaan kun edes vähän saan possufiilistä kadotettua...

Niin hirveä suklaanhimo et ukkokin kysyi jo et "ootko taas raskaana" joten liityn SELTSUN pelkokerhoon... Ei vaan... Taitaa mullakin menkkoja enteillä... Alkais sit vaan jos on alkakseen eikä olis tällästä...
 
MOrjens! :D
On ollu hyvä päivä...vaik hartiat onki jumissa! :/
Aamulla oli ssairaanhitajan luona punnitus ja verenpaine..paineet oli ihan normaalit(JIPPII!!!) ja painokin kahdessa viikossa tippunut -800g! B)
Sitten vielä kietäydyin äitini luona tupreesta pullasta...ja kävelin reilun 2km kotiin kun oli niin lämmin ja ihana päivä :D B)
Kotona sitten taas iski jokin järjestely into ja sain talvi tamineet 'lomalle' ja muutenkin raivailtua vähän kaikkee..ja kaupallekkin ehdin..tiimaris kyl iski joku ihme kiukku.. :ashamed: ..ukkoseni kysyi haluunko jotain ja kieltäydyin kaikesta kun en olis niitä akryyliväri purkkeja saanut..(2.50/kpl ja oisin tarvinnu ainakin kaheksaa eriväriä :\| )

Mutta pääasia on etä paino hiipii alas ja paineet on ok! sanopa hoitsu viel senkin ettei tarttee purematta niellä kaikkee mitä tohtori sanoo.
Eli jos paineet alkaa kasvaa niin ne hoidetaan alas lääkkeillä ei millään kaalisoppa kidutuksella :p

Kaikille muksaa viikonlopun odotusta :wave:
 
Miimu, toivottavasti olo helpottaa! Voi sinua. :( Mutta hienoa tuo sun paino! Siis oikeesti tosi upeeta! Älähän nyt silti liian tiukaksi heittäydy, ethän? :)

Champpis, possu, röhröh!! :D Täällä toinen. Oink oink! No ei sentään. Tää viikko on luojan kiitos mennyt mallikkaasti. Haaveilen kovasti rullille pääsystä viikonloppuna tai alkuviikosta, kun mies pitää lomaa (on viime vuoden pekkasiakin pitämättä niin paljon). Ihanaa!

Darelbeida, toivottavasti löytyy syy. Painonlaskusta taputukset! Jesjes!! :) :flower:

Tilasin keskiviikolle ajan kierukanlaittoa varten. Hui, jännittää..! :eek: Vaikkei se kuulemma juurikaan satu. Toivottavasti toimii enkä ala turvota ja hyppiä seinille. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 22:17 MiiMu3 kirjoitti:
tervehdys..
mä en suostu. tänään supisteli tosi ilkeesti kun kauppaan oltiin vaunuilla menossa.. normin 15min sijaan meni varmaan yli 30min ku hiirivauhtia menin. toivotaan et johtuu vaan siitä ku eilen ehkä vähän liian rajusti kaivelin uutta perennapenkkia. senki jätin kesken ja päätin et mies saa auttaa kuhan kotiutuu vloppuna työreissulta.. ni ja tänään kykin istuttamassa perunoita ja kitkin penkkiä, haravoin jne... et josko olin vaan ylirasittunu sen takia ei meinannu kevyt kävelykään enää onnistua.. meinaan nyt vasta vko 28 menossa ja olin suunnitellu olevani tällä kertaa paremmassa kunnossa ku viimex ja pidemmälle päästä ennenku tulee tukalaa..
nyt vaan liitoskipujaki ilmaantu... \|O
mulla ei ollu mitään ongelmaa ennenku sillon ruotsin reissulla riuhtasin nopeesti ison laukun ylähyllyltä junassa ku meinas meitin pysäkki mennä ohi... sen jälkeen tuntunu pieniki rasitus masussa... kylhän sitä vähän rauhallisemmin pitäs mennä mut kyllä nyt sentääs kävelyn pitäs luonnistua ihan loppuun asti... ja varsinki vielä näin "alussa"..
painoo muuten ei oo vieläkään paljookaan.. luulin et vapun jälkeen olis noussu pysyvästi se kilo mikä oli ilmestyny..
plussatessa oli 75 ja käytiin 71,5 kg ja siinä onki sit pysyny kuukausia. nyt on 72 suunnilleen.. ekassa neuvolassa vuodenvaihteen jälkeen oli joku 73 ja jotain..
viimex jo vähän mietti täti.. paljonko teillä muilla on tullu painoo? ja mis vaiheessa alkanu nousemaan? lukeehan ne tuolla jossain mut ei jaksais selailla niin pitkälle

