LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

Katjanna oon miettiny ihan samaa että missähän se istukka on tällä kertaa. Siljalla se oli juuri sielä takaseinämässä, mutta nyt kun oltiin rv14 ultrassa niin lääkäri vaan sano että hyvässä paikassa on, enkä sitten hoksannu tarkemmin kysyä eikä neuvolakorttiinkaan tullu tällä kertaa merkintää... Eilen kun menin nukkumaan niin taisi muutama hentonen potku kyllä tulla, Siljalla vaan oli alusta asti kamalat discot käynnissä, joten vähän erilainen on tämä vauva kun niin hissukseen ja hennosti potkiskelee. No, jospa tuo tuosta vilkastuisi kun viikkoja tulee lisää. Ja neuvola on 7.1 joten sitten pääsee taas kuunteleen sydänäänet, mulla onki ollu käynti vasta 2 kertaa kun esikoista oottaessa niitä oli tosi usein. Sopii kyllä mulle hyvin tämäkin rytmi, en jaksa sielä koko ajan juosta vaikka ihan mukavia onkin ne käynnit.

Tänään alkaa se uus sarja Morsian! kuinka moni meinaa kattoo? Minä aattelin että vois vaikka alkaa seuraan, tykkään tosi paljon noista kotimaisista mutta niitä tulee aika vähän ja se Tukka auki ei oo ollu mun mieleen...
 
Muakin alkoi kiinnostamaan Niinukan pään sekoittajan syy. Ei tietenkään tarvitse kertoa jos on arka aihe tai muuten vaan vaikea.

Mua alkoi oikeasti mietityttää miksi mulla ei tule enää huono omatuntoa tuosta esikoisesta. Selitin sen kyllä nyt sitten silleen itselleni, että kun ei tuo oikeastikaan ole mitenkään tyytymätön nykyiseen ratkaisuunkaan, niin miksi mun pitäisi sitä muuttaa muuksikaan. :ashamed: Ja toinen juttu on se että tykkää tosi paljon leikkiä naapurin tytön kans ja ovat monesti sitten meillä, heillä tai ulkona keskenään just silloin kun poika nukkuu.

Meidän Anni se sitten ilmoitti mulle päivällä että peruu oman hoitopaikkansa tarhasta, kun naapurin tyttökin saa olla vielä ensi viikon lomalla :D Ei kuulemma ole siellä yhtä mukavia kavereita. Nuo kaksi on oikeastikin niin läheisiä että välillä tuntuu jopa että onko tuo oikein hyväkään kun kiintyy yhteen kaveriin noin kamalan paljon. Mutta sitten toisaalta kemiat kun menee yksiin toisen kans, niin ei niitä voi muuksikaan väkisillä muuttaa. Tiedän se itsestäkin että jotkut ihmiset tuntuu heti ensi-istumalta sielun kumppaneilta ja toiset sitten taas ei :ashamed:

Minä lähden käymään kävelyllä ihan yksikseen. :D Ihanaa! =)
 
Katjanna, älä yhtään koe siitä huonoa omaatuntoa ettet koe huonoa omaatuntoa :LOL: Musta on ihana lukea noita sun tekstejä kun otat noin rennosti, esim silloin kun kirjoitit että neljävuotiaana teidän Anni katsoi paljon telkkua kun ei vielä saanut mennä yksin ulos, olen huomannut että olen antanut meidänkin Annin katsoa enemmän telkkua sen jälkeen :) Jotenkin sitä antaa usein itelleenkin luvan kun huomaa että toinenkin tekee niin.

Mulla täällä jatkuu kirppishinnoittelu, pöydän otin keskiviikosta lähtien.
 
tiipii mä ainakin aion kattoo sen ekan jakson,jos sit on hyvä niin jatkan seuraamista,harvemmin seuraan näitä suomalaisia sarjoja,paitsi salkkareita :LOL:

huuuuuh,mikä päivä..
aamulla kaveri soitti että hänen 2 heppaa on karannut aidasta,ja eivät ite oo kotona,jotta voisinko lähtee jahistamaan niitä..siinä sit onneks oli hepat juossu takas pihaan,ku olivat melkein jo kylällä käyneet,aitaan saatiin ne,ja siitä sitten talliin,ja poliisit oli ukkoo jututtanu,se kun lähti mulle kuskis jos jonnekki hornantuuttiin ois pitäny autolla mennä ja mä sieltä sit kävellen 2 hevosen kanssa..noh,loppu hyvin kaikki hyvin..

poika on kipeenä,aamusta jo yski hirveesti ja nyt on jo yöunilla ollu tovin,kuumetta ja flunssaa muutenkin..pronaxenia annoin muutaman millin,oli nimittäin viime yö sellaista hulinaa että..
ei oikeestaan nukkunu koko yönä :/ mut onneks ei itkeny hirveesti että sai ite siinä välillä minuutin tai pari torkuttua..

aamulla on koiran korvakontrolli,sit pitäs sen 3v sisko likan kans mennä uimaan,jajajaja kaikkee..vanhemman koiran toosasta taas vuotaa limaa :kieh: mä mietin et voiskohan leikattu narttu olla jotenki "kiimassa" KOIRA IHMISET mitä mieltä?ku eilen yritti astua poikaa ja isäntää ihan koko ajan :kieh: :headwall: :eek: ja koskaan ei oo tollasta tehny,ei koskaan..
no pitää huomenna siltä ell kysyä tuota samaa..
 
tiipii en mie sinuna hätäilisi mitään...jos vaikka siula asustelee mahassa tällä kertaa hiljanen ja rauhallinen kaveri.Niin tai tosiaan istukka semmosessa paikassa ettei tunnu vielä liikkeet.Miula huomenna vaihtuu vko 16 ja oon tainnu muutaman kerran tuntee liikettä.Ella oli mahassa synnytykseen asti tooosi hiljanen, saa nähä miten tää vauveli.Onks siula muuten maha tullu nopeemmin esiin ku Siljaa ootit? Miula tuntu et tuli samantien.Nyt maha jo niin iso ku Ellan odotuksessa vkolla n. 22-23 :eek:

Tänää on ketuttanu hirveesti anoppi. Hää aina puhuu ja puhuu et "sit ku Ella kävelee, sit on kiva ottaa hoitoon, sitkun puhuu ni sit myö aina hoidetaan Ellaa,ja sit ku Ella on jo iso tyttö ni sit otetaan hoitoon jne." Mut jumankekka ku kehataan kyssyy tunniksi hoitoapua niin AINA "pitää tehdä sitä ja pitää mennä sinne ja tänne" eli toisinsanoen ei halua ottaa neitiä hoitoon.Tänää pyydettii et voisko tunniksi tulla meille kun neiti nukkuu et käytäs nopee alennusmyynneillä Ei käyny.Päätin etten enää pyydäkkään.Miusta ois vaan niin kiva välillä päästä ukon kanssa kahelleen johonkin.Tällä hetkellä tuntuu oikeesti että pää räjähtää jos ei päästä yhdessä johonkin..pakko olisi nyt saada kahdenkeskistä aikaa.Ahistus sentään |O |O

Morsian ohjelmasta mie aattelin kans kattoo miltä vaikuttaa..harvoin seuraan suomalaisia sarjoja.Siinä näyttelee se Mikko Nousiainen,miun ukkoo luultiin yks vuos siks näyttelijäks kun oltiin jossain reissussa. Hää oli vedättäny 6/0 sitä joka luuli häntä Mikoks :LOL:

sairastelijoille :hug: Meillä alkaa lenssu helpottaa.Öisin vaan edelleen vissiin itkee hampaitaan :/ katjanna meillä kanssa helpotti nukkumiset samantien kun lopetin imetyksen.
 
Tiipii, alppikirppikselle vien, mutta ei tuossa mitään ihanuuksia ole mun mielestä :) Meandiahan me ei saada myydä kirppiksellä, ei edes käytettyjä, ja muutenkin tuossa on vaan tavaraa enimmäkseen. Leluja jne. Muutamat ruskeat housut tuossa juuri hinnoittelin, plyysistä ja collegea, ja jotain bodya. Mut ei mitään unelmaihanuuksia :) Vien jo tiistaina kello 16 jälkeen, joten käy vilkaiseen jos haluat.
 
vip näin minäkin aattelin että jokainen raskaus ja jokainen lapsi on vähän erilainen, ei pitäis liikaa verrata tätä raskautta edelliseen. Eiköhän sielä masussa kaikki ihan hyvin ole, ei mulla ainakaan mitään tunnetta oo että jokin olis huonosti, vähän vaan välillä mietityttää. Musta tuntuu että aikalailla samaa vauhtia kasvaa masu mitä Siljaltakin. Ootin että olis kasvanu nopeempaa kun aina sitä kaikki sanoo että toiselta ja useammalta tulis äkempää esiin. Mun kaverikin oottaa nyt toista ja on mua kyllä jonkin verran eellä mutta sillä on maha jo ihan ku la ois huomenna :whistle: Koulussakaan en oo luokkakavereille vielä sanonu mitään mutta kyllä nuo taitavat jo huomata kun seuraavan kerran sinne meen...tai sitten eivät vaan oo kehanneet kysyä ;)
 
Terveisiä täältä Joensuusta :wave:

En jaksanu teiän juttujanne nyt alkaa kauheemmin lukemaan, enkä ehkä ihan kehtaakkaan kovin kauaa koneella istua ;)
Juna matka oli pitkä mutta meni ihan hyvin. Ainoo vaan että tapaninpäivänä kun lähdettiin niin Pessille iski ihan hirvee yskä aamusta ja yski siis koko päivän oikein kunnolla :/ Ja olihan pojat väsyneitä kun oltiin vasta 22.30 aikaan perillä täälä. Heti sain sitten nukkumaan kumminkin.
Nyt jo yskä Pessillä onneks helpottaa, on jo aika normaali (ei ihan vielä kumminkaan). Ulkoiltu on paljon ja täälä nuo touhuaa serkukset keskenään :heart: Peetu on nauttinut olostaan ihan hirveesti kun on saanu kahden enon kanssa touhuta ulkona ja pääsi toisen enon kanssa saunaankin tänään. Ihan on onnessaan ollut.
Huomena mennään mulle tekemään tatuointia ja pojat jää tänne vaarin ja tuon enon avokin kanssa. Hiukan jännittää jo että tuleeko yhtä kipeä olemaan kun viimeksi, tai sattuuko yhtä paljon... :whistle: no, kauneuden eteen täytyy hiukan kärsiä ;)
Nyt taidan lähtee nukkumaan että jaksaa huomena sitten jännittää lisää... mä kun oon kova jännittään etukäteen kaikkea. Tiistaina sitten lähdetään kotiin ja vietetään loppu loma tiiviisti kotona. On se vaan aina niiin erilaista olla kylässä kun kotona, vaikka toki ihan mukavaa. Mutta kyllä mä taidan silti aika kotihiiri olla kun on jo koti-ikävä :ashamed:
 
Heivaan!
Joulu oli ja meni. Pukki kävi ja Onni oli hyvin tyytyväinen ralliautoonsa ja lätkäpeliin. Eero sai Salama McQueen potkutteluauton, mutta ei siitä niin innoissaan ole.
Jokos teitin kaikki taaperot kävelee? Eero ei ota sitten millään askelia, tukee vasten menee lujaa, mut ei muuten. Kun kuulemma koittaa kiipeillä, niin ei pitäs olla motoriikassa vikaa. Ulkoilua helpottais vaan, jos kävelis. Kengät kun ei pysy jalassa (kuomat) joten ulkoilu on aika pitkälti nukkumista. Jospa se keväämmällä. Pulkan kyydissä nauttii kovasti, kun vaan olis kelejä...
Eero oli vaihteeks joulun kipeenä, yskä, nuha ja kuumetta. Oli siis rauhaisa Joulu Eerolla, kun oli iskän kans kotona ja me Onnin kans käytiin mun äidillä ja hautuumaalla aattona ja joulupäivänä veljenperheellä kahveilla. Nyt on mun vuoro niistää.. mutta on niin moni kaveriperhe ollut yrjötaudissa, et mielummin niistelellään!

Tämmöstä tänne, Onni lähti iskän kans töihin :)

Anteeksi, en taaskaan kerkee juur kun selaan juttujanne. Eerolle aamupalaa, nukku pitkään =) =)
 
Huomenta! Pikaisesti tässä piipahdan, lueskelin uutisia netistä aamukahvin kans ja aina sitä eksyy tänne :) Kohta pitäis alkaa siivoileen ja sen sellaista... Yhtä laittamista tämä elämä...vasta laitettiin joulua ja nyt pitää alkaa varautumaan uuteen vuoteen...puuh... Mitäs uuden vuoden suunnitelmia mammoilla on? Ja meinaatteko lupauksia tehdä :) ??
Hei mut ompas tääl ollut hiljaista...missäs kaikki on?
Kuinkas moni katsoi sen morsian-ohjelman? Ja mitä tykkäsitte? Mä meinaan kyl ainakin viel toisen jakson kattoa, eka on aina eka...ei ihan jyvälle pääse. Musta toi Birn on ihana näyttelijä, mutta kun sil on niiin hiljainen ääni et eilenkin telkun sai laittaa täysille jos mieli jotain kuulla :whistle:
Sit viel myöhällä kattelin subilta sitä nukkeohjelmaa, ja hui että :eek: Pikkuisen menee yli mun ymmärryksen se et nukkeja ihan aika ihmiset ulkoiluttaa vaunuissa ja niitä vaunujakin on joka lähtöön :eek: :D Mutta harrastus kuulema sekin vaan ... Ja mitäs te sanotte noista reborn nukeista?? Sulattaako sydämenne? :)
Juu, ei auta.. nyt hommat kutsuu :wave:
 
huomenta täältäkin! se on sitten joulu ohi,mihin tämä aika kiitää :eek: ?

lahjoja tuli pojalle hummer-potkuauto(todella tykkää ja ääntäkin lähtee :D ), plaston mopo, moottorisahavehkeet, potkuri, stiga ja pienempiä leluja sekä pehmeitä paketteja---yökkäreitä,oloasuja,fleeceasu yms---joita minä vähän toivoinkin! juu ja isi osti "pojalle" Nikko Grönholmin wrc auton.......taitaa olla enemän iskän aarre!

minun tärkein lahja oli taulutelkkari! on muuten magee,valkea väriltään ja istuu kuin nenä päähän meidän sisustukseen ;) ! ja sit sain kylpytakin ja 100e:n lajhakortin Lady Royaliin; liekkö pikku vinkki et vois uusia vähän tissiliivivarastoaan :LOL: !

ihania ponikuvia dogilla! mekin hurruuteltiin rekikyydillä useampana päivänä kun vieraita kävi ja halusivat hevoskyytiä! eilen sit kävin iltahämärissä ratsastamassa metsässä ja kylläpä siinä hermo lepäsi, pakkaslumi narskui kavioiden alla,taivaanranta paistoi punaisena,luminen metsä ympärillä eikä ääntäkään kuulunut mistään! kumpa kerkeäisi useamminkin :/ ....

jaahas pikkusälli alkaa kyllästyä leikkimään yksin..... :wave:
ps= ei yhtään herätystä viimeyönä :D ! selkä ihan jumissa;lienen nukkunut samassa asennossa koko yön :LOL:
 
Moikka vaan kaikille

Ihania heppakuvia dogtorilla.Mun isä lupasi millan kustantaa heti alkeiskursille kunhan hän tahtoo ja ponin aiko ostaa =) .Mä en enää pysty ratsastaa kun polvet mennyt tosi huonoon kuntoon ja allergia pahentui..arvatkaa harmittaako :'(

Meillä neiti sai eniten lahjoja meiltä..sukulaisilta ei oikestaan mitään.Kummit kaikki muisti lahjaoilla vaikka sanoin ettei pakko ole.Neiti sai ainakin 2 nukkea,fisher pricen little people talon,fisherin säästöpossun,soivan puhelimen,dvd:n,ja sellaisen norsuhässäkkä pelin.Me ei ostettu toisillemme mitään..kumpikin tosi huono keksimään lahjoja ja ajateltiin säästää noihin lapsettomuushoitoihin rahaa..ta no sain mä plustv-kortin.

Pulkkailla ei voida kun ei meillä ole täällä etelässä lunta yhtään.
mamma3 Mun mielestä noi nuket on aika karmivia..jotenkin

Mitäs uutena vuotena Me saadaan neiti hoitoon joten jotain juomia voisi maistella mutta en tiedä uskaltaako kun en ole juonut hetkeen..ties vaikka viinapää olisi huonontunut :LOL:

Mulla olisi huhtikuussa töihin meno...mä en haluu.Pelottaa ihan sikana jos neiti ei sopeudukkaan päiväkotiin.Jos häntä pelottaa siellä????

Me kovasti yriterään värkätä sitä pikkukakkosta mutta ei vaan näy..turhauttavaa.Apuja piti lääkäriltä jo pyytää..kalliita lääkkeitä.
 
Mikähän kumma tota neitiä riivaa?Joulusta asti yöt valvonu. Aattelin eka et hampaita mut yöllä annoin panadolia ja ei auttanut yhtään.Heräsi 00 ja nukahti vasta 3.45 ja ylös nousi 07 |O Kokeilin kaikki maailman kikat huutoon mutta mikään ei auttanut.Nyt se riehuu tuola kun laitoin päikkäreille. :/ Voiko noin pieni pelätä pimeää? Mitäköhän sitä ens yönä keksis ettei huuda ja valvo.Mieskin ihan väsyny ku 5.30 heräsi töihin. :|

Uutena vuotena ollaan meillä.Meille tulee 4-5 lapsiperhettä (ystäviä). Saunotaan, syödään, valetaan tinoja ja ammutaan raketteja. Meillä on ollut aina uutena vuotena ystävät,oli lapsia tai ei.Meidän kadulla on silloin kyläjuhlat samalla.Sinne en ole päässyt enkä varmasti tänä vuonnakaan pääse..pitää jonkun olla sisällä valvomassa neidin unta.

shenda varmasti pelottaa töihin paluu mutta ihan varmasti neitikin menee mielellään hoitoon.Kaikkia jännittää aina se hoitoon vieminen. Itse huomasin että pari kolme viikkoa vei että en tuntenut morkkista asiasta ja nyt vien tosi mielelläni Ellan hoitoon kun huomaan että hääkin tykkää olla sielä. =) Jaksamista ja paljon :hug: kakkosen yrittämiseen. Millä lääkkeillä aloitit? Taitaa olla lääkkeidenkin hinnat nousseet :/ ainakin clomien hintaa kauhistelin. Mutta ei niillä hinnoilla väliä kunhan tuo odotetun tuloksen :heart:

Nyt kuuluu hiljaisuus joten siirryn itsekin pehkun pohjalle. :wave:
 
hei taa ja sanonko vaan et viddduu.. :/ :x meillä likalla ny sit kihomatoja...jee jee :x ärsyttääääää.....saas ny nähä,et miten päästään eroon ja nopeestiko....meinasin tipahtaa apteekis ku kuulin lääkkeen hinnan 30 egee matokuuriin.... no huh huh :eek:

 
Heippa vaan kaikille! :wave:

Piiiitkästä aikaa tulin piipahtamaan ja lukemaan kuulumisia. Monen monta sivua onkin kahlattavana. =)
Meijän poju ei vielä kunnolla kävele. Tukea vasten ja taaperokärryllä kyllä menee hurjaa vauhtia. Parin metrin matkoja kyllä hissukseen töpöttää, mutta kontaten menee mielummin. Pystyssä kyllä pysyy pitkiäkin aikoja ilman tukea, mutta arka on kävelemään lähdössä.
Joulu meni sairastaessa, pojulla oli pari päivää lämpöä, räkä valui ja kova yskä. Nyt on enää köhää jäljellä, mutta mä tulin kipeäksi. :( No, eihän se mikäänyllätys ollut, mulla on nyt talviloma, niin tokihan sitä pitää lomalla sairastaa, ettei vaan töistä joudu olemaan poissa. ;) :LOL:
Ihan varovasti tässä päivä kerrallaan edetään ja odotellaan, tarrasukkia toivotaan. ;)

Todella mukavaa oli lukea Tildan pirteää ja iloista tekstiä. :) :heart:

Yllättäen taas katosi ajatukset päästä...

Täytyy yrittää useammin täällä palstalla piipahtaa ettei putoa taas kelkasta.
heipat nyt! :wave:
 
kiitti pepisa :hug: =) !

ja vipille tiedoksi että tommosia on meidänkin yöt,ollut jo viikkotolkulla(paitsi siis viimeyö),itsekkin olen tullut siihen tulokseen että pilkkopimeässä tulee pahempi hätä äitin perään. ja jos yhtään kyläillään tai jos muuta rutiinista poikkeavaa niin karsean levottomat on unet, parahtelee itkuun unissaan ja toisinaan menee ihan hysteeriseksi asti,kirkuu vaan :eek: :ashamed: !

poitsu unilla,pitäiskö sumpit laittaa :D !
juu ja sinkosin tuossa kuusen jo pihalle,karisee niiiiin perhanasti! hepat sitä tuolla tarhassa rouskuttaa :D !
 
voi että minuu ramasee |O pitäs vielä vaihtaa likkojen huoneen vaatehuoneesta meijän vaatteet tonne nykyisen kammarin kaappeihin |O :headwall: ja likat olivat tyhjentäneet kaaaameet kasat omiaan vaatteita tonne sänkyjen päälle..tuumasin vaan että ja vieläkö pitäs lisää vaatteita ostaa kun kamalat röykkiöt kummallakin noita vaatteita..

venlan huone rupee kondiksessa olemaan,kunhan vain saisin jonkun ompelemaan sinne verhot,kävin tänään vaaleanpunasta pupukangasta ostamassa..mutta kun ei oo ompelukonetta eikä siihen nähen taitoakaan että ompelis..no jospa tuo isännän veljen eukko miulle surauttas siitä kankaasta kapan..



mie en kattonu kuin pienen pätkän sitä eilistä morsian sarjaa..katoin narniaa toiselta kanavalta..vaikka jotenkin se tuntui pelottavalta..mutta nukahdin kesken senkin kattomisen...ja aamulla pähkäilin että olinko nostanu venlan mihin aikaa viereen kun en tosiaankaan muista sitä nostaneeni keskeen..kun ei mies ainakaan ollu nostanut.kai mie unissaa taas olen hyppelehtiny..

