mitä mieltä olette hääkutsusta

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kaikki ei vaan ymmärrä että jotkut ei osaa kulkea ilman että lapsi tulee napanuorassa perässä. ne voi vaikka luulla että te osaatte elää ilman lapsia sen 5tuntia jotka juhlat kestää :xmas:

tietäisitpä vaan minut ja emännän...on kuule napanuorat katkastu aika päiviä sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Olen sitä mieltä että hommaisin tuolle ipanalle hoitopaikan (ja seuraavalle, riippuu millon häät olisi ja miten kaukana, kovin pientä en pitkäksi aikaa hoitoon haluaisi kuitenkaan jättää ) ja lähtisin viettämään häitä =)

ipanalle, mulla on kyllä lapsia ei ipanoita :whistle:

jaah, mulla on kakara,vekara,ipana,apina,marakatti,idiapi (idioottiapina) lapsukainen,lapsi,puolituinen,pikkuihminen,kääpiö, taapero,mönkijä... rakkaalla lapsella on monta nimeä eikä se nimi sitä huononna :D

Alkuperäinen kirjoittaja sekoboltsi tilhi:

jaah, mulla on kakara,vekara,ipana,apina,marakatti,idiapi (idioottiapina) lapsukainen,lapsi,puolituinen,pikkuihminen,kääpiö, taapero,mönkijä... rakkaalla lapsella on monta nimeä eikä se nimi sitä huononna :D

Niin, ja joillekin äiti on äiti, äitsykkä, mutsi, mamma, mammeli, mammuli, mammukka, mama,... Ja joillekin se saattaa olla kettu tai susi. :D Mulle ipana ei ole halventava nimitys, kakara ehkä olis jo vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja No joo:
Musta törkeämpää oli kun kaverilleni jolla on 5 lasta tuli kutsu joka oli vanhemmille sekä kahdelle lapselle, mitähän järkeä siinä mahtaa olla???

no tossa ei nyt oo mitään pointtia ja tosta loukkistelun ymmärränki.

tässähän ei ollut kyse mistään loukkaantumisesta vaan mielipidettä emäntä kyseli kutsusta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Joopajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja sekoboltsi tilhi:

Niin, ja joillekin äiti on äiti, äitsykkä, mutsi, mamma, mammeli, mammuli, mammukka, mama,... Ja joillekin se saattaa olla kettu tai susi. :D Mulle ipana ei ole halventava nimitys, kakara ehkä olis jo vähän.

mun tyttöjen edellisessä p.kodissa oli 2 ryhmää; vekarat ja kakarat. :whistle: harmi että mun lapset "joutui" siihen ekaan. ois sopinu paremmin siihen tokaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Musta törkeämpää oli kun kaverilleni jolla on 5 lasta tuli kutsu joka oli vanhemmille sekä kahdelle lapselle, mitähän järkeä siinä mahtaa olla???

tässähän ei ollut kyse mistään loukkaantumisesta vaan mielipidettä emäntä kyseli kutsusta :kieh:

juu juu se on jo selvä......ja enkä mä nyt PE:tä tarkoittanut vaan niitä jotka OIKEESTI loukkistelee lapsettomista häistä...
Niitä tässäkin ketjussa on ja edellisessä "häät lapsilla tai ilman"-ketjussa

no myönnä nyt itekin että oli pikkasen harhaanjohtava aloitus kun noin suoraan ilmoitti ettei oo menossa vaan ukko saa mennä yksin jos haluu. aika moni tulkitsi sen silleen että syy ois ollu siinä ettei lapset ollu kutsuttu..ettei vaan kelkka ois käännetty jossain vaiheessa? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

no myönnä nyt itekin että oli pikkasen harhaanjohtava aloitus kun noin suoraan ilmoitti ettei oo menossa vaan ukko saa mennä yksin jos haluu. aika moni tulkitsi sen silleen että syy ois ollu siinä ettei lapset ollu kutsuttu..ettei vaan kelkka ois käännetty jossain vaiheessa? :whistle:

te tulkitsette ihan väärin, minkäs mä sille voin. mä halusin vaan mielipidettä.

