onnea pumppernikkeli ja muut vauvan saaneet! :hug: :flower:
Täällä taas..
En vissii oo käyny täällä vähään aikaan jorinoimassa?
Koko viikonloppu ollu sellasta hullunmyllyä että.. Porukkaa ravannanu kylässä nii että hyvä että
oven on ees saanu välistä laitettua kiinni ja nukuttua välissä..
Poika turisee tyytyväisenä nytte tuossa äitiyspakkauksen kopassa! Tein sille semmosen "pesän" siihen
Komentelee aina ku sillä putuaa tutti suusta, kauhea "ääh" jos ei heti toimita niin kuuluu kovemmalla " ÄÄÄÄÄH"
ei voi muuta sanuako että äitiinsä o tullu! Meikäki aina ukkoa komentelee ja komentelen enempi jos jotaki ei tapahu sillo ku pitäs tapahtua. :kieh:
Eilen käytiin vähän pitemmällä vaunulenkillä.. n.5km.. käytiin tulevan kummitädin luona kylässä. Katsastamassa hänen uusi miesehdokkaansa. Ihan kivalta se näytti, joku taksi kuski..
Mieskin on ollu ihmeen hyvällä päällä nykyään, en tiiä mistä johtuu.. Enne synnytystä ja vähän synnytyksen jälkeen se oli joka ikinen päivä ku perseelle ammuttu karhu. Osasyynä saatto olla tieten se että sillä oli se nuhakuume, joka vaan jatku ja jatku ku palellutti aina ittesä uuestaan. :kieh: aattana..
Tänään mies soittaa papille kun se saa töistä soittaa ilmaseksi
eipä mee siihenkää puhe aikaa..
rintaruokinnasta - meillä ilmeisesti aletaan siirtymään tänään pulloon!! Vaikken ihan kovin tahtoisi.. :/ Mun maito o vissiin niin laihaa että poika ei saa siitä tarpeeksi ravintoa, se syö puolen tunnin välein hirveitä annoksia!! Ja silti se voisi syyä vaikka melkein koko ajan lisää lisää ja lisää.. tää ei oo ihan normaalia, koska se neuvolan tätiki sano että tässä ikävaiheessa lapsi voi syyä tunnin- kahen välein, mitä normaalisti se söis 2-3-4 tunnin välein.. |O ja muutenki oon huomannu että poika o nälkänen melkein koko ajan..
Meillä onkin eka neuvola tänään kello: 15.00! Ja meilllä on sitte uus neuvolatäti..
Niin aion siellä mainita tästä että ku mun maito o niin laihaa luiperoa että pakko vaihtaa pullo syöntiin..
Onneksi o tuttipulloja! Ei tarvi niitäkää nyt alkaa hamstraan..
Täällä o satanu muutaman päivän vettä, ja ollu tosi kurja syyskeli.. :ashamed: mutta eipä se minua haittaa! Vaunulenkeillä käydään edelleen joka ikinen päivä. Pojalle tekee hyvää raitis ilma..
Ihmettelen että miten tuo poika ei jäädy sinne vaunuihin!
Ku tosiaan sillä o pody, sukkahousut,sukat,lapaset,töppöset,alulakki ja semmone nallekorvapipo ja vanuhaalari ja vielä on siinä makuupusissa.. Ja mulla taas palelee ku viimestä päivää tuolla ulkona!!!
Kävin eilen siskon kanssa kirppis shoppaileen.. aivan täynnä kamaa loossit.. täällä on tuo varastotien kirppis ruvennu olemaan auki sunnuntaisinkin.
Ostin semmosen kirpeän punaisen villakangas takin itelle talveksi ku ei tosiaan nuo vanhat enää mahdu.. |O kympin siitä pulitin mutta ei ees käyttö nukkaa eikä mitään kulumis jälkiä..
Ihana takki<3.
Suunniteltiin että äitin ja siskon ja pojan tulevan kummitädin kanssa mennään katsastamaan skandinavian hunksit sitte Dorikseen ku ne tänne tulee marraskuun lopulla.
Jos poika o pullolla ni se pärjää isänsä kanssa muutaman tunnin. Juomaan en oo menossa, eipä paljon kiinnostakaan semmoset hommat. Tahtoo nähdä ne niiden muskelit omin silmin
Jäkivuoto on loppunut! Miten ihanaa.. ei enää tarvi hinkuttaa rätti haarovälissä pitkin katuja. Jeejee..
(tuskin ketään kiinnostaa, mutta kuitenkin).
Voi hitsiläinen.. lokakuun 10 ollaan sovittu tuoreen mummon kanssa, eli minun äitini kanssa että lähdetään yhdessä shoppailemaan.. pakko saaha uusia vaatteita ku ei sovi enää muutako verkkarit jalkaan! Ja tietysti mama farkut.. mutta ei oo mikään kaunis näky ku mama farkut roikkuu jalassa! Mun reidet ainaski o onneksi alkanu pienentyyn.. ja painoki pudonnu huikean kilon viime viikosta..
blaah blaah.. poikaki voi muuten onneksi hyvin mutta tuo maito juttu mua vaivaa..huomasin sen tänä aamuna kunnolla ku syötin häntä.. Oon tietysti jo seuraillu muutaman päivän.
Nyt aamupalalle.