Nyt on taas neuvola takana ja seuraavan ajan anto la:lle eli ens maanantaille.. viikko vielä
Kaikki oli ihan hyvin, paineet taas nous kun siellä otettiin,verrattun kotona otettuihin mut ihan tyytyväinen oli terkka silti. Opiskelijakin oli siinä mukana ja voi kun toinen ei oikein uskaltanu vatsaa kunnolla edes koskea.. luuli vissiin että se sattuu kun niin hellästi koski

no tietysti kun ei sitä kokemusta vielä ole..
Terkka anto mulle noita pissantarkistustikkui lisää et sillon tällön voisin kattoo jos jotain sinne ilmestynyt ja jos paineet tuntuu nousevan. Toivotaan et se tästä ilman mitään ongelmia..
Otti hemoglobiininkin mitä ihmettelin koska ei täällä oikeen "ylimääräsesti" niitä otella mut ihan kivahan sekin oli tietää. 127 se näytti, kuulemma tosi hyvin varsinkin kun en oo rautaa edes syönyt viikkoihin. nE loppu niin jaksanut lisää ostaa.. Ed. kerran kun hemppa otettiin niin oli 132 ja sillon söin rautaa eli ei kauheesti oo tippunu.. se oli 9.10.
Sf-mitta oli tipahtanu ja epäili että vauva on vaan lisää laskeutunu,sanoinki että no musta tuntuu että kohta se tipahtaa että ois niin alhaalla

Viime viikolla oli 34 ja nyt 32. Kuulemma jotain vajaa 3kg veikkas.. että visisinkin aika pienikokoinen vauva tulossa jos on sitä uskominen
Paineita käski katella.. ja jos jotain vois ylös laittaa niin ois kuulemma ihan hyvä. Voi ottaa sit sairaalaan mukaan sen paperin et sielläkin näkee et on ne paineet ollu ihan "normaalit" vaik neuvolakortissa onkin pikkasen koholla.. No en tiiä onko sikäli paineiden nousulla välii jos kaikki muuten ok.
Turvotusta ei oo, mut painoo oli tullut +600g viikossa :O Veikkaanpa että johtuu siitä kun vauva kasvaa. ja mulla ei oo paino muuten raskausaikana noussu et vissiin nyt sit lopussa.. No oishan se kiva päästä niistä kuiteskin sit eroon kun vauva on maailmassa.
Siitä tulikin mieleen; ONKO MONILLE JÄÄNYT NE KILOT SIT VIELÄ KOTIIN VAI VAUVANHAKU REISSULLE? aattelin vaan että onkos niitä vaikeekin sit saada pois kotona :ashamed:
PERFEKTA:lle edelleen tsemppiä! :hug: Epäilemättä turhauttavaa :hug:
Näin ensikertalaisena tosiaaan mietin että millos sinne sairaalaan pitäis lähtee.. mut oon jotenki ajatellu et sit kun ei enään kotona kestä olla niin ois hyvä aika sinne soitella /lähteä. Ja jos vedet menee tai alkaa lapsivettä muuten tihkuu niin sit soittaa ja kysyy sieltä neuvoa. "onneks" tästä ei oo ku 10min motaria pitkin mut silti..voishan seki olla toisaalta liian pitkä aika

tuskinpa kuitekaa esikoisesta.. ja mä oon jotenkin asennoitunu siihen et tuskin mikään kiire kuitekaan tulee
TULIKELLUKKA: Kyllä noi suppareilta joo kuulostaa..aika lailla niiltä minkälaisii mullakin on :/
TIPI: Mulla oli sillon kesällä kun päivystykssäkin kävin niin samanlaista kipuu..tuhannesti pahempaa kuin menkkasäryt :ashamed:

|O Ei tuntunu kivalta ei!
Tänään on ollu menkkamaista jomotusta taas mut ei pahasti ja pari kertaa käyny jalkoihinkin. Maha menee vähän väliä ihan kovaks mut ei satu.. et kaipa se tästä näin.. :xmas: '
Mutta nyt meen syömään ja jätän muillekkin palstatilaa :wave: