Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

  • Viestiketjun aloittaja Aloittaja..
  • Ensimmäinen viesti
semmottis
Mulla oli puolitoista vuotta kestävä seksisuhde ukkomiehen kanssa joka alkoi siitä että baarissa tanssittiin hitaita, sen jälkeen mentiin porukalla syömään yhdessä ja siellä mies sitten pyysi puhelinnumeroni ja antoi omansa.
Sen jälkeen alkoikin sitten työaikana kiivas tekstiviestien vaihto kun kotona ei voinut ettei herätä huomiota.
Puolitoista vuotta mies kävi ns. jalkapallotreeneissä eli minun luonani ja velipoikansa kanssa baarissa eli minun luonani. Kotiin lähtiessä joi aina pari kaljaa että tuoksuu siltä kuin siellä baarissa tosiaan olisi istuttu koko ilta.
Iltavuorot loppui usein vähän ennen aikojaan ja mies tuli minun luokseni ja lähti sitten siihen aikaan pois kun töistä normaalistikkin lähtisi.
Kotona vaimo, kolmikuukautinen vauva ja nelivuotias.
Älkää olko nii helvetin sinisilmäisiä niiden ukkokultienne kanssa. Täälläkin moni sanoo et mun mies ei ainaka pettäis ku ei käy ku töis ja salil. Joopa joo...
 
Viisaampi kertoi tyhmemmälle
Ihan vapaasti saat tehdä sopimuksia, ei ole multa pois. Itsellä on sellainen käsitys, että tuollaiset asiat HYVIN PITKÄLTI vaistotaan ilman keskusteluita. Sanoisin, että parisuhteen kommunikaatiossa ja kemiassa on vikaa jos asioista pitää erikseen "sopia".

Uskoisin, että yleisimmin pettämisen rajat menee ihmisillä niin, että paneminen on suuri virhe josta looginen tulos voi olla ero. Vielä suurempi on harkittu sivusuhde.
Sen sijaan joku suutelu kännissä tai hitaat tanssit, niin ei se hyvää suhdetta kaada. Nauraisin vaimolle kyllä makeasti jos yhtäkkiä jättäisit mut jos KERRAN sekoilisin baarissa vaikka pussaten toista naista. "siinähän lähdet" tulis melkein sanottua.
Eikun silloin elää kulissisuhteessa ja valheessa jos antaa anteeksi humalaisen pusun!
 
Meillä kai käytiin suhteen alussa läpi sekin, montako lasta halutaan, minkälainen asunto olis mieluinen ostaa ja millä paikkakunnalla haluaa asua. Ihan perussettiä suhteen alussa ja jos menee liiaksi vääntämiseksi niin pitää miettiä, onko siinä sittenkään sellainen mies/nainen, jolla on samanlaiset arvot ja näkemykset ja jonka kanssa kannattaa jatkaa.[/QUOTE]

Nuo on siis suhteen alussa sovittuja asioita. Entäs sitten kun liittoa on kestänyt 20 tai 30 vuotta ja jompikumpi teistä esim. haluaakin vielä tehdä iltatähden. Vedetäänkö sitten se aikoinaan kiveen hakattu raamattu yhteisesti sovituista asioista esiin ja ilmoitetaan että tämän ja tämän pykälän nojalla lasta ei enää tule tai liitto päättyy tähän vai mietittekö mahdollisesti yhdessä voisiko tuosta sovitusta ehkä jopa joustaa? Sama pätee myös muuhun kuin lapsentekoon, mm. vaikka sitten siihen tanssimiseen

Tätä tässä on monet yrittäneet kertoa, pitkän liiton jälkeen sitä jotenkin ottaa rennommin eikä jaksa nipottaa turhista, koska se puoliso on tavalla tai toisella osoittanut rakkautensa ja sitoutumisensa. Kun on yhteistä historiaa takana enemmänkin, siinä vaakakupissa painaa paljon enemmän ihan muut seikat kuin se tanssiko mies sen yhden helvetin hitaan jonkun kanssa baarissa.

Varmaan ymmärrät sitten kun kasvat isoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
nolona
Olen itse kohta 40-vuotias nainen ja muistan miten en vielä edes kolmekymppisenä ei osannut nähdä kuin oman mustavalkoisen ja putkiaivoisen ajattelumallin. Onneksi nyt ei tarvitse niitä naiiveja juttuja lukea kun en täällä tuolloin kirjoitellut. Silloin oletin maailmanlopun tulevan jos jotain ikävää sattuisi.

Bitch sanoo hyvin, tosiaan se kumppani on sen rakkautensa jo monin tavoin osoittanut ettei sitä epävarmuuttaan tarvitse pusun tai tanssin takia epäillä. Kai se on se luotto ja parempi tietämys kuin nuorilla,ymmärtäähän sen.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
hreah
Ihan vapaasti saat tehdä sopimuksia, ei ole multa pois. Itsellä on sellainen käsitys, että tuollaiset asiat HYVIN PITKÄLTI vaistotaan ilman keskusteluita. Sanoisin, että parisuhteen kommunikaatiossa ja kemiassa on vikaa jos asioista pitää erikseen "sopia".

Uskoisin, että yleisimmin pettämisen rajat menee ihmisillä niin, että paneminen on suuri virhe josta looginen tulos voi olla ero. Vielä suurempi on harkittu sivusuhde.
Sen sijaan joku suutelu kännissä tai hitaat tanssit, niin ei se hyvää suhdetta kaada. Nauraisin vaimolle kyllä makeasti jos yhtäkkiä jättäisit mut jos KERRAN sekoilisin baarissa vaikka pussaten toista naista. "siinähän lähdet" tulis melkein sanottua.
Hitaiden tanssiminen taitaa olla just semmoinen asia, jota joku ei miellä miksikään ja joku mieltää. Aloittajalla ja miehellään on selvästi erilainen käsitys asiasta ja heidän pitäisi jutella nämä asiat kyllä sopimalla ne rajat selkeämmin.

Kommunikaatiossa ja kemiassa ei ole mitään vikaa, vaikka suhteessa puhutaankin ihan ääneen asioista. Eipähän tule yllätyksiä matkan varrella.

Ja meidän kohdalla muuten suutelu kännissä kaatais tämän suhteen.
 
hreah
Nuo on siis suhteen alussa sovittuja asioita. Entäs sitten kun liittoa on kestänyt 20 tai 30 vuotta ja jompikumpi teistä esim. haluaakin vielä tehdä iltatähden. Vedetäänkö sitten se aikoinaan kiveen hakattu raamattu yhteisesti sovituista asioista esiin ja ilmoitetaan että tämän ja tämän pykälän nojalla lasta ei enää tule tai liitto päättyy tähän vai mietittekö mahdollisesti yhdessä voisiko tuosta sovitusta ehkä jopa joustaa? Sama pätee myös muuhun kuin lapsentekoon, mm. vaikka sitten siihen tanssimiseen

Tätä tässä on monet yrittäneet kertoa, pitkän liiton jälkeen sitä jotenkin ottaa rennommin eikä jaksa nipottaa turhista, koska se puoliso on tavalla tai toisella osoittanut rakkautensa ja sitoutumisensa. Kun on yhteistä historiaa takana enemmänkin, siinä vaakakupissa painaa paljon enemmän ihan muut seikat kuin se tanssiko mies sen yhden helvetin hitaan jonkun kanssa baarissa.

Varmaan ymmärrät sitten kun kasvat isoksi.
Ei vedetä mitään raamattuja ja onhan se lapsilukumääräkin tässä vaihdellut, mutta aina on päästy sopimukseen. Alussa mies halusi yhden, minä kolme joten päädyttiin kahteen. Kompromissi you know ;)

Totta helketissä pitää joustaa puolin ja toisin, mutta jotkut asiat on sellaisia etten ymmärrä miten jotkut voi niin paljon joustaa. Itse en joustaisi tippaakaan jos mies kävis toista panemassa, ei muuten joustaisi mieskään. Tuon hitaiden tanssimisen kanssa voisin joustaa ja varmasti mieskin, mutta suutelua taas toisen kanssa en vois antaa anteeksi.

Ikää 37 ja miehellä 39, kuinkahan isoksi meidän pitäisi kasvaa, että ymmärrettäis? Pitää kertoa miehelle, että meillä on kuulemma epävakaalla pohjalla tämä meidän suhde, kun palsta tietää parhaiten... :LOL:
 
Rauwa
Ei vedetä mitään raamattuja ja onhan se lapsilukumääräkin tässä vaihdellut, mutta aina on päästy sopimukseen. Alussa mies halusi yhden, minä kolme joten päädyttiin kahteen. Kompromissi you know ;)

Totta helketissä pitää joustaa puolin ja toisin, mutta jotkut asiat on sellaisia etten ymmärrä miten jotkut voi niin paljon joustaa. Itse en joustaisi tippaakaan jos mies kävis toista panemassa, ei muuten joustaisi mieskään. Tuon hitaiden tanssimisen kanssa voisin joustaa ja varmasti mieskin, mutta suutelua taas toisen kanssa en vois antaa anteeksi.

Ikää 37 ja miehellä 39, kuinkahan isoksi meidän pitäisi kasvaa, että ymmärrettäis? Pitää kertoa miehelle, että meillä on kuulemma epävakaalla pohjalla tämä meidän suhde, kun palsta tietää parhaiten... :LOL:
Eli eroaisitte jos jompi kumpi humalassa suutelisi toista ja katuisi sitä?
 
