SOKERIKLUBI II

mun on pakko kertoo tän päiväsestä kauppa reissusta :LOL: :LOL:

lapset istu sellasessa isossa auto-kärryssä,missä on kahdelle paikat+ratit.
meidän (alipainoinen 6v,18kg) sanoi ett ei mahdu veljen kanssa istumaan autoon kun hänellä on niin iso #&%?$!*!! (ja ihan näillä sanoilla) ja tää likka on oikeesti luuta ja nahkaa.. :eek: nytkö se jo alkaa,painon vahtaaminen??

meillä onneks vaaka rikki,söin just leffan kylkiäisenä puoli pussia juustonaksuja :x
 
Touhis, upeetaaa mahtavaaa!! :)

Kipsu, kiva kun olet taas palannut. Tätähän tää on, täyttä maanisdepressiivisyyttä koko laihdutus. Päiviä, ettei kiinnosta yhtään, ja sit taas on motivaatio katossa. Yleensä aamuisin on intoa, mihin se katoaa illan tullen!?? :whistle: :D

D-mamma, ou nou, pianhan se alkaa. Se painostaan stressaaminen... :LOL: Mutta että noinkin pienenä? Tosin muistan itekin joskus ekaluokkalaisena kattoneeni peilin edessä kuvaani ja sanoin äitille, että mulla on kaksoisleuka. Äiti tuttuun tyyliinsä sanoi vain, että kulje pää pystyssä niin ei se näy. :LOL: Ihana. :)

Siis Linnea voi jestamandeera mikä atleetti susta on tullu! Mä odotan, että pääsisin rullille. Sitä odottellessa työntelen noita Emmaljungia pitkin Ulvilan raitteja. Pakko myöntää ja hävetä, että juokseminen saa aikaan sen verran märät housut, että olis ehkä syytä ensin laittaa nuo ilolihakset kuntoon. Minkä takia niiden treenaaminen on niin ärsyttävää ja aina se "unohtuu"??

Nyt jo nolottaa tuo kommentti. Mutta etteköhän te "lapselliset" äidit tämänkin vaivan ymmärrä.

Tein eilen NIIN HYVÄÄ SALAATTIA etten oo syöny koskaan. Ihan oikeesti.
- jäävuorisalaattia
- paprikaa
- kurkkua
- sipulia
- uunissa kypsennettyä kanan rintaleikettä paloina
- 3 % fetajuustokuutioita
- rasvatonta salaatinkastiketta (Felix)

Siis taju lähti ku se oli niin hyvää! Onneks sitä jäi vielä puoli kipollista, tänään saapi taas vetää... Ja hyvällä omatunnolla! (Sanotaanko omatunnolla vai omallatunnolla, hmm...)

Aurinkoista tiistaita! B)
 
KIITTI SELTSU SALAATTI OHJEESTA! :flower:
Täällä on motivaatio niin korkeella kun aurinko paistaa että ei mitään rajaa! B)
Eilen innostuin kolmiomme lattiat luuttuamaan ihan vaan vanhanajan rätti tyylillä...oli ihana rääkätä itseään... ;)
Iltapäivällä kun mies pyys että lähdenkö kauppareissulle autolla sanoin kiitos ei ja lähdin valssaamaan haravan kans pihalle...tuli kolme säkkiä jo lehti ym. roskaa kasaan... :eek: ...oikeesti nää pihatyöt kuuluis huoltofirmalle jonka on kaupunki tontilleen pestannut mutta kun ne ukot on niin saamattoman hitaita.. saa odottaa pitkälle myöhempään kevääseen ennen kun jotain tapahtuu... :headwall:
Sen verran on miinusta nyt touhuissa että kuopus ja prinsess aovat ihan nuhaisia :snotty: TAAS ja meikäläiselläkin nenää kirvelee ihan kivasti...
On otettava ainakin tänään rauhallisemmin... ;) :snotty:
 
Kiitos kiitos linnea, vaihti kehuista. Juu ja seltsulle myös kiitos kannustuksesta.

Tiiä nyt kuin minul tuot vauhtia on riitänyt, jotta paino putois, mut liikumaan kyl yritän päivittäin päästä. Meinaan vaan kun tuo paino on nyt juntannut lähes paikoillaan koht pari-kolme viikkoa. hiukan se on heilunut tuos 85kg:n molemmin puolin vaan ei oikeen tunnu tuo 80kg: raja lähenevän millään. :eek: :ashamed:
Sinne kun oli minul tähtäin kesäkuun alkuun mennes, mut tais se haaveeks jäädä kun aika vähiin käy. :(

No, eilen sentään tein kyllä sellaisen lähes parinkymmenen kilometrin pyörälenkin kuopusta perässäni vedellen. ;)
Mut sitten kyl vastapainoksi maistui niin ruoka kuin pullakin. Joten sinne taisi hukkaan hurahtaa nuo kulutetut kalorit->tuo pulla kun suusta alas tunkeutui. :whistle:

Vaan nyt olis koht tarkoitus lähteä pistelemään viis-kuuskilometriä jalan kuopusta edellään työnnellen. Mikäli saan tuossa läheisellä autokorjaamolla rattaat kuntoon hitsautetuksi. Niin ne vanhat emmaljunggat-uudet on kyl netin kautta jo tilattu ja maksettu vaan niitä on odoteltava viel viiko pari, kun saksasta tilasin. :whistle:

Päivän jatkoja kaikille. B)
 
Jippii :D En ole lihonut vaikka olen mässännyt! Oon varmaankin liikkunut sitten kaikkien syömisten edestä kun olen tota hauvelia lenkittänyt joka päivä :) -200g oli lähtenyt ja kolme kiloa enää että sais pois ekan kymmenen kiloa! On ihana kevätstemppi päällä! Olo on tosi onnellinen ja PIRTEÄ mitä se ei ole ollut moneen viikkoon! B) Olen saanut jo kivan rusketuksen kun oon ollut muksujen kans pihalla ;)

Jaahas neiti haluu tissiä joten tulen illalla antamaan lisäfiilinkejä...

Profiilissa muuten meidän lapsukaisten kuvat :heart:
 
Salaattiin vielä purkista minimaissia hyvin huuhdeltuna ja pieniä ohuita retiisin paloja. Mä olen #&%?$!*ää ja pakotan lapset siivoomaan. Jokainen itkee vuorollaan kun mä oon kamala ja kohta itken minä kun nää romut ei järjesty!

No ainakin jotain muuta tekemistä kun syöminen :/ :headwall: :headwall: :headwall:
 
tänään tuli kutsu kättärille,to aamulla sokru-vuorokausi käyrään ja varmaan illalla aloitetaan insuliinit.toivottavasti riittää illalla pistettävä pitkä vaikutteinen..

saan siis levätä/maata kokonaisen päivän :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 23:07 D-mamma kirjoitti:
tänään tuli kutsu kättärille,to aamulla sokru-vuorokausi käyrään ja varmaan illalla aloitetaan insuliinit.toivottavasti riittää illalla pistettävä pitkä vaikutteinen..

saan siis levätä/maata kokonaisen päivän :D
Voi nauti oikein kunnolla lepopäivästä :) Koska sulla muuten on laskettu aika?
 
Kuulostaa ehkä hölmöltä kun hehkutan ja oon NIIN ONNELLINEN, mutta takana kaksi täysin onnistunutta päivää pisteilyssä :D (Ei pitäis vielä kyl hehkuttaa)

Tänään meidän poitsun kummitäti tuli meille ja oltiin yli 3 tuntia pihalla muksujen kans ja tehtiin yli tunnin kävelylenkki! Ihan loistava fiilis!

Mulle ja kuopukselle on iskenyt kiusallinen ongelma = meillä on sammasta... Kait... Eli sillä suu valkosena ja mulla rinnanpäät aika #&%?$!* kipeät! Oon yrittänyt sitruunalla pois ja neitillä se onkin jonkun verran tehonnut mut mulla ei auta \|O Täytyy vissiin mennä lääkäriin...

