V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.
Mihin sä tarvit tollasta sopimusta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-laitumilla-:Niin no. Ihan muutaman lauseen perusteella en meinaa tuomita miestä pettäjäksi. Itse lenkkeilen iltaisin, kun lapset ovatnukkumassa, yksin kylläkin. Tarkoitaako se, että käyn mieheltä salaa runkulla?
Tarviiko ne lukot vaihtaa useinkin? Ja miten tämä liittyy lenkkeilyyn?Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.
Mihin sä tarvit tollasta sopimusta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-laitumilla-:Tarviiko ne lukot vaihtaa useinkin? Ja miten tämä liittyy lenkkeilyyn?Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:no mikse ne voi olla lenkillä mutta toi yöllinen hiippailu on vähän outoa
Alkuperäinen kirjoittaja k:Taitaa olla koiran kans lenkillä....