Mies lähti lenkille naispuolisen ystävänsä kanssa ÄSKEN eli klo 23.30!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.

Mihin sä tarvit tollasta sopimusta? :o

No miksi ei? Itsekin käyn muutamia kertoja viikossa miespuolisten ystävien kanssa iltakävelyillä/tuopilla ja ahdistuisin jos en saisi sitä tehdä. Joskus tarvitsee purkaa sydäntään tai jauhaa jotain vaikka yöllä ja on ihanaa jos on sellainen ystävä, joka kanssa voi tehdä niin. Ollaan me vaan niin erilaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.

Haha.. :D Varmaan siihen että kun mies lähtee lenkille naispuolisen ystävänsä kanssa niin tämä hommaa lukkosepän vaihtamaan silläaikaa lukot. :D Mitähän muuta tähän sopimukseen sisältyykään? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-laitumilla-:
Niin no. Ihan muutaman lauseen perusteella en meinaa tuomita miestä pettäjäksi. Itse lenkkeilen iltaisin, kun lapset ovatnukkumassa, yksin kylläkin. Tarkoitaako se, että käyn mieheltä salaa runkulla?

Ei kun sulla on jossain puska-jooseppi odottamassa.

Tarviiko ne lukot vaihtaa useinkin? Ja miten tämä liittyy lenkkeilyyn?

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:

Toistaiseksi en ole tarvinut. En kyllä usko tarvivanikaan, mutta aika monen naisen on elämä yllättänyt - ja toinen nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-laitumilla-:
Tarviiko ne lukot vaihtaa useinkin? Ja miten tämä liittyy lenkkeilyyn?

Lenkkeilyntarpeeseen klo 23.30 se liittyy sillä tavoin, että miehelle on tarjolla sisäliikuntaa mun seurassa. Ja valintansa mies tietää jo tehneensä.

Joo, eipä aikuinen mies varmaan paljon kysele saako mennä vai ei. Jos mun mies kävis, vois olla että mäkin alkaisin lenkkeillä jonkun miespuolisen henkilön kanssa öisin..

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
no mikse ne voi olla lenkillä mutta toi yöllinen hiippailu on vähän outoa

eihän se hiippaillut jos ap kerta tietää että mihin lähti ja kenen kanssa. Mutta itse olisin lähtenyt varmaan mukaan, isolla porukalla aina kivempaa lenkkeillä!

Yhteistyössä