=)

hirmu himo taas syödä \|O pikkasen talk muruja jo vetelin mut lisää tekis mieli jotain.. leipää :p onnex en sentääs ostanu kaupas muita herkkuaj ku grillattu rintaleike joka joutu salaattiin...
kituviikot, kituviikot... ;) :hug:

miulla kummassakin raskaudessa paino alkoi ihan rakettina nousta heti laskettuani plussaisen testitikun kädestä. eli ekassa kuusi kiloa jo ennen ekaan neuvolaa, vitsi mie olen hyvä. :whistle:

tokassa se oli noussut 8 kg viikolle 28 saadessani rd-diagnoosin -> ruokavalio. sitten se seitsemän kiloa hävisi ja vikassa ja ekassa neuvolassa oli 75 kg.

eli jos sie olet ruokavaliolla tms. niin ei se paino välttämättä edes nouse, vaikka tyyppi siellä ihan alla kasvaakin. et ei varmaan mitään huoli, ole onnellinen vaan jos kohtu suurenee ja sinä et. puhumattakaan siitä miten paljon sitten synnytyksen jälkeen lähtee tuolla menolla pois.
 
Kiitokseja kaikille :wave:
No voi penkele,mä jo kerkesin sitä marjakiisseliä teehen kaataa ;)
Hehe...
Juu,neuvola ol tänää,ja ei ollu yhtään niin kamala reissu kun luulin.
Kuulkaatte:Miun pissi oli aivan puhtoinen =) Ei mitään värin häivähdystäkään siinä sokeri ruudussa.Jestas että olin iloinen :D
12.5 meen sit äitipolille ja sisätautipolille(<---miks??)
Sinne jonku ravintodiabeteslääkärisysteemin juttusille.Ja saan kait sit ihan oman rietin.Nyt sain neuvolasta jonku 1600 kalorin ohjeet,mutta se on tarkoitettu niille jokka on ollu ylipainoisia jo ennen raskautta.Ja minen ollu.
Ihan hirvisty se tätskä kun näki miun kintturat.Jotta ovat sitten tosissaan turvonneet... :whistle:
Penska vaikuttaa noin käsikopelolla suht pieneltä vauvalta,painoarvio ol noin 2 kiloo.Jottei se ainakaan viällä oo kasvannu semmosseeks jättivauvaks.Ja kun mä nyt tiukasti noudatan noita ohjehii,ni jospa siitä ei sitten kasvaiskaan mitään jättivauvaa.
Ne pistolaitteet sain kotiin.Äsken opettelin pistään,ja ihan hyvin se meni,siihen nähen että mä pelkään ja inhoon ja kammoon piikkejä yli kaiken!!!! :x
Aamulla se lukema oli ainakin neuvolassa hyvä,5.9.
Nyt mittasin ,niin tuli 6,6.Mutta en siis kattonu kellosta koska oon viimeks syöny tai mitään,halusin vaan kokeilla osaanko pistää.
Tulikohan tässä nyt tarinaa tarpeeks...

Kuuloillaan siis jatkossakin.
Hei hei!! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 22:56 Darelbeida kirjoitti:
MOrjens! :D
On ollu hyvä päivä...vaik hartiat onki jumissa! :/
Aamulla oli ssairaanhitajan luona punnitus ja verenpaine..paineet oli ihan normaalit(JIPPII!!!) ja painokin kahdessa viikossa tippunut -800g! B)
Sitten vielä kietäydyin äitini luona tupreesta pullasta...ja kävelin reilun 2km kotiin kun oli niin lämmin ja ihana päivä :D B)
Kotona sitten taas iski jokin järjestely into ja sain talvi tamineet 'lomalle' ja muutenkin raivailtua vähän kaikkee..ja kaupallekkin ehdin..tiimaris kyl iski joku ihme kiukku.. :ashamed: ..ukkoseni kysyi haluunko jotain ja kieltäydyin kaikesta kun en olis niitä akryyliväri purkkeja saanut..(2.50/kpl ja oisin tarvinnu ainakin kaheksaa eriväriä :\| )

Mutta pääasia on etä paino hiipii alas ja paineet on ok! sanopa hoitsu viel senkin ettei tarttee purematta niellä kaikkee mitä tohtori sanoo.
Eli jos paineet alkaa kasvaa niin ne hoidetaan alas lääkkeillä ei millään kaalisoppa kidutuksella :p

Kaikille muksaa viikonlopun odotusta :wave:
Sääntö numero yksi: miestä ei saa ottaa koskaan mukaan Tiimariin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 19:21 Willy Neiti Wonka kirjoitti:
Kiitokseja kaikille :wave:
No voi penkele,mä jo kerkesin sitä marjakiisseliä teehen kaataa ;)
Hehe...
Juu,neuvola ol tänää,ja ei ollu yhtään niin kamala reissu kun luulin.
Kuulkaatte:Miun pissi oli aivan puhtoinen =) Ei mitään värin häivähdystäkään siinä sokeri ruudussa.Jestas että olin iloinen :D
12.5 meen sit äitipolille ja sisätautipolille(<---miks??)
Sinne jonku ravintodiabeteslääkärisysteemin juttusille.Ja saan kait sit ihan oman rietin.Nyt sain neuvolasta jonku 1600 kalorin ohjeet,mutta se on tarkoitettu niille jokka on ollu ylipainoisia jo ennen raskautta.Ja minen ollu.
Ihan hirvisty se tätskä kun näki miun kintturat.Jotta ovat sitten tosissaan turvonneet... :whistle:
Penska vaikuttaa noin käsikopelolla suht pieneltä vauvalta,painoarvio ol noin 2 kiloo.Jottei se ainakaan viällä oo kasvannu semmosseeks jättivauvaks.Ja kun mä nyt tiukasti noudatan noita ohjehii,ni jospa siitä ei sitten kasvaiskaan mitään jättivauvaa.
Ne pistolaitteet sain kotiin.Äsken opettelin pistään,ja ihan hyvin se meni,siihen nähen että mä pelkään ja inhoon ja kammoon piikkejä yli kaiken!!!! :x
Aamulla se lukema oli ainakin neuvolassa hyvä,5.9.
Nyt mittasin ,niin tuli 6,6.Mutta en siis kattonu kellosta koska oon viimeks syöny tai mitään,halusin vaan kokeilla osaanko pistää.
Tulikohan tässä nyt tarinaa tarpeeks...

Kuuloillaan siis jatkossakin.
Hei hei!! :wave:
otat tuosta ekalta sivulta ohjeet 1800 kcal ruokavalioon. :D

terveet terveiset muillekin, järkevää tälleen älistä viesti kerrallaan.

Seltsulle IISOOOOT ONNET MENKOISTA! ja hyvin se kierukka menee, ota etukäteen joku särkylääke pohjiksi. aim sure, et noo proplemm (sori, juntitus), koska siun synnytyksetkin ihan tapahtu alateitse.

allekirjoittanu viittaa omiin tapahtumattomuuksiinsa. sori ensisynnyttäjät, mutta jupisen kyllä vähän. siis lääkärit, nuo koiran virkaa toimittavat ammatinharjottajat, eivät voineet edes toisella kerralla uskoa, et ehkäpä miulla vois olla ahdas lantio. vaikka röntegenkin niin sanoi. siis mie olin niin tuhdissa kunnossa (ainakin ekalla kerralla), että ei varmaan kovin kapeilta ne lantee vaikuttaneet. nyt ollessani tämmäinen ruitukka, niin huomaa selvästi, että yläkroppa on leveempi suhteessa lantioon. semmoinen harteikas. olisin siis hyvä mies. :LOL:

joupa jou, pitää varmaa mennä toivioretkelle katsomaan olisiko ne mm-kisat ohi ja miestä voisi käyttää vaikka videonkatselun rekvisiittana.
 
kyllä se vaan tänäänki on ollu ni ettei pahemmin voi tehä mitään ilman et tuntuu.. rauhallisella kävelyllä käytiin ja päiväl yritin vähän siivota ku ihan kaaos kämpässä... muuten sit ottanu eika rennosti. jos nyt en rehki ni toivotaan et on vaan ohimenevää ja palaan vielä "kuntoon" ennen loppuraskautta..
ja hei tänään en oo syöny mitään herkkua taaskaan :D yhen satsuman jälkiruuaks kyl =)
ja ruokaki oli taas kevyttä kanasalaattia ja sit jauhelihakeittoa...
nyt kyl vähän tekis mieli sämpylää... fazerin uudet paahtosämpylät kuitua 8,9!! olihan niissä sit rasvaa jonkun verran mut voihan sitä vähän "herkutella"..jookos? parempi se ku sorrun sit pizzaan ja kahvileipään..
oon huomannu et mun ruokavalio on paaljon parempi sillon kun mies ei, ole kotona.. lähti ke aamuna johonki työpaikan koulutusjuttuun ja oon aika kiltisti kyl ollu. ja muutenki kävelyllä käy enemmän ku sillon kun mies ja auto on kotona... pitäs varmaan lähettää useemmin pois.. huomen saa kyl kuiteski tulla kotia auttamaan mua pihatöissä. just tuli tänään postissa oksasilppuri mitä pitäs päästä kokeileen...

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 22:01 MiiMu3 kirjoitti:
oon huomannu et mun ruokavalio on paaljon parempi sillon kun mies ei, ole kotona..
Se on juu helpompaa, ku ei oo toinen siinä vieressä lietsomassa kiusaukseen... :D Tyyliin "tekispä älyttömästi mieli pizzaa." Tosin, mulla on joskus vaikeempaakin olla hyvillä eväillä miehen ollessa poissa, koska sillon mulla on joskus paha tapa syödä salaa - jaa keneltä?! :LOL:

Kävin eilen ekaa kertaa kolmeen vuoteen rullailemassa. Voi jestas miten ihanaa!!! Eikä osaa mennä hiljaa, ei mitenkään! :) Ihanaa touhua tuo luistelu.

Kuopus oppi eilen valittamaan. "väyväyväyväy äiäiäiäiäi" Nytkin kuuluu kamalaa valitusta vaikka sen pitäs nukkua! :headwall: Menen hätiin, moro! :)
 
Pitipä vielä lisäämäni: Tänään käytiin kyläilemässä kavereilla. Perheen rouva sanoi, että jestas ku oot LAIHA!!! :D Minä jo hätiin ennätin, että eihän tässä nyt vielä laihoja, mutta kyllähän tuota ihraa on lähtenyt... ;) :) Arvatkaa tuliko hyvä fiilis?!

Asetin itelleni seuraavan tavoitteen: Oma vaaka pitää näyttää AINA ale 70 kiloa, huolimatta siitä oonko justiin syönyt tai että onko jalassa farkut vai verkkarit vai alkkarit. :D Mun vaaka näyttää lähes 1 ½ kiloa enemmän kuin Paikkareiden vaaka, ja on tietysti ihana aina päästä sinne "aikuisten naisten neuvolan" vaa'alle. ;) :whistle:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2006 klo 13:44 Seltsu kirjoitti:
Pitipä vielä lisäämäni: Tänään käytiin kyläilemässä kavereilla. Perheen rouva sanoi, että jestas ku oot LAIHA!!! :D Minä jo hätiin ennätin, että eihän tässä nyt vielä laihoja, mutta kyllähän tuota ihraa on lähtenyt... ;) :) Arvatkaa tuliko hyvä fiilis?!

