*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

Aurinkoista päivää kaikille!! :) :wave: Ihania ultrakuvia ollu,onnittelut teille kaikille hyvistä uutisista!Ja kiitos taas kaikille halauksista.. :hug:

Täällä päin ei kovin hyvältä näytä..Tänään alkanu vuotaan ihan mukavasti ja maha kipeenä..ja semmosia riekaleita tulee ku käy vessassa. :( aika varma oon et tää oli nyt tässä mun osalta..

mutta tuun vielä ilmotteleen ku saatte poistaa mut listoilta. :'(
 
Isot halaukset hepeteus :hug: :'( Ja kovasti voimia ikävään tilanteeseen :hug:

Marihoolle onnea ihanista ultrakuulumisista :heart:

Luin vau.fi sivuilta että näillä viikoilla kohtu alkaa kasvamaan ja saattaa aiheuttaa koviakin kipuja...ja voi juma että mulla on ikävää kipotusta ollu koko viikon :/ Sellaista ajoittain kovin menkkamaistakin ja polttelevaa :eek:
Mä puhuin siitä eilen sielä ultrassakin mutta eipä tuo siihen juuri kommentoinut! En tiedä uskaltaako tässä kuinka kovasti nyt sitten rehkiä ja esim. siivota kun näin epämukava olo?!
Eikö muilla oo ollenkaan mitään masutuntemuksia?!!?

Ja tää mamma syö,syö ja syö :whistle: Tuntuu että olo on alkanu helpottumaan ja virkistymään joten nytkö sitä menetettyä sitten otetaan kiinni syömällä?! En oo edes kauheen väsyny enää...joko nämä alun öllötykset sun muut voi alkaa väistymään?! Vai pitääkö tässä taas huolestua vaikka eilen on nähtykin ihana syke ja alkio :heart:
 
Hepetiukselle voimia :hug: !

Mahtavia massuja jo porukalla :D ! Täällä myös turvotusta kärsitään. Toisaalta maha on ihana, mutta tympäsee ku porukka kysyy et kuinka pitkällä olet niin saa vastata et seittemän viikkoo :/ . Kyllä se kohta tasottuu, mut tällä hetkellä olen sellanen ku normaalisti viidennellä kuukaudella! Lapset kattelee massua päivittäin ja kyselevät et kuinka suuri se meidän Papunen on...hmm joo se on kait jotain 6mm. Isompi miettii, eikä selvästikkään sulata vastaustani.

Joo, meillä siis päädyin kertomaan lapsille, koska olivat kovin huolissaan äidin väsymyksestä. Olisko ollut viime viikolla. Ovat todella haltioissaan! Isompi 5,5vee, miettii kuinka auttaa äitiä ja 3,5vee pusuttelee massua ja porisee vauvalle. Ajattelin pitää lapset mukana raskauden kulussa, koska ovat niin kiinnostuneita asiasta. Sitten kun kaikki on turvallisilla vesillä saatan ottaa jopa ultraan katteleen perheen Papusta heilumassa. Ajattelin kyllä että onko asia viisata, koska viikkoja vielä niin vähän, mutta tulin siihen tulokseen et lasten on parempi tietää, sillä jos jotain sattuu niin ymmärtävät paremmin miksi äiti on surullinen. Joku voi olla aivan toista mieltä asiasta, mutta näin meillä :) .

Pakko vielä kommentoida tuota äitiyspakkausta 2009: Mielestäni arvosana kouluasteikolla 7. Toppapuku ja lämpöpussi ok, mutta luulen et muut vaatteet palvelisi yöpukuina tai kotivaatteina (aina kyllä hyvänlaatuisia). Tuota toppahattua ihmettelen et se pysyy vuodesta toiseen mukana, koska mielestäni käy ainoastaan todella isopäisille vauvoille ja valahtaa helposti silmille. Meillä haalari ja toppahattu olleen ns. sopivia kun neidit olleen 1,5-vuotiaita, ja sohjossa kaatuilevaa taaperoa ei mielestäni palvele ollenkaan. Vaunupussiksi kait tarkoitettu...hmm en tiedä. Papuselle en taida ottaa, vaan hankin puuttuvia juttuja sillä 140 eurolla.

Täällä lasketaan päiviä uuteen ultraan, joka viikolla 9+5 sen kystan vuoksi. Toivottavasti silloin jo Papusestakin saa jo paremmin selvää!

Indo ja Papunen 6+5
 
Täällä ollaan haikeilla mielin. Ja vihaisenakin. Miehen suku ei sulata raskautta ollenkaan. Puheluita satelee tyyliin ootteko nyt ihan ihan varmoja jne. Eivätkä edes ymmärrä kun sanoo, ettei tämä mikään vahinko ole. Ärsyttävää. V.....aa niin paljon, että pelkään jo Nyytin puolesta. En tiiä yhtään onko tämmönen hermostuminen ihan terveellistä vauvalle.

Oon jo miehellekin nyt sitten vihainen ja en enää tiedä jaksanko enää tällaista. Miehen suku on alusta asti ollu suhdetta vastaan ja tässä on jo 1 ja puol vuotta tapeltu suhteen puolesta mikä on rasitteena jo suhteellekin. Oon niin väsyny.

Anteeksi tämmönen purkautuminen. Ei oo kenelle puhua ja itkeminenkin jo alkaa ahdistamaan. En yhtään tiedä mitä tehdä. Rakastan miestäni enemmän kun ketään koskaan mutta voimavarat on ihan lopussa.
 
Voi ei hepetius :'( Sinä olit niin samassa tilanteessa minun kans... Voi hitto! :hug:
Onko ne riekaleet ihan tosiaan riekaleita? Ettei olisi vain hyytymiä verestä?
Valitan mut väkisellä tulee mieleen et näin se menee mullekin sitten... :'( ISO ja LÄMMIN halus sulle :hug: :hug: :hug:

Katselin minäkin äitiyspakkauksen ja ruma taitaa tuo toppapuku olla jos on HARMAA :( Onneksi on nuoremman tytön turkoosit topat tallessa. Kestovaipat turhia meillekin. Muuten kyllä kaikki tulee käytettyä mikäli vaan koon puolesta sopivat.

Tine vain teidän perheellä on merkitystä, ei sillä mitä muut sanovat. Haistata pitkät kaikille :hug:

Nyt kyllä surettaa tuo hepetius ja lujaa :'(
 
Ei se oo niin yksinkertaista.. Voi kun oliski.. Kyllä mä nyt tein selväksi miehelle, että siihen sukuun en halua olla missään tekemisissä enää.. Mut samalla voin kyllä sanoa heipat miehellekin.. Mut mä pärjään hyvin itsekin yksinäin.. Sen oon päättäny.. Mä en mun lapsesta luovu ja mä kasvatan sen yhtä hyvin itse kuin miehen kanssa kasvattaisin..

Hepetius :hug: Oon ihan sanaton. :'( Voimia kamalasti!! :hug:
 
Ompas tänne tullut kovasti kuulumisia =)

Voi kuinka ikävää Hepetius. Kerrothan kuulumisia on tilanne mikä tahansa. :hug:

Tine, kylläpä sinua koetellaan. Ei kenelläkään ole oikeutta tulla kyseenalaistamaan teidän suunnitelmia. Yritä keskittyä nyt itseesi ja sulkea sukulaiset pois mielestä. Jospa he tulisivat järkiinsä kun raskaus etenee.

Joku oli kysellyt rintojen muutoksista. Itselläni rintojen turvotus oli ensimmäinen oire ja välillä turvotus vähän laski ja nyt on taas palannut. Lisäksi pari päivää on ollut nännit todella arat, rintaliivitkin tekee kipeää.

Täällä odotellaan jo malttamattomana ja samalla pelokkaana ensi viikon ultraa. Olisi ihana kuulla syke, mutta mitä jos siellä ei olekaan ketään. Onneksi ei ole enää montaa päivää.
Neuvolan sain varattua ja aika kahden viikon päästä.

Sky 6+5
 
Tine Onpas ikävä tilanne. :/ Tuo on varmaan hermoja raastavaa. :hug: Koita jaksella siellä ja muista, että täällä saat kyllä purkautua.


Täältä pesee sitten yhdenlaisia ultrakuulumisia. Eli ensinnäkin pituutta löytyy 10 mm ja sydän sykkii, viikkoja nyt 7+1. Kätilö sitten varovasti kyseli, että huomasiko yksityinen gyne edellisessä ultrassa mitään omituista. Mulla jätti sydän pari lyöntiä väliin ja olin ihan varma, että jotain on nyt sitten pahasti pielessä, niinkuin olen pelännytkin. No, eipä siinä muuta, mutta kätilö näytti, että täällä sykkii toinenkin sydän. :heart: :heart:
Täällä ollaan ihan sekaisin, mutta yllätys on todella mieluinen.

thor , mut voisi iskeä tonne 19.11. päivämäärän alle, sillä sellaisen LA:n kätilö mulle laski. TakkuTukka86, Mamacita- ja tupuna21 liityn siis teidän kanssanne samalle päivälle. Ja synnärinä siis K-HKS. :)


Valkolilja & möykyt rv 7+1
(pysykää pienet kyydissä, pysykää :heart: )
 
hepetius voimia.. :hug:
tine no jopas on suku.. :/ mut eihän ne teittin suhteessa ole.. vaan sinä ja miehesi.. voimia.. :hug:

ihania ultrakuvia.. :) ja kuulumisia myöskin.. :)

valkolilja onnee tuplista.. :heart: :hug:
Jennyli me ollaan menossa,sikiöseulontaan ja veriseulaan.. just sain ajankin.. 16.4 olis.. :)
 
Onnea valkolilja :hug: :heart: Mulla tuli väkisinkin edellisen raskauteni varhaisultra elävästi mieleen...siis tilanne jossa paljastui että meille oli tulossa kaksoset ;) :heart: Se on mitä ihanin lahja joten tuplasti onnea ja tsemppiä masun kasvatteluun :hug:

Tinelle myös iso halaus :hug: Sinulla on kyllä tosi harmillinen tilanne :ashamed: Ja vaikka sitä kuinka sanoisi että jätä miehesi sukulaisten kommentit omaan arvoonsa niin ymmärrän että ei se niin helppoa ole :hug: Toivottavasti saisitte miehesi kanssa asiat selvitettyä eikä täytyisi eroon päätyä!!

Mä oon kans ollu jotenki hirveen kiree ja kypsä tuohon ukkooni :whistle: Ei oikein olisi välttämättä syytäkään mutta kaikki sen tekemiset ja tekemättä jättämiset ärsyttää hirveesti :kieh: Eniten ehkä tupakointi, sekun lopetti kanssa mutta repsahti hyvin pian uudelleen!!

Enkä saanut neuvolaakaan varattua!! Eipä vastannut täti puhelimeen eli maanantaille jää. Eka neuvola on sitten ehkäpä joskus rv 10 koska oon sata varma ettei ensiviikolle enää aikoja oo kun on pääsiäisviikko jne.


 
Heippa, jopas ootte tekstiä saanu :D

isot :hug: tarvitseville!!!



(.) Mulla kans ollu suht koht oireetonta, väsymystä on tosi paljon ja välillä pientä kuvotusta ( tosin en tiedä kuvittelenko sen ) :D varasin myöskin tuon varhaisultra ajan, en kyllä tajunnu kysyä minkä hintainen se on :eek: terveystalo myöskin, toivotaan että hiukan halvempi kuin tampereella.

Ja ihania kuvia :heart:

MM 6+1
 
Ei se mitään Miss Mindy, kyllä sekin olis sopinut. :LOL:

Kiitos kaikille. :flower:
Meille kyllä kätilö sanoi, että kun on vielä näin varhaisessa vaiheessa, on suuri todennäköisyys, ettei toinen pysy kyydissä... Vaan me päätettiin, ettei moisia edes mietitä ja murehdita.

Musta ei oo nyt mihinkään, olen vaan ja möllötän ja hymyilen typerän näköisenä. Mieskin on ihan onnesta soikeana. Sanoi vaan kätilölle, että vielä kun kolmannenkin sieltä kaivat. :LOL:
 
Kamalaa hepetius, toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin, älä vielä luovu toivosta! Tinelle myös tsemppiä tukalaan tilanteeseen. Mullakaan ei kauheen hyvät välit miehen suvun kaa, asuu eri paikkakunnal ja nään ne vaan pari kertaa vuodes, joskus harvemminki. En tiiä miten ne reagois vauva-uutisiin, mut ei kyl kerrota varmaa enne ku vast toukokuun lopulla, aikaisintaan viikol 12.

Ihanaa valkolilja, 2 sykettä löytyny. Varmaan mahtava fiilis =) Onnea muillekkin hyvistä ultra-uutisista!

Tais mun varhaisultrahaaveet kaatua ku vaikuttaa niin kalliilta... YTHS:ltä oisin saanu halval mut niil ei ollu aikoja :( Miks ei aika voi mennä nopeemmin ni ois jo se viikko 12!

Madga 6+2?
 
Onnea taas kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!!

Tänää kun mä kävin ton pojan kaa siellä lasten polilla niin taas vaan määrättiin uutta salvaa vaikka ei ne mitään auta.Ja kun sieltä pääsin pois niin sitten lääkäri soittaa samasta paikasta että sun on tultava sinne taas 8 päivä ja kun sanoin että en pääse koska on aamulla ultra niin siitäkös hän hermostu koska rupee siinä tosi vihasesti sanomaan että ei sun mihinkää ultraan tartte mennä mutta tänne sun on aivan pakko tulla ettäs tiedät ja mä sanoin siihen että enkä tuu kun ei kerkee ni sitte hän jo melkei rupee huutamaa että etkö tajua että nää on pakollisia käyntejä ja ultraan ehit myöhemminki.

Kokoajan oksettaa kamalasti ja väsyttää tosi paljon.

 

Yhteistyössä