PLUSSANNEET VIILAAJAT 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy28 ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkumyy28 ejk

Vieras
Synnyttäneet Viilaajat:

Aikku 20.6.2007 Kätilöopisto - 10.6.2007 Tyttö; 2470g/46 cm
Monsku 26.7.2007 NKL - 28.7.2007 Tyttö; 3170g/50cm
Joanna 5.8.2007 Kätilöopisto - 2.8.2007 Poika; 2770g/47cm
Ewa 27.8.2007 Ruotsi - 20.8.2007 Tyttö; 3260g/51,5 cm
Entu LA 24.10.2007 KYS - 18.10.2007 Tyttö; 3230g/49cm
Ilona 27.10.2007 Tays - 19.10.2007 Tyttö; 3320g/50cm
Elviira 26.2.2008 Kätilöopisto - 20.2.2008 Poika; 3860g/51cm
Inkku78 28.3.2008 KYS - 24.3.2008 Poika; 3405g/52cm
Prinressa 6.4.3008 NKL- 3.4.3008 Poika; 4500g/ 51cm

Plussanneet viilaajat 21

Joppuli 13.4.2008 Jorvi
haikkis 22.4.08 koks
Pikkumyy 10.7.2008 Kaks
Aava 9.7.2008 Kätilöopisto
Pilvi 7.9.2008
Nella 5.11.2008 OYS

PLUSSANNEET VIILAAJAT 22

Synnyttäneet Viilaajat:

Aikku 20.6.2007 Kätilöopisto - 10.6.2007 Tyttö; 2470g/46 cm
Monsku 26.7.2007 NKL - 28.7.2007 Tyttö; 3170g/50cm
Joanna 5.8.2007 Kätilöopisto - 2.8.2007 Poika; 2770g/47cm
Ewa 27.8.2007 Ruotsi - 20.8.2007 Tyttö; 3260g/51,5 cm
Entu LA 24.10.2007 KYS - 18.10.2007 Tyttö; 3230g/49cm
Ilona 27.10.2007 Tays - 19.10.2007 Tyttö; 3320g/50cm
Elviira 26.2.2008 Kätilöopisto - 20.2.2008 Poika; 3860g/51cm
Inkku78 28.3.2008 KYS - 24.3.2008 Poika; 3405g/52cm
Prinressa 6.4.3008 NKL- 3.4.3008 Poika; 4500g/ 51cm
Joppuli 13.4.2008-Jorvi- 8.4.2008 Tyttö: 3830g/50cm

Plussanneet viilaajat 22

haikkis 22.4.08 koks
Pikkumyy 10.7.2008 Kaks
Aava 9.7.2008 Kätilöopisto
Pilvi 7.9.2008
Nella 5.11.2008 OYS
Minerva

Toivottavasti ette pahastu, vaihdoin Joppulin tuonne synnyttäneiden puolelle ja lisäsin Minervan plussanneisiin...

Oltiin samaan aikaan linjoilla eli tässä tää mun romaani tänne uuteen ketjuun:

Ensimmäinen kotiyö takana... Ja hyvin meni kello herättämässä n.4 h välein kun pitää saada ne keltasuusarvot tippumaan, muuten varmaana antaisin toisen nukkua. Herättiin syömään kolmelta ja seitsemän aikoihin, sitten koisittiin melkein kymmeneen. Tosin siitä viimeinen tunti vauva mun rinnan päällä, siihen se rauhoittuu samantien. Ainut kuka ei ole nukkunut on mies=), sille on aika duuni totuttautua kahteen tuhisijaan.

Mä oon nyt joutunut ottamaan rintakumin käyttöön kun ei se reppana saa kiinni mun nänneistä, kun ne on niin täynnä maitoa, eikä jaksa keskittyä sitten imemiseen, kun ote ei ole hyvä. Koitetaan päästä eroon siitä pikkuhiljaa...

Pilville, Mä kävin spinnussa viikolle 26 tai 27, ja ajatuksena et niin pitkään kun tuntuu hyvälle niin tehdään. Olisin jatkanut, mutta suljin sen kortin niin oli pakko lopettaa. Mutta jatka ihmeessä Pumppia, mutta mä varmaan tekisin ihan pikuisilla painoilla. Se kumminkin pitää yllä lihaskuntoa... Ja Jorvista... Siis mulla sattui vaan sen leikkauksesta vastaava kätilö olemaan ihan mitä sattuu, osasi työnsä, mutta inhimilisyys puuttui. Ei mitenkään perehdyttänyt mua osaston juttuihin, ei kertonut et miten puhelin toimii, mistä löytyy vaihtovaatteita, kuinka ruokahommat pelittää, eli tämmöiset perusjutut jäi kertomatta. Mutta muuten henkilökunta oli todella mukavaa ja inhimillistä. Ihan mielettömän mukavaa sakkia, ainut mikä näkyi oli kiire. Jorvista oli kai jouduttu käännyttämään ihmisiä muualle synnyttämään kun oli niin täyttä. Mulla oli esimerkiksi odottaja toisena yönä huonekaverina, joka oli tullut käynnistykseen, ja sehän rupes siinä yön aikana synnyttämään, eli ei tullut mullekaan uni simmuun, kun toisen suppareita kuunteli. Niiden oli pakko laittaa vaan se samaan huoneeseen mun kanssa kun oli ainut paikka missä oli tilaa. Pahoittelivat, koska tää oli ihan poikkeavaa. Varmasti menen Jorviin vielä uudestaankin synnyttämään jos tilanne tulee eteen, vaikkei kaikki nyt mennyt ihan niin kuin olisi toivonut. Tärkeintä on se kumminkin, mitä sieltä tarttui matkaan=).

Inkulle ihan mieletön voimahalaus, toi on ihan kamalaa, kun tollai valvottaa ja kiukkuaa. Meillä ei vielä sata oikeen edes itkeä, isoin itku tuli laitoksella ensimmäisessä kylvetyksessä. Neiti ei edes kunnolla itkenyt, kun siltä katkaistiin kireä kielijänne, oli ihan vaan ihmeissään mitäs siinä sakset kädessä riehutte..onneksi huomasivat kireyden, kun se oli nyt helppo hoitaa.

Prinsessa tuu kertomaan miten teidän eka yö meni, ja toivotaan Nöpön nopeaa kotiutumista... Voimahalaus myös sulle

Nythän tästä tuli ihan romaani.... Mutta neiti nukkuu niin mikäs tässä surffaillessa...

Onnellinen Joppuli

Joppulin elämä kuulostaa lokoisalle (muistelee haikeana omaa ekaa viikkoa kotona...). Tosin poika meni viime yöksi mummolaan ja mä latasin pattereita kotona, niin nyt taas jaksaa. Poika olikin ollut kylläinen 5h mun syötön jälkeen (syötin anopilla ehkä vartin, kun söi tehokkaasti, eli kyllä sitä maitoa tulee ihan normisyötölläkin, ilman maratooneja...) ja sen jälkeen nukkunut 2x4h putken, ja suosiolla oli ruvennut nukkumaankin. Äh, reilukerho. No, kiva tietysti, että tietää että poika pärjää hyvin kylässä ja porukat ottavat pojan sinne mielellään. Auttaa kummasti omassa jaksamisessa. Onneks molemmat isovanhemmat asuu samassa kaupungissa ja poika on molempien eka lapsenlapsi ja innoissaan ovat hoitamassa. :)

Äsken kyllä sain pojan siirrettyä päiväunille koppaan, kun nukahti syliin, jes! Elämän pieniä riemuja. ;) Kaks tuntia on jo imetyksestäkin kulunut, joten optimistisesti elättelen toiveita, että täällä asiat korjaantuisi kun vähän muutan tyyliä. Ollaan opeteltu käyttään tutia imemisen tarpeeseen, ja se on itseasiassa jopa toiminut. Samoin päätin, etten anna pojan lussuttaa tissiä huvikseen, vaan hyssyttelen sitten vaan sylissä ja tutilla rauhoitellaan, ja vaikka vauvantahtisesta imetyksestä puhutaan, niin ajattelin että kyllä 2h saa tissittelyissä väliä olla. Muuten menee järki, ja ei pojan mahakaan varmaan tykkää jatkuvasta lutkuttamisesta. Mä myös ajattelin kokeilla, nukkuisko poika paremmin vaunujen kopassa kuin sängyssä, siellä nukkui anopin kanssa kaks yötä ja nytkin nukkuu. Saapa nähdä.

