Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
Tosi törkeetä jättää menemättä sukulaisen tai ystävän häihin vain siksi ettei lapsia ole kutsuttu! Jos on läheinen jonkun kanssa niin onko sitten oltava läheinen myös hänen lapsensa kanssa? Entä jos ei ole? Se ei yleensä ole syy miksi lapsia ei ole kutsuttu vaan syy on ihan toinen. Entä jos vain haluaa pitää lapsettomat häät jostakin hyvästä syystä. Niin ei saa tehdä tai joku loukkaantuu? Tai jättää tulematta häihin? Eli pitää luopua OMISTA toiveista ja suunnitelmista ja kutsua kaikki lapset? Eli ei saa pitää sellaisia häitä kuin ITSE haluaa? Ja odottaa ystäviltä jotain ymmärrystä ja jopa osallistumista häihin? Hitto! Kuka haluaa ja uskaltaa pitää hääjuhlia jos se on tälläistä?! Eikö häät olekaan hääparin juhla? Ei kun ne pitää ilmeisesti tehdä sellaisiksi kuin ns. ystävät haluaa... No jätän kyllä sellaiset "ystävät" kutsumatta jatkossa mihinkään! Itse olen aina pitänyt itsestäänselvänä että ihmiset itse päättävät millaiset OMAT häät on. Enkä mä loukkaannu ja jätä menemättä. Onneksi mun ystävät on samanlaisia eikä itsekkäitä narsisteja!
lueppa koko ketju läpi ja tule sitte aukomaan sitä päätäs :kieh:
mä kysyinkin mielipidettä |O