+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

JKVY ei pitkälle olla lähdetty. Vaasaan vaan :) eli la illalla olen taas geimeissä mukana :) Tällä on ihan sairaaáaaan hidas netti, että ei tule paljon käytyä, kun menee puoli vuotta laataamisessa. xD mutta en enempiä egtinyt lukea, katsellaan lauantaina, yritän jotain kuulumisia laittaa, ja vastailen sitten myöhemmin lisää :) -kiinnittymisvuotoa odotellessa- :whistle: :p :xmas: :LOL: :headwall:

Kotiäiti Noihin negoihin on totuttu... Mulla vaan tilanne se, että sain kerran jo plussan testiin ja sitten tuli keskeytynyt keskenmeno, jonka takia noita negoja nykyään testit näyttää. Nyt vaan pitäis odottaa, että se vuoto alkaa, että voisi edes haaveilla toisesta pikkaisesta :(

Tervetuloa muuten mukaan jännäämään !

Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Piti vielä tulla lisäämään, kun jäi ihan harmittamaan, että tarkoitukseni ei ollut sinun negaasi kotiäiti vähätellä, pahalta se varmasti tuntuu aina!! ja :hug: siitä
joo ei siinä mitään. tiedän kokemuksesta että sinuun sattuu enemmän kuin minuun tuo nega.... olen myös kokenut tuon keskenmenon tuskan.. mutta kyllä se plussa päivä sinulle vielä koittaa niin koitti minullekkin noin kaksi vuotta sitten ja nyt neiti tepastelee jo kovin..

KS09 :hug: Toivotaan et ei kauaa kestä :(

Selmiina Paljon onnea :flower:

Ja uusille Tervetuloa :wave:

).( Ei mitään uutta.Ei oo ovista näkynyt tai tuntunut :headwall: Kuitenkin vielä odotetaan jos nyt lähipäivinä ilmoittelis...Se flunssa on varmaan pitkittäny kiertoo :kieh:
Miehelle sanoin et tämäkin viikko sitte tehdään vauvaa! Toinen oli vaan et tehdään sitte :saint: Se varmaan kuskaa mut jonnekki pöpilään kohta :ashamed:

Kiitos kaikille onnitteluista.
Onnistuin ottamaan kuvan testistä, en tiiä sitte mitä siitä saa selvää :D Voiko tän tulkita haamuksi?

( Uskalsin laittaa nytte kuvan, kun kattelin muita plussaketjuja jossa oli mielestäni paaaljon haaleampia viivoja jotka luokiteltiin haamuiksi/plussaksi :p )

Ainii nyt se kuva....http://www.aijaa.com/v.php?i=5312325.jpg

Nii ja kuva tosiaan otettu n. 12 tuntia testauksen jälkeen, usean kuvausyrityksen jälkeen ;) Mutta viiva ilmestyi heti tikkuun kun tein testin.

Voi KS sua :hug: Kyllä uskon kuitenkin, että kaikki kääntyy teidänkin kohdalla vielä oikeinkin positiiviseksi. Anna itsellesi lupa ja aika surra, ja pikku hiljaa uudella tarmolla taas ..

Selmiinalle sylin täydeltä onnea! Hassua lukea, kun tuo plussa (plussat ;) ) tuntuu aina kuitenkin yllättävän, vaikka niitä niin kuumeisesti odottellaan!

ON: kp 27/30. Perjantaina viimeistään siis odottelen tätyliä.. Mulla on ollut tässä nyt joku ihme vaih taas... HiRvittää lapsen saaminen. Toisaalta koko ajan laskeskelen mahdollisuuksia, että olisko nyt voinut tärpätä ja maistelen ajatusta, miltä tuntuisi tulla äidiksi, ja toisaalta kauhistuttaa.. Lapsi muuttaisi KAIKEN? Normaalia panikointiako?!

Mä olen huomannut nyt kun neljäs luomukierto menossa, että mulla vaihtelee hieman joka toinen kierto. Kierto 1 ja 3 muistutti toisiaan ja nyt tämäs 4. kierto muistuttaa kakkoskiertoa.. Pituudeltaan, oireiltaan yms.. Mistähän johtuu? Irtoaakohan munasolu joka toinen kk eri puolelta vai mitä...? En ole kovin perillä näistä.