Sain muuten veronpalautuksia 520e vaikka oonkin ollut kotona koko viime vuoden! :whistle: Kiva jouluboonus sit siinä :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 23:49 Champion kirjoitti:
Kuulostaa ehkä hölmöltä kun hehkutan ja oon NIIN ONNELLINEN, mutta takana kaksi täysin onnistunutta päivää pisteilyssä :D (Ei pitäis vielä kyl hehkuttaa)

Tänään meidän poitsun kummitäti tuli meille ja oltiin yli 3 tuntia pihalla muksujen kans ja tehtiin yli tunnin kävelylenkki! Ihan loistava fiilis!

Mulle ja kuopukselle on iskenyt kiusallinen ongelma = meillä on sammasta... Kait... Eli sillä suu valkosena ja mulla rinnanpäät aika #&%?$!* kipeät! Oon yrittänyt sitruunalla pois ja neitillä se onkin jonkun verran tehonnut mut mulla ei auta \|O Täytyy vissiin mennä lääkäriin...

Sain muuten veronpalautuksia 520e vaikka oonkin ollut kotona koko viime vuoden! :whistle: Kiva jouluboonus sit siinä :D
Ou nou, sammasta, inhottavaa... Meillä myös Annilla. Puolukkaa vaan suuhun, saat hyvät naurutkin jännistä ilmeistä... ;) :D

Meille tuli veronpalautuksia yhteensä noin 2200 e!!!! Melkolailla fifty-fifty meni. B) Siiiisssstiääää!!!
 
Kysymys: kuinka paljon noin viiden kilon painonpudotus pienentää kuppikokoa tai yleensäkin rintsikoiden kokoa? Vai pienentääkö?! Mulla olis iiiisoooo haave ostaa uudet, oikein HYVÄT rintsikat ihan liiviliikkeestä, niin että saan ammattilaisen siihen vielä neuvomaan että mikä istuu jne. Koska oma koko on melkolailla hakusessa ja kaikki vanhat rintsikat on ihan surkeita... :D Pitääkö mun nyt vielä odottaa pari kuukautta, että pääsen sinne mihin yritän... :whistle:
 
Huomenia, pikainen kirjoitus, sillä kuopus tuolla sängysään huutelee ja koht siltä taitaa mennä kaikki hermosäikeet. :eek:

Champion Jos epäilet itselläsi olevan sammasta niin kipin kapin sinne lääkärin pakeille. Meinaan vaan jotta jos se oikein pahaksi rinnoissa pääsee niin sitten se vasta riesa on. Itsellä ei kokemusta , mut miehen siskon tytöllä oli sammasta rinnoissa, kun olimme tuol ruotsin puolel kyläilemäs. Hänelle ei meinanneet millään lääkettä siihen antaa ja todella pahaksi pääsi äitymään. Juu siis sitä oli myös hänen imeväis-ikäisellä pojallaan.
Siellä olivat muuten aivan ihmeissään kun kyselivät jotta mikä vois auttaa. Niin tulin siis mainineeksi tuon puolukan ja siinä olevan luonnon hapon joka saataisi auttaa.
Ne muuten tuol ruotsin puolella vain kehoittivat ostamaan jotain litkuliuosta apteekista (ilman reseptiä) joka ei tehonnut.
:eek: :(

 
Seltsu Kyllähän se rintsikoiden kuppikoko vaihtelee kehonkoon mukaan. Tosin kaikilla ei kilojen karistelukaan rinnoissa näy.
Niin et ehkäpä sinun nyt kannattaisi ostaa yhdet vaikka hiukan halvemmat suht hyvin istuvat liivit ja odotella niiden avulla jonkin aikaa. Ennen kuin menet ja ostat oikein kalliit. Vaan muuten se on sitten tosi jotta jos rintsikat ovat huonosti istuvat niin siitä kärsii koko keho. :eek:

Kokemuksen ääni paasaa. :LOL:

Minä kun olen tässä kuopuksen syntymän jälkeen joutunut ostamaan yhdet jos toisetkin liivit. Eikä ole millään meinannut soveliaita löytyä. Liikeessä kun niit sovittaa niin hyviltä vaikuttavat, mut annas olla kun otan kokopäiväiseen käyttöön. Niin huomaan jotta taas tuli hutiostos tehdyksi, painaa, puristaa, hiertää, liian ohuet olkaimet tai jopa kuppikoko on saatanut mennä hutiin. :(

Niin et olkaahan kaikki tarkkoina kun liiviostoksille kipitätte.
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 07:02 Seltsu kirjoitti:
Kysymys: kuinka paljon noin viiden kilon painonpudotus pienentää kuppikokoa tai yleensäkin rintsikoiden kokoa? Vai pienentääkö?! Mulla olis iiiisoooo haave ostaa uudet, oikein HYVÄT rintsikat ihan liiviliikkeestä, niin että saan ammattilaisen siihen vielä neuvomaan että mikä istuu jne. Koska oma koko on melkolailla hakusessa ja kaikki vanhat rintsikat on ihan surkeita... :D Pitääkö mun nyt vielä odottaa pari kuukautta, että pääsen sinne mihin yritän... :whistle:
ÄLÄ OSTA VIELÄ!!!! tää hullu osti elämänsä kalleimmat liivit kokoa G ja nyt onkin d. että p*ska kauppa. maltti on valttia.

kaikkille moit, pitää jatkaa lukemista, ihanan paljon viestejä. B)
 
linnean lisäkanneett
heippati taas, ihanaa, aurinko paistaa jne. jne. kiva päivä siis.
sain valokuvia taannoisista sukujuhlista, kerrankin voin sanoa, että ihan mielellään itseäänkin katseli. näytin suorastaan hehkeeltä, vaikka ihan tyhmää itsestään silleen sanoa, mutta sanompa kuitenki. :D

että silleen. elkää ostako kalliita alusvaatteita, kun laihdutatte.

jotain muutakin piti sanoo, mutta tuli tässä tunnin ynnä parin mittainen tauko viestin kijroittamisessa, niin en muista mitä. seli seli.

:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 20:28 D-mamma kirjoitti:
eräpäivä on 3.7. mutta sais kyllä pullahtaa pihalle aikaisemmin :kieh:

en käsitä voiko tää maha enää isommaks tulla. :eek:
Lohdutan sua tosi ihanilla sanoilla: voi se! :D

Linnea, jätetään se liivihankinta sitten hamaan tulevaisuuteen. Jospa vaikka joululahjaksi..? Pitäs kyllä joskus päästä ihan itekseen ja ajan kanssa vaikka vaan Lindexille, sais oikein ajatuksella sovittaa liivejä ja yrittää etsiä hyvät. Mulla kun on tosiaan tuo koko-homma tällä hetkellä hieman hakusessa... :/

Ootteko maistaneet ProFeel-tuotteita? Mä ostin eilen kaupasta sitä maitoa, ja laitoin sitä nyt kahviin, eikä maku kyllä ollut yhtään poikkeava. Ne jogurtit on ihan sikahyviä myös!

Linnea-parka niitä ei tietenkään voi käyttää, kun on se maitovamma... :( ;) Mun on muuten pitäny monta kertaa kysyä, Linnea, että ootko jättänyt ruokavaliosta pois myös naudanlihan?

Eipä muuta, ihana päivä näkyis taas olevan tulollaan. =)
 
:LOL: ARVATKAA MIKÄ KOMMENTTI!!!!!!!!??????? :LOL:

Mikälie mainos äsken tuolla telkussa vilahtanut, kun nelivuotinen poikani, toinen ' personal trainerini', sanoi totisella naamalla..." äiti siun pitää viel jumpata.." No minä sitten tein käskystä pari polven nostoa... :LOL:
Poika siihen tokaisi tuohtuneena " EI TUO AUTA!" ja katseli vähän minua ympäriinsä , nipisti reidestä (ei sattunut) ja kommentoi "oot läski vielä" :eek:

Joku vois loukkaantua ja moittia lasta...minkäpä takia tekisin niin.. totuushan sieltä tuli!