-Inkku ja poika 2vkoa 6pv

Täällä eka yö meni hyvin. Söi yhen aikoihin ekan kerran ja tokan kerran viiden aikoihin. Kun sitä pitää herätellä 3-4h välein syömään kun paino oli laskussa ja huomenna on painokontrolli kättärillä. Viime yö menikin sitte huonommin kun toinen raukka sai hikan joka ei meinanut lähteä millään. Noh jos huomisen jälkeen sais luvan nöpön tahtiseen ruokailuun. Ois siis tarkoitus ilmeisesti huomenna päästä kotilomalle vielä ja lopullinen kotiutus oli suunnitteilla keskiviikoksi. Riippuu kyllä varmaan veriarvoista ja painosta. Meilläkin Nöpö muuten nukkuu vaunukopassa kun niihin meillä on kissaverkko ja sänkyyn ei vielä oo. Kissa on ollut aika kiinnostunut uudesta tulokkaasta mutta vähän sitä pelkää.

Nyt on pakko mennä ottamaan päikkärit kun ens yö pitäis yksin pärjätä kun mies menee aamulla töihin.

Prinressa ja nöpö 10pv

Kiitos Pikkumyy ja Joppuli kuntoiluvinkeistä. Jos Aava tosiaan vielä voisit kertoa, ootko jatkanut pumppailua ym ja miten on sujunut, niin oisin tosi iloinen! Kun aina oon ite liikkunut, niin tuntuis ihan pähkähullulta lopettaa. Tästäkin on vaan niin montaa mieltä ja jos äitiäni kuuntelen, niin mun pitäs vaan maata kotona ja syödä koko ajan ;) Että sellaset neuvot. Oisinkin niillä neuvoilla aika norsu syyskuussa!

Todella liikuttava oli toi Joppulin kirjoitus, sen onnellisuutesi kyllä tunsi tekstistä! Ja kiva että sullakin Inkku on ollut kunnon yö takana, kun pieni oli mummolassa. Hyvä, kun osasit laittaa hoitoon, että saat ite voimia. Moni kaveri on vaan väkisin hoitanut ite ja ollut sitten ihan kuolemanpoikki. Prinressakin saa pienen kohta puoliin kotiin ihan kokonaan.

Hassua, kun kirjoittelette noita vauvajuttuja, niin alkaa itsekin tässä miettiä paljon enemmän konkreettisesti sitä vauvan kanssa pärjäämistä - eli siis tosi kiva lukea teidän kuulumisia.

Voimia väsyneille ja muutoin lepoa! kohta alkaa Tanssii Tähtien kanssa, liimaudun siis ruudun ääreen, myönnetään myönnetään....

Pilvi rv 19

Sunnuntai-iltoja!!

Joppuli; apua, yritin etsiä ketjuista että olenko edes onnitellut teidän perhettä uudesta perheenjäsenestä! :O joten tosi tosi paljon onnenhalauksia sinulle <3 ihanaa että vauva-arki on päässyt käyntiin. :)
Inkulle jaksamishalauksia, kiva kun olet saanut levätä. ihanaa kun teillä on mahtavat isovanhemmat jotka mielellään hoivailevat.
Prinsessakin saa kohta vauvansa kokonaan kotiin, mahtava juttu!
aavalla, pikkumyyllä ja pilvilläkin raskausviikkoja kertyy huimaa vauhtia, minulla alkaa olla sellainen tunne että tekin synnytätte vielä ennen minua :D kiva kun teidän odotus on sujunut mukavasti. Nellallakin jo ensiviikolla eka ultra.. <3 Mitens minerva? onko uusia oireita?
Minä taidan lähteä saunaan ja sitten tv tarjoaakin viihdettä koko illaksi :)

Oi miten ihania vauvakuulumisia täällä! Rankalta toki kuulostaa, mutta on tosi kiva että kerrotte rehellisesti miten menee. Voimia kaikille uusille mammoille!

Seuraavana onkin sitten vuorossa Haikkis. Tuskin me Pikkumyyn kanssa enää ohi tullaan, toivottavasti ainakaan. ;)

Pilvi, olen käynyt edelleen pumpissa n. kolme kertaa viikossa. Ihan hyvin sujuu, tosin painoja nyt joutuu viikko viikolta miettimään uudestaan. Ihan keskivertopainoilla olen kuitenkin vielä tehnyt. Selällään tehtäviin liikkeisiin olen korottanut laudan toista päätyä sen dramaattisen Kättärin päivystyskeikan jälkeen, vaikka ei minulle mielestäni selällään ollessa tule huono olo. Varmuuden vuoksi kuitenkin, kun terkka sanoi kohdun painavan laskimoa. Ja vatsojen tilalla teen kylkiä. Spinnaamassa kävin vielä viime viikolla, mutta se ei oikein ole enää kivaa, vessahätä on aivan mieletön ja asento tuntuu epämukavalta kun ohjaustankoa ei saa enää korkeammalle. Jalatkin puutuivat oudosti, eli se on kai sitten crosstraineria ja kävelyä loppu raskaus, pumpin lisäksi. Minulle sanottiin rakenneultrassa, että liikuntaa voi varsin hyvin jatkaa entiseen malliin, mitään estettä ei ole. Omien tuntemusten mukaan ja tuttuja lajeja. Kätilö korosti, että äidille tulee AINA huono olo ennen kuin vauva kärsii rehkimisestä. Tulipas romaani. Koskettava aihe minulle. ;)

