kivoja kuulumisia, onnea ulralaisille hyvistä uutisista!!
lueskelin teidän juttuja, kun moni huokailee oireettomuuttaan ja epäilykset herää- turhaan!!
muistakaa et esim mulla ultrassa kaikki hyvin, eikä mulla oireita pahemmin siltikään, itseasias, jotku päivät täysin oireettomia, välillä pahoinvointia, vatsakipua, huippausta yms, ja mahan turvotus laski jo viime viikolla litteeksi melkeen, ja tämän vkon maanantaina ultrassa pikkunen köllötteli silti, ja syke loistava :heart:
kyllä se vaan niin helpotti kun näki mahassa jotain, nyt en huoli lainkaan yhtä paljoa enää =)
eilen ja tänään ollu TOLKUTON väsymys, töissä en pysy hereillä enkä kotimatkalla, mut kotiin ku pääsen piristyn. illalla 21 jälkeen nukahan sohvalle joka ilta ja mies herättää mut n 23.30 sänkyyn ku ei kato telkkaria enää.. ja yöt olen nyt nukkunut heräämättä!! ihmeellistä =)
tupuna ja ihana masunasukas 6+5 (omien laskujen mukaan 7+3)
ainiin typerä kysymys; mut joku sanoi että jos menkat on alkanut vaikka sunnuntaina, niin rv vaihtuu myös samana viikonpäivänä eli sunnuntaina?? onko se noin?! omien laskujen mukaan siis 7+3 jolloin vaihtus nimenomaan sunnuntaina ja sunnuntaina edelliset menkatkin on alkanut, nyt tohtori väittää et vaan 6+5 ja vaihtus perjantaina... oonko mä nyt ihan hönö???!!!