<<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

Tänään oli taas neuvola ja sieltä kuulumiset;
RV; 35+3
PAINONMUUTOS/VKO; +930g :ashamed:
RR; 106/80
PISSA; Puhdas
SF-MITTA; 53
TARJONTA; rt
SYKE; +
LIIKKEET; ++

Kaikki siis kohillaan. :) Seuraava käynti parin viikon päästä,ja siitä viikon päästä rv 38 ois sit se kontrolli äippäpolilla,Taysissa.

Ninni Kiitokset taas uudesta pinosta! :flower: =)

BiaBia Mukavaa kuulla,että ootte kotiutunut. =) Onnittelut! Ja jaksuja! :hug:

LOE Voima :hug: Jaksuja!

Pikaisia paranemisia sairastaville!! :flower: =)

Nippis ONNEA ÄIDILLE,ONNEA ISÄLLE,ONNEA PIENELLE PERHEENLISÄLLE!!! :hug: :heart: :flower:

Ihanaa kun me ruvetaan pikku hiljaa jakautuun oikeen urakalla! :D

Gallup Esikoinen synty rv 35+3 :heart: 2520g 48cm.

Mamuliini ja masukki 35+3
 
Moikka!
Tulen itsekin korkkaamaan uuden pinon, kiitos vaan Ninni =)
Hienosti kleopatra selvensi tuota verotus asiaa. Ei ne siellä näköjään itsekään tiedä mitä tekevät =( Soitan sinne huomenna ja pyydän itsellenikin uuden kortin.
Mun äiti ja pikkuveli ajelee kokkolasta nyt tänä iltana tänne vlopun viettoon. Maanantaina lähdetään sitten takaisin päin ja mä lähden mukaan viikoksi sinne lepäilemään äitin ja isin passattavaksi. Ystäväni sai 2.1 poikavauvan joten on ihana nähdä heidätkin siellä =)
Eli elekää huolestuko, jos minusta ei nyt viikkoon paljon mitään kuulu.

Tänään oon siivonnu hullun tavalla koko päivän ja rakas aviomieheni pesi elämänsä ekakertaa meillä koko alakerran lattiat. Kaiken kruunasi vielä se, että hän itse soitti minulle töistä päivällä ja pyysi etten rehkisi liikaa, että hän voisi vaikka auttaa pesemällä lattiat =))
Mulla on maailman ihanin ja paras aviomies ja älkää yrittäkökään kehuskella omillanne et olis muka parempi :p :p :p

Nyt mä meen sohvalle tv:n pariin.

Minä + Voice 32+4 (mä en oikeasti tiedä onko mulla vko 31 vai 32 :LOL: )
 
Jaha, uutta pinoa pukkaa. Kiva, kiva. Ollaan jo helmikuussa!

Onnittelut Nippiksen perheelle!

Niin se omakin synnytys lähestyy...

Mulla on nyt joku ihmeellinen korvakipu. Yhtäkkiä oli kun olis puukolla isketty tohon oikeaan korvaan (haukkasin leipää) ja nyt särkee ihan urakalla. Sekin vielä.. Pitää varmaan huomenna soittaa hammaslääkäriin.

Kuumeisille/flunssaisille pikaista paranemista. Meilläkin on poika flunssan kourissa. Viimeyö meni yskäkonserttia kuunnellessa. Toivottavasti nyt itse säästyisi taudilta.

Ai niin, kävin eilen neuvolassa. Kaikki hyvin:

- paastosokeri 5,2, eli "normaali" (on sokeridietti auttanut)
- painoa oli tullut 3 viikossa vaan 1kg. Hyvä,hyvä!
- sf mitta pompsahti 35:een. On kuulemma jalka jotenkin niin ylhäällä.
- hemppa oli taas laskenut, 105, vaikka syön rautaa ihan säännöllisesti
- nyt oli poika kääntynyt raivotarjontaan, lähiviikot olikin poikittain.
- paineet ok
- pissa puhdas

Mitäs muuta?

Ai, niin galluppiin:

32+4 poika 2045g 44 cm
40+0 poika 4320g 53 cm
38+4 tyttö 3980g 52 cm

Oonaliina 33+1

Ja kiitokset taas Ninnille uudesta pinosta.
 
Mamuliini sf-mitta 53??? pitäskö olla 35?Hyvä etten hypänny tuolin kans ilmaa,ku luin ton sun tekstin :D

Oonaliina paljo teil on toi paastosokerin raja-arvo?Meillä kärähtää tasan 5,jännää miten ne vaihtelee sairaanhoitopiireittäin,mitkähän ois sit oikeet rajat?? :eek:

Angel08 Täällä ainaki yks kade,toi tuo mies mulle sentäs imurin tänään ku pyysin :D siinä sen siivoukset :LOL:
 
oli tosi hauskaa. Mahtavaa oli kattella kun poika joras ja laulo mukana ihan innoissaan.

Mamuliini, onpahan sulla valtava massu :LOL:

Ei tää lahopää enää muista, mut joku kyseli imetysliiveistä vanhassa pinossa. Suosittelen oikeesti Lindexiä! Kävin tänään ostoksilla ja kalliiden Bebesin liivien hinnalla sain yhden tosi näppärän imetystopin ja kahdet liivit, joissa toppaukset.

Galluppiin: poika syntyi perätilan takia sektiolla vkolla 39+1 ja painoi 3240g.

Jeps, nyt iltapesulle ja katsomaan Rimakauhua ja rakkautta. t.pikkuvaemo
 
Rhea, joo kyllä me tiedetään mut salaisuus on, pidetään nyt vähän vielä jännitystä yllä! :LOL: Tytöt kysyy joka toinen päivä et kumpi, kumpi!!! Mut eeei me ehkä paljasteta kellekkään. Noi kun on sen verran pieniä et ei ne oikein ees tajua vihjettä ku ostan tietynvärisiä vaatteita. :D Ja niistä imetysliiveistä, mulla on yhdet henkasta, niitä oli mustana ja valkoisena, hinta huimat 12,90?. Ja mun mielestä kyllä ainaki mukavat. Taidan ostaa niitä mustat vielä. Sit sain anopilta Sokkarille (S-ryhmän kaupat) 40? lahjakortin niin aattelin käydä kattelee. tietääkö kukaan noista S-ryhmän kaupoista mikä myis hyviä imetystoppeja? Lindex ei taida kuulua S-ryhmään...

 
Tämä kolmikko oli tänään synnytysvalmennuksessa. Aika turha oli mun ja jopa miehen mielestä!!! Katottiin synnytysvideo, kuvattu Kättärillä. Jos se on niin helppoa, niin mikäs siinä... No, sitten piti PowerPointin melkein samoista asioista ja voin kyllä sanoa, että ei viisastunut. Luulen, että miehelle valaistu kuva, millaista siellä on sitten oikeasti ja se, milloin pitää lähteä tms... Enemmän odotan sitä ens viikon NKL: osasto 61 valmennusta.

Hyvä kun Pikkuvaemo muistutit noista liiveistä. Pitäisi tilata Carriwellit, mutta tää eka äippälomaviikko on mennyt hujauksessa. Koska käytän paljon toppimallisia, en varmaan hirveästi osta imetysliivejä. Kuulun ihmisiin, jotka vihaavat rintaliivejä. Kiitos että on pienet rinnat!!!

Aika tosiaan rientää, seuraava on jo meidän kuukausi. Saa nähdä, jakaannutaanko tässä vai ensi kuussa, varsinkin me alkukuusta olevat. Nyt sänkyyn kirjan kanssa, jotta uni tulisi ja jaksaisi huomenna nousta ajoissa aloittamaan suuren kuukausisiivouksen (teen siis joka kuukausi). Ainoa kohta missä tarviisi apua on listojen pyyhkiminen, kun pitää kumartua. No, käytän sitten vähän enempi aikaa.

Misupai ja Helmis 35+5
 
kiitos Ninnille kun olet taas väsäilly uuden kk pinon :flower:

ja Onnittelut Nippis pienen pojan syntymän johdosta koko perheelle :hug: :flower: :heart: täältä perästä tullaan, koko joukko :D

BiaBia: iloista vauva-arkea teille kotiutuneille=)

Galluppiin: tyttö 39+3 3200g 46,5cm

Mama-L: mä en kyl uskalla tytön nähen ostaa mitään vauvalle, mikä vähänkää vois värin puolesta viitata vauvan sukupuoleen.. vaikka neiti onkin vasta 4v, nii hää syksyllä tokas mulle, et meille taitaa tulla poika kun sää ostat ton värisiä vaatteita.. ja ne "ton väriset" oli beigejä ja ruskeita.. jotka käy molemmille.. ne oli sen mielestä vaan "pojan värisiä" :D

sit en muistakkaan enää mitään, mitä piti kirjottaa..

oma ( . ) <--- just tollane iso ;) ei kummempia, yöt edelleen menee vähän pyöriessä, mut onneks saan päivällä torkuttua nii jaksaa..
supistelee kivuttomasti, mut en oo paniikkia niistäkää ottanu..
viikon päästä (vasta) seuraava neuvola, edellisestä onki jo 3vko aikaa.. mielenkiintosta nähä oma painonnousu kun ollaan otettu nyt miehen ja tytön kans tavaks käyä ainaki 3-4krt viikossa 30min-1h lenkillä... jos sitä painoo ei nyt hirveesti enää tulis (tällä hetkellä kasassa jo 15kg) ja jaksaa sit alkaa vauvan syntymän jälkeen liikkumaan, kun ei oo mitenkää kauheen pitkää aikaa edellisestä kerrasta..

hurja aatella, et on tosiaan jo helmikuu (siis puolen tunnin päästä).. ja seuraava kk on se "meidän kauan oottama kuukausi" :D
ja nyt on hirmu jännä joka päivä tulla tänne lukemaan, kun nyt niitä vauvoja alkaa jo meidän pinoon syntyä =)

nyt sohvalle makoilee ja oottelee josko se nukkumatti löytäis tänne meille päin :wave:

äiskä ja vauveli 34+1
 
Heissan täältäkin..
On ollut matkustuspäivä ja oon ihan puhki! Piti tulla katsomaan silti että mitä kaikille kuuluu.. Hieno uusi helmikuun pinkka meillä. :)

Verokortista
: Mulle tuli prosentiksi 25 :eek: (kirotut sosiaaliset etuudet vois edes sitten olla suuremmat...)

Neuvolakuulumisia:
Sf: 32 (vauva on siellä pylly pystyssä..)
Paino:+200g/vko
Verenpaine 100/58
Hemppaa ei mitattu edes tällä kertaa
Vauva riehaantui ja hänellä syke lähemmäs 170!!
RtI

Meillä tosiaan kuulemma pienehkö vauva, mutta on sellaisessa asennossa että tuo sf-mitta on iso. Hän on potkinut siitä lähtien kun tulin neuvolasta kotiin!! Huhhuh.. Taisi olla rankka kokemus kun neuvolan täti paineli pienen päätä niin että äidilläkin meinas itku päästä..

Synnytystapa-arviota ei meillä neuvolassa/lääkärillä tehdä.. Mä luulin että se tehdään kaikille.. Lääkärikäynnillä vaan ne rutiinit mitä aiemminkin. Olen hieman ihmeissäni tästä. Kai se siellä salissa sitten nähdään että mahtuuko pienokainen puskemaan läpi mamman.. :whistle:

Olipa niin (.) -pölinää taas.. :ashamed:
On niin uni että unohdin mitä piti kirjoittaa..

Onnea Nippis!!! :flower:
Onnea BiaBla!! :flower:


Väsynyt Laura & turhan eloisa pienokainen 34+3
 
Sattuipa eilen sitten niin että kun tulin kaupalta kottiin ja nousin autosta pois niin kaatua mätkähdin, niin että löin mahani auton kylkeen ja siitä sitten lensin takamukselleni. Sattui aikas pirusti. Muutaman minuutin päästä siitä sitten alkoi supistelemaan, ei tosin kovin kipeesti eikä onneks kovin pitkiä supistuksia 10-15s ja kun se oli muutaman tunnin sitten supistellut tuli sellanen ihme painon tunne alapäähän. Soittelin sitten synnytyssaliin ja kysyin että onko mikään hätä, niin pyysivät sitten että kävisin näyttäytymässä. Vauva oli tosi virkeä mahassa koko ajan ja voi hyvin. Istukkaa katselivat ultralla ja se oli kanssa kunnossa. Tosin se oli juuri sillä kohin mihin mihin mahani löin, joten nyt kuulemma noin viikko pitää seurailla tarkkaan vauvan liikkeitä ja ettei vuotoja tule, kun istukan irtoomis vaara on sen viikon verran. Mutta siis kaikki hyvin ja neidin paino arvio oli 1986g, ettei onneks vielä kovin julma otus.

Galluuppin:
rv 40+5 poika 3625g ja 52cm
rv 40+3 poika 3800g ja 52cm

Niin ja paljon onnea Nippis!!!

Amalia 32+4
 
hui Amalia, onneks ei käynyt pahemmin :)

mä kävin äsken hakee tytön mummulta yökylästä ja heitin sen samantien kerhoon.. ja sainpa porukoilta matkaani tytön vanhat yhistelmät =) ne on ollu niitte naapurissa lainassa, mut nyt tuli jotenki sellane olo, et haluan ne nyt jo meille vauvaa oottelee..
vaikka vieläkin on hyvin mahollista et jos löytyy jotkut edulliset vaunut, nii käyää ostaa uudetki, mut pääseepähä noita nyt tässä ootellessa ihailemaan.. (ihan kun niitä en olis kahta vuotta tuijottanu :LOL: )
jos uudet löytyy nii kuskaan nuo sit porukoille takas "mummulavaunuiks" :)

tähän aamuun ei mitään uutta.. ihanaa ku on taas vklp edessä ja miehellä pari vapaapäivää.. on se tän viikon taas viihtynykki töissä ku parina iltana vielä ylitöissäki nii ettei yks päivä keretty ees näkee.. meni aamulla kuuteen, tuli yöllä yhen aikaa pariks tuntii nukkuu ja läks taas kuuteen... no, rahaahan se tietty tietää, mut säälittää toinen kun se on muutenkin nyt ollu huono nukkuja, et sit menee taas unirytmit ihan sekasi..

taijan tästä lähtee aikaani kuluttaa vaikka omalle mummolleni kun tyttö tosiaa on 12 asti siel kerhossa.. (mun piti heittää matot pihalle, mut ei nyt kyl yhtää huvita!! :LOL: )

päivänjatkoja :wave:

äiskä ja vauva 34+2
 
Piitsi82: meillä "raja-arvo" on alle 5.1, mutta tuo 5.2 lasketaan vielä normaaliksi. Eikä tuo paastosokerin lievä kohollaan olo muuta aiheuta, kun ruokavalion tarkennusta. Mulla oli viimeksi arvo 5.6, jonka uskon johtuneen suklaavoittoisesta joulusta.

Jos sokerirasituksessa on 2 arvoa kohollaan, niin sitten vasta tulisi kontrolli äitiyspolilla.

Esim. HUSin labraohjeissa muistaakseni raskausajan paastosokerin raja-arvo on kanssa 5.1. Ns. normaaliolon arvo onkin sitten suurempi.

Oonaliina 33+2
 
Uusi pino ja uudet kujeet! :D

Voi kauhistus Amalia miten sullon käyny!
:eek: Toivottavasti nyt sitten menee kaikki hyvin! :hug: Tuli nii mieleen oma liukastumiseni tossa keskiraskauden aikaan, vedin oikein kunnon lipat, mut säikähdyksellä selvisin! Voi meitä tynnyreitä :D

Kovasti on myös porukkaa lentsussa.
Ei kuulosta kyllä yhtään kivalta tuo Kleopatrankaan olotila. Onkos Zapp auttanut? Paranemisia nyt sinne, että niihin ristiäisiin pääset kummeileen :hug:

Joku oli siivonnu? Mie kyl kade teille jotka voitte edelleen toimia normaalisti :ashamed: Miun vaan pittää ottaa relax ainaki tää viikko, sit ku viikkoja kasassa se 36 ja risat ni sit ei oo nii vakavaa vaikka subbailiski. Angel:n mies on vetäny pisteet kotiin ;) Kyllä tuollanen huomaavaisuus on mukavaa :) Onneks miunki mies tekkee nuita kotihommia :)

Misupai oli käyny synnytysvalmennuksessa.
Mie olen ihan sammaa mieltä, että on yhtä tyhjän kanssa koko juttu! Ei sieltä mitään uutta inffoa kyllä tullu ja miun mielestä mikkään tuommonen ei voi valmentaa siihen oikeaan tilanteeseen. Synnytystä kun ei voi etukäteen mitenkään suunnitella, ellei ole sektio. Ja kyllä se luonto äiti pitää huolen siitä, että tietää mitä tekee. Ja ei siinä tohinassa muuta mielessä ole ku just se hetki ja mitä sie teet. Ei siinä kerkiä mittään filmin pätkiä miettimään :LOL:

Juu-u.. ja kukas se täällä hekumoikaan näillä helmikuun herkuilla
:p Mie eilen ostin jo valmiiks laskiaispulla ja runebergintorttu tarpeet! :D *nami, nami* ;) Juu ja sit on tosiaan ystävänpäiväki, mitähän sitä sillon leipois? :whistle: Jaa-a.. turpoamista on siis edelleen tiedossa :LOL:

Sit närästyksestä. Onpa vaan kyllä viime aikoina närästäny! Tyynyjä on kasattava aika kasa pään alle että pystyy nukkuun! Eilen hajimma Rennietä ja se tuntu kyllä helpottavan :)

Juu siinäpä näitä jorinoita taas olikin :)

Marmeladi & Masuasukki 35+3
 
Tuohon galluppiin.. :) :
Neiti syntyi viikolla 41 47cm 2752g kirppu
Poika viikolla 40 53,5cm 4580g
Ja tälle tulokkaalle veikataan painoa sellainen 3,5kg, mä kyl itse luulen et ei tule ihan niin paljoa...On vaan sellainen olo :)
 
Hui mikä ilma ulkona... ihan tällanen

Eipä kauheesti tee ulos mieli..

Angel hauskaa reissua kotiseudulle :wave:
Miten sen maahantuojan kanssa muuten kävi? Soititko?

Mamuliinilla on tainnu mennä numerot sekasin, tai en mä ainakaan oo tienny et sf-mitta vois noin iso olla :LOL: Mut hyvä et kaikki kunnossa!

Laura kävitkö verotoimistossa hakemassa uutta verokorttia sosiaalietuutta varten? Kun kuulostaa aika isolta toi sun %.

Amalia onneks kaikki hyvin, tollanen kaatuminen masun kanssa pelästyttää aina, mäkin kaaduin muutama viikko sitten, masua en kyllä lyöny mihkään.

Join eilen litran ananastuoremehua, söin parin ananaspurkkia ja sit vielä vettä tuli kanssa juotua aika reilusti ja silti sormet turvoksissa. Ei kyllä niin pahasti ku eilen, mut kuitenki. Kaipa se sit vaan kuuluu asiaan...

Ja edelleen mulla jatkuu se paineen tunne tuolla alavatsassa, oliko jollain mulla samaa oloa? Mulla ihan ensisynnyttäjä olo kun koko ajan tulee uusia vaivoja mitä ei aiemmissa raskauksissa ollut :ashamed:
Eli musta on tullu kauhee valivali-akka...

Eipä nyt muuta, taidan mennä tekeen yhen leivän ja nauttiin sen kanssa lasin kaakaota.

:heart: :Ninni ja Muru 33+5
 
Hui! AmaliaOnneksi kaikki oli hyvin :hug: Tarkkaile nyt vointia. Mua pelottaa nuo kaatumiset, koska se voi olla joskus niin pienestä kiinni :(

Ninni78Millainen se paineentunne on? Onko vauva raivotarjonnassa? Jos se puskee sinne koloon alemmas?:) Mulla myös välillä sellainen olo ja paikoissa oli muutosta. Se kohdunkanava oli enää vain 1cm pitkä. Jotenkin tuntuu, että tämä kolmas raskaus on ollut hankalin ja tuntuu, että odottais vasta esikoista:D

Sain kohta kaksi vuotta sitten maailman ihanimman ystävänpäivälahjan, jota äiti voi toivoa :heart: Meidän kuopuksen :heart: Jännitää vähän, että uskaltaako synttäreitä pitää silloin, taidan pitää ne ens viikonloppuna:) Ihan vain sen takia, että olisin kotona itsekin niitä järjestämässä :heart: Ja mielestäni on reilua, että pojalle pidetään synttärit, ennen kuin vauva on kotona, niin saa poikakin täyden huomion:) Hyvä meilläkin puhua pojasta, kun kaikki kolme poikia :LOL:

LOE ja mussukkainen 36+1

pS. Tuntuuko muista, ettei tämä loppuraskaus mene ollenkaan eteenpäin?? Jotenkin jo ahdistaa ja paineet kertyy:D Ensin alku- ja keskiraskaus lensi siivillä ja nyt etanoi :LOL:
 
Anneli meillä ainakin toistepäin noiden synnytyksien kestojen kanssa, esikoisen synnytys kesti 6h ja kuopuksen 11h. Ja ponnistusvaiheet, esikoinen 11 min ja kuopus 10 min, eli ponnistusvaiheíden kestoissa ei kauheesti eroa ollu.
 
Nippikselle Onnea :flower:

Eilen oli neuvola ja kaikki oli hyvin. Lääkäri kysy että haluanko jäädä nyt kotiin vai olenko töissä vielä viimeset viikot. Sovittiin sitten että olen töissä vielä ens viikon ja jään sit vikoiks päiviks kotiin. Tai riippuu nyt mikä on olo. Ollaan tosin muuttamassa luultavasti sillon viikon päästä että mieluiten jään kotiin niin ei sitten tuu ihan liian rankkaa. Pitää nyt vaan keksiä hyvä selitys työnantajalle, koska se ei todellakaan tule olemaan tyytyväinen kun ilmotan jättäväni viimeset työpäivät väliin... Enkä jaksais kuunnella mitään naljailua tai huutamista siihen liittyen.

Kaikki siis oli hyvin. Lääkäri totesi ettei vauva nyt mikään pieni ole vaikka määrättiinkin tekemään vielä kontrolliultra kasvun suhteen. Tänään olis tarkotus mennä tekemään kontrolli sokerista. Käskivät syödä normaalin aterian ja sit vähän myöhemmin mennä ottamaan ne kokeet. Paino oli pysyny samana ja ehkä vähän laskenu, mutta johtuu varmaan siitä että en oo syöny mitään herkkuja. No sunnuntaina sit ajattelin sallia itelleni tavallisen tai suklaacroisantin... :p

Maanantaina eka kerta valmennusta ja sit kävin eilen kattomassa kantoliinoja, ostin myös ne H&M:n imetysliivit ja kävin vihdoin kampaajalla. Ja olin tosi tyytyväinen itseeni, koska oon suunnitellu sitä ties kuinka kauan =)

Noista kantoliinoista vielä sen verran että onko kukaan käynyt kurssia niiden käytöstä, koska sellanen olis mahdollinen, tosin maksullinen, 11.2. seuraavan kerran ja mietin että voisin mennä kattoon ja sit päättää ostaako vai ei? Ja onko tästä masusta haittaa sinne kurssille mennessä vai pitäiskö se käydä vasta myöhemmin?

