Mies oli baarissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maarit78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maarit78

Vieras
Ensin oli työpaikan pikkujoulut erään työntekijän kotona.Sit sieltä baariin, jonne lähti melkein kaikki.Sitten sieltä lähti erään naispuolisen työkaverinsa kanssa toiseen baariin ja olivat tanssineet hitaita. Mitä olisitte mieltä, jos teidän mies tekisi noin? :,-(

Sitä minä tässä myös ihmettelen, että miksei hän tullut kotia, kun kerran jo parkkipaikalla kävivät kääntymässä.Onko hän tosiaan noin helposti vietävissä?Ennemmin menee jonkun toisen eukon kanssa baariin kuin että tulisi minun viereen.Olevinaan kuulemma vaan viinanjuonnin takia meni sinne.Tiedä häntä.. :-(

Vetäisin herneet nenään.Syystä että jos itse tekisin noin niin tuntisin et olisin tehnyt jotain väärin..ja mehän olemme ihmisiä ja käpässä ne hormoonit hyrrää..enkä tarkoita tätä nyt pahalla mut ITSE meinaisin näin.Ei todellakaan mikään eron paikka mut kyllä mä siitä loukkaantuisin :(

Jos mies itse kertoi niin tuskin siinä mitään kamalaa on sattunnut mutta jos olisi tullut jotain toista kautta mun korviini niin sitten olisin pikkasen epäillyt asiaa :/

Mieheni kun tuollaista kertoisi niin sattaisin sanoa että vai niin, oliko kivaa muuten?
Ei siis minusta mikään vuosisadan riidan tai eron aihe ole.

Saattasin ehkä kysellä, että mitä mielessä liikkui, mutta en sitä pitäs kummosena, jotenkin vain en osaa kuvitella, että se olisi miehelle mitään muuta kuin tanssi, kuvitelkaas ennen vanhaan, kun sitä tansseissa on käyty, niin se on ihan normaalia ollut, että sitä nyt kukaan pidä kummosena, erokin on ehkä pään asennossa, läheisyys on suht sama.
MUTTA jos itse tanssisin hitaita jonkun kanssa, niin olisi ehkä itse mietittävä, että miksi lähdin hitaille, koska itselläni siihen liittyy aina jotain viboja, jotka eivät ole pelkkää ystävyyttä.

Yhteistyössä