En oo oikein jaksanu taas kirjotella,lueskellu kyllä oon..tekstiä tulee kyllä tänne niin paljon että tuntuu ettei perässä pysy,kaikilla vissiin polttelee jo tuo synnyttämään lähtö
Täällä taas sunnuntai aamuna herättiin siihen ku pöksyihin valahti jotai. Pytylle ku istuin niin verta valu aivan lorisemalla. eikun oysiin taas. Nyt tuli jotenki enemmän mitä aiemmilla kerroilla tullu ja oli paljo vetisempää. Lääkäri sitte tutki ja sano että lapsivesi on aika vähänä, että voi olla että veren mukana tuli sitten vettäki. en sit tiiä oliko sitä vai ei???se sitten väläytteli ajatusta käynnistämisestäki tällä viikolla.
menin sitten osastolle taas seurantaan ja vuotoa tuli vielä vessakäyntien yhteydessä pari kertaa,mutta loppui sitten. wc-suihkuluvalla olin sitten sunnuntain siellä.
Maanantaina sitten pääsin jo aamupäivällä lääkärille ja oli puhe tästä käynnistyksestä. Ymmärsin näin että jos mulla ois ollu paikat yhtää auki nii oltais voitu puhkasta kalvot ja käynnistää synnytys.mutta kun ei niin ei. :/
kysyin sitten että entäs ne tabletit sitten?ei kuulema mielellään lähetä niillä käynnistää sillon ku lapsivesi on vähänä,vauvalla ei välttämättä ois hyvä olla.
mutta sano että katotaan nyt jos alkaa vuotaa ni sit käynnistellään ja myöski seurataan tuota lapsivesi tilannetta.
Pääsinki sitten jo eilen kotiin kun asun kuitenki nii lähellä että pääsen nopeasti takasin jos jotai tulee.
mulla on nyt huomenna neuvolalääkärille aika ja maanantaina osastolle aika heti aamusta klo 8, ja hoitaja sano että varautuu siihen että jos käynnistellään ni käynnistellään tuolloin.Ai nii,vauvan painoarvio oli nyt reilu 3,5kg.
kyllä haluttas vauveli saada jo pois masusta,on nii tympeä kun jatkuvasti vuotaa tuota verta ja saa juosta oysissa. :/
mä kyllä toivosin että jos ei käynnisty synnytys itestää ennen sitä nii voisivat alkaa sen sit maanantaina käynnistää..pitää varmaa tosiaan pakata vähän tavaroita mukaan sinne kun menee jos sattuu että sinne sit jäädään,ei tarvi ukolla niitä käyä keräilee sitte erikseen.
Ja voi vitsi että mua nii ottaa päähän nää kyselijät...joko joko,jännittääkö synnytys,plaa plaa... :kieh: ihan niiku sitä ei sit ilmotettas kun vauva on syntyny!!!
Miiku 38+0