Asetin itelleni seuraavan tavoitteen: Oma vaaka pitää näyttää AINA ale 70 kiloa, huolimatta siitä oonko justiin syönyt tai että onko jalassa farkut vai verkkarit vai alkkarit. :D Mun vaaka näyttää lähes 1 ½ kiloa enemmän kuin Paikkareiden vaaka, ja on tietysti ihana aina päästä sinne "aikuisten naisten neuvolan" vaa'alle. ;) :whistle:
:D
pitää mennä taas, aurinko paistaa. on puljattu lastenaltaassa pihalla ja yksi pieni sauvakävely. ihanaa, on kesä B) B) B) B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2006 klo 15:28 linnea taas kirjoitti:
ps. kävin sauvomassa shorteissa ja hihattomassa. aika huvittavaa, kun ohitin viel yhden lumipenkankin. ;)
HOPHOP, sielläse viipottaa :D Olispas ihana jos KYKENIS kipittää tolleen mut miun pitäis varustautua sauvojen lisäks suksilla ja koiravaljakolla jos meinaisin vauhtiin päästä... :ashamed: Meinaan nuo liitoskivut on AIKA kivoja :D
Nyt jäi käsi kiinni karkkipurkkiin :eek: :D
Ihanan kevyt ja maistuva janojuoma: Novellen Friss :heart: VÄHÄKALORINEN ja ei ainakaan lue et siinois suolojakaan ni ei ees turvota :p
Meen taas häiriköimästä :wave:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2006 klo 12:56 pirpiz kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2006 klo 15:28 linnea taas kirjoitti:
ps. kävin sauvomassa shorteissa ja hihattomassa. aika huvittavaa, kun ohitin viel yhden lumipenkankin. ;)
HOPHOP, sielläse viipottaa :D Olispas ihana jos KYKENIS kipittää tolleen mut miun pitäis varustautua sauvojen lisäks suksilla ja koiravaljakolla jos meinaisin vauhtiin päästä... :ashamed: Meinaan nuo liitoskivut on AIKA kivoja :D
Nyt jäi käsi kiinni karkkipurkkiin :eek: :D
Ihanan kevyt ja maistuva janojuoma: Novellen Friss :heart: VÄHÄKALORINEN ja ei ainakaan lue et siinois suolojakaan ni ei ees turvota :p
Meen taas häiriköimästä :wave:
:D

liitoskivut muistissa on ja kaikki jomotukset. valittakaa nyt oikeen kunnolla kituviikoilla olevat, ehkäsee toisten hullujen vauvakuumetta. ei tosin ole onneksi tällä hetkellä oikeesti.
 
Hellou!
Nyt on ihan pakko tulla kehuun,kun oon saanu niiiin hyviä verensokeri arvoja viikonlopun aikana jotta!Lukemat on näyttäneet 4.3-5.4!
Eli ei ollenkaan huonosti...
Eilen sitten olinkin tuhma ja kävin ärrältä hakees jätskialtaasta ihan tavallisen geisha jätskin...Se oli sitten maukasta!Eikä noussu arvot.
Ja tänään sitten synttäreillä söin pikkiriikkisen palan kakkua...
Nyt pitääkin olla sitten koko viikko ilman herkkuja,kun kahtena päivänä peräkkäin lipsuin... :ashamed:
Mutta voihan olla että jos ens viikko on yhtä hienoo kun vkl on ollut,niin saattaa olla että on pakko jätski,tai kaks syödä...
Niitä kingis laitteja!!
Nii-i...ei pitäs ei...Mutku... :ashamed: :ashamed: :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2006 klo 12:56 pirpiz kirjoitti:
Ihanan kevyt ja maistuva janojuoma: Novellen Friss :heart: VÄHÄKALORINEN ja ei ainakaan lue et siinois suolojakaan ni ei ees turvota :p
Tuo Friss on ehkä kamalinta juomaa mitä oon koskaan maistanu! :x Mutta makuasioista ei sovi kiistellä ja niin edelleen... :D Mulla elämä taas ihan hunningolla eilen ja tänään. Ja huomenna pitäs vaa'alle, jänskättää... Ihana ilma, tosin esikoinen kuumeessa, se siitä ihanuudesta. Kaivoin kaapin perältä vanhoja kesävaatteita, voi miten ihanaa ku kaikki sopii päälle eikä edes tursua mistään! :LOL:
 

Yhteistyössä