hreah
Ihanaa liiottelua, kun puhe oli pelkästään hitaiden tanssimisesta. Yhtä lailla voisin sanoa, että teidän suhteessa on ihan sama vaikka nussia koko kylä jos huvittaa, kun mitäpä se haittaa eikä siitä saa suuttua tai olla mustasukkainen kun eipä se mulkku käyttämällä kulu...Suo anteeksi, mutta tuo kuulostaa kauhealta.
Omistushalua, mustasukkaisuutta ja kieltoja. Tuohon vahtiminen ja kyttäys päälle, niin se on vankila ja vankiloista karataan.
Kyl se normaalein syy olla parisuhteessa on se, että tykkää puolisostaan. Semmoisena kuin hän on. Eikä meistä kukaan ole täydellinen ja kaikki me teemme virheitä.
Se on sitten eri asia, jos puoliso altaa toimia siten, että ei enää tykkää olla hänen kanssaan.
Mut jos puoliso menee baariin, niin pitää hyväksyä se, että baareissa juodaan viinaa ja kaljaa, syödään, puhutaan paskaa, kuunnellaan musiikkia, pelataan bilistä, tai vaik tanssitaan ja ihan just siinä seurassa mikä baarissa kulloinkin sattuu olemaan paikalla.
Kauheeta olis mennä baariin pitämään hauskaa kieltolistalla, että juot sit vaan vettä ja korkeintaan kaks kaljaa, et syö pitsaa koska sit sä huomenna piereskelet, et puhu mitään naapurin rouvalle, et mene liian lähelle kaiutinta ettet saa tinnitusta, bilistä et pelaa ainakaan kaljapanoksin, koska en tykkää uhkapeleistä enkä kaljasta, etkä siis sinäkään saa tykätä, ja jos tanssit, niin pidät heinäseipään verran välimatkaa ja silmät kiinni, mut parempi olis jos et tanssis.
Minun mies ei halua tanssia hitaita muiden kuin mun kanssa. Minä en halua tanssia hitaita muiden kuin mieheni kanssa. Jos se tekee meistä mustasukkaisia hulluja niin ihan mielellään olen toisen samanlaisen hullun kanssa parisuhteessa