Plussanneet Viilaajat 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana viikonloppu takana, oon laitellut paikkoja kuntoon. Siis raivannut tilaa kaalepin romuille, tänään taas kirppiksella ja kyllä tarttui vaikka mitä mukaan, alle 5€ budjetilla tosin.

Loisto paikkoja noi kirppikset.

Tulin siis itseasiassa tänne toivottelemaan Prinsessalle tsemppiä, vielä kertaalleen, kyllä kaikki hyvin menee. Meillä on np-ultra 4.10. elikkäs aika pian, ja ootan innolla. nyt oon kuullut jo et joku siellä on.

Tulkaas kertomaan synnyttäneet, kuinka teillä menee....Oon menossa ens lauantaina kaverin vauvan kanssa vauva uintiin ja se vasta jännittääkin. aikas mukavaa.

T:Joppuli 11+1

Minäkin oon kolunnut kirppareita ja aleja vauvakaman perässä, tosin oon harrastanut sitä jo varmaan puoltoista vuotta. Multa löytyy mm. lähes uusi äippäpakkauksen nallekuvioinen makuupussi, jonka ostin 3e:lla, äippäpakkauksen vihreä vanupuku, josta maksoin 50s sekä reiman toppapuku (ei äp:n), jonka saa pussiksikin, se oli peräti 3e. Noi on mun kalleimmat ostokset. Sit oon ostanut pari purulelua alesta eurolla, kalan mallisen lämpömittarin 50s:llä ja varmaan n. 15 bodya ja saman verran hyväkuntoisia potkareita ja puolipotkareita + myssyjä, töppösiä, kirjoja yms yms. Noissa käytetyissä on hinnan lisäks se kiva puoli, et ne on mukavan pehmeitä, kun ovat jo käytössä vähän pehminneet. Tein eilen inventaariota, ja tuumasin etten mä taida enää tarvita oikein mitään, kun kuitenkin saa sukulaisilta sitten kaikkia hienoja vierailuvaatteita, eikä itsekään malta niitä olla ostamatta. n. 25e oon sijoittanut nyt noihin kamoihin, eli ei paha. Sit kun tietää sukupuolen voi alkaa ostamaan jotain hienompia, mut eiköhän noi arjessa kelpaa. Eipähän tartte koko ajan olla konetta pyörittämässä. Vaunut ja sänky yms hotkaiseekin sitten isomman summan, mä haaveilen kolmipyöräisistä vaunuista eikä sänkykään saa olla mikään rumis ja lisäks sen on oltava käytännöllinen.

Meillä saattaa tulla vielä muutto eteen ennen vauvan tuloa, joten ei oikein voi mitään suurempaa pesänrakennusta alkaa harrastamaan. Hypistelen vaan vaatteita joutessani tuolla, ne on kaikki jo pesty ja viikattu tuolla kaapissa (olleet jo vuoden :D ). ;)

-Inkku, rv 13+2

Heipat vaan kaikille pitkästä aikaa!
Olen ollut täysin vuoteen oma, pahoinvointia, kuvotusta ja oksentelua jo yli neljättä viikkoa.. on ollut aika rankkaa ja tuskaista, mutta sitten se tieto vauvasta iskee takaraivoon, ni voi vähän hymyillä. :) Perjantaina olin neuvolassa ekaa kertaa. Sydänääniä ei vielä kuulunut, mutta olen nyt rv 8-9 niin epäilikin että ei välttämättä vielä kuulu. Lokakuun alussa sitten ultra niin eiköhän sitten ala näkyä tai kuulua. En tosiaan ole paljoa jaksanut tehdä viime viikkojen aikana. Olen todella väsynyt ja voimaton. Nyt tänään melko parempi päivä että olen päässyt jo tähän aikaan ylös. :) no nyt taidan lähtä hengittelemään pihalle raitista ilmaa, jos se vähän helpottaisi. Ihanaa odotusta kaikille.

Onpas Haikkiksella rajua tuo pahoinvointi :(! Toivottavasti se helpottaisi viimeistään rv12:sta eteenpäin. Hyvä että jaksat kuitenkin hymyillä vauva-ajatuksille!

