*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

Pikkuihra: :D tsempitystä elämäntapamuutos-yritykseen :D

Mä en ole nyt polttanut yhtään, eilen meni kaksi nikotiinipurkkaa pahimpaan himoon, tänään oon sinnitelly ilman mitään.

Tästä se lähtee, mä todellakin nyt lopetin. Mä oon kaiken maailman minilakkoja tehny ennenkin, nyt vaan tuli totaali tympäännys omaan selkärangattomuuteen :ashamed: helppoo tää ei oo, ei todellakaan! Telkkaria katsellessa joka mainoskatkon kohdalla tulee mieleen "nonii, nyt tupakalle" ennenku tajuu..Ja aamulla kun silmät saa auki, miettii että "aah, kahvia ja tupakalle", joka ruuan jälkeen myös.. Se on aina se sekunti ennenkun muistaa että AI NIIN; MÄ OON RASKAANA ja nyt en polta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chira:
Huomenta!


Onko siis ketään joilla ei ole minkäänlaisia tuntemuksia rinnoissa tai ylipäänsä ei ole mitään muutoksia tapahtunut?
Mulla ei oo kyl oikeestaan minkäänlaisia tuntemuksia rinnoissa, ei tosin ollut ekassakaan raskaudessa aluksi. Joskus rv 20 jälkeen muistaisin siirtyneeni isompaan kokoon mutta ennen sitä ei mitään ja vähän hätiköinkin kun vaikutti siltä että kaikilla muilla oli kipuja tai arkuutta. No enää se ei mua huoleta mutta ymmärrän kyllä jos sulla on aiemmissa ollut että siks huolettaa, toivotaan että tää raskaus olis vaan erilainen! :flower:

ja turvotus, tuntuu että se pahin ilmapalloilu olis nyt menny ohi.
 
Chira Mulla ei oo yhdessäkään raskaudessa ollut rintojen arkuutta, joten tuskin se mitään merkkaa... muutenkaan oireettomuus tuskin mitään kertoo. Mulla kun kokemusta sekä oireellisesta, että oireettomasta odotuksesta, jotka kumpikin päätyi keskenmenoon.
Tänään mua huippas oikeen kunnolla, kun tulin koiran kanssa aamulenkiltä... tyhjin mahoin olin liikkeellä, söin aamupalaa vasta sitten... kumma tunne.

Kuiskaten 6+6
 
chiramulla ei ole ollut rinnoissa mitään tuntemuksia mutta ei ole ollut muistakaan ennen puoltaväliä :D :D .

Täällä verenvuoto palailee aina välillä muistuttamaan että ei ole mua jättänyt .

Ihania ultrakuulumisia on tullut,täällä tampereella en saanut kakkosesta kun 1 kuvan ja senkin rv 9 ultrassa joten nyt aion pyytää rv 20 ultrasta jotta näkyis muutakin kun möykky :D :D .esikoisesta sain kuvia aina kun pyysin mutta nykyään en saa vaikk pyydän :'( :'( .

Huomasin juuri että kelan sivuille oli ilmestynyt 2009 pakkauksen kuvat eli menkääs sieltä kattoon meille tuleva pakkaus .

Mut nyt hakeen lisää kolaa että herään.

heidi+ tytöt ja pikku pirpana rv 9+6
 
Chira

Mulla ei ole tässä raskaudessa myöskään rinnoissa mitään tuntemuksia oikeastaan, ja edellisessä oli tosi kipeät ja turvonneet tosi aikaisin =) (mietityttänyt muakin, että onko kaikki kunnossa tuolla masussa..)
Muitakaan oireita ei oo ollu, mutta nyt on muutamana päivänä jo alkanu ellottaa välillä niin että on ihan oksu olo... ja asiakaspalvelussa kun oon, niin kun tulee joku asiakas joka haisee voimakkaalle hajuvedelle tai tupakalle... :x :x
 
