¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Tyypin äipälle onnittelut poika-uutisista ultrassa!

Aikataulua tossa vähän katselin, neuvolaan pitäis täällä ilmoittautua jo rv 7-9, eka ultra on jo rv 10-12. Ja vieläkään ei isomalti tunnu siltä, että olis raskaana. Pissattaa ja turvottaa vähän, mutta on hoppua tän uuden duunin tiimoilta etten oo vielä oikeen kerennyt asiaan uppoutua samalla takaa kuin ekalla kerralla
 
Huomenta! :wave:

Pilkkis :heart: :heart: Hienoa, että sisu löysi tiensä pintaan heti alkushokin jälkeen :hug: Mä uskon, että tekee tosi hyvää, kun olette kaikki niin hienolla asenteella mukana heti diagnoosin toteamisen jälkeen :heart:

tyypin äippä onnittelut hienoista rakenneultrakuulumisista :flower: =) ja pikkuveli-tiedosta myös :heart:

Latte onnittelut sydänäänistä :heart:

Blondie en tiedä miten monta ultraa sielläpäin tarjotaan, mutta lunttasin juuri NKL:n, KOS:in ja Jorvin tällaisesta yhteisestä "raskauden ultraääniseulontatutkimukset"-lappusesta, että ensimmäinen tutkimus tehdään 10+0-13+6, mutta mikäli osallistuu downin oireyhtymän seulontaan, se tehdään raskausviikoilla 10-12. Rakenneultra puolestaan viikolla 18+21.
 
Heipsan!

Kivoja kuulumisia teillä!

Tännepäin ei mitään erikoista, ihanan sykysinen ilma, sopivan viileä ja mikä parasta; ei sada! Kiva ulkoillakin kun ei tuu hiki eikä tarvi sateen takia miettiä vaihtoehtoista tekemistä. Kun vielä saatais talveks lunta! Tykkkään vuodenaikojen vaihteluista, syksy on musta tosi kivaa aikaa mut kyllä sitä sit aina kevättä ja kesääkin odottaa.

Miehelllä alkaa tänään iltavuoro putki :( Nyt kun se piti viimeiset kesälomat vapaiden perään ja oli kaks viikkoa kotona niin on taas "vieroitusoireita" kun ollaankini illat pojan kanssa kaksin. Viime yönä poitsu sai taas itkukohtauksen 03:00 aikaan, meijän väliin rauhottu sitte loppuyöksi nukkumaan. Valot laitettiin päälle ja syliteltiin ja haliteltiin pitkään ennenkun uni sitte uudelleen tuli. Huomaa että ollaan väsyneitä kun ennen pidettiin aina siitä kiinni et poika palautetaan omaan sänkyyn nukkumaan mut nyt on todettu et jos toista kerran pelottaa niin saa nukkua meidän välissä kun ei sitä nyt onneks kovin usein oo tapahtunu. On se ihanaakin kun toinen siinä kainalossa tuhisee! Näiden puoliks valvottujen öiden jälkeen on kyllä olo ku zombiella!

Hyvät torstain jatkot kaikille!

Jonskis ja "Iitu" 33+1
 
Kesis :heart: Joo, ollaan huomattu, et porukkahenki toimii hyvin meiän perheessä. Meiän isän ja nyt sitten veljenpojan kuoleman jälkeen ollaan myös yhessä puskettu eteenpäin ja tälläkin kertaa mennään samassa hengessä. Ihanaa, että on yhtenäinen perhe, vaikkakin sitten joudutaan rankemman kautta hetkittäin se huomaamaan. Helpottaa sekin kovasti, kun ei kenenkään tarvi yksin tarpoa eteenpäin.

Jonskis Voi kurjuus noita heräilyjä! :hug: Jaksamista zombielle! Tutulta kuulostaa nuo sun vierotusoireet.. Meillä mies menee kans reilun kahen viikon loman jälkeen töihin ens viikon keskiviikkona ja nyt on jo semmonen olo, et enhän mä enää jaksa yksin pojan kanssa.. On ollu tosi ihanaa, kun se on nyt ollu kotona! :heart: Mun kyllä pitäis jaksaa yksinkin, kun yöt nukutaan hyvin ja muutenkin on helppoa, mut jotenkin tässä nyt on vaan NIIN laiskistunu! :ashamed: Tsemppiä sulle ekaan sooloiltaan tänään!

Blondie No niinhän se olikin. No, josko siitä palstailemattomuudesta sitten oli apua..? Vai tuliko siinä yhtä lailla kytättyä kalenteria ja oireita sun muita?


Pilkkis 18+4
 
Pilkkis, kyllä teitä on koeteltu kovasti :hug:

Oireita yms. kytätty ihan tasaseen palstatauosta huolimatta. Oli hauska huomata että mies oli lähtenyt mukaan "laskemiseen", heti kun ilmotin että plussa tuli niin hän ties sanoa että no sehän olis tieteskin sillon xxxx! :heart:


Jonskikselle tsemppiä iltavuoroputken mukanaan tuomiin arjen muutoksiin


 
Huomenta kaikille!

Jonskis- Ma myos tykkaan syksysta- varsinkin jos ei sada kaatamalla! On ihana polttaa kynttiloita illalla ja kaariytya villapaitoihin! Taalla on tanaan myos kaunista, hiukan viileaa, mutta aurinkoista! Taydellista! =)
Voi harmi, kun teidan poika herailee... Saatko nukuttua nokoset tanaan?

Pilkkis- :hug:

Mina taalla mietiskelen , koska sita ehtis lahtea housuostoksille, alkaa nuo juuri ostamani jo kiristaa epamukavasti... :/ Rahanmenoa ei vaan voi estaa...

Latte :wave:

 
rimata: Päivä vaihdettu :wave:

tyypin äippä: Laitoin sulle tuonne etusivulle et poika tulossa =) Kohta sä saat olla sit kahden tyypin äippä :D

Mä kävin vihdoinkin kampaajalla, värjään parin tunnin päästä kotona. Ei ois omatunto antanut periksi jos olisin vielä värin laittattanut leikkauksen lisäks! On se vaan sikahintaista :headwall: Neiti oli ekaa kertaa tätinsä luona hoidossa, ollaan aina kaksin käyty. Hyvin oli pärjännyt, ei edes ollut huomannut että olin lähtenyt! Siellä oli kuulemma kaappeja tonkinut, ja jokin huulirasva oli ollut paras löytö :LOL: Se oli kädessä silloinkin kun menin hakemaan... =)

Meillä kans likalla oli viiden- kuuden aikaan itkua... Välillä kävin useammin kattoo ja rauhoittelee. Sit annoin taas välillä itkeä, kun huomasin selvästi milloin alkaa rauhoittumaan itsekseen. On se kyllä rankkaa jo näillä viikoilla kyykkiä siinä sängyn vieressä :eek: Selkä ihan jumissa kun omaan sänkyyn pääsee takas :/

Hui, lauantaina on jo eka päivä äippälomaa :eek: Siitä kun laskee tasan 4 viikoka eteenpäin, esikoinen oli jo syntynyt! Saas nähdä milloin tää toka tulee :heart:

Nyt pitää mennä keittää kahvia ja ottaa eilistä käretorttua ennen kuin se on loppunut :whistle: Niin, loppunut mutta kenenkähän suuhun se ois mennyt kun kaksin tytyn kans kotona :LOL:

Luminka ja neitonen 34+5
 
Luminka minkäslainen tukka tuli? Ite haaveilen kampaajalle pääsystä ja siks utelen miten muut on leikkauttanu ku haluisin keksiä vähä jotain uutta. Toisaalta mitä pidempi, sen helpompi lasten kans ku aamusin sutasee vaan ponnarille mut mul on nyt tällanen ärsyttävä välipituuss tässä etten tiiä riittääkö maltti kasvattaa vai pätkäsiskö esim polkan...

Toi on niin totta että selkä mene eihan jumiin ku kyykkii siinä sängyn laidalla! Toivottavasti teilläkin ens yö menis putkeen.

Latte mä oon hennesiltä ostanu lähes kaikki mamma vaatteeni siellä ei huimaa päätä hinta jos ei sitte laatukaan mut kyl nää tän 9kk on kestäny. Ei muuta ku shoppaileen :wave:

Kertokaahan kanssasisaret onko tällaset ohuet, kuminauhamaiset tuntemukset keskivatsalla supistuksia? Ne ei niinku oo liikkeitä mut ei ne kipeitäkään oo, vähän sellanen olo niinku alkais suonta vetämään... Ei mulla tällasia oo ennen ollu... Entä onko jollain ollu ihan vatsan polttelua supistuksina? Mistä ihmeestä näistä tietää. Esikoista odottaessa mulla ei ollu yhden yhtäkään supistusta koko odotusaikana eikä tallasia ihme tuntemuksia. Vedet vaan sitte meni yhtäkkiä ja olinki jo huomaamattani leikkauspöydällä niin nää on mulle ihan uusia juttuja... Eli supistusgalluppi :LOL:

Nyt se poitsuliini on päikyillä, arvtakaa oonko mä vaikka silmiä ihan kirvelee, nyt meen kyllä pötköttään ja suljen vaan silmäni kaikilta kotitöiltä!

Ja arvaa vaan Luminka tekeekö nyt mieli kääretorttua tms hyvää!!! :p
 
Iltapäiviä!

Arvatkaas kuka oli vasta tänään neuvolassa kun olis kuulemma pitäny olla jo eilen?? Hmm... No onneksi täti otti mut tänään sitten vastaan... Oli eilen kuulemma kaipaillu ja sitten ajatellu et oon lähtenyt synnyttämään... Toive ajattelua!!!! :LOL:

Kaikki oli ihan ok.. Tai no... Pissa puhdas, rr ok ja painoa ollaan sitten kerätty jo 18,3 kg! Vauvan sykkeitä kuunteli pitkään ja koska vähän oli vauhti päällä niin sykkeet oli koko ajan yli 170.. Harkitsi jo kovasti polille laittamista TAAS, mutta sitten vauva onneksi päätti hieman rauhoittua ja sykkeet laski 150 tienoille... Joka kerta mua siellä säikyttelee.. Niin ja vauva on niin korkeella et jos vedet menee niin sit pitää makuuasennossa mennä synnärille :/ Eli ei siis laskeutumisesta mitään merkkejä... Huoh... Miks mun nivuset ja lonkat ym on sitten näin hellinä!!

Mä oon vielä paljon ollu liikenteessä ihan kaksin esikon kanssa jne ja nyt rupes oikeesti jännää et jos vedet menee ni mitä sitten? Puiston penkille maaten ja apua soittamaan? Kääk... Kotiin en kyllä suostu vielä linnottautumaan tämän takia... Esikoisen synnytys alkoi suppareilla joten mulla ei oo mitään kokemusta lapsivedestä :/

Jonskis - Mulla tuntuu supparit vatsalla semmosena "kovettumisena"... Sitten ku tulee napakampi suppari niin se pistää pysähtymään... Vaikee kuvailla... Toivotaan teille parempia öitä... Meilläkin on nyt jostain syystä todella levottomat yöt ja nukahtaminen kestää kauan (pitää istua koko ajan vieressä..) Ja jo muutaman tunnin kuluttua likka kömpii kainaloon....

Blondie - onnea plussasta :heart: Samaan sh-piiriin kuulutaan ja tosiaan ne ultrat on n. rv 12 ja 20.

Tyypin äipälle - Onnea kivoista ultrakuulumisista!

Mies sai eilen tietää että sai uuden työn! Ja ens viikon jälkeen pitäis alottaa.... Onneksi on tavallaan saman talon sisällä että kaikki edut säilyy... Naureskeltiin vaan, että taitaapa uus työ alkaa isyyslomalla :D

Nyt pitää heittää maaten kun ramasee niin vietävästi!

Emppu & Papunen 38+5
 
Mä voisin liittyä tähän mukaan,kun tuolla vauvakuume puolellakin ehdin pikku kakkosta haaveilevissa jo muutaman viestin verran kirjoitella.
Laskettuaika olis laskureiden mukaan mulla 1.6 ja ennestään löytyy jo 10/06 tyttö.
Hiljaa mennään vielä eteenpäin,kun alussa ollaan,jopa niin hiljaa et soitin tänään jo neuvolaan :whistle: :LOL:
Eka käynti siellä olisi 24.10 :D

Belladonna & hippu 4+3 :heart:
 
No, Luminka- millanen tukka tuli? Tuliko hyva?

H ja M, siella en oo viela kaynytkaan! Jaksaiskohan huomenna... Kiitti vinkista Jonskis!

:LOL: Emppu! Eikohan siella neuvolassa ole totuttu hajamielisiin odottajiin! Harmi, ettei lapsi oo sit laskeutunut! Niin, pyydat sit vaan siella puistossa mummoja nousemaan penkilta, kun sun taytyy pistaa pitkaksesi... =) No, toivottavasti alkaa kaikki hitaasti ja rauhallisesti, kun oot kotona! Pitaako sun muuten menna sit ambulanssilla?

Mita rasvoja kaytatte, jos kaytatte, rintojen ja mahan rasvailuun? Ma jostain luin, etta tuo Vchyn on hyva, joten kavin sen sit eilen ostamassa...

Latte melkein 15 vkoa!

 
Mä mihkään maate päässy ku äiti soitti ja ei siitä taas eroon meinannu päästä... |O

Blondie - Lohjasta ei oo kokemuksia, olen menossa Hyvinkäälle...

Latte - :LOL: ... hehheh... Kyllä sitä saa omalla autolla iha kuitenkin vissiin mennä... Mutta makuuasennossa.. Hmm...

Belladonna - teretulemast!! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Ai, kahden nikin kauhistus! :LOL: Oikein hyvia nikkeja on molemmat!
Mä otan sen bädin käyttöön kunhan oon saanut ton meidän vauvakuumepinon päiviteltyä loppuun,mut ilmoittelen siitä sitten myöhemmin.
Haluan kuitenkin sen nikin käyttöön millä olen alusta asti täällä palstaillut :D
Vaikeeta tälläinen pähkäily :whistle:
 
Noh, mites kuvailisin uutta tukkaani? Pisimmät takana yltävät reilusti yli olkapäiden, siitä tosi kivasti kerrosti jotta mun luonnonkiharat pääsee oikeuksiinsa (eli ei nyt mee enää päätämyöten ja sit puff :LOL: )!!! Pikku otsis, en halunnut mitään raskasta, kuitenkin itse siistin kun alkaa yli kasvamaan joten siinäkin mielessä helpompi!
Värjäsin tuossa iltapäivällä, itseasiassa olen vasta kerran kattonut peilistä :D Mut kivat tuli, suklaanruskeat joissa raitoja :heart:

Mulla myös yksi kriteeri aina että täytyy yltää kiinni. Kotona on hiukset aina kiinni, ei löydy niin paljoa ruuan seasta :D Ja ei tarvii alkaa sen kummemmin laittamaan jos lähtee vaikka kaupassa käymään.

Emppu80:
Mä meinasin taas toissa kerralla tehdä toisinpäin eli mennä päivää liian aikaisin :whistle: Onneks illalla aloin tarkistaa että monelta aika olikaan. Oisin kyllä ihan oikeeseen aikaan ollut menossa, vähän vääränä päivänä vaan :LOL:

Latte: Mulla oli joskus jotain ihan apteekin perusrasvaa esikoista odottaessa. Arpia tuli silti ihan alamahaan sekä tuosta umppariarvesta pari. Tällä kertaa olen silloin tällöin ihan erioilia vetäissyt. Mut oon vaan ajatellut et vaikka viimeks rasvasin joka ilta tuli silti arpia.

Belladonna: Tervetuloa vaan!
 
Iltoja kaikille!

Heti alkuun; Pilkkis suuri :hug: sulle täältäkin! Rankka vuosi on teidän perheessä ollut. Josko tämä uusi ihminen jota odotat toisi tullessaan onnellisempia aikoja koko suvulle! :heart:

Ihanaa Kesis että ylitit np-ultran maagisen rajan! Kyllä se vauva nyt tuloaan tekee todellakin! :flower:

Blondie onnittelut plussasta! Kiva saada sinut mukaan joukkoon! :flower:

Täällä käytiin istukkaa ultramassa jälleen kerran ja hyviä uutisia sieltä mukaan tuli; istukka oli noussut selkeästi pois kohdun suulta joten sektio nyt ainakin näillä näkymin jäi pois laskuista! Se on mulle suuri helpotus, vaikka toki olisin senkin kestänyt vauvan hyvinvoinnin takia.

Kaamea flunssa iski tänään ja saikkua olen sit viettänyt täällä tänään esikoisen kanssa. Eli siis tooodella levon täyteinen päivä ;)

Palaile asiaan myöhemmin, nyt töllön ääreen!

Torey ja Tirppana 27+6
 
AAM
Belladonna ja Blondie mukava nähdä teitäkin täällä :) :wave:

Luminka uudesta tukasta tahtoo nähdä kuvatuksen =) mietin mitä omasta ylikasvaneesta luonnonkiharasta sais aikaseksi jotai helppohoitoista ja nättiä. voi sitten esitellä kampaajalle että mä haluun talläisen :D jos sul o kiva frisyyri kuulosti ainakin :p

tyypin äippä joo sun pitää nyt muuttaa nikki kahden tyypin äipäksi :) :LOL:
onnea :flower: :hug:

ja muutkin vastikään ultratut :hug: rutistushalit teillekin :) ihanaa edelleen lukia :heart: ja myötäelää..

täällä alkaa kohta taas LA:t paukkumaan.. kahdentumisia odotellessa ;)

nyt aamiaiselle.. joo ja tätä aikaa ei kannata ihmetellä kuin täällä olen. I don`t know :xmas: |O

AM & hippunen 11+4
 

Yhteistyössä