Alkuperäinen kirjoittaja morsmaikku:
niin ollaan mietittykin ja ihanaa kun on lapsia. ja emme ole menossa kyseisiin häihin, en mä, mies saatikka lapset. :xmas:

Niin mikä se lopullinen syy oli?

olen sen selittänyt lue ketjusta.
ja mies ei mene kun on rallit samana päivänä :saint:

Eli koska et tunne kyseistä henkilöä? Koko ketjun olen lukenut mutta hieman mutkan takana se vastauksesi tuolla on ;) Moni lukee vain otsikon, ekat 3 ja vikat 3 viestiä :p

niin ollaan mietittykin ja ihanaa kun on lapsia. ja emme ole menossa kyseisiin häihin, en mä, mies saatikka lapset. :xmas:

Niin mikä se lopullinen syy oli?

olen sen selittänyt lue ketjusta.
ja mies ei mene kun on rallit samana päivänä :saint:

Eli koska et tunne kyseistä henkilöä? Koko ketjun olen lukenut mutta hieman mutkan takana se vastauksesi tuolla on ;) Moni lukee vain otsikon, ekat 3 ja vikat 3 viestiä :p

no sepä ei ole mun ongelma :whistle:

Minusta on aika kornia kutsua molempien 20 serkkua, mutta sitten valittaa rahapulaa ja jättää serkkujen lapset kutsumatta. Tuskin ne 40 serkkuakaan kovin läheisiä ovat, mutta joillakin on vain pakkomielle järjestää isot häät näyttääkseen sukulaisille että on varaa järjestää ne. Vaikkei oikeasti sitten olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en haluaisi juhliini keski-ikäisiä, minkälaiset kutsut pitäisi laatia :D

Meillä tuli joskus lapseton kutsu lähisukulaiselta ja ilmoitimme, että kuten he hyvin tietävät, emme pääse paikalle kun lastenvahtia ei ole. Alkoi kummallinen säätäminen ja sen jälkeen tuli ilmoitus, että lapset ovatkin tervetulleita. Häissä oli jokunen lapsi, mutta ikinä ei selvinnyt muuttiko pari mieltään vai eivätkö he vain osanneet kirjoittaa kutsuja oikein.

Helppoa, jätät ne kutsut lähettämättä keski-ikäisille. Jokainen kutsuu omiin juhliinsa juuri ne vieraat keitä sinne haluaa. Mikä tässä on nyt niin hankalaa?

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Mun mieheni käly piti niin itsestään selvänä maistraattiin tulemista niin "kutsuttiin" sitten vanhempien lisäksi kaikki sisarukset paikalle :D . Ei se tietenkään haitannut, mutta tarkoitus oli pitää koko tilaisuus ihan minimaalisena, kummallakin farkut jalassa jne.

Meidän hääteema meni siis pilalle sen takia, että noudatettiin sukulaisten toiveita! |O :headwall: :xmas:

Meillä oli alunperin tarkoitus käydä vihillä ihan kahdestaan ja ilmoittaa asiasta lehdestä. Mutta äitini ja anoppini tuntien, kutsuttiin kummankin vanhemmat paikalle. Mun veli loukkaantui niin, ettei vieläkään ole meitä onnitellut, eikä asiasta keskustella. :xmas: Se ei oikein ymmärrä, että jos hänet olisi kutsuttu, olisi pitänyt kaikki muutkin sisarukset kutsua ja juhlat olisivat vain paisuneet. :/

Meni muuten paljon OT, mut menköön tän kerran. :whistle:

Minä olisin kyllä halunnut lapsettomat häät, mutta ei sitten keksitty miten sen olisi kutsussa ilmottanut asiallisesti. Onneksi osasivat kuitenkin käyttäytyä, siis äidit - että jos lapsi alkaa huutaa suoraa huutoa kirkossa kesken vihkimisen, niin ei jäädä siihen etupenkkiin istumaan vaan mennään asiallisesti sivummalle.

Me oltiin joku vuosi sitten häissä toisella paikkakunnalla ja jätettiin parivuotias tätinsä luo hoitoon. Lapset olisi saanut kyllä ottaa mukaan, mutta me haluttiin kerrankin nauttia juhlista ja olla ihan "rauhassa". Ja kyllä kannatti! Joten mua ei kyllä haittais yhtään tuollainen kutsu. Olen mä ollut sellaisissakin häissä, johon minut oli kutsuttu muttei miestäni (joka oli silloin vielä avomies). Ja mies ymmärsi hyvin, koska kyseessä oli työkaverin häät.

kyllä huomaa että olette perfektan kanssa sukua.Molemmat valittaa joka asiasta,mutta annas olla jos joku sanoo teille jotain poikkisanaa,niin jo ollaan soittelemassa kaiken maailman viranomaisille!kasvakaa aikuiseksi molemmat!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä huomaa että olette perfektan kanssa sukua.Molemmat valittaa joka asiasta,mutta annas olla jos joku sanoo teille jotain poikkisanaa,niin jo ollaan soittelemassa kaiken maailman viranomaisille!kasvakaa aikuiseksi molemmat!!!

huom, mä en ole valittanut, lukisit ketjun läpi ja kasvasit ite aikuseksi, hyvähän se on harmaana huudella, etkö voi olla sen verran aikuinen et mustana huutelisit :hug:

Yhteistyössä