Ei vedetä mitään raamattuja ja onhan se lapsilukumääräkin tässä vaihdellut, mutta aina on päästy sopimukseen. Alussa mies halusi yhden, minä kolme joten päädyttiin kahteen. Kompromissi you know ;)

Totta helketissä pitää joustaa puolin ja toisin, mutta jotkut asiat on sellaisia etten ymmärrä miten jotkut voi niin paljon joustaa. Itse en joustaisi tippaakaan jos mies kävis toista panemassa, ei muuten joustaisi mieskään. Tuon hitaiden tanssimisen kanssa voisin joustaa ja varmasti mieskin, mutta suutelua taas toisen kanssa en vois antaa anteeksi.

Ikää 37 ja miehellä 39, kuinkahan isoksi meidän pitäisi kasvaa, että ymmärrettäis? Pitää kertoa miehelle, että meillä on kuulemma epävakaalla pohjalla tämä meidän suhde, kun palsta tietää parhaiten... :LOL:
Huomasitko, että mä kirjoitin parisuhteen pituudesta? Kai sitä voi olla tuore suhde vielä 70-vuotiaanakin jos niikseen tulee, mutta kun liittoa on kestänyt sen pari-kolmekymmentä vuotta ei jaksa enää nillittää turhasta
 
Peyote
Ei oo vai muuta vaihtoehtoa kuin että erotaan heti? Ei me erottais, mutta kyllä siitä iso riita ja kriisi tulisi jos miehellä ois tarve painauta jotain muita naisia vasten. Me ollaan oltu yhdessä 17 vuotta.
 
no näinpä juuri
Ei oo vai muuta vaihtoehtoa kuin että erotaan heti? Ei me erottais, mutta kyllä siitä iso riita ja kriisi tulisi jos miehellä ois tarve painauta jotain muita naisia vasten. Me ollaan oltu yhdessä 17 vuotta.
Tuntuu monelle olevan varma eron paikka. Olipa kyse tanssista tai yhdestä suudelmasta.
(tanssi olis meille ok mut suutelusta menis herne nenään joksikin aikaa, mutta ei kyllä erottais kummastakaan syystä)
 
Peyote
Ja minusta se on outoa, jos ollaan tultu siihen pisteeseen, että millään ei ole enää väliä, suudelmastakin loukkaantuminen on vaan jotain nillitystä. Että molemmat tekee mitä sattuu tahoillaan. Sit kannattas varmaan erota jo.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja no näinpä juuri;29665685:
Tuntuu monelle olevan varma eron paikka. Olipa kyse tanssista tai yhdestä suudelmasta.
(tanssi olis meille ok mut suutelusta menis herne nenään joksikin aikaa, mutta ei kyllä erottais kummastakaan syystä)
Minusta kukaan ei ole sanonut että olisi eron paikka, vaan että sellainen käytös ei vain kävisi.
 
hreah
Eli eroaisitte jos jompi kumpi humalassa suutelisi toista ja katuisi sitä?
Ainakin tällä hetkellä olen sitä mieltä. Mies ehkä vois antaa anteeksi kun on aika paljon joustavampi muutenkin, mutta itse en tiedä voisinko. Toivottavasti ei tarvitse koskaan sellaisen tilanteen eteen joutua, helpompihan näistä asioista on sivusta huudella kun ei ole omakohtaista kokemusta.
 
Vierasmiess
Idealistien paasausta.

Ajatteleppa joskus TOSISSASI, että lemppaat miehesi elämästäsi lopullisesti. Ei se oo mitään leikkiä, että sanot että painu vittuun ja sit oot viikon yksin. Miestä ei kuulukaan.
Veikkaan, että anelisit polvillasi miestä takaisin ja tajuaisit mustavalkoisen ajatteluatapasi.

Ainakin tällä hetkellä olen sitä mieltä. Mies ehkä vois antaa anteeksi kun on aika paljon joustavampi muutenkin, mutta itse en tiedä voisinko. Toivottavasti ei tarvitse koskaan sellaisen tilanteen eteen joutua, helpompihan näistä asioista on sivusta huudella kun ei ole omakohtaista kokemusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Idealistien paasausta.

Ajatteleppa joskus TOSISSASI, että lemppaat miehesi elämästäsi lopullisesti. Ei se oo mitään leikkiä, että sanot että painu vittuun ja sit oot viikon yksin. Miestä ei kuulukaan.
Veikkaan, että anelisit polvillasi miestä takaisin ja tajuaisit mustavalkoisen ajatteluatapasi.
Niin? Kyllä mä lemppaisin mieheni lopullisesti, en kaipaile miestä joka pussailee toisten naisten kanssa.
 
hreah
Idealistien paasausta.

Ajatteleppa joskus TOSISSASI, että lemppaat miehesi elämästäsi lopullisesti. Ei se oo mitään leikkiä, että sanot että painu vittuun ja sit oot viikon yksin. Miestä ei kuulukaan.
Veikkaan, että anelisit polvillasi miestä takaisin ja tajuaisit mustavalkoisen ajatteluatapasi.
Parisuhteesta lemppaisin, elämästä tietenkään en kun on lasteni isä ja ihana ihminen muuten. Ja näin ajattelen tällä hetkellä, eihän sitä tiedä mitä mieltä olen jos tilanne tuliskin vastaan.

Hitaiden tanssimisesta vieraiden naisten en vielä lemppais kuitenkaan pihalle, mutta vituttais kyllä rankasti.
 
"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29665760:
Niin? Kyllä mä lemppaisin mieheni lopullisesti, en kaipaile miestä joka pussailee toisten naisten kanssa.
Niin sinä uskot. Tositilanteessa ei sillä suudelmalla ole yhtään niin isoa merkitystä kuin nyt kuvittelet. Ei se yksi suudelma vie sinun tunteitasi pois tai pyyhkäise kartalta teidän yhteistä elämää.
Jos todellisuudessa niin kävisi niin köykäinen on suhteenne.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
hreah
[QUOTE="huoh";29665895]Niin sinä uskot. Tositilanteessa ei sillä suudelmalla ole yhtään niin isoa merkitystä kuin nyt kuvittelet. Ei se yksi suudelma vie sinun tunteitasi pois tai pyyhkäise kartalta teidän yhteistä elämää.
Jos todellisuudessa niin kävisi niin köykäinen on suhteenne.[/QUOTE]

Eiköhän köykäisempi suhde ole se, jossa suudellaan vieraita miehiä/naisia kuin se, jossa ei anneta niin tapahtua?

On teillä hienoja näkemyksiä täällä, ei ihme että pettämistä tapahtuu nykyään niin paljon kun sille oikein annetaan lupa. Ja jos ei anna sitä lupaa, niin sitten on mustasukkainen hullu... :D
 
  • Tykkää
Reactions: kooäffä
"huoh"
Eiköhän köykäisempi suhde ole se, jossa suudellaan vieraita miehiä/naisia kuin se, jossa ei anneta niin tapahtua?

On teillä hienoja näkemyksiä täällä, ei ihme että pettämistä tapahtuu nykyään niin paljon kun sille oikein annetaan lupa. Ja jos ei anna sitä lupaa, niin sitten on mustasukkainen hullu... :D
Ideaali tilanne olisi ettei kukaan ikinä möhlis ja mokais tai tekis virhettä.
Joskus sellainen onnistuukin läpi vuosikymmenten mutta kriisittömiä vuosikymmeniä varmaan on vähemmän kuin niitä suhteita joissa joskus on kuoppia mutta ne yhdessä ylitetään. Ei se kenenkään suhteesta huonoa tee.
Lupaa ei pettämiselle kukaan ole tässäkään ketjussa antanut. Varmaan kellä tahansa joku vitutus tai nahina tulisi jos kumppani toista menis suutelemaan mutta eroa se tuskin monelle aiheuttaisi. Panemiset sitten erikseen.
 
taas mennään
Eiköhän köykäisempi suhde ole se, jossa suudellaan vieraita miehiä/naisia kuin se, jossa ei anneta niin tapahtua?

On teillä hienoja näkemyksiä täällä, ei ihme että pettämistä tapahtuu nykyään niin paljon kun sille oikein annetaan lupa. Ja jos ei anna sitä lupaa, niin sitten on mustasukkainen hullu... :D
Kyllä se pettäminen tapahtuu jos on tapahtuakseen mistään luvista huolimatta. Minusta hyvään parisuhteeseen kuuluu se luottamus ja toisen kunnioitus, joka pitää sisällään sen, että toista kohdellaan juuri niin, ilman mitään sopimuksia ja listoja.

Mikään ei oo mustavalkoista. En mä tykkäis jos mies menis jotain toista naista suutelemaan, koska ensinnäkin se olis hyvin kummallista käytöstä mieheltä, mutta ei meidän suhde siihen kaatuisi. Jos mies katuisi ja tilanne selvitettäisiin, en mä meidän suhdetta yhden hairahduksen takia jorpakkoon viskaisi. Mutta tanssimista tai muuta viatonta en ees luokittele miksikään, siinähän joraa vaikka koko tanssiryhmän kanssa kunhan tulee mun luo illan päätteeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä