+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Onnea Selmiina plussasta :flower: !

Erka mäkin toivon et näkisin tollasii unia, mä nään vaan aina jotain painajaisii ja kaikkee outoo, viimekskin näin et mun sisko oli raskaana, vaik se oli just saanu edellisen lapsen, ja mä olin siin unes niin kade.

KS09 toivotaan et vuoto alkas pian, aika kohtuutonta todella ois jos sitä noin kauan joutuu oottelee! :hug:

Höyrypää vaikken kokemuksella voikkaan sanoa, niin uskon et sun tuntemukset on ihan normaalia, ja kyllä mullakin niit välil on, varsinkin sillo alus ku oltiin just alotettu yrittää, nyt sitä on jo niin tottunu et ei kuitenkaan ikinä tärppää, ja tollaset ajatukset ovat jääneet taaksepäin, varmaan ne palais jossain vaiheessa, jos joskus plussan saisin. Tietääkseni monesti munasolu just irtoo vuorotellen kummastakin munasarjasta, tosin itellä ilmeisesti 3 kertaa irton oikeelta ja vasta sit vasemalta ja viimeks varmaan oikeelta, saa nähdä kummasta nyt.

Cladolle :hug: tältäkin puolelta, on se vaan niin väärin toi tädin saapuminen!
 
sopisiko joukkoonne mukaan?
Olen viidennestä haaveileva 32-vuotias. Ja tällä hetkellä leijun pilvissä. Olen kinunnut vauvaa jo vuosikausia mieheltäni ja nyt toissapäivänä hän viimein suostui aloittamaan yrityksen.
Ihan heti tässä ei pääse yrittelemään kun tuosta e-pillerilevystä on vielä 16 pilleriä jälellä.
Mitä olette mieltä? Menisköhän kierrot ihan sekaisin jos jättäis tän levyn loput ottamatta? Ja oisko muutenkin parempi odottaa yhet normaalit menkat pilsujen jälkeen? (en jaksais)

Mä olen menny niin sekasin tän kuumeen kanssa, että kun mies sunnuntaina näytti vihreetä valoa, niin eilen löysin itteni vauvanvaateosastolta. Vaunujakin kattelin jo netistä. Ja tätä viimistä en oikeen kehtaa ees kertoa....ostin raskaustestinkin kaappiin oottamaan!!!! vaikka syön vielä pillereitä!! hullu mikä hullu!

Laitoin tän tonne viidennestä haaveilioihin mutta kovin näyttää olevan hiljaista.
Täytyy nyt lukea tätäkin pinoa taaksepäin ja tutustua teihin
 
riemu Tervetuloa joukkoon mukaan.Kaikki me taidetaan olla hiukan vauvahaaveiden takia seonneita :D
Mä itse jätin pillerit kesken laatan :ashamed: ku en malttanut enää odottaa...Vuoto alko ja sen jälkeisestä kierrosta tuli heti plussa joka tosin meni kesken.En usko et pillererieden takia kesken meni mut mistä sitä tietää. Ihan normaalin pituinen kierto muuten oli.

Mä kävin ostaa lisää ovis testejä ku ei ole vieläkään mitään merkkejä siitä ollut.Ja toivon kuitenkin et ne kuumelääkkeet vaan on lykänny sitä ja se vielä tässä kierrossa tulis.
 
Tervetuloa riemu!Mä oon kanssa joskun vuonna yks ja kaks jättänyt e-pil liuskan kesken ja menkat alko n 2 vrk päästä ja jatkuivat siitä ihan normi kierrolla(28)Yasmin merkkiset pillerit oli,2,5kk ehdin syödä kun huomasin ja päätin ettei ole hormoonit mun juttu :D

Cladoceran :hug: :hug:
 
Hei kaikille täältä kuntoremontin keskeltä!!!

Ensiksi onnea plussanneille!! :flower: :heart: :heart: :flower: :flower:
Ja hali :hug: :hug: :hug: kaikille sitä tarvitseville!

Ei pystynyt olemaan pois, kun niin jännää muitten puolesta täällä :) Tänne ei mitään kummempia kuulu, valkkaria lorissu ehkä vähän enemmän, mutta tiedä nyt sitä sitten kitenkaan :)
 
Iih...Mun piti vielä oireistaa teitä,omilla oireilla :LOL:
Tuossa tunti sitten wc-käynnillä jäi paperiin punertavaa/ruskeaa vuotoa,liman sekaista,ihan pikkaisen :p
Voisko se olla nyt sitä kiinnitymistä,voisko??????Ja mulla oletetusta oviksesta(5-6vrk)saakka vatsaa jomottanut kaiken päivää,kuin menkkojen alkaessa???
Miten mä voin olla näin tietämätön näin monetta kertaa? :headwall:
 
JKVY Juu, siltä se vähän kuulostaa, että kiinnittymistä olis :D

Mä mietin, kun lauantaina tuli pyyhkiessä sellasta rusehtavaa vuotoa, että jos ne sitten oli ne mun "menkat" Tässä välissä ja vois olla jo uus kierto menossa...? Eli tää pikkanen ei vuotaiskaan ulos, kun on niin pieni ja olematon ollut ennen kun kesken meni. Että jos mun ei tarviskaan oottaa sitä seuraavaa vuotoa? :D
Ja juu, hullu olen ja kärsin varmaan jostakin mielenhäiriöstä, mutta pohjia myöten en suostu uskomaan, etten raskaana olisi, ennen kun se vuoto alkaa! :LOL: :kieh: :headwall: Tänäänkin on nipistellyt mahasta aivan samaan tapaan kuin esikoista odottaessa. Mä en halua luopua ajatuksesta, että se raskaus ei vaan yksikertasesti näy pissa testissä! Noh, kyllä sen sitten huomaa jos mun mielenvika pitäiskin paikkaansa, sillä maha kyllä tuppaa kasvamaan puolen välin jälkeen :D

Juh, todellakin tekee hulluks ensin kuumeilla hullunlailla monta kuukautta, sitten saada plussa joka menee heti kesken, muttei vuoda! :eek: :( :kieh: Voitte kohta soittaa valkotakkiset miehet tänne päin...
 
Lueskelin kirjotuksianne ja huomasin että monet ovat käyttäneet ovistestejä, joten reippaana tyttönä menin heti netistä sellaisia tilaamaan. Pakko kai jättää tää e-pilsulevy kesken että pääsee mitä pikemmin koklailemaan. Ja kiitti JKVY ja sintsu78 , sain hyvän syyn heittää noi kamalat pillerit roskiin, kun teilläkin oli hyvin menny vaikka kesken jäi. ;)

 




Cisu............................kp 96/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 93/28-?............................................yk1
kapa............................kp 91/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 76/30...............................................yk1
Neila...........................kp 72/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 54/28...............................................yk3
KS09............................kp 41/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 40/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 39/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Katinka-82..................kp 35/31-42..............................................yk5
Lily-Jane.......kp 31/28-32.........24v.........1.laps.....................yk1
Tellu30............... .....kp 29/30..........................5.lapsi...................yk1
Mahdotontako.............kp 28/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 27/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 24/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 23/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 22/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 20/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 20/28.................................................yk2
very important baby... kp 17/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81........................kp 16/28...................................................yk2
Ansku-82..................kp 15/30..............27v...........1.lapsi.........yk12
Danuli79....................kp 13/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 12/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 9/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 9/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk
Riemu..........................kp?/?.....................32v.........5.laps i.........yk
Kerrostalokyttääjä......kp1/30..................................3.lapsi..........yk2




Taustalla


Aurella
Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Cladoceran





Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.

 
dpo 6-7(?????) ja nega :D mikäs muu?

Vatsaa kyllä jomottaa ihan alati,enempi tuolta vasemmalta muniksesta... :D

Kiitti KS09,jospa joo olisi sitä kiinnittymistä :heart:
Ja mä elän sun toiveessa mukana,kaikki on mahdollista,eikö :hug: :heart: Jos kuitenkin sulla ollut ovis myöhässä tai myöhäinen kiinnittyminen,hcg erittyy hitaasti tai monta muuta ihmeellisyyttä!!!!!!Tai sitten vaan annat mennä painollaan ja ehkä parin viikon päästä kaikesta huolimatta+++pärähtää testiin,tuleehan jotkut raskaaksi heti synnytyksen jälkeen,ennen ekoja menkkoja niin miksei km:n jälkeen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja JKVY:
Miten mä voin olla näin tietämätön näin monetta kertaa? :headwall:
Samat tuntemukset täällä.. Eilen selasin vanhoja neuvolakortteja ja huomasin että aikaisemmissa raskauksissa olen malttanut viikon odotella menkkojen oletetun alkamispäivän jälkeen ennen kun olen testin tehnyt. Mitä ihmettä, miten muka?!? |O Nyt en malta odottaa ennen ku ne on edes myöhässä.. :whistle: No, okei, en muuten tänään aamulla tehnyt testiä! Hyvä minä! :LOL: Josko sitten huomenna aamulla.. Ja seuraava sitten ens viikolla jos täti ei ole tullut ennen sitä..

Plussatuulia!!!!

*muoks*
Toivottavasti JKVY tuo olisi sitä kiinnittymisvuotoa! Itsellä ei ole moisesta kokemusta, mutta mitä olen täältä siitä lukenut niin hyvin "oppikirjan" mukaista tuo voisi olla..

KS09 Josko sinulla plussa näkyisi vahvemmin hiukan myöhemmin.. Kuten tuossa yllä jo kerroin, että itse olen malttanut aikaisemmin odotella viikon ennen kuin olen testin tehnyt. Ja nyt elättelen toiveita että minullakin alkaisi vasta myöhemmin erittymään raskaushormoonia ja siten näkyisi myöhemmin testissä.. Pidetään peukkuja!

riemu tuo viidennestä haaveilevien ketju on aika hiljainen.. Mutta kyllä siellä aina aika-ajoin käypi immeisiä! Tai ainakin minä käyn... :p
 
Onneksi mä en ole ainoo, joka sortuu testailemaan. Perjantaille tarkoitetun testin tein eilen. Mulla on oireita mutta kyllä mä jo tässä vaiheessa kiertoa tiedän, että tämä on ovuloimaton pitkä kierto. kp 52 tänään :attn:
 
Tellu Juu, näin me toivotaan, mutta mä muka pongasin oviksen tässä kierrossa ihan tikulla, ja sen mukaan kierto olis ollut vaan 34 päivää, että viikon ovat jo myöhässä kun tuosta katsoo...

Tää tekee mut ihan hulluks :D Edelleen on raskausoireita, pahin kuvotus on vaihtunut ihan hillittömään väsymykseen. |O Voisin nukkua aamusta iltaan ja illasta aamuun jos tuo pikku herra antais sen mahdollisuuden. Ja rintoja jomottaa edelleen, sekä kn on aika ylhäällä ja kiinteenä. Voiko nää kaikki johtua vaan siitä, kun edellinen ei ole vielä vuotanut ulos? Tosin ihmetyttää toi, että uusiakin oireita ilmaantuu jatkuvasti.

Kun olis rahaa, mä painuisin yksityiselle ja käskisin ottaa verikokeet sekä ultran, jotta ei varmasti jäis mielikuvitukselle sijaa.

Ella Mä ymmärrän hyvin sun tuskastumisen... Kun edes tietäis koska se vuoto alkais :hug:
 
heii kaikille! Mulla on vähä jääny täällä kirjottaminen. Oon kyllä käyny lukemassa!

Eli onnea Selmiinalle ainaski plussasta! <3
Ja tervetuloa riemu!


Mää tässä pohdin että pitäskö tilata niitä ovisliuskoja. Eine kuitenkaa hyödytä mitää... pitäs vaan paljo peitot heilua.
 
KS ootko nyt testannu enää? Voi mää niin toivon, että siellä silti olis joku sitkeä kaveri salaa sun masussa! oireet kummastuttaa mua, että miten niitä tosiaan voi olla, jos et olis... ! Toivotaan parasta!

Itellä kp 28/30. PMS-oireita. Menkkoja perjantailla odotellessa. Eilen aamulla oli puhtoinen nega testissä.
 
Cladoceran :hug: Menkää toki tarkistamaan, että kaikki kunnossa. Jos onkin vaan joku ihan pieni juttu. Tsemppiä :)

JKVY Voipi olla kiinnittymistä!! Toisaalta mulla ei ollut näköjään, pääset päivittää yk 2, kp 1/28-32 mulle. :D

).( Täällä siis dpo 7 tuhru ynnä muut oireet merkkas vaan jotain megamenkkoja. Heräsin aamulla sellaisiin kipuihin, ettei tällaisia oo ollut vuosiin.. Ihan tajutonta polttelua, tuntuu kuin koko kohtu kramppais itsensä pieneen kimppuun. Ihan hyvä fiilis, niin alussa vielä ollaaan yritystä. Katseet kohti seuraavaa ovista! Jos vaan tää olo helpottais, panadolia otin tossa ja vaikutti vaan hetken.. apua.
 
Tein tästä omankin aloituksen mutta täällä kun on meitä Himotestaajia,laitan viestini vielä tähän jos joku tietää.


Onko se niin että prisman find out testiin (liuska)tulee aina viivanpaikka,haamu?
Sain tänään testiin haalean haalean haamun,mielestäni tuli jo vaikutusajan sisällä(tikku oli siinä purkissa sen 3 min ja 5 min sisään luin testin tuloksen)
Selasin haulla vanhoja juttuja testeistä ja sain vettä niskaani tämän testin haamuista.

Uudempia kokemuksia kellään?

Ps yritin kuvata haamuani mutten saa sitä kuvassa näkymään vaikka paljaalla silmällä näkyy kohtalaisesti

 
Hei tännehän on tippunut plussia! Oikein paljon onnea! :heart:
ISO :hug: tädin kohtaamille... On se niin väärin.

Minä täällä vietän ekaa oikeesti rentoa kiertoa. Mulla ei oo tietoo monesko kp on ja näin ollen en oo "kerenny" stressaamaan! :)

Ai niin ja tervetuloa uudet kuumeilijat! :)
 
bebetobee Mä en luottais siihen haamuun :| Ku voi olla et se on plussa mut ihan yhtä hyvin voi olla et ei oo...Mulle on tullut moneen testiin haalean vaaleanpunaiset haamut ja en ole ollut raskaana.
Mut eihän sitä ikinä tiedä.Toivottavasti sinulla on ihan oikea haamu joka muuttuu kunnon plussaksi.Siihen asti on vaan jännättävä d =) b

).( Mä en tajuu miks noi ovis testit näyttää koko ajan vaan haamua.Ja aika vahvaa sellaista :headwall: Jos se on sitte vaan merkki et sitä ovista ei sitte tulekkaan :kieh: Ja mä monta viikkoo sitä odottelen.Menee niiiin hermo!
 
Pikavisiitillä kertomassa kuulumiset. Mä tein nyt lopun tälle arpomiselle, soitin neuvolaan ja käskin laittaa lähetteen labraan. Kävin kokeissa ja tulokset tulevat joko huomen iltapäivällä tai ylihuomenna... Jännittää, vaikka kyllä tiedän mitä se näyttää. Lähinnä siks vaadin tuon, ettei tarvi mun ainakaan kehitellä enää mitään olematonta päässäni...
 
Heissan kaikille!

Selmiina Paljon onnea plussasta! :heart: Meillä onki la:t lähekkäin eli mullakin on 2.8.

Huomenna tulee viikko plussasta, joten kaiketi tässä täytyy alkaa vähitellen uskoa, että voisi siirtyä tuonne odotuspuolelle...

Oikein paljon plussatuulia tänne päin! :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä