A
AP
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dddd:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja b:miten niin _pitää_ kutsua?
Eiköhän jokainen kutsu just niitä keitä häihinsä haluaa ja jostain syystä tätä ap:ta ei haluta. Sitä en tiedä onko kyseessä vieraiden karsinta vai jotkut henk.koht. syyt.
Häät on oikeesti just sellaiset ku pari haluaa ja vieraat just niitä keitä mahtuu ottamaan, eikä kenenkään pidä kutsua ketään jos ei halua eri syistä...
No joo, saa kutsua kenet tahtoo, mutta ei pidä ihmetellä jos kaverit jättää juhlat väliin kun ei vaimoja olla kutsuttu.
Onneksi mun mies ei ole niin lapsellinen että juhlaisi välit koska itse en mene mukaan. Me kun emme koe loukkaavaksi jos avecia ei aina kutsuta koska riittää ymmärrystä siihen miksei kutsuta...
No minä varmaan olen vähän lapsellinen, kun miellän häät sellaisiksi juhliksi, joihin nyt on tapana kutsua molemmat, jos on kyse avo- tai aviopuolisoista. Poikien saunaillat ja mökkireissut on sitten asia erikseen.
Eikös sekin ole aika yleistä, että toinen puolisoista on läheisempi sulhasen/morsiamen kanssa, kun on kyse kavereista tai sukulaisista?