Nauratti tuo Pikkumyyn "kilpauinti", olen itse ihan samanlainen. Ottaa koville, kun nykyisin ihmiset kävelevät minusta ohi ja pumppailevat isommilla painoilla jne. Minäkö kilpailuhenkinen...? :D Raskausarpia ei ole vielä tullut, olen rasvannut, öljynnyt ja kuorinut ihan hulluna. En tiedä auttaako asiaa, mutta tiedänpähän yrittäneeni kaikkeni. Napakorun kohta näyttää toistaiseksi siistiltä, otin sen pois jo ennen rakenneultraa kun neuvolalääkäri piti saarnan tulehdusriskistä.

Huomenna olisi taas totuuden hetki vaa'alla edessä... Ja ultraus, ihanaa! :) Mukavaa maanantaita kaikille!

-Aava 27+3

Täällähän on ollut vilinää viikonloppuna :) Ihanaa lukea noita teidän vauvajuttuja! Voi kun sais oman pienenkin jo syliin...

Inkulle voimia! Hyvä että olet saanut nukuttua. Mäkin sain viikonloppuna ja viimeyönä, oiskohan menny niin yli toi väsymys että lopultakin onnistu nukkuminenkin. Ja annoin miehen tehdä melkein kaikki kotitiyöt ym. ja makailin vaan itse sohvalla, vaikka vähän tiukkaa se meinas tehdäkin... Ihmeellistä kun tulee tommosesta huono omatunto, vaikka mies ihan mielellään ja oma-aloitteisesti tekee kaikkia kotihommia ja vieläpä käskee mua sinne sohvalle mahaa kasvattamaan...

Ja Prinressalla ja Joppulillakin on alkanut vauva-arki ihan mallikkaasti...Onnea vielä kerran ja toivotaan että Nöpö kotiutetaan kokonaan tällä viikolla!

Jokohan Haikkis on synnyttämässä,kun ei oo tainnu muutamaan päivään näkyä palstoilla?

pikkumyy ja kirppu 27+4

Ihmeellistä, hyvin nukuttu yö takana. Tais olla runsaan tissittelyn tuomia masuvaivoja, jotka valvotti. Nyt on kaks päivää syönyt tissiä vain nälkään ja muuten tutia. Näyttää päivisinkin syövän vain 3h välein tiheimmillään, eli oon kyllä ihan "yliruokkinut" sitä (näyttää olevan mahdollista). No, sen ansiosta päästiin 3 vrk:ssa täysimetykseen vielä lähes viikon korvikesyönnin jälkeen, kun maito nousi vasta kun pääsin sairaalasta, että sikäli hyvä tietysti. Tosiaan viime yönä sain nukkumaan puolen tunnin nukutuksella ja syöttöväleilksi tuli 5h+4h+4h! Minä tosin en meinannu saada unta sitten ekan syötön jälkeen, kun vissiin kroppa luuli että on jo aamu kun "niin paljon" nukuin. :)

En muista oonko mä jo kehunut, että säästyin raskausarvilta, ja se on kyllä ihanaa, heh. Rasvailin nahkaa koko raskauden ajan aina suihkun jälkeen, mut en oikein usko että se asiaa paljon auttaa jos on tullakseen. Ja mä en mikään himoliikkuja ole, mutta en huomannut jaksamisessa suurtakaan eroa normaaliin ennen kuin viimeinen kolmannes alkoi, tosin ei mulla ollu ennen sitä mahaakaan. :D

Mä en tahdo löytää viilaajavauvoja, kun se vajoaa niin alas aina... kirjoittaako kukaan jollain suljetulla palstalla? Musta ois kiva siirtää keskustelu jonnekin semmoiseen, esim kotipiha.netiin tms...

-Inkku ja poika 3vkoa, ja huomenna eka neuvola :)

Plääh! Täällä on taas koko päivän satanut lunta lunta :( Mun puolesta sais loppua jo tää talvi! Ja väsyttääkin ihan hirveesti... valivali siis taas kerran...

Mä liputan suljetun palstan perustamista... siellä pystyisi olemaan enemmän persoona, kuin täällä, ja mahdollisesti vaikka nähdä pikkuisten kuviakin. Mitäs muut tuumii...???

Todella hienoa Inkku, että olet antanut pojan hoitoon niin olet itse saanut levättyä, auttaa kummasti kun saa joskus edes kunnon yöunet. Meilläkin on tutti uni käytössä, tänään kävin ostamassa muutaman uuden tutin kun ne vanhat oli ihan hullun isoja. Hyvin nukkuu tutti suussa, muuten kanssa nukkuisi tissi suussa ja söisi itsensä "overload" tilaan.... näinkin on käynyt ja voi sitä oksennuksen määrää.

Meillä on muuten kestoilu alkanut mallikkaasti, yhdet ylimeno pissat tullut, mutta sekin oli ihan vaan omaa syytä, kun en yöllä vaippaa vaihtanut. Napa lähtee just irti, sieltä on tihkunut verta ja nyt roikkuu vaan pienesti, se on aika ällötys se napa.

Huomenna otetaan hakaset pois... ja torstaina on ensimmäinen neuvola Kaalepilla. Tänään varasin kastepäivän ja papin. Saatiin mulle entuudestaan tuttu pappi, joka oli todella onnellinen meidän puolesta. Pakko hoitaa asioita kuntoon, että saan mielen rauhan.

Nyt kuuluu ääniä makkarista...

Joppuli

Maanantai-päivää!
Minustakin kuulostaa hyvältä tuo suljettu palsta. Kukahan vaan osaisis sellaisen pystyyn laittaa.. ?!?
Aamulla oli niin harmaata ja sateista ja nyt aurinkokin pilkistää välillä. Taidan lähteä vähän ulos jalottelemaan, huomenna alkaa uusi viikko.

haikkis 38+6

Ennen kuin häivytte suljetulle palstalle: kerro Aava, miten Ballerinalla menee? Olen välillä etsinyt teidän kuulumisianne tältä puolelta, tulitte niin "läheisiksi" silloin, kun kirjoititte Tsemppikerhossa. Sinut Aava olen löytänytkin (kuten huomaat), mutta Ballerinaa en.

Voikaatten paksusti (mutta ei liikaa) ja pitäkää huoli masuista!
toivoo siis taustailija Tsemppikerhon ajoilta.

Yksi ääni suljetulle palstalle täältäkin...

Ballerinan etsijälle: tuolla Ajatuksista odotukseen(?)-ketjussa taitaa olla ainakin yksi Ballerina...

(.) Viime yönä jäi taas unet tosi vähäsiksi... Aion silti raahautua tänään uimaan, jospa siellä väsähtäs vielä sen verran enemmän että sais ees ens yönä nukuttua...

Aavalla oli tänään ultra ja neuvola :) Laitahan kuulumisia kun pääset koneelle...

pikkumyy ja kirppu 27+5

Tänään oli neuvola ja kaikki hyvin! Sydänäänet vahvat ja hemoglobiini sen kuin nousee vaan, eli ei tartte kyllä mennä rautakuurille. Hyvä mieli siis jäi! Viikon päästä maanantaina rakenneultra.

Mäkin kannatan suljettua palstaa, mikäli otatte sinne meitä odottajiakin mukaan vai meinasitteko vain synnyttäneille?

Aurinkoista tiistaita ja Pikkumyylle hyvää uintia.
Pilvi 19+2

täällä me nöpön kanssa kahdestaan koneella... toinen ollu jo puol kymmenestä virkeänä hereillä.. paino oli noussut 3päivässä 100g ja lääkäri antoi jatkaa kotilomaa huomiseen jolloin ratkeaa pääsemmekö kokonaan kotiin...

suljetun kannattajat täälläkin..

nyt täytyy lopettaa kun yhellä kädellä yrutän kirjoittaa.

ai niin joppulille kovasti onnea perheenlisästä jos en oo muistanut onnnitella.

prinressa ja nöpö 1vko 5pvä

Ihanaa olisi jos Nöpö pääsisi kotiin, kyllä sitä vaan sairaalassa koko ajan odotti että saisi vauvan kanssa lähteä kotiin. Oot varmaan ollut prinsessa aikamoisessa tunnemyrskyssä. Miten sun haava on parantunut? pääsetkö jo helposti sängystä ylös?

Mulla otettiin hakaset tänään pois ja sängystä könyyminen ylös on aika tukalaa, mutta muuten jaksaa jo ihan kivasti. Kävine eilen ostoksilla ja tänään terveysasemalla kävellen ja kyllä pistää puuskuttamaan jo pelkkä kävely, mutta päivä kerrallaan eteenpäin.

Torstaina lähdetään Kaalepin kanssa ensi ajelulle vaunuilla kun on neuvola, kiva tietää onko tyttö saanut painoa lisää... Napakin tippui pois, onneksi. Ja näyttää hyvälle.

Mä kannatan että otetaan mukaan suljetulle kaikki viralliset viilaajat.... niin haaveilijat, odottajat kuin vauvautuneetkin.... Niin mä ainakin olin koko ajan asiaa ajatellut. eikö niitä ryhmiä pysty perustaa ainakin msn:n kautta????

Joppuli ja neiti tasan viikon

Suljettu palsta tuntuu hyvälle idealle. Kuvia varsinkin olisi ihana nähdä!

Toivottavasti Nöpö pääsee huomenna kokonaan kotiin. Onhan tuo paino ainakin lähtenyt ihan kivasti nousuun :).

Joppulin lenkkeilystä tuli mieleen, että mulla on parhaillaan meneillään operaatio "Kadonneen vartalon metsästys" ;D. Laihduttamaan en vielä ole alkanut, kun on tämä imetys, mutta lihastreenillä yritän löytää vyötärön ym. kadonnutta :D.

Entu ja melkein puolivuotias typsy.

Heippa!

Ihanaa, prinressan nyyttikin pääsee varmaan pian kotiin!! ;)

Mulla välilä tosi yökkis olo, mutta yökkäilyillä oon toistaiseksi selvinnyt.
Huomasin että mää varmaan syön kerralla liikaa kun huono olo tulee monesti sen jälkeen, joten pitänee pienentää ruoka-annoksia!
Rinnat mulla on ihan hervottoman kipeät, vatsallaan ei voi nukkua ja portaissa kävelykin vaatii pitämään hinkeistä kiinni!! ;)
Huomenna on sitte eka lääkäri ja sisätutkimus... Empä ole ennen näin mielelläni gynelle mennyt!!!! Heh... ;)

Kouluhommat vie veronsa tällä hetkellä ettei palstailuu järin paljoa aikaa ole, mutta suljettu palsta kuulostaa tosi kivalle! Olenkin miettinyt miltä te ja pikuiset mahdatte näyttää jne..
Kuka sen osais vaan aloittaa?

Kivaa päivää, täällä paistelee jo aurinkokin!

Nella, rv11+0??? tai 9+3??? Tiiä tässä...

Heipä hei.

Minuakin kiinnostaisi suljettu palsta...
Olen useasti ajatellut, että varsinkin vauvan synnyttyä homma menee niin henkilökohtaiseksi, etten olekaan enää kovin aktiivisesti kirjoitellut...

Monsku&Villi

Ihania neuvolakuulumisia Pilvillä :) Sullakin jo huimasti viikkoja kasassa kun kohta on rakenneultra!

Ja Prinressakin taitaa kohta saada Nöpön kokonaan kotiin...ainakin kuulostaa että hyvin on lähtenyt paino nousemaan...

Suljetulle palstalle sais munkin mielestä tulla kaikki Viilaajat haaveilu-,odotus- ja hoitopuolelta...

Ostin tänään Kirpulle vauva-kirjan (mauri Kunnas)...oikein sormia syyhyttäis pästä täyttelemään, mut saa nähdä kuin käy sit kun on nyytti kainalossa. Tällä hetkellä tuntuu niinku ois taas aika pysähtynyt, kun ei oo oikeen muuta ootettavaa enää kuin se synnytys (siis kun kaikki rakennultrat ym. on käyty ja liikkeet tuntuu päivittäin jne...). Tulispa äkkiä kesä!

Tän päivän uinnit on taas uitu, pitäis alkaa ruuan laittoon ja sit lenkille koirien kanssa...

Suljetulle palstalle tulisin minäkin. Kuten Monsku kirjoitteli: vauvan kanssa on kaikki aika henkilökohtaista eikä montaa juttua ainakaan kovin yksityiskohtaisesti halua avoimella palstalla ruotia.

Ewa ja Typykkä (melkein 8kk)