Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja mietippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Tämä on tällainen kinkkinen asia. Sanot tulevanne toimeen, mutta sitten kuitenkin appivanhempien pitäisi rahaa antaa.
300km auto kuluttaa 10l/100km on 60litraa ees taas. Bensa 1,3e/l palttia rallaa 100e harvalla on laittaa tuosta vaan sileeksi
Niin, että jos miehes haluaa nähdä vanhempiaan tai vanhemmat poikaansa, niin raha ratkaisee? Kauhea syöppö teidän auto, vaihtakaa parempaan!
Muista sitten itse vanhana maksaa kaikki lastesi matkakulut, kun käyvät sua vanhainkodissa katsomassa. Noilla mielipiteillä varustettuna susta kasvaa appivanhempiasikin pihimpi vanhus!
Mulla on isommat tulot kuin mun vanhemmilla ja appivanhemmilla yhteensä, en todellakan ole heiltä mitään vailla.
Se on hyvä että sun tulot on niin isot

Pointtina olikin se, että kaikilla muilla ne tulot eivät anna periksi tuollaista ajelua. Kerran kuussa jos käy ja lasketaan siihen bensaan se 70e tekee vuodessa 800e. Minä voisin käydä kolmen kuukauden välein. Tällä hetkellä käyn 2 kertaa vuodessa kotona 800km suuntaansa. Ei vaan lompakko kestä enempää ajella.
Jos haluisin että lapseni kävisivät katsomassa minua ja välimatka olisi pitkä niin tottakai minä maksaisin vaikka puolet bensasta, reilu peli. (yleensä vanhemmilla ei ole enää velkaa ja muita menoja niin paljon kun nuorilla juuri perheen perustaneilla.)
Osta uusi auto kommenttiin kommentoin jo aikaisemmin että se maksaisi sen 14 000e ja kuluttaisi 7,5l/100km. No sinun tuloillasi tuo kuitattaisiin varmaan kuukaudessa