4kk neuvolassa käyty täälläkin (myöhässä pyhien takia), ja neiti oli jo
6700g ja 62cm (syntyi 3380g ja 50cm).
Kasvua kehuttiin ja rohkaistiin jatkamaan täysimetystä, mistä olin todella iloinen. Eri lääkäri ja neukkutäti tällä kertaa, ja oli kiva kun ei painostettu alottamaan niitä kiinteitä. Neuvolakorttiin kehui tyttöä pitkän listan, eikä vähintään siksi kun neiti yritti ryömiä karkuun hoitoalustalta
Oli ihmeissään miten jo nyt on niin jäntevä ja kun tosissaan jo ryömii. Kysyin varmistukseksi saadaanko istuttaa syöttötuolissa kun siinä selkeästi viihtyy ja ihan suorasti, tukevasti istuu ja vastaus oli että ehdottomasti on neiti kehitykseltään valmis siihen :heart: Hyvä mieli siis jäi käynnistä.
Mulla on ollut aika pahoja mahakramppeja nyt pari viikkoa, ja niistäkin kysäisin. Kohtu ultratiin tyhjäksi kohtutulehduksen jälkeen, joten tuskin on jäänyt mitään. Näytteet otti et jos on tulehdusta, huomenna sitten saa tulokset. Toivon todella ettei, et ois vaan jotain vuosisadan menkkakipuja, vaikka oudolta tuntuukin kun noin jatkuvat ilman vuotoa..
Ente, ompas teillä iso tyttö! Hurjia kokoeroja saman ikäisillä tytöillä
Mekään ei vielä kiinteitä anneta, vasta kun se 6kk tulee. Edelliskerran neukkutäti vähän painosteli aloittamaan, nyt tällä kertaa onneksi ei. Kyl se niin kauan kun hyvin rintamaidolla kasvaa, niin voi huoletta odottaa puolivuotiaaksi sitä maistelua =)
Vauvikselle sylintäydeltä voimahaleja :hug: Tuntuu varmasti tosi kurjalta. Onneksi osaat kuitenkin iloita ja huolehtia Miiasta, se ei todellakaan ole itsestäänselvyys kun masennus oikein iskee. Jaksuja myös isännälle, toivottavasti jaksaa olla tukena ja apuna :hug:
Mussupussun neiti on kyllä pieni, mutta vain painoltaan
Kaikenlaista tuntuu osaavan, hieno juttu!
AC:n poitsulle pikaista paranemista ja äidille jaksuja hoivaamiseen :hug: Ja teidän hammasrivi senkun laajenee! Meillä on juuri puhkeamaisillaan ylös sivulle, mut onneksi ei oo paljoa itkeskellyt sitä tämäkään tapaus.
NullPointsille onnittelut hyvistä tentin jälkeisfiilareista, mullakin tenttikausi tuloillaan. Oiskoha mulla nyt sit neljä tenttiä
Missäs vaiheessa sulla on opinnot jos saa kysyä? Ja millä tavoitteella meinasit valmistua? Mä otan ihan iisisti, ja vauvan ehdoilla mennään. Silti toivoisin ja olen suunnitellut niin, et jos suinkin voisin valmistuisin ajallani keväällä 2010. Kandintyötä siis ensi keväänä paiskimaan
Jännät paikat sulla kyllä on, siis tuon pikkukakkosasian suhteen! Toivotaan et testi näyttää toivotunlaista tulosta =) Ja jos ei, niin ettei se liikaa harmita/stressaa :hug:
Saparolla on kyllä hurja kokemus takana. Kuulostaa munkin korvaan hoitovirheeltä, ku sillä tavalla runnoivat
Toivottavasti poitsu on muutoin ihan terve. :hug:
Mua huvittaa kun täällä jotkut ovat stressanneet jos ei muutamaan päivään ole kakannut
Meillä kun tuo normi tahti on kerran viikossa, viimeksi oli kahden viikon tauko. Normaalia tuntuu tälle olevan, kun ei itkeskele tai joudu punnertamaan sitä kakkaa. Neuvolassa sanottiin että maito imeytyy vaan hyvin
DD ja potkurineiti n. 4,5kk :heart: