L
Leppis
Vieras
Meillä menossa eka antibioottikuuri. Pojalle tuli poskeen punainen läikkä ja sitten alkoi tuntua pientä pattia. Vein eilen lääkäriin ja jokin tulehdus siinä kait on. Sai kuurin ja sitä on nyt sitten kaikin konstein yritetty saada alas. Tänään vasta siis aloitettiin, kun eilen purskutti kaikki pihalle. no, toivottavasti alkaa pian vaikuttaan. Muuten ollaan oltu terveitä toistaseks. kaikille taudin kourissa oleville pikaista paranemista.
Täällähän ei neuvolaa ole ennen kuin vasta 18kk iässä, joten mitoista ei käsitystä. Tylsää sinänsä. Vaikka kyllähän tuonne varmaan pääsis mittauttaan, jos varais ajan. On vaan niin huono varata aikaakin, ku vain 30min päivässä soittoaika ja yleensä aina varattua. rasittavaa.
Poika putos tänään päälleen sohvalta juuri kun olin selkä häneen päin. näin vain, että nyt tullaan alas ja pahasti, mutten ehtinyt enää tehdä mitään. Tunsin kans olevani oikeen loisto äiti
onneks ei vissiin sattunut pahemmin, kun on ollut päivän ihan ok.
Toivottavasti Lidialla tärppää pian ja pääset imettämään. mä vielä taistelen, että pääsisin tämän paaperon imetyksestä eroon
vaikeeta on, on se semmonen tissitakiainen. Pari kertaa päivässä syö vielä. No, pysyypä äitillä linjat kunnossa. 
Jaksua kaikille!
Täällähän ei neuvolaa ole ennen kuin vasta 18kk iässä, joten mitoista ei käsitystä. Tylsää sinänsä. Vaikka kyllähän tuonne varmaan pääsis mittauttaan, jos varais ajan. On vaan niin huono varata aikaakin, ku vain 30min päivässä soittoaika ja yleensä aina varattua. rasittavaa.
Poika putos tänään päälleen sohvalta juuri kun olin selkä häneen päin. näin vain, että nyt tullaan alas ja pahasti, mutten ehtinyt enää tehdä mitään. Tunsin kans olevani oikeen loisto äiti
Toivottavasti Lidialla tärppää pian ja pääset imettämään. mä vielä taistelen, että pääsisin tämän paaperon imetyksestä eroon
Jaksua kaikille!