Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sub:No minä aikoinaan lähdin "lenkille" = kävin panemassa siskon miesystävän kans... eli tuokin on mahdollinen vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mikäs sen romanttisempaa kuin lenkkeily alkukesän iltahämärissä :xmas: Joo, mut riippuu varmaan ystävästä ja asianhaaroista mitä tuosta nyt sit pitäis ajatella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ois miespuolinen niin oisko sitten eri asia?
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mikäs sen romanttisempaa kuin lenkkeily alkukesän iltahämärissä :xmas: Joo, mut riippuu varmaan ystävästä ja asianhaaroista mitä tuosta nyt sit pitäis ajatella.
Eipä tarvisi mun miehen enää kotiovelle tunkea takas tollasten kävelyiden jälkeen.![]()
Mä en siis edes käsitä, millasella jätkällä tollanen tulee edes mieleen? Eihän tollanen oo soveliastakaan, funtsikaahan niin et jos joku sukulainen tulis siellä kävelyllä näitä vastaan niin mitähän sekin ihan ekana ajattelis..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei muuten ole vieläkään tullut kotiin...
Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei muuten ole vieläkään tullut kotiin...
Täh, ootko nyt ihan tosissas? Melko pitkää maratonia ne juoksee naapurin kans, ootko kysyny onko se muija tullu kotiin...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joko mies palasi " lenkiltä " kotiin ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joko mies palasi " lenkiltä " kotiin ?
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.
Mihin sä tarvit tollasta sopimusta?![]()
Toistaiseksi en ole tarvinut. En kyllä usko tarvivanikaan, mutta aika monen naisen on elämä yllättänyt - ja toinen nainen.