*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

Hepetiukselle voimia ja suuren suuri hali! :heart: Toivottavasti nyt kuitenkin kääntys kaikki parhain päin.

Valkoliljalle
tupla onnittelut!!Ihania uutisia!! :heart: Myös mie oon lukenu et valkoilija... :D

Täällä yövuoroista selvitty jotenkuten...vielä ois piiiitkä aika omaan varhaisultraan....pelko kohdunulkoisesta on jostain syystä hiipiny takaraivoon kummittelemaan.. :ashamed: En tiiä miks... Varmaan tää oireettomuus hieman rassaa..

Äitiyspakkauksen meinaan varmaan ottaa,ehkä,kassotaan nyt kun ei sil 140 eurolla saa noin paljon kuitenkaan tavaraa, vaik aika paljon on kyl vaatetta...hmmm pitää viel miettiä =)
 
Valkolilja ihan mielettömästi onnea tuplista! :flower: Tosi ihania kuulumisia.

Tine voimia sinne sukulaisten kanssa, tosi huonoa antaa täältä sivusta neuvoja, kun ei osaa ihan samaistua, mutta silti paha mieli tuli puolestasi. :hug:

Eipä ihmeempää taas omaan mahaan, vointi on ollut ihan hyvä ja jotenkin odottaa ensi viikkoa kun viikot poksuu siihen kymmeneen. Eihän tuo nyt kummoinenkaan virstanpylväs ole, mutta taas ihan kiva päästä uusille kymmenluvuille. :whistle:

Huomenna aateltiin mennä lapsimessuille, onko joku muu menossa?

Mukavaa viikonlopun alkua! :wave:

Rv 9+4
 
Valkolilja oliko sulla minkälaisia tuntemuksia kaksosista, mulla on niin erilaista tää homma nyt kun esikon aikaan ja mahakin on niin suunnatton niin oon todella ruvennu epäilee et kaksoset ois tulossa...

Ai niin ja mulle saa lisätä synnytyspaikaks KAKS ja ikää mulla on 24v.

Mua väsyttää niin paljon että ei jaksa muuta kirjoittaa, ihan hirveää tää väsymys...
 
Ohoh, Valkolilja, tuplasti onnea ultrakuulumisista! :hug:

Oma Napa valuttaa valitettavasti kirkkaapunaista :'(

En tiedä rasittiko parin tunnin shoppailureissu vai meneekö tämä nyt .. pois.. :(

Hyvää yötä!

VN & Toive 9+1
 
Voi Varanikki
:hug: :hug: :hug: Toivotaan että silti kaikki hyvin!!!

Hepitiukselle kans isot halit :hug:

Valkoliljalle taas päinvastoin isot TUPLAONNITTELUT!! :flower: :flower: :flower: Mahtava juttu! Itselle se vaan olisi ollut järkytys jos mullakin olisi molemmat selvinneet kun on jo nuo 4 lasta. Pääasia että mun kohdussa sykkii nyt yksi sydän :heart:

Mä en ota äippäpakkausta kun vaatetta on ennestään yllinkyllin ja vuoden 2007 pakkaus löytyy josta tykkään tosi paljon. Nuo kestovaipat kelpais mullekin, jos joku myy =)

ON ei ihmeempiä. lapsille kerrottiin tänään ja vastaanotto oli kerrassan mahtava! Varsinkin tuo 6v oli aivan onnessaan ja arvas heti kun kerroin että ois joku salaisuus kerrottavana :D Lupas itekin pitää asian vielä salaisuutena, saas nähä miten malttaa :LOL: Ja tyttö tuumas että nyt hänen pitää olla isona apuna äitille kun masussa vauva :heart: 5 vuotias tuumas vaan että kiva juttu. Ja 3 vee varmaan heti huomenna kertoo kaikille että äitin masussa on vauva! 1v ei asiaa vielä ymmärräkään.

Onni rv9+3
 
Oi että mitä ulrakuulumisia täällä olikin! valkoliljalle tupla onnittelut! :heart: :D Oikeen kylmät väreet meni kun luin sun kirjoituksen miten asia tuotiin julki :D Voi että! :heart: Onko sulla ollut mitään ajatusta että olisi kaksi tulossa? Mun mielestä tai muistissa et ole edes pahaa oloa pahemmin kyllä valitellut ym.

Hepetiukselle Suuren suuri :hug: :hug: :hug: !

Ja tinelle myös! :hug: :hug: :hug: Mun anoppi ei voi sietää mua eikä mun lapsia edellisestä elämästäni. Olen asian kanssa sujut, eikä olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Hän ei myöskään tapaa oikeestaan ollenkaan meidän yhteistä lastakaan, häntä ei todellakaan kiinnosta. En ole tehnyt hänelle mitään, mutta hänelle on suuri häpeä meidän uusioperhe, joka valitettavasti on hyvin onnellinen perhe, vaikkei ole mikään hänen arvostamansa ydinperhe.
Jätä miehen suku omaan arvoonsa! Nauti omasta lapsestasi ja raskaudestasi täysillä! :hug: :heart: Älä vastaa puheluihin, ei sinun tarvitse tuollaista sietää! :hug:

Kiitos myös kaikille jotka jaksoivat vastata mun kyselyyn tissioireista :ashamed: Ehkä tämä tästä...tulee vaan hullummaksi mitä vähemmän päiviä ultraan. Tarkkailen itseäni useaan otteeseen päivässä, eikä oireen oiretta. Muissa kun on ollut tässä vaiheessa ja just toi tissi oire, paras oire :|
 
Täällä on kuulunut paljon. Iloa ja surua.

Itse kävin ultrassa tiistaina ja hienosti köllötti vauveli. Mutta illalla kotona alkoikin vuotaa verta. Ei mitään normaaliselitystä, kun ultrakin otettiin vatsan päältä. No se loppui ja sen jälkeen on satunnaisesti tullut tuhruvuotoa. Ei auta kuin odotella muutama viikko, miten tässä nyt sitten kävi. Tai tietysti jos alkaa kunnolla vuotamaan, ei tarvitse arvailla. Vähän rassaava tilanne. Pahinta on se, että olo on aivan järkyttävä edelleen ja jos vielä ihan turhaan niin tuntuu, etten jaksa. Ei siis kovin kivaa. Mutta turha tätä on liikaa miettiä :)

Äitiyspakkaus näytti minusta ihan kivalta. Niin kuin minusta aina :) Otan sen varmasti nyt, jos sinne asti pääsen. Kakkosesta otin rahan ja se ei tuntunut oikein miltään. Äitiyspakkauksen hakemisessa on minulle jotain "taikaa". Vähän hupsua.

Tissien kipuiluakin oli ihmetelty. Minulla niin, että kahdessa aiemmassa raskaudessa ei ole ollut kipeät ollenkaan, mutta nyt on. Eli voi ilmeisesti olla tai olla olematta.

Nyt nukkumaan ennen kuin huono olo valtaa kokonaan.
Emmama 9+3 (tai 10+2 mistä se nyt lasketaankaan)
 
Ultrassa käyty hyvin uutisin. Siellä köllötteli 10,3 mm kokoinen Poikanen, jolla syke 142/min :heart: Viikot ultran mukaan 7+1 eli 2 päivää vähemmän muttei ton perusteella kannata alkaa muutella. Nt-ultraa ja veriseulaa suositteli siirtämään viikolla eteenpäin, eli viikoille 11+

Lispu ja Poikanen 7+3
 
Onnea hömppä ja Lispu hyvistä ultrakuulumisista :heart: Ihana tuo hömpänkin kuva...vaavin piirteet näkyy niin hyvin =)

Varanikille hirmusti halauksia :hug: Saisi tuollaiset vuotelut loppua jo!! Edelleen toivon että kaikki olisi hyvin :hug:

Chira täällä on kans yksi jolla tissit ei ainakaan oo suurentuneet eli vanhat rintsikat menee hyvin :wave: Plussattuani ja jokunen viikko siitä rinnat oli kyllä aremmat mutta se on jotenkin tasaantunut! Edelleen kyllä nännit puristusarat mutta muuten ei mitään ihmeellisyyksiä. Ja itseasiassa en muista edellisessäkään raskaudessa että rinnat olis alkuunsa miksikään muuttunu!


Täällä on kuulkaa satanu yön aikana lunta ja maa on hennon peitteen alla!! Mun pitäis lähtee nyt sitten viikon lorvimisen jäkeen töihin...että olenkin reipas |O
Yöllä tuli nähtyä kyllä sellaisiakin unia että pistää kyllä nyt naurattamaan :LOL: Lisäksi näin unta että jonkun (tuntematon) Kanssa kuuntelimme ns. kotidoblerilla vauvojen sydänääniä ja minäkin sain hienosti äänet kuuluviin...ihmettelin vain siinä unessa että miten jo näin aikaisin ;)
Kai se dobleri on sitten hankittava :D

(.) Pientä etovaa oloa välillä edelleen mutta olen kyllä jo muuten virkeämpi! Painokin on alkanut nousemaan (kun tippui niin alas ) ja nälkä on ihan koko ajan, joten minä vaan syön, syön ja syön :whistle: Huiputus ei ole sensijaan kyllä väistynyt vaan sitä on edelleen! Eiköhän tämä tästä...päivä kerrallaan kohti rv 12ta ;) :heart:

Teillä joilla on jo nt-ultra varattuna niin millä viikoilla sinne menette? Onko siinä jotkut ns. parhaat viikot? Olin muistaakseni kaksosista vasta rv 13-14 tuossa ultrassa ja jostain oon lukenu että se olis jo hieman myöhään!


 
Huomenta kaikille!

Hurjan paljon onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja tuplien odottajille tuplaonnittelut :flower: =)

Eniten onnea kuitenkin taidetaan tarvita tuhruttelijoiden keskuudessa, joten sylikaupalla sitä sinne ja parasta toivomaan...

Mulle iski eilen se kauan kaivattu innostus vauvaa kohtaan, on ollu hiukan taka-alalla, kun oon voinu niin huonosti ja väsy ollu älytön. Nyt sitten eilen jo suuntasin vauvan vaatteita kattomaan kun kaupassa käytiin ja voi miten ne oli piskuisia ja sulosia :D Olis tehny mieli ostaa, vaan ku eihän sitä vielä voi tietää kumpi sieltä tullee. Jotenkin poikavaatteet tuntu siltä, että niitä tullaan sitten ostamaan ;)

Yritin eilen miettiä mitä kaikkea sitä on hankittava ennen kuin vauva syntyy. Mitäs sanositte, jos kerättäis listaa niistä niin siitä voisi sitten hissukseen niitä ostella? Ja jos joku käypi katsomassa jonkun tuotteen hinnan jossakin kaupassa niin sen voisi kans laittaa, voisimme näin saada hiukan hintavertailuja aikaseksi ja saataisiin tarvikkeet edullisimman mukaan hankittua. Olisko paha idea? Mie mieluummin jaan nuo investoinnit pitkin raskautta, ettei tule sitten yhtäkkiä hurjaa pompsahusta lopuksi...
 
hepetius pahoittelut täältäkin, toivotaan nyt kuitenkin vielä, että toivoa ois :hug:

tine voi kurjuus mikä tilanne, ymmärrän sua täysin, minäkin sain vastaavia kommentteja, mutta valitettavasti isältäni kerrottuani hälle iloiset kuulumiset.. ai että suku voi olla pers... :kieh: mutta äläpä sinä niistä murehdi, teillä on miehes kanssa toisenne ja kohta kolmas perheenjäsen, kyllä sukulaisten mieli varmasti muuttuu vauvan tultua =) ja jos ei, niin jäävät paljosta paitsi!

Valkolilja mullakin lukihärö eli valkoilija oot aiemmin ollut :LOL: ja suuren suuret onnittelut mahtavista uutisista, tuplaonnen saatte marraskuussa :heart: :flower: =)

hömpänpömppä ihana kuva, onnea :flower: =)

emmama toivotaan että kaikki hyvin, toisaalta jos vuoto on jo muuttunut niukemmaksi niin hyvältä näyttää :hug: paljon voimia sinne!!

lipsu onnea ihanista ultrakuulumisista!!! :flower: B)

tänne ei kummempaa, itkuherkkyys vaan mahotonta!! viimeyönä mies lähti reissuun ajamaan enkä mä heränny, äsken laitoin kiukkusena viestiä että en saanu ees pusua ja halia niin vastauksena tuli: voi kulta, sait masupusunkin. ja mä olen siis pillittänyt täällä siitä lähtien :D :headwall:

tahtois lähteä hulluille päiville ostoksille mut eihän kaupat aukee moneen tuntiin!!

