"Tutkija: Tässä on punainen viiva, jonka ylittyessä SDP saattaa katkaista napanuoran Sanna Mariniin"

Mitään ongelmaa ei ole koskaan pllutkaan. Sanna elää täysin tavallista pk-seutulaista elämää. Jotkut lähtevät viikonvauhteessa ruuhkaisille teille viettämään aikaa mökeillä itikoiden herkkuina. Sanna lähtee Välimeren aalloille virkistymään. Hiilijalanjäljet ovat lähes yksyhteen. Mitä itikoilta muuta oppii kuin peen hokemista ja kiukkunsa purkamista netin syövereissä?
Milloinhan sä uskaltaisit pysyä totuudessa?
 
vierailija
Milloinhan sä uskaltaisit pysyä totuudessa?
Sinun totuudet ovat aina puutaheinää. Katkera, kyyninen, kateellinen, loukkaava,
pahantahtoinen, herjaava, panetteleva, kyyläävä….. kaikki nämä adjektiivit kuvaavat ulosantiasi tällä palstalla. Tämä palsta olisi raikas, inspiroiva, nuorekas ja eteenpäin katsova, jos hölläisit kaasua kotterosi polkimella, ja pysyisit hiljaa täydellisessä elämässäsi, ja vähentäisit ruutuaikasi minimiin tällä palstalla. Keskity sen sijaan hupenevan huuhaaseurakuntasi paimentamiseen. Käsityksesi armosta ja lähimmäisen rakkaudesta ovat erittäin harhaoppisia enkä ole mielipiteeni kanssa täysin yksin netissä ja livenä kaikenikäisistä koostuvan ”lössin” (lainaus kirjoituksistasi) kanssa.
 
vierailija
Sinun totuudet ovat aina puutaheinää. Katkera, kyyninen, kateellinen, loukkaava,
pahantahtoinen, herjaava, panetteleva, kyyläävä….. kaikki nämä adjektiivit kuvaavat ulosantiasi tällä palstalla. Tämä palsta olisi raikas, inspiroiva, nuorekas ja eteenpäin katsova, jos hölläisit kaasua kotterosi polkimella, ja pysyisit hiljaa täydellisessä elämässäsi, ja vähentäisit ruutuaikasi minimiin tällä palstalla.
Tämä pätee itseesi täydellisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Tämä pätee itseesi täydellisesti.
Kävin hoitamassa asioita ja vastaan tuli kadulla kaksi läheisen hengellisen yhteisön henkilöä. Keskustelimme pitkään uskonasioista.
Echo on kylvänyt ”ilosanomaansa” tällä palstalla vuosikymeniä. Hän on käyttäytynyt palstalla tekstiensä perusteella aina samalla lailla.
Ehkä olet hänen aivopesemä tai kyseinen palstapäsmäri kirjoitti vierailijana vaikka aina muuta väittää.
Mitä hyötyisin hänen persoonan väärästä analyysista? Samaa mieltä kanssani on hyvin moni muukin tällä palstalla kirjoittanut.
Echon hampaissa on ollut moni julkisuuden henkilö. Minä olen vain vierailija muiden joukossa. On mautonta nimitellä ketään itse keksimillään nimimerkeillä. Miltä sinusta tuntuisi, jos jatkossa nimittelen tekstejäsi esim. Alkon kirjoittamiksi? Totuushan on, että suurin osa palstan kirjoituksista on kirjoitettu tajuntaa laajentavien päihteiden alaisina.
 
vierailija
Kävin hoitamassa asioita ja vastaan tuli kadulla kaksi läheisen hengellisen yhteisön henkilöä. Keskustelimme pitkään uskonasioista.
Echo on kylvänyt ”ilosanomaansa” tällä palstalla vuosikymmeniä. Hän on käyttäytynyt palstalla tekstiensä perusteella aina samalla lailla.
Ehkä olet hänen aivopesemä tai kyseinen palstapäsmäri kirjoitti vierailijana vaikka aina muuta väittää.
Mitä hyötyisin hänen persoonan väärästä analyysista? Samaa mieltä kanssani on hyvin moni muukin tällä palstalla kirjoittanut.
Echon hampaissa on ollut moni julkisuuden henkilö. Minä olen vain vierailija muiden joukossa. On mautonta nimitellä ketään itse keksimillään nimimerkeillä. Miltä sinusta tuntuisi, jos jatkossa nimittelen tekstejäsi esim. Alkon kirjoittamiksi? Totuushan on, että suurin osa palstan kirjoituksista on kirjoitettu tajuntaa laajentavien päihteiden alaisina.
 