Sateisin terveisin Pariisista

Saini + bébé rv 33
 
Ninni kyselit, kiitos :heart:
Luen jutut joka päivä useaan kertaan, mutta en ole tohtinu enää kirjotella. Tuli sillon syksyllä huonot vibat tänne kirjottelusta, oli jotain typerää keskustelua ja mä oon niin herkkä :ashamed:
Oon kuitenkin käyny lukemassa, ku oon ollu tosi yksinäinen. Tuntuu ettei ketään tuttua kiinnosta tää toinen raskaus, vaikka ekaa ku odottelin ni kaikki oli ihan innoissaan koko ajan kyselemässä kuulumisia ja nyt ainoo kenelle jutella on mies ja neuvolaterkka :ashamed: Masennusoireita löysin myös iteltäni sillon, mut ne meni onneks itsestään ohi vaikka terkka tyrkytti mua psykologille, ja olisin mennyki ellei paha olo olis menny itellään pois.

Mutta nyt kuuluu siis hyvää :) Viime viikko oli energinen viikko ja siivosin koko kämpän joka toinen päivä ja tää viikko on sit väsymysviikko enkä oo tehny mitään :/ Pakko yrittää tänään siivota.

Neuvolassa ei ihmeellistä, mä käyn edelleen 3viikon välein mikä tavallaan harmi ku siellä niin kiva käydä :)
Tän viikon maanantaina kävin viimeks ja vauva oli kääntyny raivotilaan, jes :snotty:
Painoa oli tullu nyt vaan 100g/vko mut yhteensä tullu 15kg, mut näin se tais mennä esikoista ootellessaki. Alussa paino nousee nopeaan ja lopussa hidastuu. Enkä nää mihin noi kaikki on menny ku musta näytän vielä ihan nätiltä :whistle: Mut eiks niin sanottu että jos poika mahassa ni kukoistaa? Oon alkanu salaa toivomaan tyttöä :heart: Musta olis ihanaa taas pukea niitä pikkumekkoja ja ostaa kaikkea vaaleenpunasta.. Mut vasta synnärillä nähään 100-varmasti kumpi tulee.
Viime neuvolakäynnillä siellä oli mukana opiskelija, joka on julkinen henkilö kenestä mä tykkään ihan hirveesti!!! Piti vielä soittaa terkalle ja kysyy onks se siellä viel ens kerralla ku haluun pyytää siltä nimmarin B)

Onnittelut vauvautuneille ja kotiutuneille :attn:

Kenenkään juttuja en nyt kommentoi, tulin vaan itsekkäästi kertoo omat kuulumiset :snotty:

Silti kysyn Oikukkaasta? Onko sun tekstit menny ohi vai etkö oo käyny kirjottelemassa?? Sun juttuja luen myös mielenkiinnolla kun et ainakaan joku aika sit käyny siellä neuvolassa ollenkaan.. :whistle:

:heart: :heart:
Suvitus+vauveli 33+6
 
Ninni: se turvotus taitaapi vaan kuulua tähän loppu odotuksen onneen, yritetään kestää :) Musta kans tuntuu että mie koko aika valitan :ashamed:

LOE: mulla kans ihan samat tuntemukset, tää loppu menee NIIIIIIIIIIN hitaasti että.. *huoh* Kaipa sitä niin kovasti vaan odottaa tuota uutta tulokasta ja silloinhan kun jotain oikein kovasti odottaa, niin aika kuluu super hitaasti! :| Mut mennään sit etana kyydillä ;)

Anneli-2:
mulla eka synnytys kesti 10h:a ja ponnistusvaihe 1h 4min:a (imukupilla lopuksi avittivat) ja toinen synnytys kesti 8h ja ponnistusvaihe 17min :) Mulla siis toiveissa taas pari tuntia lyhyempi synnytys :D

Suvitus: moi pitkästä aikaa :hug:


Marmeladi & Masuasukki
 

Yhteistyössä