Varanikki minäkin haluan halata sinua lujaa sillä uskon kuinka pelon sekaisin tuntein sielä olet :hug: Voi kun kaikki olisi vain vaaratonta :hug:
Todella harmillista että neuvola ei voinut laittaa sinulle lähetettä ultraan, jo ihan oman mielenrauhan takia
Voisiko neuvolaan soittaa ja kertoa että vuoto on taas veristä, josko pienellä painostuksella ja vaikka valkoisella valheellakin pääsisit ultraan?!
Ja sitten tähän perään on hieman epämukavaa kertoa omia ultrakuulumisia...kiva kun olette niitä täällä monet odotelleet :heart:
Tällainen pieni ja sisukas rakas (tälläkertaa vain yksi ) sieltä masusta löytyi :heart:
Koko vastasi täysin omia laskelmiani eli oviksesta rv 8+0 ja pieni sydän jyskytti vahvana :heart:
Lääkäri esitteli alkiota kovasti,näytti pienet käsien ja jalkojen alut, ruskuaispussin ja sydämenlyönnit useampaan kertaan =) Ja minä olin ihan liikuttunut :'( :heart:
Kooltaan papunen oli 1.62cm
Kaikki oli muutenkin niinkuin pitää eikä mitään tulehdukseen viittaavaa ollut! Jostain syystä mun v.vuoto nyt vaan on kellertävää :x
Mutta helkkarin iso kivi vierähti kyllä sydämeltä ja kun jännitys oikeen laukesi niin nyt oon tooodella väsynyt! Eipä jaksettu jäädä edes isommin shoppailemaan (mikä on mulle todella ihme ). H&M:ltä löysin itselleni passelit mammafarkut sekä pojille löytyi lenkkarit ja ohuemmat rukkaset. Syömässä kävimme myös ja thats it
Niin ja minulla oli äitini mukana tukena ja turvana...isäntä kun ei päässyt mukaan
Ja sitten kun päästään siihen maksupuoleen niin Tamperelaiset :attn: Varautukaa siihen ettei Terveystalo vähennä suoraan Kelakorvauksia raskauden aikasista ultrista!! Tullut kuulemma Kelalta jotain muutoksia?!?!
Meinas olla pieni järkytys kun 20min. ultra maksoi miltei 180e!!
Tosin saanhan Kelakorvauksen nyt sitten jälkikäteen!!
Terkuin tällähetkellä hyvin onnellinen Jennyli 8+0