Kävin hoitamassa asioita ja vastaan tuli kadulla kaksi läheisen hengellisen yhteisön henkilöä. Keskustelimme pitkään uskonasioista.
Echo on kylvänyt ”ilosanomaansa” tällä palstalla vuosikymeniä. Hän on käyttäytynyt palstalla tekstiensä perusteella aina samalla lailla.
Ehkä olet hänen aivopesemä tai kyseinen palstapäsmäri kirjoitti vierailijana vaikka aina muuta väittää.
Mitä hyötyisin hänen persoonan väärästä analyysista? Samaa mieltä kanssani on hyvin moni muukin tällä palstalla kirjoittanut.
Echon hampaissa on ollut moni julkisuuden henkilö. Minä olen vain vierailija muiden joukossa. On mautonta nimitellä ketään itse keksimillään nimimerkeillä. Miltä sinusta tuntuisi, jos jatkossa nimittelen tekstejäsi esim. Alkon kirjoittamiksi? Totuushan on, että suurin osa palstan kirjoituksista on kirjoitettu tajuntaa laajentavien päihteiden alaisina.
Hohhoijjaa. Sana "lössi" on neutraali.

Samoin Alepa. :rolleyes:

Mutta sä voit aina rekkautua, ja keksiä itsellesi vaikka LaupiaanSannanSeuraaja- nikin. :)
 
Kysehän on vaan siitä, että en ole Alepan mieleinen eli vassari. Hän katsoo ensin kirjoittajan puoluetaustan ja jos se toinen on vasuri, lirkuttelee hän tälle mitä lempeimmin ja puolustaa vaikka viimeiseen asti.

Vasemmistolaisuus tai suoranainen kommunismi on lävistänyt hänen identiteettinsä niin, että kuvittelee että kun kritisoidaan vasureita=kritisoidaan häntä, ikään kuin vietäisiin häneltä olemassaolon oikeutus ja ihmisoikeudet. Ilman vasuriutta hän leijailisi kuin tuuliajolla, maailmansa menisi säpäleiksi.

Siinä on objektiivisuus ja TOTUUS hyyyyyvin kaukana.

No, tämä Alepasta. Raasu jumittajaihminen, kuplansa sisällä.
 
vierailija
Echo parka käy sotaa S-ryhmän kauppaketjua vastaan.
Vaikuttaa siltä, että olen ainut ihminen maailmassa, joka on kertonut hänelle totuuden hänestä itsestään. Tietenkin totuus tekee kipeää, mutta myöhemmin ehkä tekee hyvää koko hänen perhekunnalle.
En suosittele yhdellekään lukijalle hänen neuvojen noudattamista missään asiassa. Kristinuskoon ei kuulu naisten ulkonäön loputon ruotiminen kaikenkarvaisten nettipervojen kanssa.
 
vierailija
Echo parka käy sotaa S-ryhmän kauppaketjua vastaan.
Vaikuttaa siltä, että olen ainut ihminen maailmassa, joka on kertonut hänelle totuuden hänestä itsestään. Tietenkin totuus tekee kipeää, mutta myöhemmin ehkä tekee hyvää koko hänen perhekunnalle.
En suosittele yhdellekään lukijalle hänen neuvojen noudattamista missään asiassa. Kristinuskoon ei kuulu naisten ulkonäön loputon ruotiminen kaikenkarvaisten nettipervojen kanssa.
👎
 

Yhteistyössä