Niq Mä kävin työterveydessä kolme kertaa; ekalla kerralla sain vain kaks päivää sairaslomaa, tokalla ja kolmannella kerralla viikon. Soitin terkalle silloin kun sain vain sen kaks päivää, että voisiko mun lääkärineuvola-aikaa varhentaa sen verran että saisin tästä vaivasta sille mainita. Työterveydessä ei kuulemma kovin pitkiä lomia kirjoiteta mikäli vaivat johtuu muusta kun työn aiheuttamista. Valitin sitte ihan kunnolla sille lääkärille ja kun mulla oli esikoisesta jo samat vaivat niin se tajus että ei tosta kyllä enää töihin ole.
Suosittelisin, että varaat aamulla ajan terveyskeskukseen ja valitat sielä oikein kunnolla. Ne varmaan pystyy kirjoittamaan pidemmän loman kun noi työterveyslääkärit. Mä sain loppuajan sairasloman silloin esikoisen ajalla tk:sta, kun ei sen aikaisella työpaikalla ollut mitään omaa lääkäriä. Tai soita terkalle että saisitko neuvolalääkärille ajan, tosin siihen voi mennä pari viikkoa.
Mä oon ainakin ollu huomattavasti paremmassa kunnossa täällä kotona ja esikoisen aikaan rasitin itteäni aivan liikaa kun en aluksi kehdannu hakea sairaslomaa.