Mies lähti lenkille naispuolisen ystävänsä kanssa ÄSKEN eli klo 23.30!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos olisi naimaan menossa, niin kai se sen verran viisas olisi, että väittäisi lenkkeilevänsä yksin ja treffaisi panonsa vasta jossain puiston kulmalla?

Mä en päästä tai ole päästämättä aikuista ihmistä yhtään mihinkään. Menee jos on mennäkseen, yleensä niistä kyllä keskustellaan ihan hyvässä hengessä niistä menemisistä ja harrastamisista.

Viimeksi taisin itse ehdottaa, että pyytää naapurin emännän kanssaan Metallicaa katsomaan, kun mua ei kiinnosta kyseinen räime sitten yhtään. Sais se naapurin emännän kanssa käydä lenkilläkin vaikka, jos haluaisi, mä en ole omin jaloin liikkuvaista tyyppiä...

eipä tulis mun miehelle edes mieleen kysyä tuollaista, saati ehdottaa, eikä se ikinä lähtis muijan kanssa kävelyllekkään.

Otahan säkin joku miespuolinen kamu lenkkikaveriks tohon aikaan illasta, katot mitä äijä tuumaa.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mikäs sen romanttisempaa kuin lenkkeily alkukesän iltahämärissä :xmas: Joo, mut riippuu varmaan ystävästä ja asianhaaroista mitä tuosta nyt sit pitäis ajatella.

Eipä tarvisi mun miehen enää kotiovelle tunkea takas tollasten kävelyiden jälkeen. :D

Mä en siis edes käsitä, millasella jätkällä tollanen tulee edes mieleen? Eihän tollanen oo soveliastakaan, funtsikaahan niin et jos joku sukulainen tulis siellä kävelyllä näitä vastaan niin mitähän sekin ihan ekana ajattelis..

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mikäs sen romanttisempaa kuin lenkkeily alkukesän iltahämärissä :xmas: Joo, mut riippuu varmaan ystävästä ja asianhaaroista mitä tuosta nyt sit pitäis ajatella.

Eipä tarvisi mun miehen enää kotiovelle tunkea takas tollasten kävelyiden jälkeen. :D

Mä en siis edes käsitä, millasella jätkällä tollanen tulee edes mieleen? Eihän tollanen oo soveliastakaan, funtsikaahan niin et jos joku sukulainen tulis siellä kävelyllä näitä vastaan niin mitähän sekin ihan ekana ajattelis..

Siis puhutko sä nyt tästä mun tapauksesta? Mun mies ja tämä ystävä menivät lenkille, ei kävelylle. Molemmat harrastavat maratoneja. Ja sukulaisia on turha pelätä tähän aikaan yöstä...

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
No jos haluaa mennä, olisin päästänyt. Minulla on sopimus tutun lukkosepän kanssa, että hän tulee tarvittaessa vaihtamaan oviin uudet lukot milloin vain ja homma hoituu alle kolmessa vartissa.

Mihin sä tarvit tollasta sopimusta? :o

Toistaiseksi en ole tarvinut. En kyllä usko tarvivanikaan, mutta aika monen naisen on elämä yllättänyt - ja toinen nainen.

Mahtava parisuhde kun pitää olla etukäteen lukkosepänkin kanssa jo sopimus sitten KUN tulee toinen nainen.

Milläs perustein muuten mies on se joka muuttaa teidän yhteisestä kodista sit kun sinä päätät? Milläs perustein vaihdat lukot asuntoon jossa on vielä sen kamoja?

No höh, miksen ois antanu mennä? Mitä väliä onko juoksuseura mies vaiko nainen, onko kello aamu vaiko ilta? aika kehno parisuhde pitää olla jos heti epäilee että mies polkee naista jossain koiranpaskomassa ojassa.

Mä olen varmasti jonkun mielestä niuho, mutta en, en tykkäisi jos mies lähtisi yömyöhään lenkkeilemään naispuolisen tuttavan kanssa, juossut myös maratoneja mutta kyllä ihan päivä-aikaan juoksennellut harjoitusmielessä..ja tiedän ettei vastaavasti mieskään pitäisi ajatuksesta jos mä tekisin samat...päästäminen onkin sitten eri asia, ei aikuista ihmistä ihan hirveästi voi, enkä haluaisikaan ohjailla.
Mutta mutta, ihmiset on erilaisia ja parisuhteet erilaisia, mikäs siinä jos ap:n mukaan asia ihan ok =)

Yhteistyössä