Sitten oma napa. Minä en tiedä enää yhtään missä mennään tän raskauden kanssa, kun tuntemukset on samanlaisia kuin esikoisesta oli ihan synnytyksen alla. Häpyluu on aivan sairaan kipeä ja vatsa aika alhaalla, liikkeetkin tuntuu jossain navan seudulla ja vessassa saa juosta aivan koko ajan molemmilla asioilla ja valkkaria tulee reilusti sellaista aika limaista (yöksis). Viikkoja ei kuitenkaan ole vielä niin paljoa, että minä nyt ihan vakavissaan voisin kuvitella olevani synnyttämään lähdössä vielä muutamaan viikkoon. 8.10 on kampaajakin varattu ja sinne asti nyt pitäisi ainakin päästä, että olisi äiskällä nätti tukka, kun esittelee itsensä pikkuiselle ;D. Nyt sitten mietin ilkeänkö soittaa kampaajalle ja yrittää aikaistaa tuota kaunistautumista, kun hän kyllä sanoi että jos alkaa synnytystuntemuksia tulemaan, niin voisi yrittää aikaa siirtää. Toisaalta taas sitten sinne viimeisille piinaviikoille mielellään järkkäisi kaikkea kivaa... Juup siinäpä minun elämää suuremmat ongelmat olikin...... Tuntuu vähän hölmölle tällaisia edes pohtia kun kuitenkin mennään sitten yliajalle ja kun toisilla on oikeitakin ongelmia. Niistä puheen ollen mitäs kuuluu Ilonalle? Eikös sulla tänään ole/on ollut lääkäri??

Entu& nivusissa hikkaileva Löydös rv35+5

Kiva kuulla Haikkiksesta, alettiin jo ihmettelemään minne oot kadonnut! Toivotaan, että pahoinvointi alkaa kohta helpottamaan, mulla hävis jo rv 9+, tosin noin rajua ei ollutkaan.

Me käytiin tänään katselee omakotitalon rakentelutouhua, ja uhkaavasti näyttää siltä, että ennen kuin me huomataankaan niin ollaan jo rakentelemassa taloa. Voi sitä lainan määrää!

Haikkikselle tsemppiä pahoinvoinnin keskelle! Tosi kurjaa tuollainen, mutta kiva kuulla, että kaikki muuten hyvin.

Hmm, kuulostaa kyllä tuo Entun tilanne sellaiselta, että ei taida Löydös lokakuun loppua odotella :-) Toivottavasti nyt kuitenkin odottaa niin kauan, että äoppä ehtii käydä kampaajalla. (Hyvä muuten kun tuli tuokin aisa esiin, munhan täytyy kans muistaa varata kampaaja!)

(.) Polilla käyty. Maksa ja sappiarvot ovat kääntyneet laskuun lääkityksen aloittamisen jälkeen. Ipanan sydänkäyrä ja napavirtaukset yms. ok eli mitä ilmeisimmin pikkuinen voi hyvin. Nyt sitten vaan jatketaan pillerien popsimista, viikon päästä käydään taas verikokeissa ja ensi viikon to on taas kontrolli äitiyspolilla. Perätilassa Ipana on edelleen (enkä kyllä jaksa uskoa, että aikoisi enää kääntyykään…), mutta mitään tarkempaa synnytyksestä ei vieläkään sovittu vaan asiaan palataan ensi viikolla.

Nyt täytyy suunnata kauppaan, että pääsee leipomaan, miehen sukulaisia tulossa tänään kylälemään.

Ilona & Ipana 35+3

Heipat pitkästä aikaa!

Nyt täytyy alkuun tunnustaa, että olen ihan tippunut kärryiltä. Selaisin pikaisesti ketjua taaksepäin ja yritin lukea kaikkien kuulumiset :)
Kaikille tsempitykset ja Entu ja Ilona erityisesti olette ajatuksissani! Nyt yritän käydä täällä useammin vilkuilemassa että miten Ipana ja Löydös jakselevat ja tiedäs vaikka se Löydös innostuisi piankin syntymään!? Ja ilonalla ollut varsinaista dramatiikkaa tässä loppuvaiheilla. Kyllä kaikki menee hyvin! Nyt en ihan päässyt kärryille siitä, että olitko jo tehnyt jotain päätöstä leikkauksen tai perätilasynnytyksen välillä?

Meillä on menty eteenpäin hitaasti mutta varmasti :)
Villi ei enää itke niin kamalasti ja pystyy jo olemaan hetkittäin esim. sitterissä tai sängyssä itkemättä itsekseen. Lelut ovat alkaneet kiinnosta, hymyä riittää ja vähän jo jokelletaan :) Kerrassaan ihanaa! Villi sai nimenkin jo.
Päivisin osataan jo nukkua vaunuissa. Yleensä liikkuvissa, mutta nyt aamupäiväunet on alkaneet maistua jopa parvekkeella. Sitten yleensä otetaan vielä toiset unoset - vähän lyhyemmät ip ja joskus iltaisin vielä vähän torkkua. aina ei tietenkään nukahda ollenkaan, mutta hei; eihän kaikkea voi saada :)
Yöt ovatkin sitten juuri viime viikosta alkaen menneet päin p:tä. En tiedä mikä tuli mutta yhtäkkiä on yöunille meno ihan mahdotonta. Nukuttaminen saattaa kestää kuusikin tuntia... eli enköhän joudu taas alkaa sängylle rinnalle nukuttamaan, että saadaan edes vähän unta. Alkaa miehenkin pinna nimittäin pikkuhiljaa kiristyä...

Ihanaa kun Ewa on jaksanut käydä kertomassa vauva-arjestaan :) Mukava kuulla, että hyvin pyyhkii. Joanna ja Jaskakin varmaan jo kotiutuneet matkoilta...? Ja mitähän aikulle kuuluu?

Tämä tällä kertaa, nyt yritän mennä tirsottamaan sohvalle.

Monsku & Villi, perjantaina 2 kk

Ihanaa kuulla monskusta, voitkos meille paljastaa minkä nimen Villi lopulta sai, jäi kiinnostamaan. Niin ja toivottavasti yöt helpottaa pian. Sitten vaan pitää ottaa iisisti itse myös päivällä kun vauvakin nukkuu, jos siis siihen pystyy.

Entulla on jännät paikat, hui kauhistus miten tää aika juoksee, ei mukana kerkii.

Ja ilonalla onneksi lähtenyt arvot laskuun, toivotaan vielä ihme kääntymistä.

Olipa mukavaa kuulla myös haikkiksesta, taidat olla tässä ketjussa ainut joka noin kovaa on voinut pahoin.

Omat kuulumiset, kävin aamulla labrassa antamassa neuvolan verinäytteet, kun ei se täti niitä musta saanut. Täällä on vaan niin hirveet jonot labraan, että sinne pitää mennä ulos odottamaan jo hyvissä ajoin, jotta pääsee mahdollisimman pian pois. Sitten työmaalla sain vihdoin kerrottua pomolle, kun oon tietoa pantannut, meillä on siis pippalot perjantaina työporukan kanssa eli olisi silloin viimeistään paljastunut, joten tänään sitten päästin itseni piinasta. Pomo oli kyllä todella onnellinen meidän puolesta. Joo ja eilen todistettiin, ettei rakas lapseni tykkää ihan kaikista jumpista, esim. bodystep tunti oli liikaa, luulin et spinning tuntuu hassulta, mutta se vasta outoo olikin... Pitää alkaa paneutumaan mammalajeihin, sauvakävelyyn ja uintiin. KErkeehän sitä rehkimään sitten vauvan kanssa kiloja pois, siis raskauskilot ja ne ylimääräiset mitä on jo.

Nyt lähen köllimään, meinaan toi flussa iskee myös tänne, ei kivaa, huomaa oikeesti, et vastustuskyky laskenut...

Joppuli ja Kaaleppi 11+3

Omaa napaa tietysti heti: Nyt on np-ultrassa käyty. Kaikki hyvin. Kovasti potki ja heilui alkuun hvyä että saatiin mitattua, rauhoittui kuitenki nukkumaan ja saatiin kaikki mitat otettua. Sitte jouduttiin jo herätellä uudestaan kun nukahti kesken kaiken. Iso kasa kuvia saatiin mukaan.

