H
Huom
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oletteko valmiita auttamaan isovanhempia tasapuolisesti sitten kun he apua tarvitsevat? Vaikka he eivät ole teitä ikinä yhtään auttaneet? Itse olen kai itsekäs p.askiainen, mutta ei multa anoppilaan apua heru kun eivät voi meitäkään ikinä auttaa...olen kai sitten lapsellinen kolmekymppinen.
Sun appivanhemmas kasvatti ja elätti sun miehes aikuiseksi. Eikö ne ny tosiaan oo MITENKÄÄN sun mielestä teitä tai ees sun miestäs auttaneet?
Joo, no ehkä "kasvattivat" ja "elättivät". Se kun tosiaan loppui heti kun mies täytti 18v, ovea näytettiin. Ja sitä ennenkin mies sai kyllä tehdä töitä, että sai jotain. Mutta joo, mulle he eivät ole mitään tehneet, auttaneet. Siis itsekkäästi sanon, että multa ei apua tule ja piste.
Olet kyllä jokaisen unelmaminiä.
Itsekästä tuollainen ajattelu, ei voi muuta sanoa.
Voi olla, mutta et kai säkään me auttelemaan naapurin tätiä jos hän ei ole ikinä auttanut sua? Mulla ihan samat fiilikset anoppia kohtaan. Hän on välttämätön paha, jota täytyy kestää pari kertaa vuodessa kun heitä huvittaa nähdä, mutta apuja ei multa heille heru kun en ole mäkään heiltä mitään saanut. En vain tunne miksi mun pitäisi tuntematonta alkaa autella sitten kun hän on huonossa kunnossa.
Itse asiassa auttaisin kyllä sitä naapurin tätiä ja olen monesti auttanutkin naapureita. Eipä ole heiltä tullut apua vastapalvelukseksi enkä kyllä käsitä edes, mitä se voisi olla. Ovat jo sen verran vanhoja.
Minusta se vaan menee niin, että auttaa voi ilman odotusta vastapalveluksesta.