:D Eiken kyllä oli ihan hyvä fiilis kun menin meidän kylän pikku kirjastoon ja siellä kirjaston täti sanoi "Moi! Oot laihtunu!" Eli kyllä se jossain kohdassa näkyy että on pienentynyt edes vähän... :D

Tämän päivän mietteissä on sitten sellanen kun lääkäri ehdotti aivohalvaus riskin takia sairaaladietillä pudottaa painoa..joko kotona itekseen tai sitten sairaalassa valvonnassa... :eek:

Että semmosia mietteitä tälle aurinkoiselle päivälle ja kummipojan myöhästuyneet nimppari kahvit ja illalla vielä haravan kanssa valssaamista...
 
Darelbeida =darby Mun mietteissä koska nimi on ihan uskomattoman vaikea muistaa, anteeksi :ashamed:

Mulle kanssa poika sanoi että äiti sunkin pitää ostaa tommonen kone (tv-shoppi) niin sitten säkin olet laiha. (jos siinä tulis mukana ne tissit kanssa niin voisin ostaakin :D )

Paljonko sulla on painoa tai mikä sun painoindeksi on kun lääkäri on tollasia ehdotellut? Mulla on sen 37... paino heittelee 94-98. Tänä vuonna laihtunu melkeen 20 kiloa ja 15 siitä tullu takasin. (siis 3kg pois 3kg takasin- 3kg pois 3 kg takasin jne.) Mikä siinä mahtaa olla että heti kun saan painon 94-95 niin lopetan laihiksen ja paino nousee.??

Jahas jogurtti aika... JA janokin on. Ihanaa kun on lämmintä. Eikka on nukkunut eilen ja tänään sisävaatteissa toppapussin sisällä vaunuissa mutta nyt tuntuu että toppapussikin on liikaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 21:30 Seltsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 19:15 linnea 75 kirjoitti:
pss. Seltu, mie näin semmoisen sukujuuri ohjelman ja siinä oli nainen, joka muistutti siun profiilin kuvaa. no, oli sillä tummat hiukset ainakin. et siis ollut sie vai?

Nöyp, en oo telkkarissa ollu.

Maanantairaportti: -600 grammaa viikossa, en tajuu miten on voinu lähtee! Mutta paino siis nyt 69.3 kiloa. Jesjes! :D

vee-ii-tee-tee-uu: Pitäiskö munkin pisteillä? Mammadieetinkin ostin ja 4vk jaksoin... Kaikkee alotan ja lopetan. (sokeriklubi on ja pysyy :D ) Ei kun oikeesti... Jottain tarttis tehrä. *fundeeraa*<br><br>
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 07:08 Seltsu kirjoitti:
Linnea-parka niitä ei tietenkään voi käyttää, kun on se maitovamma... :( ;) Mun on muuten pitäny monta kertaa kysyä, Linnea, että ootko jättänyt ruokavaliosta pois myös naudanlihan?

Eipä muuta, ihana päivä näkyis taas olevan tulollaan. =)
jepsistä, meillä kokataan vaan possua ja kanaa. naudanliha ei käy esikoisellekaan, eikä myöskään kala, joten pitää vitamiineja ottaa purkistakin. että täytellinen lehmäboikotti. mutta kumma kyllä, maitotuotteita ei ole kauhee ikävä (paitsi viiliä, jäätelöä ja maitosu*laata), mutta elimistö huutaa välillä KALAA. nauttikaa miunkin puolesta jokaisesta suupalasta. tuli ikävä töihin, kun siel sai fisua... kohta alkaa maha mouruamaan.

osta jotkut kohtuu hintaset liivit "ylimenokaudelle", eihän sitä voi ihan vapaana lepattaa. ;)

ja taas juttuja lukemaan, joy! :wave:
 

Yhteistyössä