Viime torstaina mulla oli yöllä ihmeoireita, nivusia jomotteli aika tujakasti. Mihinkähän se liittyy? Ei varmaan johtunut torstaina nautitusta papusopastakaan, kun söin samaa soppaa perjantainakin ilman oireita! :LOL: Perjantaiaamunakin vielä junassa särki alaselkään menkkamaisesti. No joo. Tissit on aikas turpeat, mutta niin oli yk2:ssakin.. Mieskin sillon huomioi ne ja siitä tuli meille vähä vitsi, että onpas mulla isot hinkit, kun siis oon A-kokoa! Nyt tänään vähän pahaenteisesti menkkatuntemuksia häälöttää.. Ja tää on aivan normaalia=( Mulla aina alkaa joku pv ennen pikku hiljaa salakavalasti tuntua menkkakipuja ja sitten kp1:nä ne on tosi pahana.. Juuuuh, elikkäs oottelevalla kannalla täällä..

Jännäilytunnelmissa kaikkien muiden jännäilijöiden mukana!

Höyrypää Kyllä, esikoista odottavalle / haaveilevalle nuo ovat täysin normaaleja ja yleisiä tuntemuksia, ja kun raskaaksi tulet, tulet tuntemaan niitä monesti :LOL:

Tuli mieleen tossa päivällä kun neuvolassa olin pojan kanssa, ja täti taas yritti puhua mua ympäri ottamaan rokotuksen pojalle , että tällä palstalla ei varmaan kovin yleistä ole positiivisin mielin odotella vuotoa :D No, mahtuupa yksi tällainenkin mukaan nyt. Huomaatteko miten käännytysyritys puri ja porautui mieleeni :LOL:

Selmiina Kyllä tuo ihan oikealta haamuplussalta näyttää, vaikka kuivanut onkin :) Toivottavasti pysyy kyydissä ja viivakin vielä vahvistuu!!! :flower: Niin ja onnea, jos en vielä ole muistanut onnitella...

Kiitos kaikille haleista ja muista, täytyy taas syrjäyttää tämä, niin kuin edellinenkin, eli kuin en olisi koskaan plussaa saanutkaan... Asiaa ehkä helpottaisi kun se vuoto nyt vielä alkaisi :headwall:
Päivän mukaan eteenpäin, ja plussatuulia, sekä pitkiä hermoja kaikille!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja höyrypää:
ON: kp 27/30. Perjantaina viimeistään siis odottelen tätyliä.. Mulla on ollut tässä nyt joku ihme vaih taas... HiRvittää lapsen saaminen. Toisaalta koko ajan laskeskelen mahdollisuuksia, että olisko nyt voinut tärpätä ja maistelen ajatusta, miltä tuntuisi tulla äidiksi, ja toisaalta kauhistuttaa.. Lapsi muuttaisi KAIKEN? Normaalia panikointiako?!
Lohdutan sua että näin monen lapsen äitinä,paniikki iskee kuin taklaten kun alkaa olla olo mitä jos kuitenkin....Vaikka on kokemusta niin silti hirvittää,miten tästä taas selvitään jos...
Jaksanko ihan varmasti vielä ja ennenkaikkea pystynkö jakamaan rakkautta kaikille tasan....
Eli oli sitten lapseton,tai lapsellinen,uusi mahdollinen elämän tilanne aiheuttaa paniikkia :D :hug:

KS09 yksi ekstrahali sulle vielä! :hug:

Cisu............................kp 95/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 92/28-?............................................yk1
kapa............................kp 90/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 75/30...............................................yk1
Neila...........................kp 71/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 53/28...............................................yk3
KS09............................kp 40/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 39/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 38/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Katinka-82..................kp 34/31-42..............................................yk5
Lily-Jane.......kp 30/28-32.........24v.........1.laps.....................yk1
Tellu30............... .....kp 28/30..........................5.lapsi...................yk1
Mahdotontako.............kp 27/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 26/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 23/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 22/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 21/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 19/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 19/28.................................................yk2
very important baby... kp 16/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81........................kp 15/28...................................................yk2
Ansku-82..................kp 14/30..............27v...........1.lapsi.........yk12
Danuli79....................kp 12/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 10/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 8/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 8/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?...................................5.lapsi.........yk
Riemu..........................kp?/?.....................32v.........5.lapsi.........yk
Taustalla

Aurella
Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Cladoceran

Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?

Plussanneet

LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.

Mä nyt sitten kuitenkin aloitin tieteelliset kokeilut :D Ajattelin kun tästä piinaavan kamalasta jännityksestä tulee nyt loppu tai ainakin paussi joksikin aikaa,niin täytyyhän mun ottaa kaikki irti testaamisesta :p Tilasin herkkiä testejä ja tänään eka.....nega,kuinka ollakaan...testattu.Kp 19/25-30 :LOL: No 9 testiä jäljellä ja nyt saankin joka aamu testata sydämeni kyllyydestä :heart: :ashamed: :whistle:

^^ onneksi meitä muitakin himotestaajia on.. :LOL: Olen kyllä tämänkin kuumeen aikana rahoittanut kiitettävästi noita raskaustestifirmoja että hirvittää.. Jännityksellä odotan että josko jo tänään olisi postilaatikossa eilen tilaamani testit. Jos ne vaikka olisi ennen viittä postitettu niin hyvällä tuurillahan voisi olla jo iltapäivällä postilaatikossa.. Kai.. Ja enhän minä huomisaamuun malta odottaa. :whistle: Noh, okei, tilasin kyllä sen verran taas että huomenna aamullakin voi testata.. :whistle: Toisaalta olo on että voisin ollakin raskaana, mutta sitten taas olen aikaisemminkin luullut niin, mutta tässä sitä vielä ollaan.. Aika näyttää.

Heippa kaikki!

KS09 Kunpa se vuoto alkais pian, ihan kohtuutonta olis odottaa 2-3 kk! Tsemppiä..

Mulla se dpo 7 turhu ei sit merkinnyt muuta kuin kuivia limakalvoja.. Aaargh! Eilen nimittäin lämmöt tippu ja tänään aamulla nega testattu. Mut fiilis ihan ok, kyllä mä oikeastaan jo "tiesin" että se on nega ja mun gradun kannalta olisi parempi jos plussaisin vasta ensi kierrossa. Mutta kuitenkin, onhan tohon seuraavaan ovikseen piiiitkä aika.. Jos se tulee kp 19 niinkuin tässä kierrossa. Nyt vaan menkkoja odottelemaan!

JKVY Jos nuppi kestää ton testaamisen niin mikäs siinä :LOL: Toivotaan että plussa piirtyy pian!

Huomenta kaikille :)

Pitihän se tänä aamuna tehä varmistustesti, ja kaks viivaahan siihen ilmesty, näytti kuin olisi ollut tummempi nyt se viiva kuin eilen. Mutta saanko mä jäähä keikkumaan vielä tänne teidän listoille, kun en uskalla vielä mihinkään odotus-pinoon mennä. Ja tuskin kovin moni on vielä saanu elokuulle laskettua aikaa...sinne on niiiin pitkä aika..huoh. Tuo PeSu:n laskuri näytti mulle La 2.8 ja se vau:n 5.8.

Tuohon listaan vois päivittää mun tietoihin että plussattu 23.11 ja onko tuo seuraava kohta että minä kiertopäivänä? No se ois kp 29/31, ikä on 19v. ensimmäinen lapsi ja yk 5. :)

Mulla ainakin ajoittain "paniikki" siitä, miten mä jaksasn uudestaan vauvan kanssa kun muut lapset jo niin isoja ja helppoja että ollaa saatuu omaa aikaa.. Välillä mietin että jos jättäs yrityksen tauolle tai lopettas kokonaan. Toisaalta kumpikin halutaan vielä yksi lapsi, ja koska mulle raskautuminen on vaikeaa, ei haluta aloitella projektia liian myöhään..

Varmasti, vaikka toivotun plussan saisi, niin raskausaikana miettii taas, mitä tuli tehtyä :D Mutta tämähän kuuluu raskauteen ihan normaalisti, hieno sana oli muistaakseni ambivalenssi.

Onnea Selmiina :heart: :flower: :flower:

Täällä taitaa olla kp8. Eli edelleenkään ei mitään merkittävää! Näin viime yönä unta että sain moneen testiin kaks viivaa :LOL: ja olin herätessäni niiin onneni kukkuloilla...se oli mukava uni, toivottavasti vielä joskus toteutuu ;) . Yritän siis olla ajattelematta koko raskautumisasiaa mutta näköjään tulee uniin salakavalasti. Ovistestaukset aion aloittaa muutaman päivän päästä ja taas alkoi oikein poskia kuumottaa ajatus kun on niin kihelmöivää jännitystä :D .
Yritin tossa eilen vääntää rautalangasta miehelle että säästellään nyt niitä siittiöitä H-hetkeen ja sitä nauratti...yritän siis vähän tässä pihtailla ettei käy niin kuin viime kierrossa jolloin "parhaat mehut" oli puristettu jo kauan ennen ovulaatiota ja hampaat irvessä piti ovulaation aikaan jyystää muutama tippa x-).

:hug: negoja saaneille ja tädin yllättämille.

Hei kaikille pitkästä aikaa,

Täällä alkoi yk 10 eilen ja seuraavaksi tulee vuosi täyteen ja lähdetään selvittelemään, missä mahtaa mättää. Taidan tästä ketjusta siirtyä taustalle, kun harvemmin käyn täällä kirjoittelemassa.

Plussapuuuh kaikille :whistle: ja kiitos päivittäjälle aktiivisuudesta! :heart:

Yhteistyössä