+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Sunnuntai 22.11



Cisu............................kp 93/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 90/28-?............................................yk1
kapa............................kp 88/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 73/30...............................................yk1
Neila...........................kp 69/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 51/28...............................................yk3
KS09............................kp 38/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 37/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 36/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Katinka-82..................kp 32/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 32/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Lily-Jane.......kp 28/28-32...24v.....1.lapsi....yk1
Mahdotontako.............kp 25/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 24/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 21/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 20/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 19/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 17/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 17/28.................................................yk2
very important baby... kp 14/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81......kp 13/28.............yk2
Ansku-82....................kp 12/30..............27v...........1.lapsi........yk12
Danuli79....................kp 10/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 8/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 6/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 6/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
aurella..........................kp 5/27-38......31v...........4.lapsi.........yk16

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.

 
Kiitos onnitteluista! Tänä aamuna tein vielä varmuudeksi 2 testiä :LOL: Kaipa sitä pitää vaan uskoa.
Eilisilta sujui aika ok. Menin aamulla ja selittelin jotain että aamulla meidän pitää lähteä aikaisin anopin juttuja hoiteleen.. noh en tiedä menikö läpi mutta eipä kukaan enempää kyselly.

Satsukille Myöskin onnittelut plussasta! Meillä lienee la:t aika lähellä toisiaan. Toisesta keskustelusta olinkin ymmärtäväni että myös sä olet huomenna hakemassa possupiikkiä. Minä myös...

JKVY Laskureiden mukaan la näyttäis olevan 28.7 eli ei ihan vielä elokuussa olla.
 
Moro! Pari päivää sain oltua pois vauvakuumeketjuista . Mutta täytyy sanoa että hyvää se teki hermoille ja yritän nytkin harvemmin tulla tänne lueskelemaan. olette kuitenkin mielessäni joka päivä kun varsinkin iltaisin tulee mieleen että mitäköhän sille ja sille kuuluu...kauheen utelias .Mulla nyt kp6 eli mitään ihmeitä ei vielä tapahdu.
Oon purkanut vauvakuumestressiäni siivoamalla...joulusiivous jo meneillään ja täytyy sanoa että puhdasta jälkeä tulee kun kaiken energiansa keskittään rätin kanssa riehumiseen.

Molemmat lapset ovat saaneet nyt sikarokotteensa ja odottelen että kaksi viikkoa kuluisi että olis rokotteen antama suoja kunnossa.

Onnea onnea onnea zirppa ja satsuki !!!!!!!! :flower:


Plussatuulia toivottelen kaikille tasapuolisesti!!!! :heart:
 
Zirppa ONNEA!!! Hienoja uutisia ja onneksi pääsit välttelemään illan juomingit!

KS09 Susta oikein "kuulee" että sulla on tosi paha mieli.. Yritä jaksella, on toi kuukaudesta toiseen odottaminen varmaan rankkaa. :hug:

Wow, mähän oon kiivennyt listalla oikein ylös :D Tosiaan ovis oli tässä kuussa kp 19 joten eipähän noita menkkoja tarvitse vielä pariin päivään odotella. Nyt on dpo 9, ja toissa iltana kävi "hassu" juttu, mulla oli tiputellu pari tippaa haaleaa verta pikkareihin! Sit seksin jälkeen tuli vielä haaleaa limaista verta, ja tällaista ei oo sit ikinä käyny! Jotenkin musta tuntuu, et tää oli sattumaan ja mun kroppaa pelleilee mun kanssa, et joo, limakalvot kuivat.. Mut arvatkaa vaan kun aloin kehittelemään juttuja et se on kiinnittymisvuotoa, kun kerta loppui seuraavana päivänä ja osui just tohon aikaan. Muita oireita ei nyt oo, vähän rintakipua (onks edes raskausoire hahahha) ja nännit kipeät. Ihan mietoa nippailuja mitä on ollut muissakin kierroissa. Onpas jännää :) En kyl halua elätellä toiveita ettei pudota ja korkealta.. Ens viikolla testataan!!

:wave:
 
Lily-Jane Juu, kyllähän tämä ottaa ja kovaa...
Sitä ei oikeesti tajua, miten pahalta keskenmeno voi tuntua, ennen kun sen on ite kokenut. Nyt vaan pelkään, että kuinka kauan menee, kunnes se vuoto alkaa, toiset kun oottaa rv8 eteenpäin, ennen kun ultrassa näkee, ettei kohdussa enään mitään ole :( No, josko sitä huomenna saisi lääkäriajan edes tuohon vuodon aloittamiseen...
Eniten mua ehkä riipii se, että jos nyt ei olis tärpännyt (ja käynyt näin) Me oltais joulun jälkeen päästy jo lääkärille, ja puolen vuoden päästä olis tosi hyvät mahdollisuudet olla jo onnellisesti ja turvallisesti raskaana.
Nyt kun tärppi kävi, vaikka pikkanen ei kyydissä pysynyt, voi lääkärin unohtaa. Odottaa taas pitkään, ennen kuin seuraavan kerran osuu ja sitten taas käy näin?! Ja kun kerta surkutteluun päästiin, mietin, etten varmaan ikinä enää voi nauttia raskaudesta, varsinkaan ekasta 13 viikosta, sillä menettämisen pelko on läsnä koko ajan, sen kun on konkreettisesti itse kokenut.

Elkää kuitenkaan minua surko, jos jostakin syystä niin teette. On vain mukava päästä johonkin purkamaan tunteita tästä asiasta, sillä mies on varmaan jo korviaan myöten täynnä, ja ulospäin en halua asiaa puida (tutuille). Voisihan se olla, että täältäkin parempi viestiketju aiheeseen löytyisi, mutta tänne kun olen "kotiutunut" ja teihin "tutustunut", tuntuisi ihan oudolta lähteä muualle tilittämään... Koittakaa siis kestää, hypätkää vaikka automaattisesti mun viestien ohi, voin sitten yksikseni kuvitella jonkun jakavan ajatuksia kanssani :D
 
KS09 oimia sulle :hug:

Mä jättäydyn nyt hetkeksi taustalle,voi olla etten malta kauaa pysyä pois,mutta nyt tuntuu että haluan pienen tauon koko vauvakuumeesta ja yrityksestä,johan niitä kiertoja on kertynytkin :) mutta palaan ennemmin tai myöhemmin,ja käyn kurkkimassa kuitenkin silloin tällöin teitä :)
 
KS09 :hug: Ei nyt saa vaipua epätoivoon :hug: Mä uskon vakaasti että "kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin"
Tietenkin tuntuu nyt pahalta mutta voihan seuraava kierto tuoda suuren ilon,mikään ei ole mahdotonta :hug:
Purkaa rauhassa tänne sydäntäsi,kyllä me kaikki varmasti kuuntelemme :hug:

Mä en voi sanoa kokeneeni samaa mutta silloin kolmatta kuumeisesti yrittäessä ja monet kuukaudet lannituneena kuukautiset katkerana vastaan ottaneena,mulla oli yksi varhainen km.Ja sen tajusin vasta vuodon jo alettua kun jostain syystä tein raskaustestin,olo oli aivan raskaana oleva :eek: Ja kirkkaasta verisestä vuodosta ja kivuista huolimatta tuli testiin vahva +.
Tietenkin mulla pieni toivon kipinäkin nousi että jospa sielä kuitenkin joku sinnittelee mutta lääkärin tuomio muutaman päivän päästä oli tyly,tyhjä kohtu....
Mutta seuraavasta kierrosta tärppäsi,oliko sitten luovuttaminen vai kohtu jo valmiina vastaanottamaan uuden raskauden km jälkeen....?

Olenkin tämän jälkeen lukenut monta kertomusta siitä miten heti km jälkeen alkanut raskaus joka päättynyt onnellisesti vauvaan.
Jotain sellaista selitystä olen lukenut että km jälkeen hormoonit vielä suotuisat raskautta ajatellen ja siksikin herkästi alkaa uusi raskaus heti....


No mutta halaus kaikille tarvitseville :hug:
 
Maanantai 23.11



Cisu............................kp 94/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 91/28-?............................................yk1
kapa............................kp 89/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 74/30...............................................yk1
Neila...........................kp 70/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 52/28...............................................yk3
KS09............................kp 39/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 38/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 37/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Katinka-82..................kp 33/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 33/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Lily-Jane.......kp 29/28-32...24v.....1.lapsi....yk1
Mahdotontako.............kp 26/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 25/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 22/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 21/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 20/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 18/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 18/28.................................................yk2
very important baby... kp 15/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81......kp 14/28.............yk2
Ansku-82....................kp 13/30..............27v...........1.lapsi........yk12
Danuli79....................kp 11/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 9/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 7/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 7/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Aurella
Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.

 
Heipä hei, pikainen tervehdys täällä! :)
KS09 tottakai täällä jaksetaan kuunnelle ja olla kuulolla :hug: jaksamisia ja voimia sinne!

Oon nyt viikon pois, jos pääsen koneelle, niin tuun piipahtamaan, mutta luen sitten kunnolla, kun pääsen kotio :) täällä on peittoja heiluteltu joka toinen päivä, vitskuja, öljyä, greippimehua, punkkua ja pähkinöitä vedetty joka päivä :LOL: :LOL: ja tänään aamuyöstä oli ihan sellanen fiilis, että tärppäisi tällä kierrolla :whistle: Mutta kiitos JKVY päivityksestä taas :heart: Nyt syömään aamupalaa ja viemään roskia.. -> :wave:
 
Lily-Jane pidetään peukkuja et pääsisit plussan testaamaan! :) Ainakin ajankohta mahdolliselle kiinnittymisvuodolle ois sopiva. Tsemppiä piinapäiviin!

Piupula toivotaan et ois tärpänny ja pääsisit sit tulemaan tänne kertomaan hyvät uutiset! Ainakin sulla on kaikki apukeinot hyvin käytössä ja peittoja heiluteltu ahkeraan, siis tosi hyvät edellytykset raskautua! ;)

KS09 täähän on just oikee paikka tulla jakamaan surujaan ja ilojaan. Ja vaikka oma mies onkin se kelle asiasta voi kertoa, niin täällä on kyl joukko ihmisiä ketkä haluavat ja jaksavat kuunnella ja kannustaa! Toivon että sulla pian selviis asiat suuntaan tai toiseen, epätietoisuus on ikävintä ja kun ei tiedä et millon käy vuotaa ym. Tsemppiä ja :hug:
 
KS09, täällä jos jossain saa kertoa tuntemuksistaan :hug:
Itsellä nyt kaksi kertaa helmikuun jälkeen tärpännyt, mutta ei vaan pysy pieni matkassa, silti täytyy vain toivoa ja luottaa siihen, että se pikkuihminen tulee kyllä sitten kun on sen aika.

Harmittaa ärsyttää itkettää ja veetuttaa se kun saa tärpin vihdoin aikaiseksi, mutta sittenkin se ilo otetaan vielä pois, mutta sehän on aivan luonnollista että tunteet menee laidasta laitaan tässä tilanteessa.
Minulla on 2 ihanaa lasta, mutta ei se mitenkään vähennä vauvakuumeen määrää eikä todellakaan saa minua ajattelemaan, että ehkä lapsiluku on täynnä.

Ei muuta kuin kaikille kuumeilijoille plussatuulia ja valtavasti onnea plussanneille :heart:
 
:hug: :hug: Kauheasti kaikille,erityisesti KS09.

Mulla on nyt kp 18/28 ja kamalasti oireita.Mun kierto on ollut aika tasainen 28 päivää edelliset kierrot mutta kesällä oli 2 lyhyttä kiertoa 21 päivää ja 23 päivää.
Ja nyt olis samanlainen tuloilla ellen sitten plussaa sillä ovis oli musta jo kp 10.En ole kyllä testannut.Nyt siis pukkaa oireita.Vatsaa jomottelee,vihlaisee äkillisissä liikkeissä,rakastelu tuntuu jotenkin kipeältä(ei kiva oire)ja väsyttää.vaikka nukun pitkät yö unet silti olen päivät ihan kuollut ja nukun päikät tunnin kaksi.
Nyt viimeisenä oireena pukkaa hiivatulehdusta,mulla se ollut tasan kerran,viime odotuksen alkumetreillä :eek:
Koska uskaltaa testata aikaisintaan?Voisko jo pian jotain näkyä jos näkyäkseen?
Ja tietääkö kukaan täytyykö mun mennä tän hiivan kanssa gynelle vai voinko hakea käsikauppa lääkkeitä,jos nyt satun sitten olemaan raskaana?

bebetobee
 
Mä sain just herkkään raskaustestiin plussan!!??? VOIKO TÄÄ OLLA MAHOLLISTA!!

Oon aivan shokissa, ollaan tätä niin ootettu ja nyt näkyy kaks viivaa testissä!! :eek: :heart: :heart: :heart: yritystä ollu puoli vuotta.

Mulla ei oo koskaan tullu mitään hailakoita haamuja yms. aina ollu ihan puhdas nega vaikka miten päin on pyöritelly sitä testiä! Nyt sen testivivan näkee ihan selvästi eikä tarvi tihrustella yhtää! ( Ei se ihan yhtä tumma oo kuin kontrolliviiva). Eli se on vähän hailakampi kun se toinen viiva. Yritin ottaa kuvaa mut puhelimella en osannu saaha niitä viivoja näkyviin ja digikamera on jossaki hukassa....

Mulla on VISSIIN nyt kp 28 ja kierto on ollut 30-31 (paitsi se yks 52 päivän kierto tuossa pari kuukautta sitte).
Eli oon nyt ollu laskematta pari kiertoa näitä päiviä ja ressaamatta YHTÄÄ näissä raskausasioissa :)

Voisko nyt kp 28/30-31 näkyä jo plussa? Eilen oli ihan mukavasti menkkajuilintaa mahassa, ja ajattelin että nyt ne taitaaki alkaa....nyt tätä kirjottaessa oikealta puolella tuikkii välillä tosi kipeästikki....

ELI VOINKOHAN MÄ OLLA RASKAANA???
:saint:


Ps. sori sekava teksti, oon ihan puulla päähän lyöty :D
 
Joo tuon vau.fi laskurin mukaan LA ois 5.8.2010 :D Toivottavasti tämä ei oo vain unta!! :heart:

Voisko tuo viiva huomenaamuna olla vieläki tummempi? Ja sitäpaitsi laskin mun kiertopäivät ja nyt onki jo kp 29 :saint:
 
Ei se välttämättä huomenna ole vielä tummempi mutta ylihuomenna varmasti!!! :D Mut jos on testejä,voihan sitä vaikka joka päivä testata B) Joka toinen päivä hcg määrä tuplautuu....
Ihanaa,nyt meidän pinossa jo elokuisia plussia :heart: =)
 
Hei ja anteeksi kun tuppaudun teidän pinoonne.. Olen kylllä ahkeraan lukenut ja kova kuumeilu täälläkin on, viidettä pientä ihmettä toivotaan. :heart:

Minulla on sellainen tilanne, että yritystä on ollut jo kesästä asti, mutta ensimmäiset viralliset menkat edellisen synnytyksen jälkeen oli viimekuussa, olisiko sitten yk1 tai yk??? Aikaisemmin syyskuussa tuli kyllä yksi pienen pieni veri viiru paperiin ja voisin sillä perustein laskea että kiertoni on 30pv. Nyt olisi siis minun laskuopin mukaan menossa 28/30. Olikohan tämä mahdollisimman monimutkaisesti selitetty???
:p

Nonni, eli asiaan sitten.. Hirmuisen suuret onnittelut Selmiina!!! :flower: Ja heti perään piti uteleman että kuinka herkkä tuo sinun testisi oli? Ja teitkö heti aamun ensimmäisestä vessareissusta.. :ashamed: Minulla kun kummittelisi tuolla kaapissa yksi testi joka on 20 jotain.., voisinkohan saada tulosta sillä.. Perjantaina viimeksi testasin ja puhdas negatiivinen tuli samanmoisella testillä.
 
Se testi millä tein on herkkyydeltään 10 mlU/ml, eli herkin mitä on. Mulla on niitä kaapissa ehkä noin kymmenen, kun tilasin semmosen paketin niitä aikoinaan :D Ja tosiaan aamupissasta tein sen heti herättyäni. Illalla oli niin kumma olo kun mahassa poltteli ja poskia kuumotti ihan kummallisesti (eo ollut kuuma tms. ennemminki kylmä).

Ei vaan uskalla vielä kovin hehkuttaa tuosta jos tuo testi olikin virheellinen tai ...ehkä kuitenki jo ylihuomenna vois enempi toivoa! :heart:
 
KS09: :hug:
Selmiina: Onnea iso kasa! Toivottavasti tulen perässä elokuisiin.
OIRE: tissit turposi yön aikana, enkä voi pitää paitaa päällä (enkä voi kuvitellakaan laittavani rintsikoita), koska nännit ja koko tissit on kuin tulessa ja arat! :eek: En niin haluaisi herätellä turhia toiveita mutta tälläistä ei ole ollut koskaan ennen. Tässä kierrossa ovat myös puuttuneet ne oireet mitä on tähän asti ollut joka kierrossa oletetun oviksen jälkeen menkkoihin asti...Ja mä kun niin vannoin, etten osta ainuttakaan testiä, ennen kuin menkat on ainakin viikon myöhässä ja nyt kyllä testaisin heti jos kaapissa olisi testi...Mutta en osta, en varmasti.
 
Kiitos vastauksesta Selmiina.

Noh, minä olin sitten todella todella typerä :headwall::headwall: :headwall: ja samontein menin pissimään siihen ainokaiseen tikkuun joka tuolla kaapissa kummitteli.. Ja nega sieltä tuli.. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu30:
Kiitos vastauksesta Selmiina.

Noh, minä olin sitten todella todella typerä :headwall::headwall: :headwall: ja samontein menin pissimään siihen ainokaiseen tikkuun joka tuolla kaapissa kummitteli.. Ja nega sieltä tuli.. :'(

En usko että sillä testillä vielä näkyykään, testaa herkällä testillä? :)

 
Selmiina, Onnea! Ja tervetuloa Tellu30:)

Ihan kivat fiilikset täälläpäin, odotellaan kovasti mitä tuo tullessaan seuraava pariviikkoinen. Ihana katsoa tuota meidän listaa, kun plussien määrä siellä vain kasvaa:)

Suuri kiitos teille kaikille, on todella mukava lukea teidän ajatuksianne. Vaikka itse en hirveästi ehdi vastaillakaan, niin olen mukana tunnelmissanne täällä.
 

Yhteistyössä