Onko ok että mies käy ravintolalounailla naispuolisen työkaverin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helsinkiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei välttis oo ihan ok homma.
Jos esim työpaikalla paljon miehiä työkavereina nii miks sen naisen kaa pitää mennä!? Ja onko naine sinkku vai varattu!? jne jne...
En minä ainakaan heittämällä hyväksyis asiaa.
Oman moheheni tuntien hän ei menis kahdestaan naisen kans syömään ja jos menis nii sit ois jo tai meneillään...

No jaa, minä olen käynyt todella usein baarissa miespuolisen ja sinkun työkaverini kanssa. Älyttömän mukava tyyppi ja huumorintaju ja luonteet osuu yksiin ja viihdytään yhdessä hyvin. Eli hänessä arvostan tasan samoja asioita kuin naispuolisissa ystävissäkin.

Olisko se ok jos mies kävis toisen miehen kanssa kahdestaan lounaalla? Ehkä ne onkin piilohomoja? Kauhistus! Yksin on saatana käytävä siellä lounaalla muuten on jotain vilunkia meneillään!!

Siis lounaalla?! Mikä siinä on väärin jos miespuolinen sattuu lounaskaveriksi? Pitäisikö olla naisten pöytä ja miesten pöytä?
Nyt kyllä järki käteen ja mustasukkaisuuspiikit piiloon.

Voi herramunjee, tottakai on ok. Muutenkaan ei voisi vähempää kiinnostaa, missä tai kenen kanssa mies lounastaa. Tai lähteä itse tilittämään kenen kanssa olen ollut lounaalla työaikana.

Ja ajatelkaa, jotkut joutuvat vielä pidemmille työmatkoillekin eri sukupuolta olevan työtoverin kanssa! Ei ole ikinä tullut mieleenkään edes kysellä mieheltä, kenen kanssa tämä milloinkin matkustelee, kun en hänen työkavereitaan tunne.

[QUOTE="vieras";28624205]Suomen murteet jaksavat aina yllättää. Missä päin sanotaan herramunjee?[/QUOTE]

Internetissä ;) Oulusta olen, mutta ei tuo nyt varmaan mikään oululainen ilmaisu varsinaisesti ole.

Mä kuolisin nauruun jos mun mies kysyis multa että onko ok että hän syö naisen kanssa! :D ihan oikeasti, ei kukaan voi olla NOIN mustasukkainen ja sukupuolikeskeinen. Vastaavasti saisin hirveät kilarit jos mies kieltäisi mua syömästä miespuolisten työkavereiden kanssa, no eipä meidän tarvi onneksi koskaan keskustella mikä on ok ja mikä ei, ollaan molemmat sen verran terveistä ;)

Herramunjee.

Yleensä työssäkäyvät käyvät syömässä sen työpaikkalounaan. Syömäkumppanit on valittavissa siitä jengistä, joka on työvuorossa.

Etenkin reissussa taas olen monestikin lähtenyt illastamaan, tai lasilliselle viiniä tai olutta naaraspuolisen kollegan kanssa. Ja hui kauhistus, siinä on saatettu jopa halata ja vaihtaa poskipusut.

Milloin normaalit ja jopa hyvät tavat muodostavat mustasukkaisuusongelman, niin se ongelma on iso ja se sijaitsee yksinomaan mustasukkaisen sielun syvimmissä syövereissä. Ei muualla.

luoja miten ahdasmielisiä jotku muijat osaa olla :headwall:

Täysin samaa mieltä :D Itsehhän sain duunipaikan muijat niskaani,koska varattuna kävin varatun miehen kanssa röökillä xD Ja kerran toin jopa kahvia tälle miehelle... Tästä tosin menikin sit jo ilmotus molempien kotijoukoille. Luoja mä nauroin...:D Ja ei,en lakannut ees käymästä röökillä sen miehen kanssa.

luoja miten ahdasmielisiä jotku muijat osaa olla :headwall:

No niinpä! Olen työpaikalla porukan ainoa nainen. Mun pitäisi sitten kai käydä aina yksin syömässä.

Useimmiten käydään kyllä oman miehen kanssa kaksin. Välillä sitten erilaisilla työpaikan porukoilla, joskus jonkun kanssa kahdestaan ja joskus niin että on enenmän jengiä. Riippuu ihan päivästä.

Miksi kaikesta pitää tehdä seksuaalista? Ei lounaalla käyminen ole mikään salasuhde. Vai pitäisikö vielä enemmän huolestua siitä että juttelen kaikki päivät puhelimessa jonnekin Intiaan jne ihan tuntemattomille miehille.

[QUOTE="...";28624067]Ei välttis oo ihan ok homma.
Jos esim työpaikalla paljon miehiä työkavereina nii miks sen naisen kaa pitää mennä!? Ja onko naine sinkku vai varattu!? jne jne...
En minä ainakaan heittämällä hyväksyis asiaa.
Oman moheheni tuntien hän ei menis kahdestaan naisen kans syömään ja jos menis nii sit ois jo tai meneillään...[/QUOTE]

MÄ TUNNEN SUT. Sä olet usean mun työkaverin vaimo. Mä olen se kamala työpaikan horo joka vikittelee miehet pahoille teille lounaalla. Se olen minä. Työpaikkani ainoa nainen joka uhmaten teidän liittoa pyytää työkavereita seuraksi lounaalla. Mä olen uhka. Olen saannut sen kuullakin joskus, tekstiviestillä ihan uskalleettiin haukkua mut horoksi....

Oikeasti mä olen opiskellut miehiselle alalle kun olen hyvä matematiikassa. Olen keskinkertaisen näköinen, hyvin onnellisesti naimisissa ja kahden ihanan lapsen äiti. En käy firman pippaloissa, pukeudun perus farkuihin ja löysiin paitoihin. Viihdyn miehisessä ympäristössä koska täällä ei ole seläntakana kyräilyä. Kestän miesten jutut. Ai niin suurin uhka lienee siinä että mä hymyilen ja tervehdin ihmisiä.

KASVAKAA aikuisiksi arvon rouvat! Olkaa hyviä niille puolisoille ja arvostakaa&kunnioittakaa epäilyjen sijaan. Silloin ne todellakaan ei lähde muiden perään. Vaikka itselle työpaikkaromanssi on ehdoton no, koska en halua omassa pesässä seilata,niin en mä kummastele että mies lähtisi töistä hakemaan seuraa silloin jos kotona on epäilijä ja naama norsun vitulla oleva nainen. Nainen jonka itsetunto on niin heikko että ei kestä ajatusta siitä että mies saattaa päivän aikana istua alas toisen naisen kanssa lounastamaan.

[QUOTE="mamma";28624099]Olisko se ok jos mies kävis toisen miehen kanssa kahdestaan lounaalla? Ehkä ne onkin piilohomoja? Kauhistus! Yksin on saatana käytävä siellä lounaalla muuten on jotain vilunkia meneillään!![/QUOTE]

:laugh: Mää syön aina yksin, ja viime yönä en edes nähnyt yhtään työkaveria ku 15min vuoron alussa ja 15min vuoron lopussa. Oisko tää hyväksyttävää parisuhteessa?

[QUOTE="vieras";28624232]No pitäisihän nyt herranjestas heillä esiliina olla ettei se naikkonen hyökkää pahaa aavistamattoman miesparan kimppuun :o[/QUOTE]

Niinpä, ja liinoista puheen ollen minusta kaikissa ravintoloissa sais olla läpinäkyvät pöydät ilman pöytäliinoja. Tiiä mitä epäilyttävää jalkapeliä siellä muuten pidetään.

[QUOTE="isipappa";28624535]Johan tuosta tulee puoli tuntia.

Olet pahanlaatuinen pettäjä. Käperry nurkkaan ja häpeä.[/QUOTE]

Ja se oli muuten sama työkaveri sekä illalla että aamulla, kyllä tuon täyty olla joku kierosti järjestetty salajuttu.

Yhteistyössä