Ai hitto toi
Sapiksen synnytys korvensi munkin tunteita! Vauvaparka (ja äitiparka tietysti myös) kun tuolla lailla revittiin
|O
Kiva kuulla
Nepsuksesta pitkästä aikaa, just tässä yks päivä mietinkin miten teillä menee! Ja samoin ihanaa kuulla
Kamomillasta myös. Kääntymisonnitteluja teille, ja pian varmasti se Nepsuksen tyttökin ympäri menee, samoin kuin
Juli85:n poitsu!
Kaipailuista tuli mieleeni
Aubrieta (taas kerran), onkohan hän tänne vauvapuolelle edes kirjoitellut? Sääli jos ei, en tiedä miksi hän jäi mulle odotusajalta niin hyvin mieleen, mutta tosi paljon haluaisin tietää miten heillä menee. Ja
Härkis,
B7,
Annukka samoin, ikävä on :wave:
Terhikin Otolle hammasonnitteluja!
Ihana homma
Tuisku, ettei teillä olekaan leikkaus edessä!
Enten istuinkyselyyn: meillä on esikoisella sellainen kuin Britax Two Way Elite, eli se menee nyt selkä menosuuntaan ja myöhemmin naama menosuuntaan. Jonkun sellaisen ostanemme tälle kakkosellekin, jotta käyttöikä on sitten mahd. pitkä.
Toivottavasti
Vaimo85:n J:llä pulauttelu pian hellittää. Meillä molemmat ovat olleet kovia puklaajia (tosin tää tyttö ei vedä ihan sellaisia oksennuksia kaaressa kuin poika aikanaan) mutta kummallakin se väheni kiinteiden aloituksen myötä, eli just toisin päin kuin teillä.
NullPointsille hirmuisesti tsemppiä huomiseen tenttiin! Hyvin se menee, läpi ainakin varmasti! bd
Pipparille paranemisia! Toivottavasti
Sintzin Nea on jo parempana. Ikävää, että
NeitiKatin tytölle rotarokotteesta tuli oksentelua, toivon mukaan loppuu oikein pian! Ja
Ronjaneidille jaksuja unettomuuteen kohtalotoverilta, huonounisuus on kyllä hanurista.
Punahattu (ja NP), pitää varmaan tosiaan tuplavarmistus ehkäisyyn ottaa meilläkin käyttöön
Vielä gallupit:
Vauvauinnissa emme ole vielä olleet. Tarkoitus olisi lähteä sisarusuintiin elokuun alussa, jolloin typykkäisemme 7 kk (ja esikoinen 2 v). Ei viitsitty nyt aloittaa uintia, kun jotenkin 3-kuinen tuntui vielä niin kauhean pieneltä :saint: ja kun oltais ehditty uida vain vajaat 2 kk ennen 2 kk kesätaukoa, niin päätettiin sitten että mennään vasta myöhemmin.
Vappusuunnitelmat ovat vähän vaiheessa. Vapunaattona tuskin teen mitään erikoista, ehkä jos tulee kekkerikutsu joltain, saatan käydä pyörähtämässä. Vapunpäivänä käynemme promenaadilla läheisessä puistossa ja jos sää sallii, grillailemme taloyhtiön grillillä tuossa pihalla. Tai sitten vain makaamme katastrofaalisen surkean yön jäljiltä sohvalla ja koetamme pysyä hengissä & järjissämme
Kakan väristä olen havainnut samaa kuin
Viivi82 ja
Heleneh, eli riippuu ihan korvikkeesta. Meillä kummallakin lapsella Tuttelilla tuli keltaista kakkaa ja Nanilla vihreää. Ei liene kuitenkaan vaarallista, koska se Nan taas ei aiheuttanut masuährää kummallekaan toisin kuin Tutteli. Vaikka totta kai myös muut asiat, kuten sairastelu, voivat kakkaamiseen vaikuttaa, kuten
Minttu totesi.
Palailen taas
Grynna & typy 3,5 kk (vasta
)
PS. Olenko mä todellakin ainoa, jonka mielestä aika EI mene nopeasti? Mun mielestäni tää vauva on ollut olemassa ainakin 6 kuukautta, mä en tahdo mitenkään uskoa että tosiaan vasta viikonloppuna tuli tasan 3,5 kk, kun aika tuntuu paaaaaljon pidemmältä... :headwall: