SOKERIKLUBI II

Höh, paino oli viikossa tippunut vaan 100 grammaa. Anyway, nyt ollaan virallisesti kutosella alkavalla kymmenluvulla, coooolll!!! Ja kotona kun sitten mittasin vyötärönympäryksen niin voi tätä riemua - vuoden alusta se on kaventunut 10 cm!!! :) Wuhuuu!!! *tuuletus*

Profiilissa pitäs olla kuva naamastani tänään otettuna.
 
mulla oli kans edellisessä raskaudessa insuliini.aloitettiin 29+ ja (en nyt pelottele) se oli kauheaa.mä olen varmaan ainut ihminen maailmassa jota se pienen pieni ja ohut neula sattui mutta sisulla pistin.mulla on törkee neulakammo :LOL: :ashamed: mä pistin kanssa vaan illalla,10 yksikköä.

nyt menossa 28 viikko ja ei tunnu Kättäriä kiinostavan ollenkaan mun sokerit.kun sitä kyseltiin,lähinnä tuon edellisen raskauden takia niin vastaus oli ett kun paastot alkaa olla joka päivä 5.5 niin sit lähete. paikkakunnissa on todella eroja!!

painoa onneks tullut tosi vähän (1kg) kun tiesi heti plussan jälkeen alkaa vähentää rasvaa ja sokeria,nyyh...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 21:06 Seltsu kirjoitti:
Höh, paino oli viikossa tippunut vaan 100 grammaa. Anyway, nyt ollaan virallisesti kutosella alkavalla kymmenluvulla, coooolll!!! Ja kotona kun sitten mittasin vyötärönympäryksen niin voi tätä riemua - vuoden alusta se on kaventunut 10 cm!!! :) Wuhuuu!!! *tuuletus*

Profiilissa pitäs olla kuva naamastani tänään otettuna.
:hug: onnea!!!! eikö ole ihan mieletöntä??????

toivottavasti se Champpis ei laihdu liikaa siellä Laihialla... ;)

joopa joo. ostin riskillä hirveen ison öky vohvelipaketin lapselle.... saa nähdä montako menee lapsen suuhun ja montako kontin suuhun... :eek: mutta aattelin, et ei enää tartte laihduttaa. paino jo alle 57 vaatteet päällä :saint: :D

muuten vaan yleistä hönötystä, ei jaksa lenkille lähtee. vaan luppaan ja vannon, jotta viikonloppuna ähkin neljänä päivänä pääsiäisloman puittehissa.

ja terkut sinne missä kasvaa taatelit ;) B)
 
Autappas Linnea75..Olen lukenut kirjoituksiasi ja tunnut niin pätevältä tässä asiassa...Aloitin painonpudotuksen ja -10kg/-15kg pitäis saada ainakin pois ja liikuntaa on jokapäivä 7-10km,ruokamääriä olen pienentänyt ja herkut pois toistaiseksi..Auta miten pääsen alkuun mitä ja miten!!Minä oon ihan pihalla tästä urakasta..Voiko pelkällä ruokamäärän pienentämisellä laihtua?..on nimittäin liikunta-ajan kans ongelmia aina välistä näin neljän muksun äitinä..Niin ja pitäiskö kaksi lämmintä ateriaa syödä jokapäivä..itselle uppoaa vain yksi puoliltapäivin ja lisäksi aamupala ja iltapala..jarruttaako liian vähän syöminen urakkaa..Anteeksi "hölmöt "kysymykset,mutta näitä pohtii hän...Kiiiitoooos!!
 
Empä ole linnea75 , mutta hiukan silti vastailen. :D

Minä kurkistahan tuo sokeriklubin alku sivu siellä on mielestäni hyvä ohje noihin ruokailuihin ja siihen määrään mitä tulisi päivittäin suuhun pistellä.
Niin ja kun sinä tuot syömisten määrää pohdit. Niin totuus on jotta jos syö liian vähän, niin elimistö menee ns. säästöliekille eli ei polta kehossa jo olevaa rasvaa energiaksi vaan ainoastaan sitä minkä olet päivän aikana syönyt, (eikä välttämättä edes kaikkea sitä). :( Tämän "syömis-säännön" antavat myös painonvartijoissa). Eli toisinsanoen syö tärpeeksi sitä oikeanlaista ruokaa, vihanneksia, kuituja, hedelmiä jne. Jätä vaaleavilja pois, sokerit sekä näkyvä rasva. Tosin kaikkea rasvaa ei saa jättää pois vaan se on vaihdettava ns. hyvänlaatuiseen. :D

Hyvä keino on pitää kirjaa siitä mitä suuhunsa laittaa. Eli kirjata paperille kaikki mitkä menee kurkusta alas päivän aikana, myös ne pienen pienet herkkupalatkin.
Itselleni tämä konsti antoi yllättäviä totuuksia ruokavaliostani. :ashamed:

Niin ja tietty sokerittoman/energiattoman nesteen nauttiminen on todella tärkeä muistaa. Ihmisenhän pitäisi juoda päivittäin kaksi litraa nestettä.

Liikunnasta sen verran. Ettei sen tarvitse olla joka päivä hiki-liikuntaa. Vaan jo normaali hyötyliikunta on riitävää, ainakin alkuun.
Sinä jos todellakin teet jo noita 7-10km lenkkejä lähes päivittäin. Niin siinähän on liikuntaa jo mukavasti.
Itsekin olen tehnyt pitkiä lenkkejä jo pidemmän aikaa, mutta paino juntannut lähes samassa, mutta kun aloin todella tarkkailla mitä syön (etenkin ruuan laatua ja määrää), niin jo on parissa viikossa mennyt paino alaspäin n. kilon.

Toivottavasti tästä on sinulle apua minä.

Ethän linnea75 vetele sitten niit herneitä nenääsi, vaan suuhusu kun vastailin puolestasi. :p

:heart: T: touhis ;)

ps. Sinulle vielä minä.
Olin nyt itse harmaana, mutta muistelen kirjoittaneeni myös "mustana". Joten jos haluat niin laita yv:tä. Sen verran taustaani. Että minä sain tuossa keskenmenon helmikuussa ja sitä ennen olin painoa pudottanut 5kg syys-joukukuun aikana, nyt jatkan urakkaa niin paino puolella kun uuden raskaudenkin yritystä on ilmassa. Juu ja tuota paino-urakkaa on sitten ihan reilusti. :( :ashamed: Minulla viisi lapsosta, ei rd:tä tai db:t, mutta molempiin iso riski sairastua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 21:27 minä kirjoitti:
Autappas Linnea75..Olen lukenut kirjoituksiasi ja tunnut niin pätevältä tässä asiassa...Aloitin painonpudotuksen ja -10kg/-15kg pitäis saada ainakin pois ja liikuntaa on jokapäivä 7-10km,ruokamääriä olen pienentänyt ja herkut pois toistaiseksi..Auta miten pääsen alkuun mitä ja miten!!Minä oon ihan pihalla tästä urakasta..
1) Voiko pelkällä ruokamäärän pienentämisellä laihtua?..on nimittäin liikunta-ajan kans ongelmia aina välistä näin neljän muksun äitinä..
2) Niin ja pitäiskö kaksi lämmintä ateriaa syödä jokapäivä..itselle uppoaa vain yksi puoliltapäivin ja lisäksi aamupala ja iltapala..jarruttaako liian vähän syöminen urakkaa..Anteeksi "hölmöt "kysymykset,mutta näitä pohtii hän...Kiiiitoooos!!
ekaksi ISO KIITOS Touhulle, joka vastasi ja täysin asiata. en tod. herneitä vedä nenään, en edes suuhun, kun on toi imeväinen niin allerginen (no pavuille ainakin).

ja kiitos Minälle, kun sanoi minnuu päteväx :D heh heh...

1) mie aloin laihtua ihan pelkällä ruokamäärän tai paremminkin laadun säätämisellä. eli paljon saa syödä, jos siinä ei ole paljon energiaa. just niinkuin Touhu totesi, oikeestaan pitääkin. sillä välttää sen hullun hurjan nälän,jolloin syö vaikka viisi Mingon munaa yhdellä haukulla. :eek: suomeksi sanottuna laske kalorit, syö paljon kuituja ja silleen. porkkanaa tms. kehiin ainakin se puoli kiloa, niin ei sinne mahaa yksinkertaisesti mahdu höttöä. mie tosiaan aloin laihtua vaan ruokarempalla, kun olin niin uhkee, ettei niillä varustuksilla paljon juostu tai jumpattu.