Täytyy käydä myöhemmin kommentoimassa muitten kuuluumisia kun nyt kutsuu sauna.

Prinressa ja nöpö rv 12+2

Täällä riittää energiaa, varmaan alkanu se joku energinen kausi kun tänäänki hereillä ennen kuutta ja virkeenä tekemässä aamupalaa miehelle ja ittelle.

Kiva kuulla että haikkiksella "kaikki" hyvin. Oksentelua lukuunottamatta. Oot varmaan sairaslomalla ittellä ainakin välillä nuo työpaikan ominais hajut tekee pahaa.

Ilonallakin lähteny laskuun arvot.

Entuko lähdössä kohta synnyttämään nyt täytyy äkkiä siirtää kampaajaa että kerkiät käydä varmasti ennen vauvan tuloa.

Nytpä tää jatkaa kouluhommia kun energiaa on.

Prinressa ja nöpö rv 12+3

Prinressalle onnittelut hyvistä ultra näkymistä! Hyvä, että sulla pahoinvointi yms. helpottanut ja virtaa riittää!

Tosi ihanaa, että Monskun ja Villin arki alkaa vähitellen tasoittua, tosin nuo yövalvomiset kuulostaa tosi rankoilta… Toivottavasti Villi pian oppii iltaisinkin nukahtamaan helpommin! Käy ihmeessä kertomassa kuulumisia aina, kun vain suinkin ehdit/jaksat.

Inkulla ja miehellä oli talonrakennus haaveita… Meilläkin oli pari vuotta sitten, mutta ei sit saatu rakennuslupaa sille tontille, jolle oltaisiin haluttu rakentaa. Päädyttiin sit ostamaan tämä rivitalo kolmio ja nyt on kyllä nuo rakennuskustannukset nousseet niin hurjasti, että taidetaan tässä vielä jonkin aikaa pysyäkin. Vaikka olisihan se oma talo niiin ihana!

Joppuli, meillä olisi kans tarkoitus kestoilla, tai ainakin yrittää. En aio asiasta mitään paineita ottaa, mutta ainakin toistaiseksi olen sillä mielellä, että ehdottomasti ainakin kokeillaan. Mulla kans yks ystävä, jonka kestoilua olen seurannut ja yllättävän helpoksi ja toimivaksi havainnut. Jonkin verran mulla onkin jo erilaisia kestovaippoja hankittuna ja lisää pyrin hommaamaan sitten, kun käytäntö opettaa, mitkä meillä parhaiten toimii.

(.) En siis tosiaan ole sanonut mitään lopullista tuon synnytyksen suhteen. Vielä en saanut lähetettä röntgenkuvin (lääkäri puhui röntgenkuvista, mutta eikös nykyään useimmiten käytetä magneettikuvausta…?), mutta ensi viikolla sitten, mikäli ilmoitan olevan suostuvainen harkitsemaan alatiesynnytystä.

Ilona & Ipana 35+4

Onnea Prinressalle ultrauutisista! Eikö ole aika vaikuttava kokemus! :) Ja mukavaa kun olotkin alkavat helpottaa, jospa se Haikkiksellakin pikkuhiljaa tasoittuisi.

Hyvä että Monskun arki Villin kanssa on vähän helpottamaan päin! Ja Ilona ja Entu saavat kohta nyytit kainaloonsa!! Hui! Mä tuolla jo huomasin palstoilta, että kesäkuun 08 odottajat on jo tulleet, kohtahan se on jo meidänkin vuoro! :D

Me päätettiin siirtää talovisioita vielä vuodella, eli jos sitten kesälle 09 pääsisi uuteen taloon. Mitään uutta mulle ei kuulukaan, mahaa ei oo vielä, vanhoihin vaatteisiin mahdun ja tuskin on tullut pahemmin painoakaan. Välillä valtaa epäilys että onko siellä edes ketään. Näillä main taisi Elviira saada oman pömppiksensä näkyviin, mikäs nyt on massun tilanne? Mulla on navan kohdalle tullu ehkä 2cm ja vyötäröön 1cm lisää ympärysmittaa... ehkä.

Missähän vaiheessa sydänääniä voi kuunnella stetarilla, varmaan joka päivä kuuntelen sit hermostuksissani. :D

-Inkku, rv 13+6

Mulla onki inkku sun kanssa samana päivänä rakenneultra. Mulla vielä tarkasti tiistaina ultrassa kätilö että on hyvillä viikoilla. Päästään jännäilemään yhessä. Heh..

Tänne ei erikoisempaa, kouluakin ois illalla mut on taas vatsa vähän pipi ni voi olla että lääkärin luennot jää väliin, täytyy nyt kattoa. Jos lähtis ennemmin tapetti ostoksille kun Nöpön huoneeseen pitäis tehä täys remontti. Meijän kissa on vallannu sen huoneen aikasemmin ja nyt vähän mököttää kun kaikki tavarat kannettu sieltä pois ja seiniä hiettu jne.

Mut nyt meen lukemaan tenttiin...

Prinressa ja nöpö rv 12+4

Neuvolassa käyty! Enkä ole kuvitellut tuntemuksiani Löydös on ihan lähtökuopissa, sf-mittakin oli laskenut edellisestä ja sydänäänet tuli jostain lonkkaluiden tasolta. En nyt oikein muita arvoja muistakaan, kaikki hyvin kuitenkin, nyt vaan odotellaan syntymän ihmettä :D. Saattaahan tässä mennä vielä pitkäänkin, mutta jospa sitä nyt ei sentään yliajalle tarvitsisi mennä.

Olipa ihan omaa napaa koko viesti, mutta olen niin tohkeissani...

Entu&Löydös rv36+1

moikkis kaikille...

Muhun on iskenyt nyt sitten se flussa... ja kunnolla, saan siis kaikki taudit tällä hetkellä mitkä kulkee, en oo oikeesti ikinä ollut tällälailla kipeenä kokoajan. Kaipa tää tästä. Tänään oli ensimmäinen päivä kun oli fiilis et oonko sitä raskaana ollenkaan, kun ei oikeen mitään fiiliksiä ollut, eli kaipa ne oireet alkaa nyt tasoittua....

Entulla on jännät paikat.... koskahan pääset tosi touhuihin.

Oonko onnitellut prinsessaa ultrakuulumisista. Jos en niin onnea.

Joo, nyt tää nuhapää jatkaa löhöilyy, on siis pakko mennä huomenna töihin ja olisi ne bileetkin..

T:Joppuli 11+5

Nyt kuulkaas täytyy ryhdistäytyä, oltiin tiputtu tokalle sivulle. No ei ny sentään...

Olin eilen ostoksilla kaverin kanssa ja kyllä olin illalla väsyny en jaksanu saunaankaan mennä. Ja väsymys jatkuu tänään vaan. Illalla pitäis lähteä kattomaan vielä uutta Ganes elokuvaa kun sitä varten ollaan säästetty ilmaislippuja.

Flunssakin meinaa tulla kun on niin kuumeinen olo ja nenä tukossa ja kurkkuunkin koskee. Valivalivali.....

Ai niin ostin eilen nöpölle muutaman kesä asun kun oli puoleen hintaan henkkamaukalla. Piti hyödyntää alennukset.

No mutta nyt tämä valittaja lähtee maito-ostoksille. Tekee mieli kaakaota. Nam...

Prinressa rv 12+5

Harrastan täällä näköjään yksin puhelua... Kaikki on kadonnut jonnekkin.

Mun piti mennä töihin tänään mutta yrjöhän se aamusta lensi ja tosi huono-olo edelleen. Kävinpä kääntymässä lääkärissä ja tosi mukava mies lääkäri oli kun kyseli miten oon muuten voinu jne...

Prinressa rv 12+6

Tänne ei ihmeitä. Lähinnä pientä pesänrakennusta. Toissapäivänä tulivat uudet sohva&sänky ja siinä sivussa sitten koottiin pinnasänkykin valmiiksi ja muutenkin muuteltiin huonekalujen paikkoja yms. Lisäksi olen siivoillut keittiön kaappeja, pessyt keittiön ikkunan, silittänyt vauvan vaatteita jne. Ja vaikka kuinka olisi vielä tekemättä!

