Onko ok että mies käy ravintolalounailla naispuolisen työkaverin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helsinkiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä ainakin olen ohjeistanut oman mieheni työpaikkaruokailun varalta niin, että samaan pöytään ei mennä naisten kanssa. Syö sitten prkle vaikka seisaaltaan ruokansa, jos ei sellaista pöytää löydy missä ei ole naisia. Miehen työpaikalla siis ruokala. Jotain rajaa sentään tuossa työpaikkalla naisten kanssa vehtailussakin!

• Tykkää
Reactions: mamacita_
[QUOTE="...";28624067]Ei välttis oo ihan ok homma.
Jos esim työpaikalla paljon miehiä työkavereina nii miks sen naisen kaa pitää mennä!? Ja onko naine sinkku vai varattu!? jne jne...
En minä ainakaan heittämällä hyväksyis asiaa.
Oman moheheni tuntien hän ei menis kahdestaan naisen kans syömään ja jos menis nii sit ois jo tai meneillään...[/QUOTE]

Sun tekstiä lukien mä en yhtään ihmettele miksi sun miehes ei menis kahdestaan naistyökaverin kanssa syömään.

[QUOTE="vieras";28624565]Kyllä mä ainakin olen ohjeistanut oman mieheni työpaikkaruokailun varalta niin, että samaan pöytään ei mennä naisten kanssa. Syö sitten prkle vaikka seisaaltaan ruokansa, jos ei sellaista pöytää löydy missä ei ole naisia. Miehen työpaikalla siis ruokala. Jotain rajaa sentään tuossa työpaikkalla naisten kanssa vehtailussakin![/QUOTE]

Siis häh, eiks normaaleilla työpaikoilla oo ruokalassa semmonen miesten puoli erikseen, missä saavat sermin takana ruokailla piilossa naisten ahnailta katseilta? Ihme duunissa ukkos on, mää en kyllä tommoseen liberaalien pesään laskis...

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Siis häh, eiks normaaleilla työpaikoilla oo ruokalassa semmonen miesten puoli erikseen, missä saavat sermin takana ruokailla piilossa naisten ahnailta katseilta? Ihme duunissa ukkos on, mää en kyllä tommoseen liberaalien pesään laskis...
Minua ihmetyttää, että on vielä olemassa työpaikkoja, joissa naisillakin on oikeus poistua työpaikalta ravintolaan syömään. Ei ihme, että on niin läskejä eukkoja liikenteessä ;)

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Mythago
No, sanopa Mythago muuta! Mä oon kyllä ajatellu, että laitan miehelle sellaisen sermin mukaan, niin saa sitten itse pystyttää sen ruokapaikkansa ympärille. Onhan se vähä takapajuinen pulju joo. Luulen joo, että muutkin kuin vain mieheni ja minä ilahtuisivat, jos työpaikalla vähän nähtäis vaivaa työntekijöiden perhehyvinvoinnin eteen ja porrastettaisiin vaikka naisten ja miesten ruokailuvuorot, tai sitten edes laitettais ne sermit.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Mythago
Niinpä, ja liinoista puheen ollen minusta kaikissa ravintoloissa sais olla läpinäkyvät pöydät ilman pöytäliinoja. Tiiä mitä epäilyttävää jalkapeliä siellä muuten pidetään.

VASTUSTAN!!!!! :attn: :rolleyes:
jalkapeliä, pyh!

[QUOTE="isipappa";28624663]Tekee asiasta vielä kamalamman.

Siis vokottelet varattuja miehiä ja johdatat kelpo perheenisiä paheen tielle.

Kohta vielä kerrot, että olet ollut naisystäviesi kanssa viihteellä ja sallinut jonkun miehen viedä sinut tanssin syntiin. Kamalaa.[/QUOTE]

Ei se näkemäni työkaveri ees ollu perheenisä, perheenäiti mahdollisesti. Mut sehän on varmaan vielä pahempaa jos äitejä johdattaa syntiin :ashamed:

Minusta on täysin ok, eikä parin viikon välein ole mitenkään usein. Omat lähimmät työkaverini ovat kaikki miehiä, ja itse asiassa käyn useammin kuin kerran kahdessa viikossa heidän kanssaan lounaalla, myös yksittäin. Eikä siinä todellakaan ole mitään sen kummempaa. Me vaan tulemme juttuun keskenämme.

[QUOTE="vieras";28624657]No, sanopa Mythago muuta! Mä oon kyllä ajatellu, että laitan miehelle sellaisen sermin mukaan, niin saa sitten itse pystyttää sen ruokapaikkansa ympärille. Onhan se vähä takapajuinen pulju joo. Luulen joo, että muutkin kuin vain mieheni ja minä ilahtuisivat, jos työpaikalla vähän nähtäis vaivaa työntekijöiden perhehyvinvoinnin eteen ja porrastettaisiin vaikka naisten ja miesten ruokailuvuorot, tai sitten edes laitettais ne sermit.[/QUOTE]

Suosittelen Hobby Hallista saatavia sermejä. Mun miehellä on jo kaksi erilaista, tosi kivat kuosit.

Mä itse käytän sellaista pientä aurinkopurjetta, pingotan sen vähän pystysuoraan, niin saa sit olla katseilta rauhassa.

Enpä oo ikinä ajatellut että siinä olis jotain väärää kun käyn miespuolisen työkaverin kanssa liki päivittäin syömässä. Mutta nyt tiedän :O tarttee varmaa kysyä sen vaimolta, että mitä mieltä se on :snotty:

Ei mullakaan ole tullut edes mieleen kysyä lupaa keneltäkään lounastaa miespuolisen työkaverin kanssa saatikka puuttua siihen kenen kanssa mun mies käy lounaalla.

Mä oon varmaan naisista ihan pohjasakkaa, kun käyn joskus jopa illalla syömässä ulkona muiden kuin oman mieheni kanssa, kun sattuu noita miespuolisia ystäviäkin olemaan. Ainiin ja ne lounaat yhteistyökumppanien ja vastaavien kanssa!! Voi EI!

[QUOTE="vieras";28624719]Mieti, mä olen tanssinut työkaverin kanssa hitaan musiikin tahtiin :o[/QUOTE]

Sä olet täysin pilalla. Tanssinut ja vielä hitaita. Missäs se patruunalaatikkoni onkaan ... etsii...

eihän toi oikeastaan ole pahakaan jos mies käypi lounaalla naispuolisen duunikaverin kanssa

aatelkaapa jos skruudaamiskamu oliski toinen mies, sehän olisi 100% varma merkki homoudesta

[QUOTE="isipappa";28625156]Äläpäs lässytä. Mielesi teki kumminkin.
Naiset ovat just tommoisia. Jos eivät katsele vieraita miehiä, niin sitten katselevat tuttuja naisia. Miten miehen psyyke voi tämmöistä kestää?[/QUOTE]

Emmää tuntenu sitä, ekaa kertaa nähtiin :rolleyes:

Yhteistyössä