jepulis,pitää käydä uunin lämmitykseen |O
 
Kotihommelit suht koht kondiksessa(toistaiseksi...,) on ulkoiltu, syöty ja nyt päiväkaffella tässä. Ramasee kyllä, et jos hetkeks vaik sohvalle rojahtaisi :)
Reborn nuket on kyllä omalla tavallaan suloisia, mutta myös aika karmivia
:eek: Liian aidon oloisia...
Shendalle toivotaan tärppi onnea, edelleen :)
Henkka, hui yyyyyhhhh...toivottavasti pääsette eroon niistä pikinmiten!!!!!!!!!!!
Meillä on pojulla ollut myös tota et yöllä herää ilman selvää syytä, eikä meinais enää nukahtaa. Keskeen tulee myöhkäämään ja pyöhkäämään, ja sit toisillakin on unet sieltä ja täältä. Mikä lie... itse ajattelin hampaita, mutta voi olla pimeydestäkin tai sitten vaan jotain ikä/kehitys juttua taas....näitähän riittää :whistle:
Niinukka, on teillä siellä mylläys :) mutta kiva et Venlukka saa nyt oman huoneen :) Ja ei kannata kauheesti käydä jossittelemaan menneitä, elämä on sellasta... Ite joskus entisen kanssa erottua ja elämää jatkettuani sain asioita ja tuntoja selville jälkeenpäin. Silloin olis tehnyt mieli päätä seinään hakata, mutta nykyisin ei enää. Päinvastoin!! Kun kuulee ja näkee hänen elämää välillä, niin vaihtaisinko elämäni sellaiseen...EN! Luulempa että kaikella on jokin tarkoitus ja ei se ruoho ole sen vihreempää aidan toisella puolellakaan :hug:
Jaa mutta jos nyt oikeesti siirtyis tonne sohvalle... ees hetkiseks!!!!! :)
 
joo..mamma3 kirjoitin ja poistin.. :D mutta ihan oikeessa oot..jossittelua ja jossittelua..pitää maalaisjärjellä ajatella asioita..nyt elämä on ihan ok..ja pitäskö tää nyt olla jotenkin toisenlaista...ei kai..
 
uudestavuodesta meillä on rauhallista :D isäntä menee yövuoroon,ja myö venlan kanssa saadaan olla kaksin..tai siis mie oon iteksee..eihän toinen kuitenkaan valvo ku kaheksaan..isot tytöt meni tänään isällee..
 
Heips kaikille!!
pikku-ukko päikkäreillä ja sain siivottua,nyt oottelen tässä ystävää kylään.
mennään varmaan katteleen alennus myyntejä ja postista ois matto haettava,ellokselta tilasin.
ois kovasti tehny mieli tilata sellanen ryijymatto,mutta eihän meille sellasta vois kuvitellakaan kun tuosta koiruudesta lähtee niiiin kamakasti karvaa.
no,ostin sellasen helppohoitoisen maton,ihan kiva sekin(ainakin siinä lehdessä näytti kivalta,saa nyt nähä)

hamppilääkärissä kävin tänää,mulla oli 3reikää tuossa eessä :eek:
mikä ihme noille mun hampaille on tullu ku noin reikiä pukkaa,ennen tullu millään!!
himpura...nyt saa pelätä että tulee sellaset uuno turhapurot...:LOL:

pepisa odotatko vauvaa? :D

morsian sarjaa aloin seuraamaan muttei onnistunut..se kun pitäs telkku huutaa täysillä että kuulis jotain ja meillä pieni asunto niin poikaa häiritsi se ääni.
aattelin sitten että kylläpä tuo varmaan ilmestyy dvd:nä ja sit vois kattoo=)

no,nyt kaffen keittoon
:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
hei taa ja sanonko vaan et viddduu.. :/ :x meillä likalla ny sit kihomatoja...jee jee :x ärsyttääääää.....saas ny nähä,et miten päästään eroon ja nopeestiko....meinasin tipahtaa apteekis ku kuulin lääkkeen hinnan 30 egee matokuuriin.... no huh huh :eek:
no ompas kyllä hintaa tuolla kuurilla:eek:

toivottavasti pääsette pian eroon!!
 
Pikainen merkkaus vaan.

Luojan kiitos pyhät on ohi |O Oisin varmaan lahtanut ukon jos pitempään ois vapaalla ollut :kieh: Ollaan kyläilty ja meillä on kyläilty ihan urakalla viime päivät. Nyt alkaa jo piisaamaan sekin.

Mutta hommiin taas :wave:

Ai niin, uusi vuosi ollaan ihan kotona.
 

Yhteistyössä