+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Itkupotkuraivari :headwall: :'( :kieh:
Antakaa mun mennä piiloon, antakaa mun hautautua ja nousta sitten kun jaksan! Mä uskon, että tässä kierrossa tärppäs koska;
1. Se yksi haamuplussa oli selvästi värillinen, mieskin sanoi niin
2. Mulla on roskiksessa liuta apteekin testejä joihin on tullut selvä värillinen roskishaamu
3. Mulla oli niin kovat kiinnittymiskivut
4. Mulla on näin kamalan vahvat oireet (esim. pahoinvointi :x )

Meidän lapset eivät vaan jaksa pysyä menossa mukana :'(

Tai sitten noille testeille on käynyt jotain?!?! Jos ne on pakastunut joko kuletuksen aikana, postilaatikossa tai varastossa? Jos ne on viallisesta erästä? Jos mun näytteessä on jotain vikaa? Tai jos ne ei vaan syystä tai toisesta halua antaa mulle kahta viivaa? :eek:

Juu, siis aamun herkkä testi oli nega :ashamed:
Mä olen niin maassa, mutta samalla pieni toive takaraivossa kolkuttaa, että tässä mättää joku ja pahasti. Menkat ei ole vielä alkanut...
 
icefairy Noko mä en perjaatteessa laskenu sitä. Ovistestillä sain sattumalta plussan, kun yhellä vanhalla koetin. Tai sitten jos se ovis oli sillon, kun tuo yks testi antoi sen haamun, ja sylkitesti näytti hedelmällistä muutama päivä aikasemmin :whistle:
No, mutta jos se niin on, niin tässä kierrossa ei kyllä tärpännyt (vaikka senhän me jo tiesimme muutenkin)
 
KS09 Paljon paljon halauksia :hug: :hug: :hug:
Voi kun nyt selviäisi sun tilanne, tuntuu oudolta, että sä saat noita haamuja aina välillä ja sitten taas ei mitään. Pitäisköhän kysyä lääkäriltä (tai neuvolasta) mistä vois olla kyse?

ON: En sitten testannut aamulla ja nyt harmittaa, kun koko aamupäivän on pyörryttänyt ja vähän väliä vihloo oikealla puolella, välillä tosi kovaakin. Aloin jo epäilemään, että olisko kohdunulkoinen raskaus. Pyörryttäminen oli ainoita alkuvaiheen oireita esikoisesta... (ja rinnat oli kipeet ja kasvoi heti, mutta kuulemma näin ei välttämättä kävin toisella kerralla, onko tästä kenelläkään kokemuksia?)

Nyt oikeesti mietin, että menisinkö ruokiksella hakemaan testin...
 
KS09 :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :flower: :heart:
Voi täällä meinaa ihan itku tulla, kun luin tota sun viestiä :hug: Tovottavasti tilanne nyt selkenee siellä! Ihme kyllä, että joskus tulee viivaa ja joskus ei ?!? Ettei kemiallinen raskaus? Mutta siihen voi kyllä mennä aikaa ennenkuin näkyy joillain. Kysy neuvolasta tai mene käymään terkkarilla yms, jos saisit veren seerumista tehdyn raskaustestin? Siinä pitäisi kuulemma näkyä jo pienetkin muutokset, näin ainakin jostain pinosta luin, niin ei tarvitse arpoa ja pohtia ja murehtia... On se vaan NIIIN väärin :|
 
Minä yritän nyt pitää vähän etäisyyttä tähän kuumeilupuoleen eli jos onnistun tässä aikeessani niin tuun harvemmin viestittelemään mutta hengessä mukana olen ja kerron jos jotain kerrottavaa jossain vaiheessa ilmenee. Jotenkin olen onnistunut stressaantumaan tästä vauvatouhusta ja yritän saada ajatuksia muualle :D . Eli käytännössä jos nyt käyn täällä palstalla melkein tunnin välein niin sitten kävisin vain kerran päivässä :LOL: . Tuskin enempää harventamaan pystyn ;) . mut jos se vaik auttais :whistle:
Eli täti kyläilee edelleen eikä vähään aikaan minulla tapahdu mitään :attn:
Plussatuulia toivottelen!
 
Ihania ootte, elkää nyt minun takia itkekö siellä :D Kyllä tästä noustaan, viimekski noustiin...
Mä en vaan jaksa ymmärtää, jos tässä nyt kävi niinkuin oletan, että miks taas? Esikoista kun kuumeiltiin, se oli pelkkää negaa puoltoista vuotta, kunnes tärppäs ja meille syntyi ihana terve poikavauva. Nyt sitten jo toistamiseen lyhyen ajan sisällä tärppää, mutta pieni ei jaksa pysyä kyydissä :'( Tarviiko mein poika niin paljon suojelusenkeleitä, että niitä täytyy ihan urakalla tehdä hänelle?

