NiQ Okei! Mulle ei oo kyllä väliksi vaikka jäis toi Kaisu. Kyllä se mut on molemmilla kerroilla, kun oon sillä ollu, rauhassa tutkinu ja kysymyksiin oon vastaukset saanu.(neuvolalääkäriajalla oli toinen terkka ja kerran oli sijainen, kun se oli sairaana) Mutta aika nopeita noi mun käynnit on ollu ja turhia se ei kyllä höpise, mikä on toisaalta kiva, kun on aina toi esikoinen matkassa. Esikoisen aikaan mullakin oli ihan erilaisia noi käynnit, kun kaikki oli uutta.
En mäkään siitä ultrakuvasta silloin ekalla kerralla(8+5) mitään tajunnu, just erotti sen pienen kohdan missä sydän pompsahteli. Eikä siitä kuvastakaan minkä sain. Siinä näkyy vain kohdun sisällä pieni rengas
Mutta silloin lääkärineukkuajalla(12+3) kun lääkäri halus katsoa sykkeet ruudulta, kun ei saanut doplerilla kuuluviin(kun mulla oli se taaksepäin kallistunut kohtu) niin siinä erotti ihan selvästi kaikki raajatkin
Branwen Mä taas ihmettelen että kuinka sulle noin aikasin se aika laitettiin, kun mullekkin varta vasten katseltiin aika että olis viikkoja 9+
Varmasti aika vaikeaa itse ne pissanäytteet katsoa, mä en kyllä osaisi!
Toivottavasti säästyisit tartunnalta! Mä sairastin raskauden ensimmäisen kolmanneksen flunssaa flunssan perään, en tiedä johtuko siitä sikapiikistä!?
Tuu kertomaan näkyikö ultralla noin aikasilla viikoilla
Ajatelkaa kuinka moni meistäkin on kohdannu tuolla neuvolassa
Mut ainakin tunnistaa kun mulla on aina esikoispoika mukana!
Päivi ja Pikkupoju 22+4