Omassa tai Ipanan voinnissa ei oleellisia muutoksia. Ei edelleenkään kivuliaita supistuksia ja kivuttomiakin vähemmän kuin viikko-pari sitten. Epämääräistä alavatsan/selän kipuilua tosin ollut havaittavissa parina viime päivänä. Mutta kyllä taitaa Ipana odotella, että hänelle annetaan lähtökäsky yksiöstään. Ei ainakaan vielä tunnu ollenkaan siltä, että aikoisi omatoimisesti sieltä poistua…

Pikaista paranemista kaikille sairastaville!

Ilona & Ipana, rv 36

Tänne kuuluu edelleen flunssaa, nyt muuttunut hakkaavaksi yskäksi, joka repii ihanan kivasti tuolta kohdun kiinnikkeistä... Joten yritän olla yskimättä. Eilen tuli rv 12 täyteen, ja aloitimme vaippatalkoilun, en ole ikinä oikeen mitään ommellut, kun olen käynyt veiston tunneilla, mutta kyllä ihan upeita vaippoja syntyi. Niitä oli aivan ihana tehdä, harmittaa kun ei ole omaa konetta kotona, ei jatkaa. Pitää varmaan hakea siskon kone lainaksi. Saa jotain hommia.

Olen nyt sitten ihan virallisesti raskaana, eli kaikki tietää... ainakin melkein. Töissä olivat kyllä ihania ja onneissaan meidän puolesta, kun tietävät vielä yrittämisestäkin suurin osa, joten täystuki siltä suunnalta. Kaverin isä kyseli, että kai mä tulen vauvaa heille näyttämään kun on syntynyt. Ihania nuo ihmiset.

Ilona, kyllä se ipana sieltä pois tulee aikanaan. Laitappa paikat kuntoon....

PRINSESSA KOITA PARANNELLA ITSESI!!!

Missäs Inkku luuhaa, kun ei oo kuulunut mitään moneen aikaan.

Nyt pitää ahkerasti käydä vilaajien puolella katsastamassa tilanne kun siellä on ens viikolla monella jännät paikat.... Plussatuulia sinne suuntaa... Me tarvitaan uusia jäseniä tänne kun entu ja ilona lähtee synnyttämään.

Terv Joppuli ja Kaaleppi, enää neljä päivää ekaan ultraan, rv 12+1

Joppulilla ens viikolla ultra, tulee ihan oma viime viikkoinen jännääminen mieleen. Oli aika kauheeta, kun jännitin kädet täristen siellä äippäpolilla istuessa. Heh...

Ilonalla ihana pesän rakennus vietti saanut vauhtia.

Me käytiin eilen ostamassa vaunut, käytetyt kyllä tosin mutta säästettiin n.500e uusiin emmaljungiin verrattuna. Siis noissa ei näy käytön jälkiä juuri missään. Kankaan ei oo haalistunu, meijän mielestä tehtiin hyvä löytä. Piti ostaa jo koska oli ekat mitkä oli n. halvat kuntoon nähden. Noi on siis emmaljungan edget sportti rungolla. Kävin niitä jo kattomassa lastentarvikkeessa ja ovh oli 820e. No nyt on sellaset ostettuna.

Tänään on olokin jo parempi. Niin kun arvelin eilen. Ku ei noi mun yökkäilyt kestä ku päivän aina yleensä, täytyy koputtaa puuta...

Mutta minne on inkku kadonnut tosiaan?

Mut nyt lähetään lähi kirppikselle.

Prinressa ja nöpö rv 13

Juu kyllä mä täällä oon, ei vaan oo oikein mitään uutta ni ei oo saanut aikaiseksi kirjoitettua. :)

Vai Joppulilla flunssa! Sitä on kyllä nyt joka puolella. Mun räkätauti ei lähtenyt kuin antibiootilla. :( Ja sulla ultrakin tulossa, jee! :)

Vitsi kun on ihan älyttömän pitkä aika siihen rakenneultraan, tuskastuttavaa! Oon päättäny, etten osta vaunuja ennen sitä, enkä paljon vaatteitakaan. Jos vaikka kertovat sukupuolen... Kiva kun Prinressa teki edullisen löydön! Mä oon kans etsinyt kirppareilta vaikka mitä, hoitopöydän ostin 25e:lla, vessarempan jälkeen voi sen laittaa paikalleen ja laatikoihin pakkailla kaikkea mitä on tullut hamstrattua. Mä oon päättänyt jo että meille tulee Quinnyn freestyle XL3-vaunut, tilaan saksasta jos ei paikallinen kauppa myy tarpeeksi halvalla.

Ihanaa kun Ilona jo laittelee vauvan kotia valmiiksi, ja Entun vauva on jo lähtökuopissaan! Mut tänne ei sitten enää tosiaan jää ketään, huhtikuiset höpöttää täällä keskenään! :p Pitää tosiaan käydä hakemassa nuo viilailijat tänne.

Mä täällä odotan, et mun maha alkais kasvamaan, mut ei! Sen sijaan tumma viiva on ilmestynyt paikalleen ja kiipeää kohti napaa. :P Onpa tyylikästä, kun tavallisessa mahassa on semmoinen. :D Niin, eipä tässä oikein mitään uutta kerrottavaa ole, kovasti odotan, että maha pullahtaisi.

-Inkku, rv 14+2

Ei meijänkään ollu vielä tarkoitus ostaa vaunuja mutta ku halvalla sai. Piti venyttää kevääseen kun tulee uudet värit mutta onpa ne nyt ostettu.

Tänään on ruokakin maistunu paremmin kun eilen en syöny oikein mitään.

Nyt levittämään remonttimuovia Nöpön tulevaan huoneeseen.

Prinressa rv 13

Meille on kuulemma olemassa jo vaunut tuolla jossain pohjosessa odottamassa jos vaan ne haluamme, juuri miestä hoputin kyselemään kuvia ja hintaa. Huuto.net sivuja tuossa äsken laahasin äsken ihan huvikseni, jos sieltä saisi hankittua vaikka jotain. Mä oon tänään tehnyt puolukka hilloa ja ollut vaan, oli aika voimia vievä toi viime viikko, ja huomenna alkaa taas uusi viikko. Heräsin aamulla siihen, että itkin, siis ihan kunnolla niiskutin, oli aika ihmeellistä. Unessa olin niin väsynyt että vedin itkuraivarit mun työkaverille. Siis mukavaa mennä töihin, kaipa noi hormoonit on ihan sekaisin.

olisipa kiva jos meilläkin olisi Kaalepille oma huone, mutta saa kyllä olla meidän kanssa samassa huoneessa, muutaman vuoden, jos vaikka sen jälkeen muutettaisi isompaan.
Paikkaan jossa olisi oma piha...

nyt maajusseja katsomaan...

Joppuli rv12+1

Voi kun minustakin ois ihanaa, jos ois Tyypille oma huone, tai siis erityisen ihanaa ois päästä sitä laittelemaan! :) Varmaan muutetaan isompaan sitten kesällä 2009, mutta siihen saakka pitää selvitä kaksiossa. Meillä on tosiaan tekeillä vessaremppa, enkä mä oo ollenkaan varma onko se niin kovin ihanaa... ajatus siitä, että pissaa purkkiin tai juoksee alakertaan yöllä pissalle ei juuri sytytä ja suihkussakin joutuu käymään jossain missä sattuu mahdollisuus olemaan. Mut sit on tietty ihanaa, kun on uusi hieno kylppäri, tää vanha on ihan alkuperäinen, suoraan kultaiselta seitkytluvulta... :/

Inkku: maha on.. no, mulla on kahdet housut jotka mahtuu päälle. äitiysfarkut ja yhdet vanhat lökärit. jos ny huumorilla mittaisi.... no vyötärö eli kapein kohta on ainakin viisi senttiä leveämpi, ja navan kohdalla komeat plus vähintään kymmenen ellei viisitoista senttiä. Ja by the way lantio miinus kaksi senttiä, eli se on vauvaa kaikki. Odota vaan:)

NYt pitää lähteä, sadepäivää kaikille!

Elviira 18+6, ja huomenna rakenneultra!