Moi!
Tervetuloa
Shaitanja!
Oon käyny lääkärineuvoloiden yhteydessä ton ELinan mittailtavana, ja mukava on. Se taitaa olla mun ekan raskauden aikasen terkkarin älomasijainen.
Mmilia, onneksi on tää nykymuotikin aika väljä ja pitkiä paitoja että saa verhottua ittensä ja tän pallon johonki.
Mä en tosin ois mammavaatteita ostanutkaan vaikka ois ollutkin tarjolla, oon niin pihi ja köyhä.
Ihan paras on ollut Seppälästä lasten ale-rekistä löytynyt musta pitkä ja erittäin elastinen paita, ilman sitä oisin ollut monta kertaa pulassa! hih.
Niq, nyt en kyllä tajua mistä ylipainosta puhut, kun tota sun maha kuvaa katsoi!
Sievä pieni! Mulla oli noihin aikoihin jo ihan älytön kumpu. heh.
Ei tullut käytyä maalismarkkinoilla, mieli olis tehnyt, mutta hillitsin itseni koska sielä en olisi osannut hillitä. Kaikkea on, se on sitten vähän vaan turhaketta mitä tulis hankittua. Mutta kyllä nuo kehutut markkinat on, ehkä en niitä ens vuonna jätä väliin.
Olikos siä muuta kuin kirppismeininki?
Selkäkivuista.. Mulla oli kans noihin aikoihin ihan samat paikat kipeenä, alaselkä, pakara(t) ja reidet. On ne vieläkin, mutta huomattavasti vähemmän mammaloman alkamisen jälkeen. Että kyllä ihan ilman huonoa omaatuntoa otan iisisti! Nyt kipeytyy tosin enemmän koko selkä ja niskat jumii. ja jalanpohjatkin väsyy tosi helposti. No joo ja pissattaa ja väsyttää ja turhauttaa ja plaapplaap.
Meillä oli tänään pimulla 5v neuvola, ja saan olla kyllä hyvin ylpeä ja onnellinen lapsestani! :heart: Veteli testit hienosti läpi ja oli reipas.
Voi että, pitäis sairaalakassikin vissiin pakata pikkuhiljaa..
Mutta kun en oo löytänyt viä vauvalle sellasia täydellisiä kotiutumispotkareita, niin en voi pakata mitään.
Ne pitää olla nimenomaan sitä kotiutumista varten hankitut, erikois mukavat ja söpöt. ehh-heh.
Hyviä vOinteja! :heart:
-unea & Möntti 37+5-