Chira Mulla oli ekassa raskaudessa rinnat todella kipeät. Tuli paljon jo ennen plussaa, siitä tiesin olevani raskaana. Sen jälkeen aloin odottaa raskautta joka meni kesken, rinnoissa ei mitään tuntemuksia. Aloin odottaa kakkosta, rinnoissa ei mitään. Vasta n. rv9 alkoi tulla pientä arkuutta ja vasta rv12 jälkeen kunnolla arat rinnat ja alkoi kasvaa kuppikoosta ulos. Nyt tätä kolmatta odotan ja rinnoissa ei yhtään mitää muutoksia, ei pientäkään. Ole huoleti, kaikki on varmasti ihan hyvin! :hug:
 
mulla ei tunnu oikeastaan rinnoissa mitäänpaitsi välillä kyllä kutiaa ihan mielettömästi ja sillon tällön on arat mutta ei läheskään joka päivä.

Tässä valmistaudutaan lähtemään pojan kanssa liikenteeseen kun hänellä on aika lasten ja nuorten polille taas.

 
Huomenta!


Onnea pikkuruinen!!! :hug: Ihana uutinen!

Jennyli, me käytetään kaikki mahdollinen tutkimustarjonta hyväksi, ollaan käytetty jo kahdessa aikaisemmassa odotuksessakin. Ja tässä.. No aivan takuulla. On vaan niin epävarma olo koko ajan.

Chira, oireet kateissa täälläkin :(

Oma Napa tähän väliin, vuotelu ollut viimeisen 18 tunnin aikana taas pelkkää tuhruttelua. Kylläpä toivoisin että loppuu NYT.

Kiva tuo uusi äitiyspakkaus, paitsi että vanuhaalarin olisin ottanut kestojen tilalle mielelläni. Se on ollut kovassa käytössä noilla kesävauvoilla ainakin.. Tosin talvivauvasta en osaa sanoa :D


 
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH

Mitäs mieltä olette äippäpakkauksesta? Mä olen jotenkin tosi pettynyt. Harmaa ulkohaalari!! Onko muka vauvamainen väri. Nyt tosiaankin menee harkintaan, että otanko rahana, koska on kuitenkin pakko yrittää ostaa jostakin tämän hetkisen pakkauksen beige toppapuku ja makuupussi, koska ovat niin kauniita. Muutenkin uuden pakkauksen vaatteet tosi vaaleita ja mitäänsanomattomia.

Jatkuvastihan esim. huuto.netissä myydän eri vuosien pakkauksien osia edullisesti, joten olen satavarma, että omaa silmää miellyttävän pakkauksen saisi helposti koottua vähällä rahalla. Katsoo vaan Kelan sivuilta paketin vaatteiden määrän, jotta tietäisi suurin piirtein ostaa sama kappalemäärä, koska se on varmaankin laskettu niin, että sillä pärjäisi jo pitkälle.
 
Varanikki, pidetään peukkuja, että se tuhruttelu nyt loppuu. d :) b

mamacita-, kiitos linkistä!

Ninnatar, aika vaaleilta näyttää uuden äippäpakkauksen vaatteet ja ulkohaalari on vähän tylsä. Ja taas toisaalta ihanaa, että on vihreää. :heart: Tosin ihan koko pakkauksen sisältöön en oo päässyt lähemmin tutustumaan, liekö sivuilla ruuhkaa, kun on niin pirun hidas. Tänne siis ainakin ehdottomasti pakkaus tulisi, esikoinen kun on kyseessä.

( . ) Reilu kolme tuntia ultraan. Jännittää... Täytyy mennä laittamaan ruokaa, mies tulee kotiin lounaalle ja sitten lähdetään. :wave:
 
Minäkin olin pettyny pakkaukseen :/ Hirmu vaisuksi jäi, tuntuu että vuosi vuodelta menee värittömämmäksi! vanupuvun puuttuminen hämmästyttää...sekun on tosi hyvä!! Makuupussi oli kyllä kiva =)
Tosin en ollut pakkausta ottamassa muutenkaan sillä minulla on 2006 vuoden pakkaus. Olen suunnitellut että käytän pakkauksesta saatavat rahat vaunuihin.
Te joille on tulossa esikoinen suosittelen pakkausta lämpimästi sillä siinä on todella hyvät perustarvikkeet vauvalle!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Mä taas tykkäsin pakkauksesta :D Ja aion sen siis ottaa *laskee päivä koska voi jättää hakemuksen* :LOL:
samoin aion ottaa vaikka tallessa on vielä 2006 vuoden haalarikin kakkoselta ,mä taas tykkään kanssa tosta paketista ,oli muuten 1kpl 56cm vaatekkin mukana ja paljon 60cm ,mutta kestovaippoja en tarvi joten myyntiin menevät ehkä.
 
Mä tykkäsin tosta uudesta äitiyspakkauksesta B) Ihan kivat värit, tosi neutraalit ni sopii sekä tytölle että pojalle. Tosi hyvä et pakkaukses on myös kestovaippoja! Niitä mä ainaki aion käyttää! Mä voin ostaa sit niiltä jotka ei niitä halua ;)

Chira, mullakaan ei pahemmin oireita vielä, vähän ällötystä kyllä, ruoka ei oikein maistu. Mut rinnat ei oo kyl yhtään kipeet tai kasvanu! Mut jokainen raskaus on erilainen, eli varmasti kaikki kuitenkin hyvin.
 
Chira, mulla oli tissit tosi kipeät tuosta esikoisesta heti alusta asti - tässä ei mitään tuntemuksia! Kävin ultrassa ja siellä siis kaikki hyvin ja masukin kasvaa, joten ei se oireettomuus välttämättä mitään kerro. :hug:

Ninnatar mulla on ihan käyttämätön vuoden 2008 beige äp talvihaalari hattuineen ja hansikkaineen jos haluat ostaa? Me saatiin lahjaksi niin monet haalarit, että ollaan hyvin pärjätty ilman sitäkin ja säästin sen juuri siksi käyttämättömäksi. Ei siis olla pestykään vielä... ;)

Rv9+4
 
Magda mä ainakin myin ne 100% varmasti pois, joten laitappa mun nimimerkki korvan taakse kun se aika tulee niin sovitaan sitte kaupoista. Mä en tee niillä yhtään mitään.

apua mikä vinkuiita on toi mun pienempi..on raukka flunssassa ja on sitten väsynyt ja rutunen.

mä en edes päässy kunnolla kattoon mitä siinä pakkaukses oli kun sivu jumitti niin, sen verran näin että makuupussi oli hieno mut haalari kauhee mutta se nyt jäis käyttämättä muutenkin, kun marrasvauvalle se on piiitkään iso ja sit keväällä tarvii jo toisen haalarin...eli joudun haalarin ostaa kummiskin...nyt kun itteäni kuuntelen, onko mun mitään järkeä edes ottaa koko pakkausta kun haalari jää käyttämättä ja kestoja en käytä ja makuupussikin on erit. hyvässä kunnossa esikoiselta. No pitää viä tuumata kun näkis ne muutkin vaatteet millasia ne on kun se kelan sivu vaan pelittäis :kieh:
 
äitiyspakkauksesta: ihan ok, neutraaleja, sopii kummalle vaan, kun taas joskus aikanaan ollut niin tummansinistä toppahaalaria, räikeää makuupussia ym... ja toisaalta, aika pienen ajan niitä vaatteita käytetään, joten kelpaa kyllä ihan minkälaiset vaatteet vaan... ei auta nirsoilla. =)

Täällä on väsymys palautunut... ihan tajuton väsymystila päällä... huimaus ei onneksi ole jatkunut.

Kuiskaten 6+6
 
Tulin juuri äsken ultrasta ja siellä näkyi vajaan sentin mittainen itu, jonka sydän löi kiivaasti ja vastasi viikkoja 6+4, joka on tasan oikein oviksesta laskettuna. Mitään muuta ei oikein erottanut tarkasti kuin sen sykkeen, mutta se riitti. Ihana, onnellinen olo :heart:

Minusta tuo pakkaus on muuten hirmu kiva, mutta en taida sitä ottaa, mulla on aikaisemmatkin jääneet vähälle käytölle ja lahjoitinkin ne sitten vauvakassi-keräykseen venäjälle, kun omat eivät enää tarvinneet.

Ihanaa päivää kaikille, vaikkakin täällä savossa ainakin on ihan hirveä sää...
 

Yhteistyössä