2) lämpimiä aterioita suositaan siksi, että se jaksottaa syömistä ja pitää ateriavälit lyhyinä. ei ole sitten tarvista rampata keksikaapilla :ashamed: alvariinsa. ja aamulla puuroo ja leipää. miusta kandee just aamupäivällä (jos siis sokerit sallii) syödä kunnolla, se vaikuttaa siihen miten nälkäinen on sitten pitkin päivää.

siitä "säästöliekistä" ollaan montaa mieltä, joku lääkäri sanoi, että sille joutuu vasta paastossa. mutta suurempi vaara siinä vähäisessä/harvassa syömisessä on se, että verensokerit menee niin alhaalle, et syö sitten vaan nopsaan jotain liian energiapitoista.

rasvoista Tuohu kans totesi totta, niissä on korkeet energiamäärät. lihassa on paljon rasvaa (ja suolaa) ja miusta näyttää katugallupissa, jotta ihmiset syö sitä ihan liikaa. kalkkuna ja kana (ilman nahkaa) on aika kilttejä kuitenkin ja kannattaa niitäkin syödä jonkin verran proteiinin (=lihasten rakentaja) takia. että se extra lähtisi läski, eikä muskeliosastolta. hanna partasta palvoen, paras rasva on juokseva ja kasviperäinen (ei kookos tai palmu) esim. rypsiöljy, jossa on niitä tarvittavia aminohappoja, joista niin kovasti paasataan. varmaan joku ruokalusikallinen päivässä riittä laihduttajalle.

eli kuluta enemmän, kuin saat kaloreita. hyvä osviitta on se eka sivun lista, sillä pääsee ainakin oikeaan rytmiin. ¨

nyt mie epäilen, että vauva vaunuissa itkee, vaikka kolmevuotias muuta väittää. joo, mentävä siis on. kyllä se siitä, kerro miten sujuu...

ps. paino tänään 56,2 :D
 
Linnea, wau!!! Mulla oli jostain syystä tänään nakunakin yli 70 kiloa, en tiiä mistä johtuu, en oo mässännyt. :saint:

Hyviä neuvoja saitkin sinä, joka niitä kyselit, en nyt muista nimimerkkiäsi... Yhdyn niihin.

Anni-vauvalla korvatulehdus ja isompi edelleen räkäinen ja KUOLAA ihan sikana. Varmaan hampaat & kurkkukipu, vaikka lääkäri väitti, että kurkku ei ole yhtään ärtynyt. Musta vaan jotenkin tuntuu että on. Äänikin raukalla lähtenyt... :D Mieskin on sairaslomalla, eli mä olen ainoa tässä perheessä joka on edes suhteellisen terve. :D

Mun vanhemmat tulee tänään meille pääsiäisen viettoon. Kivaa. :)

Tehdäänpä samalla pieni kysymys: mitä teidän pääsiäisherkkuihin kuuluu? Mulla ehdoton on PASHA. Onneks oon löytänyt hyvän pv-reseptin, josta ei mee paljoo pisteitä, muutenhan menis vaikka ja kuinka paljon. Ja tässä kohtaa on pakko julistaa, etten ole eläissäni syönyt Mignon-munaa!! Siis en koskaan!! Enkä aio kyllä testata tänäkään vuonna. :D ;)

Varmaan käväsen täällä pääsiäispyhinä, mutta jos en jostain syystä, niin OIKEIN HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ, SOKERISET, SOLAKOITUVAT SISARET! :hug:
 
linnea 75
hyvää pääsiäistä!

seltsu, se paino johtuu kauniist sanottuna siitä ovatko elimistön kuona-aineet poistuneet ;)

mämmiin hurahdin, ilman mitään lisukkeita :p

:wave: vauva suuttuu kohta, moido!

:wave:
 
Heissulivei!

:D Eilen kiirastorstaina oli se miun pinnitus sairaanhoitajalla!!! :D
HYVÄ MIE! kaks viikko sitten paino näytti 108.3 ja eilen 107kg!!! :D :D

Mie ihan luulin että ois lähteny vaan joku -500g mut olikin lähteny enemmän!

Sitten poikkesin äitini luo kertomaan saavutusta. Kahvipöydässä otin ruisleipä viipaleen kun oli nälkä ja korvapuustin jätin syömättä!
Äitini luota meille on n.2km ja senkin matkan kävelin rattaiden kanssa kotiin kun oli niin ihanan aurinkoinen päivä!

Kotona otin kolme juustosuikeroa ja kaksi pientä suklaanamia, ihan rehellisesti kerroin!

Ilta ruuaksi söin uunipussissa kypsennettyä isännän maustamaa seiti kalaa ja hyvää oli..lisukkeena porkkanoita ja pari perunaa.
Vielä illemmalla otin ison kupin teetä ja ruisleipää kurkulla ja paprikalla...

Nyt on hyvä mieli etten mässännyt koko eilis iltaa vaan hommailin pieniä kotijuttuja ja surffailtiin netissä isännän kanssa...

kahden viikon kuluttua on taas aika sairaanhoitajalle. Pienikin pudotus on pudotusta! En odota suuria tuloksia kunhan vaan tulee miinus merkkisiä tuloksia!

PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!

 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 08:55 lissuhissu kirjoitti:
Hyvät pääsiäiset minunkin puolesta kaikille :wave:

Kilo oli lähteny painoa pois tässä kk sisällä. Jeps, la ristiäiset niin eiköhän se hoidu takas =)
onnea, ne juhlakilot häviää yhtä nopsaan, kun tuleekin. pitää sitä olla niitä herkkupäiviäkin!
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 09:55 Darelbeida kirjoitti:
Heissulivei!

:D Eilen kiirastorstaina oli se miun pinnitus sairaanhoitajalla!!! :D
HYVÄ MIE! kaks viikko sitten paino näytti 108.3 ja eilen 107kg!!! :D :D

Mie ihan luulin että ois lähteny vaan joku -500g mut olikin lähteny enemmän!

Sitten poikkesin äitini luo kertomaan saavutusta. Kahvipöydässä otin ruisleipä viipaleen kun oli nälkä ja korvapuustin jätin syömättä!
Äitini luota meille on n.2km ja senkin matkan kävelin rattaiden kanssa kotiin kun oli niin ihanan aurinkoinen päivä!

Kotona otin kolme juustosuikeroa ja kaksi pientä suklaanamia, ihan rehellisesti kerroin!

Ilta ruuaksi söin uunipussissa kypsennettyä isännän maustamaa seiti kalaa ja hyvää oli..lisukkeena porkkanoita ja pari perunaa.
Vielä illemmalla otin ison kupin teetä ja ruisleipää kurkulla ja paprikalla...

Nyt on hyvä mieli etten mässännyt koko eilis iltaa vaan hommailin pieniä kotijuttuja ja surffailtiin netissä isännän kanssa...

kahden viikon kuluttua on taas aika sairaanhoitajalle. Pienikin pudotus on pudotusta! En odota suuria tuloksia kunhan vaan tulee miinus merkkisiä tuloksia!

PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!
nyt olen kyllä tosi onnellinen siun puolesta! tosi hyvin!!!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 09:55 Darelbeida kirjoitti:
Heissulivei!

:D Eilen kiirastorstaina oli se miun pinnitus sairaanhoitajalla!!! :D
HYVÄ MIE! kaks viikko sitten paino näytti 108.3 ja eilen 107kg!!! :D :D

Mie ihan luulin että ois lähteny vaan joku -500g mut olikin lähteny enemmän!

Sitten poikkesin äitini luo kertomaan saavutusta. Kahvipöydässä otin ruisleipä viipaleen kun oli nälkä ja korvapuustin jätin syömättä!
Äitini luota meille on n.2km ja senkin matkan kävelin rattaiden kanssa kotiin kun oli niin ihanan aurinkoinen päivä!

Kotona otin kolme juustosuikeroa ja kaksi pientä suklaanamia, ihan rehellisesti kerroin!

Ilta ruuaksi söin uunipussissa kypsennettyä isännän maustamaa seiti kalaa ja hyvää oli..lisukkeena porkkanoita ja pari perunaa.
Vielä illemmalla otin ison kupin teetä ja ruisleipää kurkulla ja paprikalla...

Nyt on hyvä mieli etten mässännyt koko eilis iltaa vaan hommailin pieniä kotijuttuja ja surffailtiin netissä isännän kanssa...

kahden viikon kuluttua on taas aika sairaanhoitajalle. Pienikin pudotus on pudotusta! En odota suuria tuloksia kunhan vaan tulee miinus merkkisiä tuloksia!

PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!

IHANAN positiivinen kirjotus :hug:

Moi kaikki. paino n. ysiviis ja en oo ollu laihiksella. Remontti jatkuu... HELSINKIIN mänijöitä? Kotkaan olen menossa viidettä loppupuolella... siellä kaffettelijoita? Meretariumissa kävijöitä? Nyt ollaan kirkkonummella.

Nyt tarttis jostain löytyä mulle se into takasin. IHME kun ei ole tullut painoa lisää vaikka en ole kattonut kunnolla syömisiä. Jaksaispa vaan jatkaa laihista. Ei meinaan pätkääkään kiinnostais :/

JA nyt luen noi aiemmat tekstit. KUNHAN tuo mies kattoo muksuja :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 21:06 Seltsu kirjoitti:
Höh, paino oli viikossa tippunut vaan 100 grammaa. Anyway, nyt ollaan virallisesti kutosella alkavalla kymmenluvulla, coooolll!!! Ja kotona kun sitten mittasin vyötärönympäryksen niin voi tätä riemua - vuoden alusta se on kaventunut 10 cm!!! :) Wuhuuu!!! *tuuletus*

Profiilissa pitäs olla kuva naamastani tänään otettuna.
Sulla on ihan bambin silmät *vihreänä kateudesta*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 06:57 Seltsu kirjoitti:
Linnea, wau!!! Mulla oli jostain syystä tänään nakunakin yli 70 kiloa, en tiiä mistä johtuu, en oo mässännyt. :saint:

Hyviä neuvoja saitkin sinä, joka niitä kyselit, en nyt muista nimimerkkiäsi... Yhdyn niihin.

Anni-vauvalla korvatulehdus ja isompi edelleen räkäinen ja KUOLAA ihan sikana. Varmaan hampaat & kurkkukipu, vaikka lääkäri väitti, että kurkku ei ole yhtään ärtynyt. Musta vaan jotenkin tuntuu että on. Äänikin raukalla lähtenyt... :D Mieskin on sairaslomalla, eli mä olen ainoa tässä perheessä joka on edes suhteellisen terve. :D

Mun vanhemmat tulee tänään meille pääsiäisen viettoon. Kivaa. :)

Tehdäänpä samalla pieni kysymys: mitä teidän pääsiäisherkkuihin kuuluu? Mulla ehdoton on PASHA. Onneks oon löytänyt hyvän pv-reseptin, josta ei mee paljoo pisteitä, muutenhan menis vaikka ja kuinka paljon. Ja tässä kohtaa on pakko julistaa, etten ole eläissäni syönyt Mignon-munaa!! Siis en koskaan!! Enkä aio kyllä testata tänäkään vuonna. :D ;)

Varmaan käväsen täällä pääsiäispyhinä, mutta jos en jostain syystä, niin OIKEIN HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ, SOKERISET, SOLAKOITUVAT SISARET! :hug:
LAITTAISITKO SEN PASHAN RESEPTIN :p

MINGON MUNA ON :p :p :p MUTTA mäkin jätän tänä vuonna väliin :'(

Kuka se oli joka käveli 8km 1,5h? Meillä menee tunti kymmenen viiteen kilsaan että ihan hirveetä vauhtia kävelet. ***Mulla on hiki jo ton viiden kilsan jäkeen. Nyt on pakko mennä.

 
terveisiä savonlinnasta,mummon liha-patojen äärestä..

kiva kun pääsee valmiiseen pöytään,huono ett kun on "juhlapyhät" niin sapuskat on aikas rasvasia. aamu sokrut 7.1 jepjep..

tänään en sit uskalla syödä mitään :/
 
moikka kaikki ja kiva nähdä sinuakin Kipsutar.

kävelystä puheenollen, pitänee vääntäytyä taasen kenkäkauppaan, kun miun "kävelylenkkarit" tekee penikat kipeiksi huvittavissa yrityksissäni aloittaa hölkyttelyharrastus. pitää olla kai semmoiset kippurapohjat... :snotty: *tuumien* siis penikoiden takia. niiden jalassa olevien, ei rattaissa istuvien. ha haa.

savonlinnaan kans moit, siellä varmaan yhtä ihanat ilmat kuin täällä vähän etelämmässä.

ilma on kuin linnunmaitoo, toissapäivänä tein 9000:n askeleen tepsutuksen (juoksen välillä, lääh, vaunujen kanssa), eilen koko perheellä tehtiin kans pienempi lenkki, sain miehenkin juoksemaan vähän (sillä on kolme kertaa niin pitkät jalat kun miulla, joten en käy kyllä kisomaan. mennään siis suunnilleen samaa vauhtia, jos hän pikakävelee ja mie juoksen :LOL: ) ja tänään reippaat 8000 askelta vaunujen kanssa. pitää huomennakin liikkua vähän ja laittaa jotkut vähän fiksummat kengät jalkaan. vaikka nekin on liian isot, kun aattelin, että jalka kasvaa kahdeksan numeroa per raskaus.

ihan mahtavaa, kun tulee kesä... kohta raskaana olevat valittaa hellettä B) :hug: ja lenkkeilijät kanssa vaikka kuumuutta, pääasia, jotta jotain, niin ei tule liian hiljasta klubilla. ;)

näin! kaikille oikein kivaa päivää ja pääsiäistä! ja jos joku siellä kotiväestä yrmuilee, niin älkää ottako tartuntaa huonosta tuulesta; elämästä pitää nauttia *kirjoittaa adrealiinihuuruissa*.

kummastuttaa, mikä - lähestulkoon kaikkia - vastaantulevia mummoja vaivaa (vaikka olisi jo kevään kunniaksi potkukelkat viety varastoon ja alla oisi tuliterä rollaattori) ja immeisiä yleensä muutenkin, siis kun tuleevat vastaa kadulla, niin ilme on niiiin äkäinen. siis ei kyllä elämä voi niin p*askoja kortteja niin paljon jakaa, että pitäisi siltä näytää. miusta tuntuu vahvasti siltä, että jengi vaan valittaa ja käyttää elämänsä sitten siihen sitruunan imemiseen. voisi kai sen aikansa huonomminkin käyttää, en vaan tiedä miten. :D

täällä eri asia, saa valittaa, kunhan muistaa, jotta vaikeudet on tehty voitettaviksi. :D

voi taivas, jos mie olen jo keväällä tämmöinen, niin mitähän sitten kesällä. menen päästämään ukkelin koneelle, se varmaan saa kohta yrmyilyn tarttumaan minuun ja siinä meni ylimääräiset positiivisuudet.

no joo, voikee hyvin!

ps. pääsiäisen kunniaksi hävytön vitsi
mies salakuljetti linnun lentokoneeseen housuissaan. koneessa lintu hermostui; piipitti hädissään ja nokki kovasti. miehen oli pakko avata sepalus ja päästää tipu ulos. vieressa istui nunna, joka totesi: "en minä kyllä paljon näistä asioista tiedä, mutta luulen, että tuo sinun munasi kyllä on jo kuoriutunut".<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 19:14 Kipinätär kirjoitti:
Kuka se oli joka käveli 8km 1,5h? Meillä menee tunti kymmenen viiteen kilsaan että ihan hirveetä vauhtia kävelet. ***Mulla on hiki jo ton viiden kilsan jäkeen. Nyt on pakko mennä.

No, minähän se touhu tenava tuon matkan tuohon aikaan kipittelen menemään ja vieläpä rattaita edelläni tuuppien. :D :D :D

Niin et kiitos, kannustuksesta nyt voinkin hyvil meilin jatkaa tuon vauhdin hurmassa. Sillä tänään aamulla vaaka oli taas todella kiltillä tuulella. Se näytti 85.2kg, tuohon lukemaan pääsin juuriennen sitä keskeytynyttä raskautta, joten nyt ollaan "lähtölukemis". :D

Pakko tuulettaa. :wave: :wave: ( Miks tääl ei edelleenkään ole sitä pomppivaa hymiötä?)

Mut nyt on mentävä ennenkuin kuopus suuttuu lopullisesti. :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 19:09 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 21:06 Seltsu kirjoitti:
Höh, paino oli viikossa tippunut vaan 100 grammaa. Anyway, nyt ollaan virallisesti kutosella alkavalla kymmenluvulla, coooolll!!! Ja kotona kun sitten mittasin vyötärönympäryksen niin voi tätä riemua - vuoden alusta se on kaventunut 10 cm!!! :) Wuhuuu!!! *tuuletus*

Profiilissa pitäs olla kuva naamastani tänään otettuna.
Sulla on ihan bambin silmät *vihreänä kateudesta*
Kiitti, näkisitpä mun esikoistytön silmät... :D
 
linnea 75
hop!

hieno on Seltsu! ja laiha!

miulla hirvee syöppöhulluus olis, joten taidan mennä a-a ennen kuin tapahtuu kauheita.

ja kaikille munia ahmineille; vapautus ja uusi päivä! :hug:
 
VOI APUA!!! :eek:
Söin eilen monta suklaamunaa, kun lapset ei jaksanu :eek:
Tänäkin aamuna löysin nameja ja suuhunhan ne hyppäs! :eek:

Onneks tajusin että sokerin perään ollaan taas...Suu suppuun :x ja ettimään kasvikset kehiin!

Ulkona on sateisen harmaata. Ei kiinnosta mennä ulos...kuitenkin ajattelin että entäs jos menisinkin kävelylle kahden nuorimman (4v ja 1v) kans kun kaks isompaa on koulussa ja mies lähtee "töihin"...eli hoitelemaan asioita niin että olis lokoisempaa aloittaa omaa yritystä... B)

Sokeriset herkut kyllä vien vaikka naapurille, jos ne vielä yrittää hypnotisoida tuolta kkapista :whistle: ;)
 
linnea laimeena
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 07:36 Darelbeida kirjoitti:
VOI APUA!!! :eek:
Söin eilen monta suklaamunaa, kun lapset ei jaksanu :eek:
Tänäkin aamuna löysin nameja ja suuhunhan ne hyppäs! :eek:

Onneks tajusin että sokerin perään ollaan taas...Suu suppuun :x ja ettimään kasvikset kehiin!

Ulkona on sateisen harmaata. Ei kiinnosta mennä ulos...kuitenkin ajattelin että entäs jos menisinkin kävelylle kahden nuorimman (4v ja 1v) kans kun kaks isompaa on koulussa ja mies lähtee "töihin"...eli hoitelemaan asioita niin että olis lokoisempaa aloittaa omaa yritystä... B)

Sokeriset herkut kyllä vien vaikka naapurille, jos ne vielä yrittää hypnotisoida tuolta kkapista :whistle: ;)
juu, herkut kannattaa työntää myös vaikka vieraille matkaan, jos niitä jää. kauhee makeenhimotus täälläkin. onneksi on dietorellejä kaapit pullollaan, olen valmistautunut illan vaaroihin... ;)
 
Olen läski... \|O Mulla sujui niin hyvin laihis siellä Laihialla mutta kun tultiin kotiin niin kaaos alkoi... Rempan takia ollaan sivottu ja tehty hommia aamusta iltaan --> ollaan eletty heseruualla ja karkilla... Paino ei ole noussut ja oli 89,2kg nyt aamulla eli sata grammaa vähemmän kun kaks viikkoo sit (johtuu siitä et yleensä punnitten itteni pyjaman housut jalassa ja nyt oli vaan "pikkarit")...

Masentavaa... Miten tän syöpöttelyn saa kuriin? Taas on vielä sellainen viikko et huomenna meille tulee vieraita kynttiläkutsuille ja lauantaina meen hoitaan mun tätin 50-vuotis juhlien tarjoilun ja tulee mässättyä ihan hullun lailla... Jos sais itseensä niskasta kiinni NYT niin pystyisin varmasti hallitteen syöpöttelyni ainakin niissä mun tädin juhlissa, huomisesta en tiedä...

Meillä on upea keittiö :) Kyllä on ollut kaiken vaivan arvoista! Tavoite -> ens viikolla paino on alle 89kg! Eli pari sataa grammaa saatava pois... Ei kova vaiva! Enkä usko et parin mässäyspäivää siihen vaikuttaa :whistle: Arvatkaa kuka mässyttää nytkin juustotortillasipsejä...? Taidan syödä vielä ton viimesen naiminamivanukkaan pois tuolta kaapista niin voin ottaa itteeni niskasta kiinni kunnolla huomenna! Täytyy passtota koko päivä et voi illalla syödä vähän leivonnaisia... :headwall:

Mahtaakohan onnistua mun tavote jjonka olin itelleni asettanut, eli et paino olis 85 toukokuun lopussa...? Ja #&%?$!* #&%?$!* varmasti onnistuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onnistuu kun pistetään onnistuun!
 

Yhteistyössä