kukas se kirjoitteli olevansa 7+1?? ja LA 19.11? onhan munkin pikkunen sit jo kans 10mm vaik ma vasta 6,4mm, koska tänään mulla 7+1 =) voi kun iso :LOL:

hyvää päivää kaikille

tupuna ja ihana masuasukki 7+1 :heart:
 
Voi Varanikki, kyllä sinua nyt koetellaan. Isosti edelleen toivon, että kaikki olisi hyvin. :hug:

Emmama, paljon jaksamista sinullekin odotteluun. Toivotaan, että kaikki olisi masussa hyvin. :hug:

hömpänpömppä ja Lispu, ihania ultrakuulumisia! :heart:

Ja kiitos taas teille kaikille ihanille onnitteluista! :hug:

nunneliini ja Chira, eipä täällä ole hirveästi ollut tietoa siitä, että kaksinkertainen onni on tulossa. Tää masu on kyllä jo aika järkyttävän iso, että sinänsä ihan kiva tietää, että sillekin löytyy aika looginen syy. Ihan siedettävästi pienestä kuvotuksesta olen kärsinyt, tämän viikon alussa pari päivää oikein kunnon oksetuksesta, mutta epäilin vatsatautia. Muita ihan normaaleita oireita, lähinnä väsymystä ja rintojen kipuilua. Rinnat on kyllä kasvaneet aika kivasti, eilen jouduin ostamaan kokoa isommat rintaliivit. Uskoin vasta, kun yhdet vanhat kirjaimellisesti räjähti päälleni. :LOL: Nyt kauhulla odotan, mitä tulevan pitää. Jostain luin, että monikkoraskaudessa oireetkin saattavat tulla moninkertaisina. Jennyli, onko omakohtaisia kokemuksia?

Mulle siis varattu aika nt-ultraan 8.5. (rv 12+1) ja tarkoituksena alunperin oli, että kun ajoitus on niin sopiva, julkistettaisiin tämä uutinen vasta äitienpäivänä. Näyttää valitettavasti siltä, että tätä mahaa ei voi piilottaa sinne asti. Luultavasti pääsiäisenä kerrotaan lähimmille. En haluaisi vielä näin aikaisessa vaiheessa kertoa, mutta minkäs tällä rantapallolle tekee. :ashamed:

Vakolilja + möykyt rv 7+2 :D
 
tupuna, multakin pääs itku, kun luin tosta masupususta. Ihana! :heart:
Ja minä kirjoitin, että samoilla mennään. Tosin mulla tänään kai 7+2, mutta LA 19.11. Mutta molemmat möykyt oli noin 10 mm, toinen vähän huonommassa asennossa mitattavaksi. Eiköhän ne aika vauhdilla kasva tässä vaiheessa.
Ääh, mä oon vielä vähän pihalla näistä jutuista. :D
 
Huomenta täältäkin!

Onnea vielä hyvistä ultrakuulumisista! :flower:

Varanikki kyllä suo nyt koetellaan, iso lohtu :hug: !

Kiva kuulla, että olo on parempi teillä huonovointisilla, kyllä tuo toinen kolmannes jo häämöttää. B)

Rv 9+5
 
Huomenia!

Olo on samanlainen kuin eilen aamulla, elättelen toiveita jos kuitenkin saisin jotain edes pysymään tänään alhaalla. Aamu alkoi mansikkakeitolla, nyt juon teetä. Eilen siis oksensin koko päivän, ja olo oli kamala.

Mä oon varmaan hölmö, mutta aion ottaa äitiyspakkauksen vaikka vaatteita on läjäpäin. Jotenkin siinä on vaan oma fiilis siinä paketissa.. Haalari ei kyllä silmää miellyttänyt, mutta noita haalareita tuolla kai jonkun verran on tallessa :D

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!



Heinis ja pikkukirppu :heart:
 
Täällä oksetus laantunut,kahvin haju kyllä tekee pahaa edelleen mutta muuten olo on parempi...Nyt särkee tissit tai on kipeät tosta kainalon vierestä,ei muuten...Mä aijon kyllä ottaa äitiyspakkauksen jos vaan sinne asti selvitään :heart: Tuhruttelua oli taas parina päivänä alkuviikosta mutta nyt v.vuoto ollut vaan semmosta ihmeen "vaaleanruskeaa"..yöks..
 
Huomenta! Täällä alkoi tänään 7 vko ja aamupuurokin maistui... väsymys vaivaa edelleen... iltapalelu tuntuu olevan jokailtainen vieras...

Aion myös ottaa äitiyspakkauksen, jos sinne asti päästään... :heart:

Kuiskaten 7+0
 
Aamupäivää..

Täällä edelleen roikutaan.. Eilen illalla tuli menkkamaisia kipujakin alavatsalle ja sitä punaista verta siteellinen.. Yöllä oli tullut puoli siteellistä ruskeaa verta puolestaan. Eli toivoisin että siellä vaan joku hetkeksi rasittui ja siksi vuotaa.. En jaksa ymmärtää jos tämä on KM, niin miksei se tule KUNNOLLA kerralla ulos vaan näin kiduttaa :'(

Ihania ultrakuulumisia, lisää näitä niin tulee itsellekin mukavampi mieli :heart:

Mitähän hepetiukselle kuuluu? :hug:

Ja ulkoilemaan, aurinko paistaa ,niin kuin ei olisi siivouspäivästä kuullutkaan. (Jätetään nyt se siivous huomiselle ihan vaan varoille.. )

:wave:


 
Tässä mahtava lista ainakin meille ensikertalaisille mitä tulee hankkia jos haluaa. Kopsasin listan viime elokuun pinosta. Voin yrittää päivittää listaa jos jollakulla on lisättävää tai haluaa kertoa mistä on löytänyt jonkun tuotteen tai suosittelee jotakin merkkiä. Itse asiassa merkin suosittelu olisikin todella hyvä asia.



Vastasyntyneelle vauvalle:

- Sänky tai muu nukkumapaikka esim. äitiyslaatikko. Jos laitat reunapehmusteet, niin laita ne niin, ettei vauva saa repäistyä niitä kasvoilleen
- Reunapehmusteet sänkyyn
- Hoitopöytä tai muu alusta (ei välttämätön. Vaipat voi vaihtaa vaikka pakastimen päällä, jossa on hoitoalusta. Myös edestä täytettävä pyykinpesukone ajaa saman asian)
- Vaunut
- Turvakaukalo (Turvakaukalo Kannattaa hankkia vaikkei olisi omaa autoakaan. Saattaa joutua joskus lähtemään yöllä taksilla lääkäriin tai muuten vaan jonkun tuttavan kanssa ajelulle. Myös sairaalasta olisi suositeltavaa tulla autolla kotiin).
- Vaatetta 50-60 cm: alkuun kätevimpiä ovat kietaisupaidat, puolipotkarit, potkupuvut, vetoketjulliset haalarit, bodyt (Mieluummin enemmän kokoa 62. Voi mennä jopa 5 vaatekertaa päivässä ja 3 yössä. Napitettavat bodyt ovat tosi käteviä)
- Vanna (amme) muista myös jalat ammeeseen. Helpottaa selkää.
- Kylpyöljy
- Pyllypyyhkeitä ja pyyhkeitä hoitoalustan suojaksi
- Puhdistuslappuja /-liinoja (ei aina tarvitse pestä pyllyä ) tai purkkiin vettä ja sitä käytetään vanulappujen kanssa.
- Muovifrotee-alustoja sängyssä ja vaunuissa patjansuojana
- Aluslakanoita useampi kerta
- Peittoja, kankaita
- Vaippoja (kesto tai kertakäyttö, pienin koko eli new born)
- Harsoja paljon
- Suolatippoja (0,9%) (saa tehtyä itsekin)
- "Nenäimuri" rään imemistä varten (ehdottomasti apteekin imuri eikä nenäfriidaa)
- Tuttipulloja, ainakin pari
- Tuttipullon imuosia pari-kolme erilaista
- Tutteja (jos käyttää )
- Pari purkkia äidin maidon korviketta hätävaralle (mutta vain pari, jottei jää käyttämättä)
- Vanupuikkoja, -lappuja
- Talkki (perunajauhot ovat todella hyviä tähän tarkoitukseen)
- Perusvoidetta. Esikoisen kanssa vaan pärjättiin Beballa, joten ei kannata valmiiksi ostaa).
- Bebanthen-voide (ärtyneeseen pyllyyn, rinnanpäihin yms.)
- Sinkkivoide (vaippaihottumaan) Kaikki ei tarvitse ollenkaan. Pärjää Bepanthinella tai peruvoiteella
- D-tipat (saa mahdollisesti neuvolasta) Ehtii ostaa vauvan syntymän jälkeen
- Rela-maitohappobakteeritipat
- Dysflatyl-tipat tai Cuplaton (masuvaivoihin jos masussa kuplii. Disflatyl tipat, poistaa TEHOKKAASTI ilmaa masusta, ei tuon cuplatonin kans jaksa millään läträtä kun sitä pitää antaa joka syötön yhteydessä noita toisia tippoja annettiin vain 2-3 krt päiväs. Vauvalla oli koliikki ja auttoi tosi paljon)
- Sitteri (käyttöä esim. ruoanteon aikana)
- Itkuhälytin (ei välttämätön)
- Kantoreppu tai -liina (sylissäkin voi kantaa) Manducaa on kehuttu
- Tuttipullojen sterilisointilaite ja -lämmitin (kiehuva vesi ajaa saman asian)
- Hörpytysmuki (jos ei käytä tuttipulloa) Tavallinen muki käy vallan mainiosti
- Särkylääkettä (vasta 3 kk täyttäneille jos sitä annetaan lapselle)
- Kynsisakset (tulee äitiyspakkauksessa)
- Pehmeä hiusharja (tulee äitiyspakkauksessa)
- Kylpylämpömittari (tulee äitiyspakkauksessa)
- Hajustamatonta pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta
- Lapaset vauvan käsiin (tulee äitiyspakkauksessa)
- Vauvan myssy (tulee äitiyspakkauksessa)
- Kuumemittari (tavallinen, digitaalinen tai korva-) Korvakuumemittari on hyvin epäluotettava, koska korvakäytävä on niin pieni
- Höyryhengitys"laite" (ehkä vähän isommalle lapselle tarpeen)


Äidille:

- imetysrintaliivit (normaalitkin liivit voivat riittää, jos on irroitettava olkain)
- rintaliivien suojia (jotkut tarvitsevat paljonkin, toiset eivät)
- imetyspaitoja (tai miehen isoja paitoja)
- imetystyyny (tai iso tyyny)
- rintakumit (ei suositella) On kuitenkin vauvakohtaista
- rintapumppu (tai käsinlypsyohjeet)
- maidonkerääjä (jos maitoa tulee runsaasti)
- isoja terveyssiteitä
- lampaanvillavoidetta tai bepanthenia (nänneihin)
- Ceridal lipolotion (moneen tarkoitukseen, mm. nänneihin, liukuvoiteeksi, vauvan pään karstaan jne)
- Movicol-jauhe (jos väliliha leikattu, voi helpottaa ulostamista yms)
- liukuvoide (tulee äitiyspakkauksessa)
- särkylääkettä (parasetamol-pohjainen)
- kaalia (kauli lehti rikki ja laita rintaliiveihin jos kipua)
- pakastimeen valmiita ruoka-annoksia äidille ja isälle (TÄMÄ ON TODELLA TÄRKEÄÄ. OSTA MYÖS KERTAKÄYTTÖASTIOITA)

Lisäksi vielä hyvät hermot & himppu unta & monta litraa rakkautta, niin pärjää jo pitkälle...
 
Ninnatar: Pahastuisitko, jos tuohon listaan merkitsisi, jos joku ei jotain ole tarvinnut lainkaan tai jos on löytänyt siihen vaihtoehtoisen tavan toteuttaa?

Ja mie lisäisin tuohon rintapumpun... Esikoisesta oli muutamat ekat päivät tuskaa, kun en ollu huomannu ostaa pumppua valmiiksi ja maitoa tuli yli äyräiden. Niin ja maidonkerääjät oli mulle myös ehdoton juttu, liivinsuojat eivät pitäneet mitään, kun maitotulva oli niin valtava.

MUOX. nuo olikin tuossa alemmassa listassa, anteeksi. Hyppäs jotenkin silmien yli :snotty:
 

Yhteistyössä