Mies on sitten pettänyt mua :(

'

mistä sinä tiedät millaiset yhteiset pelisäännöt jollain toisella parilal on suhteessaan?

Jollekin pettämistä on nettijutut, toinen ei pidä esim suutelua minään.

Noh ei sillä ole merkitystä mitkä pelisäännöt parisuhteessa on, tervettä järkeäkin saa käyttää. Keskiarvoisesti pelisäännöt on kaikilla samat, voihan olla että joku puoli huolimaton keskustelu käydään parisuhteen alussa mitä toinen ei ota edes vakavavasti vaan vastailee tyyliin "joo joo tietysti rakas".

Toinen taas kuvittelee että hänen pakkomielteet ja neuroottinen petetyksi tulemisen pelko on jotenkin aiheellinen ja kohtuudenmukainen pohja luoda parisuhteen pelisäännöt.

Noilla eväillä kun lähdetään liikenteeseen niin varmasti tulee pettymyksiä jossain vaiheessa.

parisuhdeterapiaa koska kumppani haki juttuseuraa netistä?

Toihan on just hyvä hetki hakeutua avioliittoneuvojalle!

Kieliihän se jo siitä että puolisot alkavat erkaantua kohta liikaa toisistaan, ellei pian tehdä mitään. Ja "juttuseura" kääntyy hyvin helposti "seksiseuraksi" ja siitä lähteekin jo mahdollisesti eroprosessi liikkeelle.

Ap:lle suosittelisin myös, kertoohan ne suutelut (kännissäkin) jostakin. Ehkä miehellä on huono itsetunto, jota yrittää kohottaa noin.

Sitä minä mieheltä kysyin että mistä se kertoo että sillä on sutinaa humalassa? Itsellä oli se yksi "läheltä piti" suutelu ja silloin olin just saanut vauvan ja lihava ja mua imarteli toisen miehen huomio ja tuli naisellinen olo siitä flirtistä jne. Se baari reissu kantoi pitkään kun muisteli et kyllä muakin vielä joku katsoo ja kelpaan..

Et onko sulla joku ikäkriisi (mies 33 ja hokee et on kohta 40v) ja haet siihen helpotusta nuoresta naisesta, vai onko se kyllästynyt tähän suhteeseen. Tuntuuko tää liian arkiselta vai mikä? Ei se osannu sanoa mitään, mut haluun palata tähän kysymykseen sen kanssa myöhemmin uudelleen, et miksi? Kuha nyt pääsee järkytyksestään et kärähti..

"Majuri"lle voin kertoa, etten todellakaan kitise. Mies on saanut mennä ja tulla kuin itseä huvittaa kun olen luottanu niin täysin (tyhmä minä). On ollut poikien reissuja ja mitä lie, hyvillä mielin on saanut mennä! En ole miehelle edes kitissyt, huutanut, itkenyt, haukkunut tässäkään tilanteessa, vaan narisen ja kitisen palstalla. Ei olla ehitty ees kunnolla jutella koko asiasta kun pitää tässä sulatella ensin...

Tuskin tästä eteenpäin pystyt hyvillä mielin "päästämään" illanviettoihin ja poikien reissuihin. Varmaan tiedät, että joko sun on tultava sinuiks tollasen käytöksen kanssa (että sitä voi käydä jatkossakin) tai sitten laitettava lusikat jakoon. Sellaisesta parisuhteesta ei nimittäin tule mitään, että saat olla huolissasi ja epäileväinen joka kerta, kun mies johonkin menee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;24707835:
En aio aukoa päätä sille naiselle. Tympii vaan kattoo sen naamaa joka päivä puistossa ja kaupassa ja tuntuu et siihen törmää joka paikassa (pieni kunta). Väkisin miettii et mun mies halusi tuota, miksi? Onko se parempi? En alennu miehestä tappelemaan, saa tyydytyksen siitä että meen hermoomaan ja juoruaa kavereilleen, jolloin minä olen se "hullu akka" ja "pitäs paremman huolen miehestään" ja "kattos peiliin miks ukko ei oo kotona" jne jne. kyllä nää baari vosut jo tunnetaan tällä kylällä. En voita mitään jos sille avaudun..

Tunteeko kukaan muu sun kaverisi tuota naista?
Kaveri voisi sitten vihjaista naiselle että tiedät jutusta.

[QUOTE="xyz";24708280]En näkis et tässä on ongelmana pettäminen, vaan ennemminkin tuo viinanjuonti.[/QUOTE]

Selvästikään miehelle ei sovi alkomahooli jos käytös muuttuu noin paljon kun on ottanut.

NRJ:n aamupojilla on muuten näinhin parisuhdeongelmiin pari perusneuvoa:

a) pihtaus
b) JSSAP

Tässä tilanteessa b tuntuu liian järeältä sanktiolta.

Onneksi kaveri edes kertoi, kokemusta on siitä, kun itse tiedän viimeisenä ja vain koska jostain syystä heräs epäilys...

Luottamuksen saaminen takaisin on rankka tie ja vaatii paljon työtä. Kannattais varmaan kokeilla pariterapiaa tai jotain, jos tuntuu että asia jää kalvamaan, ettekä voi asiaa kaksin käydä läpi riittävän hyvin.

Kun luottamus on jostain syystä mennyt, sen voi saada vielä takaisin. Kuten sanoin, se kuitenkin vaatii paljon työtä... Ja aikaa.

Ikävää :hug: En osaa muuta sanoa... Mutta mun mies on samanlainen, siis mustasukkainen minusta ja aina jotain epäilemässä. Sitten kuitenkin uhkailee että jos en anna pillua niin hän lähtee vieraisiin :headwall:

Any way, Jaskalle: sinne terapiaan kannattaa lähteä aika "pienestä" siis silloin asiat on vielä ratkaistavissa. Meille terapeutti sanoi että ois pitäny jo kaks vuotta sitten mennä terapiaan, tässä ollaan jo aika suossa....

Miehelläs on vakava alkoholiongelma. Vai onko tollanen sekoilu teistä kaikista ihan normaalia ja jotenkin lieventävää? Ei herranjestas jos aikuinen ihminen on niin nuppi turvoksissa ettei tiedä missä on ollut ja mitä tehnyt useinkin, kyllä nyt ois aika laittaa korkki kiinni tai opetella juomaan.

Muutenkin kuuylostaa keskenkasvuiselta, mutta kai tää tällanen toiminta on teille kaikille tosi normaalia kommenteista päätellen.

Yhteistyössä