Mulla on maanantaille varattu se neuvola aika. Jos en siihen mennessä saa uutta viivaa tai menkat ei ala, mä selitän koko tilanteen ja pyydän päästä verikokeisiin, sitten lääkärille, jos osaisivat jotenkin selvittää ja auttaa tätä tilannetta... Maanantaihin on vaan niin pitkä aika, ainakin tällasesta hätähoususta se tuntuu siltä ;)
 
Niin ja JKVY hmm.. seur. tiistaista alkaen, eli lähdetään matkaan maanantaina kahdeksan aikaan, niin päivitän ennen sitä :) Ja ISO ISO kiitos ja kumarrus taas avusta! :flower: =)

KS09 Olikun omasta suusta olisi tullut tuo teksti, niin kosketti :heart: viime yritys ei enää niin koville ottanut, kun aikasemmin tullut niin alhaalta alas :)
 
Hei, tuolta toisesta ketjusta tuli ajatus päähän. Eihän tää raskaus voi olla kemiallinen, jos menkat ei ala maanantaihin mennessä.
Jos se olikin ihan oikea raskaus ja keskenmeno :eek: Mutta miten sitten voiko muka toi hormooni hävitä noin nopeesti kehosta? :eek:

Tai sitten toi on virheellinen erä muka herkkiä testejä, ja ei näytä vaan vielä ;) :LOL:

Juu, mä menen ihan sekasin, jos kunnon plussa ei kohta tule testiin tai menkat ei ala :headwall: Miten elämä voi olla tällasta edestakisin arpomista, kun yrittää viimesestä toivonhipusta pitää kovasti kiinni, mutta sitten samalla tiedostaa ja menettää toivonsa, ettei sittenkään.
Jos mä hiljenen ja kerron sitten maanantaina missä mennään, niin en sekota teidänkin päätä ihan kokonaan ja anna "turhia toiveita"
(haha, turhia toiveita mun raskaudesta teille :LOL: )

Luulenkohan mä olevani vähän liiankin tärkeä tässä hommassa ;)
 
Minähän kehitin ajatusta että mulla ois voinu olla kemiallinen tai sitten vaan keskeytynyt keskenmeno kun vuoto ei ala mutta tuskinpa kuitenkaan. Ootko KS09 nyt ihan varma, että testissä on testiaikana näkyvä viiva, ettet vaan "väkisin" tihrusta sitä viivanpaikkaa, mikä voi testiajan jälkeen jopa punertaa (itsellä niin käynyt). Tarkoitus ei ole loukata tai kyseenalaistaa mutta kuumeilevan mieli ja silmät voivat keksiä asioita..
 
KS09 :hug: On tuo niin inhottavaa.Tuo epätietoisuus. Jos se kuitenkin plussaksi muuttuu kun hetken vielä odottaa.Toivon niin.
Itse vuosi sitten olin kans ihan varma plussasta ja testit nytti vaan negaa.Varmaan viikon testailin ennen ku se plussaksi muuttu.Oireita oli kans niin paljon et olin ihan varma...

).( Tänään ovis testiin tuli jo vahvempi viiva.Jos huomanna näyttäis jo tasavahvaa :D
 
ella Juu, se yksi testi, josta kuvakin löytyy tältä palstalta oli ihan aito haamuplussa. Väri ja viiva tuli heti näkyviin, ja jopa viivasokea mieheni sen näki, kuvakin on otettu heti kun testiaika tuli täyteen. Sitten on erikseen nuo apteekin testit, joihin värillinen viiva tuli vasta testiajan jälkeen. ja juu, erotan viivan paikan, sillä niitä olen saanut joka testiin :D

sintsu Mä niin toivon, että mullekin kävis noin... Mutta epäilys on vahva
 
Perjantai 20.11



Cisu............................kp 91/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 88/28-?............................................yk1
kapa............................kp 86/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 71/30...............................................yk1
Neila...........................kp 67/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 49/28...............................................yk3
KS09............................kp 36/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 35/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 34/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Zirppa..........................kp 31/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
Katinka-82..................kp 30/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 30/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Lily-Jane.......kp 26/28-32...24v.....1.lapsi....yk1
Mahdotontako.............kp 23/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 22/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 19/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 18/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 17/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 15/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 15/28.................................................yk2
very important baby... kp 12/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81......kp 11/28.............yk2
Ansku-82....................kp 10/30..............27v...........1.lapsi........yk12
Danuli79....................kp 8/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 6/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 4/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 4/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
aurella..........................kp 3/27-38......31v...........4.lapsi.........yk16

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
..Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
 
KS09 Toivottavasti tilanne pian ratkeaisi suuntaan tai toiseen. Ärsyttävää tuollainen epätietoisuus... :hug:

Ja nyt sitä omaa napaa. Arvatkaapas tytöt mitä tapahtuu 17 viikon kuluttua?!? Meillä on alkion siirto viikolla 11! :heart: Mä oon siis ainaki hetken raskaana 17 viikon kuluttua. Toivottavasti kiinnittyy ja oon ihan virallisesti raskaana reilun 19 viikon kuluttua. :heart:
 
Ooh!Ansku-82 :hug: aivan ihania uutisia :heart: Onnea matkaan!!!!!

Uskallanko edes udella...KS09...Missä tänään mennään?Voi kun toivon sulle niitä kahta viivaa :hug:

Oma napa porskuttaa eteenpäin....eipä kummia :whistle:
 
Ansku ihanaa :hug: Pidetään peukut pystyssä!

Tän aamun testi oli taas yllätys yllätys nega. Soittelin neuvolaan, mutta en pääse verikokeisiin. Sanoi, että jos kerta yksi testi on näyttänyt pos. todennäköistä on, että raskaus on alkanut, mennyt kesken ja vuoto alkaa sitten joskus. :( Maanantaina tekee vielä neuvolassa yhden raskaustestin. Ihmetyttää vaan, että mitä se sillon näyttäis, kun ei täälläkään näytä aamulla mitään ja tuo aika on vasta klo 13 :eek:

Mä jo pähkäilin, että jos se raskaus ei vaan näy mun pissatesteissä, mutta oon silti raskaana, ja ne viime menkatkin oli vaan vale menkat kun oli niin vähäset, ja sitten olisinkin jo paljon pidemmällä raskaana, kun tää pahoinvointikin on NÄIN voimakasta :D Juu, mahdotonta toiveajattelua. Oireet voi ilmeisesti tulla, jos on käynyt noin niinkun neuvolatäti sanoi, ihme vaan, että jos on mennytkin kesken melki viikko sitten jo, että miten nää oireet voi vaan voimistua ja pahentua :eek:

Pöh, alkais nyt se vuoto, niin ei tarvis mun kehitellä mitään typeriä harhakuvia :kieh: Kyllä sen sitten puolen vuoden päästä huomaa, jos oliskin tärpännyt ja asia ei vaan näy mun pissatesteistä, esikoisesta ainakin kasvo maha niin valtavasti, että ei olis voinu olla huomaamatta :LOL:
Olis ne neuvolassa ihmeissään ;)
 
Hieno uutinen Ansku :flower: :heart: wautsi, on se vaan niin hienoa :)

ja JKVY Juu, jos millään viitsit sen tehdä niin passaa kyllä :)

KS09 hienoa, että olet jo pirteämän kuuloinen! :) Toivottavasti tilanne selviää viikonlopun aikana. :) Itsellä on nyt kaksi kiertoa venynyt, edellinen ja sitä ennen kesti 42päivää, ja oli varmasti kemiallinen raskaus, kun tuli kanssa kaikki oireet, mutta testi näytti negaa vaan, sitten kun oireet lakkasi, niin 2päivää ja menkat pörähti paikalle ja kesti viikon :) Sitten tuli ihan normi kierto ja sitten toi 39päivää, minkä kanssa tuskailinkin täällä :headwall:
 
Piupula Tää mun pirteys johtuu ehkä vaan siitä, etten mä suostu uskomaan, etten raskaana ole, vaikka kaikki merkit siihen viittaa :LOL: Kyllä niitä epätoivon hetkiä mahtuu päivään monta :ashamed:
Vähän jänskättää, kun sisko on miehensö kanssa tulossa vkl käymään ja hän kyllä huomaa heti, että mulla on aamupahoinvointia ym... Mitähän mä sitten sanon kun kysyy? Että ei, en ole raskaana, vai että en tiedä olenko raskaana, vai että en ole enään raskaana, oireet vain jäivät?

tää pahoinvointi on ihan kauheata jos vielä turhaan siitä kärsin :x
 
Ansku-82 Onpa hyviä uutisia! Onnea!

KS09 Voi, kun nyt maanantaina asia selviäisi johonkin suuntaan. Jokin syyhän tuohon pahoinvointiinkin on oltava!

ON: Kävin sitten eilen hakemassa sen testin päivällä, otin Clearbluen digitaalisen, kun ajattelin, että siitä näkee myös vähän sitä hormonimäärää, kun olin eilen ne hirveät alavatsakivut, mutta tosiaan vaan oikealla reunalla. Tein testin iltapäivällä ja siis dpo 11 ja siihen tuli Raskaana 1-2. Kivut hellittivät kyllä, mutta edelleen jomottelee. En osaa yhtään iloita tuosta tuloksesta, kun oon aika varma, että kaikki ei ole kohdallaan. Soittelen kohta neuvolaan ja kyselen miten tästä edetään...
 
Ansku-82 Onnea.Toivotaan et alkion siirto tuo toivotun tuloksen ja raskaus kestää pitempään ku sen kaks viikkoo d =) b

SatsukiOnnea paljon :flower: Jos se nyt kuitenkin menis hyvin :hug:

).( Ei vieläkään ovista :headwall: Ärsyttää ku alkaa kierrot venymään :kieh: Aikasemmin on ollu noin 30 päivää ja nyt taas ainaki tuon 34...
 

Yhteistyössä