LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Moi,

En ole ihan kärryillä kaikista jutuista, mutta olipas mukava huomata, että ainakin Katjanna oli kaipaillut. Kirjoitan muutaman rivin vaikka isäntä kärttääkin tuossa laatuaikaa. Istun kuulema aina koneella tai katon töllöä, kun Eeli nukkuu -pyh :whistle:
Siis mitä te sitten teette kun annat miehelles sitä laatuaikaa??? Meillä se ainakin on telkkarin katsomista... Nuo miehet, nuo miehet...
:saint:
 
Keiju07
Huomenta, tai yotahan se viela taitaa teilla olla!

Selasin viestit kiinni, mutta ihan kaikkea en tarkasti ehtinyt lukea. Meilla on ollut taalla reissussa vahasen takapakkia, kun mieheen ja minuun iski klassinen turistiripuli ja nyt Vienalla on sitten elamansa ensimmainen korvatulehdus... :/ Onneksi sairastetaan porrastetusti eli ensin mies, sitten mina ja nyt sitten neiti. Tanaan kaytettiin tyttoa lastenlaakarilla, mukava alkuaan kuubalainen naislaakari, joka teki ihan samat tutkimukset, kun yleensa kotimaassakin. Totesi lievan korvatulehduksen ja saatiin nyt elaman ensimmaiset antibiootit. Toivotaan, etta purevat nopsaan, niin paastaan jatkamaan lomailua normaalisti, kun nyt aikaerostakin on jo toivottu suhteellisen hyvin. Lapsi nopsemmin kuin mina, niin se vaan menee. Plussapuolena tasta kaikesta taytyy sanoa, etta kiva on, etta ollaan jonkun kotona (kivempi sairastaa ja palvelu pelaa) ja muutenkin helposti loytyy kontakteja just esim. pateviin lastenlaakareihin.

Joulusta en nyt enempaa jaksa kertoilla, ei siina mitaan ihmeellista, mun joulun kohokohta - jos saapi hehkuttaa - oli rakkauskirje miehelta. Johan edellisesta oli aikaa omien laskujensa mukaan melkein 10 vuotta :D . Oli ehdottamasti paras joululahjani! Tippa tuli silmaan, kun mies pohti mun aitiytta ja rooliani aitini jne. No, olihan siina paljon muutakin, mutta tuo nyt tietenkin kosketti melkoisesti. Vienalta meni koko joulutouhu vahan ohi, mutta ehka sitten ensi vuonna. Paras lahja meilla nayttaa olleen tuo Laugh&Learn Puppy, jonka tosin avasin jo kotona, jotta saatiin koneeseen mielekasta tekemista.

Nopsaan piti kommentoida Hipkukalle, etta googletapa kuivaliina. Meilla fleecepintaiset kestot eivat jata ihoa kovin maraksi, mutta tuo onkin niin vauva-kohtaista. On olemassa niita kertakayttoisia riisipapereita, tai sitten esim. kuivaliinakangasta, josta voi ihan vaan leikella vaipan kokoisia suikaleita ja pesta ne samalla vaippojen kanssa. Varmasti jotain muitakin systeemeita on, mutta nuo ovat ne, jotka tulevat mieleen. Toivottavasti loytyy teille toimiva menetelma.

Sen verran viela veto poikki, etta en jaksa tarkemmin muuta kommentoida. Huomenna yritetaan palata taas turisteilun pariin ja katsella maailmaa. Taytyypa sanoa, etta ihan eri tavalla talla kertaa tulee surkuteltua pienia katulapsia kuin aiemmin matkatessa... :'( Sita se aitiys taitaa teettaa...
 
Huomenta!
Pikaisesti korjaan, että en ole salaodottaja! Jatkakaamme siis siis hiillostamista oikean salaodottajan suhteen, jos hän vaikka paljastaisi itsensä. =)

Paremmalla ajalla tulen lisää kommentoimaan, nyt täytyy hieman kiirus itseäni ehostamaan, kun olen kaupungille lähdössä shoppailemaan. :)

:wave:
 
Huomenta,

yö meni Minttu the korvakipupotilaan kanssa ihan kivasti, yhdesti heräsi kovasti itkemään vaan annoin särkylääkettä ja vettä niin loppuyö meni parilla tutituksella. Ja kahdeksalta sitten herättiin. Meillä Anni muuten heräsi eilen 10.45, kun kävin herättämässä. Tyttö taitaa olla vähän loma-aikataulussa :whistle: No, kyllä se siitä muuttuu kun kerhot taas alkaa.

Keiju, harmi että teillä siellä sairastellaan. Milloin tulettekaan takaisin? Toivottavasti ehditte vielä rauhassa lomailla ilman sairastelua. Ja voi että mua pisti naurattaan tuo, kun kerroit avanneesi sen laugh&learn puppyn aiemmin että saatte sen koneeseen. :D Kuinka pitkä lento teillä olikaan? Siinä on muutama lapseton ihminen saattanut suunnitella melkoista pehmolelun hirtto-ohjelmaa matkan aikana, sen verran ärsyttävää rallatusta tuo lelu pitää :LOL: Tiedän itse kun meiltäkin se löytyy. Mut tietty siinä olis sitten vaihtoehtona kitisevä ja huutava lapsi, joten ehkä mieluummin "tämä pieni koira meni kotiin..." :D

Nyt lähdemme Mintun kanssa puurolle, kunhan tuo saa nuo pyykit pestyä. Meillä ei ole pesukoneessa lapsilukkoja... Ja sitten voisi suunnitella kauppareissua, iltapäivällä on tulossa ystävä kylään.
 
Sanni käyttää vielä 74cm:n vaatteita. Joulupukkikin toi 74cm:n toppapuvun, joka on pikkasen väljä vielä. Minkähänlainen tappi tuosta tytöstä tulee :D

Onnea kovasti Pepisalle :heart:
Salaodottaja et siis ollut :D

Jospa suuntais suihkuun ja sitten töihin. Huomenna myös töitä, joten uudenvuoden suunnitelmat on selvät. Laskeskelin eilen, että tässä kuussa on ollu 5 vapaapäivää, joista siis 2 pakollisia joulunpyhiä. Hieroja tekis terää :p

Kommentoin paremmalla aikaa kuulumisia.
Haluatko Pepisa, että lisään sinut etusivulle??
 
pepisalle paljon onnea :hug:

Ja kaikille sairastajille paranemisia niin kotimaassa kuin maailmallakin :hug:

Keiju oli saanut ihanan lahjan :heart: Myö kun jaetaan/kerrotaan täällä kaikki muukin niin eiks senkin vois nähtäville laittaa :saint: :whistle:

Joulutavarat tökkii mutten jaksais alkaa poiskaan laittaa.. :headwall: Nukkisjuttuja oon vähän tehnyt (2hattua) ja illalla Kiiukkaa nukuttaessa kaks lisää.. Pitäis noihinkin hommiin alkaa ihan tosissaan, joulun alla kun ompelu vei kaiken ajan.

Nytsykkä rutisee tuossa vieressä joten :wave:
 
Huomenta!! ette arvaa :eek: meillä kaikki lapset nukkuu viel :eek: Viime yönä pienin riekkujainen taas piti showta :whistle: meinas jossainvaiheessa, kun kymmenennen kerran iski pääkopallaan mua päähän, hermo mennä... Hetken riehuttuaan nukahti uudelleen ja nyt nukkuu kuin enkeli..
LillaStinalle paaaaaaljon onnea!!! :flower: :hug:
Tuutis, niin kuvat joo :whistle: ne on edelleen siel kamerassa :ashamed: Enhän mä hitsiläinen mitä ole ehtinyt... Tai itseasias aatonaattona koetin alkaa siirtämään kuvia, niin toi pienin hyökkäs ja sammutti koneen :headwall: :kieh: Ja siihen se sit jäi.... mutta jospa mä viel joskus :saint:
Kylläpä pisti to keijun rakkauskirje ihan kateeks :whistle: olipa varmasti ihana ylläri ja todellakin uskon että paras joululahja :heart:
milekolla on töitä riittänyt aika tavalla...ihan hieno homma, kunhan muistat että levätäkin täytyy =) :hug:
Niin, katjanna vois kertoo et millastakas laatuaikaa se isäntä oli vailla ;)
Vai ei se salaodottaja ole vieläkään paljastunut :/ Annas mileko ihan pikku vinkki, pliiiis :D
Huh, tää on jo epätodellista... :eek: kello puol kymppi ja lapset ne vaan koisaa... *menee kattomaan hengittääkö ne enääääää.....*
 
L-S:lle Paljon Onnea!! :flower:

Keiju: voi että rakkauskirje,ihana lahja =)

salaodottajaa mietin minäki...kuka ihme se voisi olla? :attn:

oooh..täällä on melkosen ähky olo emännällä,söin tuossa porkkanapiirakkaa :p
noniin,siitäpä tulikin mieleen uudenvuodenlupaus-kiloja alemmas!!
mulla on etenkin iltasin tapana vetää napa täyteen herkkuja.
en tiiä miten tuosta pääsis eroon,en varmaan osais kattoo tölsää ilman mässyjä :snotty:

jaahas,jos alkas jotain muka tekemäänki :wave:
 
pepisalle paljon onnitteluja :hug:
LS Onnea onnea :hug: :flower:

tinakenkätyttö oisitteko ehtiny ens ma kahvitteleen?.Tän viikon perjantai iltapäiväkin kävis.Ella on hoidos 15 ku ite oon yön töissä.

keiju kateeks käy...rakkauskirje.Mei ukolta semmosta turha koskaan odottaa :(

milekosseko oli joka tiesi salaodottajan? Etkö voisi paljastaa edes onko se enää listallakaan?

Tänään kävin tokassa neuvolassa ja kuunneltiin eka kertaa sydänäänet.Kuulu kyllä tosi mahtavasti :heart: Kiloja tullu miule ja maha senkun kasvaa ja kasvaa ja kasvaa...liikkeitä tuntenu nyt parinpäivän ajan joka päivä. :saint:

vaatekoko Ellalla tällä hetkellä 74-80. Reimatecin talvipuku kokoa 74 mut etirelin haalarit ja takki kokoa 86 ja haalarit tooosi tiukat vyötäröltä.Eli kauheesti eroa kyl valmistajassakin.Bodyt pitäs olla 80 mut housut 74 tai jotkut 68.

mitä teillä syödään uutena vuotena?Onko jotain perinnettä? mie oon yleensä tarjoillu perinteiset makkaraperunat ja perunasalaattia.Nyt ajattelin jos tekisinkin itse perunasalaatin ja wrappeja kana ja jauhelihatäytteellä ( porukka saa itse täyttää mieleisillä lisukkeilla) sitten olisi vielä patonkia ja tavan salaattia.Näiköhän riittää?Kavereita tuleekin enempi mitä odotin huomenna 12 aikuista ja 7 lasta :D Huomenna riittää tohinaa.Tietää valmiiksi jo sitä että neiti ei varmasti tule uuden vuoden yönä nukkumaan ilman huutoja :|
 
Kipsutin käyttää nyt 74cm-86cm riippuen vaatteesta. Housut yleensä sitä pienempää kokoa. Toppapuku on 80cm ja alkaa vaikuttamaan että pitäis isompi ostaa...

Mulla on mälsää |O Tekemistä kyllä olis muttei huvita mikään :/
 
susa meillä on sotkasta ostettu tuo sänky,olikohan 200e,ei paljoo alle sen saa sänkyä,ja todella huonot valikoimat on..
vaatteet meillä on nykyään kokoa 90--> iso kun on tuo poika..
uudenvuoden ruokana meillä on varmaan tortilloja ja jotain salaatteja,ja herkkuja,kun lupasin itselleni että tammikuussa ei mene karkkia eikä limpparia suuhun ollenkaan,ja VAIN kotiruokaa syön..onnistuneekohan :LOL:
ls onnea :flower:
mua kans se sala odottaja kiinnostaa..

poitsulla taas kuumetta..yöllä yski ihan hirveesti,reppana :'( itkun kanssa otti äsken pronaxenia ja tuntui pian auttavan kun kuume laski,nyt on tuolla päikkäreillä,sais laps rukka pikkusen levättyä..
 
Plääh, en mie sit päässytkään tänään shoppamaan :( mies jumautti eilen selkänsä. On miehellä muutaman kerran aiemminkin selkä mennyt kipeäksi, yleensä tokenee päivässä parissa, eli jos sitten loppuviikosta pääsisin. Onhan miehellä vielä muutama päivä lomaa. Tuolla tuo nyt lääkkeen voimalla nukkuu poika kainalossa.
Harmittaa vaan niin ### :snotty: mie niin monta päivää jo suunnitteln ja haaveilin, että tuntuu ihan mahdottmoalta joutua näin siirtämään. Kai mieskin huomasi miten pettynyt olin, pyysi meinaan anteeksi :ashamed: vaikka eihän tuolle mitään voi.

Keijun rakkauskirjeestä tuli muuten mieleen, että miehän toivoin mieheltä joululahjaksi kirjettä. Mutta eipä pennahinen sitä toteuttanut. Täytyykin kovistella, mie jo unohdin koko toivomukseni. Mie oon kai tänä vuonna ollut tuhma, kun en lahjoja saanu :saint:

Ei tää päivä hukkaan ole mennyt. Oon yrittänyt saada jotain järjestystä pojan vaatekaappiin. Siellä näkyy vielä pyörivän pieniä kokoja, jopa 70 senttisiä... Pari viikkoa sitten meillä kävi 80set pieniks. Joitakin housuja on vielä mitkä menee, mutta muuten paidoissa ja bodeissa on 86 käytössä ja kai pitäisi katsoa onko noissa 90ssä joitain pieniä malleja. Toppapuku on 80 ja en ihan varma ole, että kevääseen asti menis. Isompi halpishaalari on kyllä varalta odottamassa.
 
Hei,

Äkkiä pitää yrittää kirjoittaa kun olen salaa koneella. :D Pistin miehen lasten kans kauppaan hakemaan gluteenittomia jauhoja, kun mulla on kakun leipominen just niin pahasti kesken. :LOL: ;) Normaali kakkupohja tuolla uunissa jo sentään on. Että en minä nyt ihan vaan koneella sen aikaa istu kun mies on kauppa reissulla :D

Susa; mullakin kävi ihan sama mielessä kuin Topsyllakin, että millaista laatuaikaa se isäntä siellä kärkkyy :whistle: Ei meillä vaan mitään tuollaista keskellä viikkoa. Korkeintaan lauantaina, kerran viikossa, saunan jälkeen :saint:

Keiju; tuli mieleen tuosta sun kirjoituksesta, että ei tästä ole kuin kuukausi aikaa kun minäkin sain kymmeneen vuoteen miehen kirjoittaman rakkaus kirjeen. Tosin tietokoneella tehdyn- :D En ole muistanut vaan kertoa. No höh mua, miten minä nyt tuollaisen olen päässyt teiltä pimittämään ;)

Niinukka; muistin itsekin sen nimen eilen ihan heti illalla kun olin tänne kirjoittanut. Ja ihan sieltä samasta yhteydestä mistä kerroitkin, ja arvasin että kyseessä on sama ihminen. Kiva kuitenkin jos olet saanut jostain positiivisesta ajatuksesta pään sekaisin. Ainakin epäilen että on jotain kivaa... =)

Missähän Pupukin on? Mulla aina välillä tulee joku palstalainen mieleen ja sitten on pakko aina huhuilla :wave:

Mileko, suakin tässä olen miettinyt jo useamman kerran, mutta aina unohdan asian. :ashamed: Kirjoititko joku aika sitten että olit raskaana? Ja sitten toisena hetkenä heti pian perään että menkat alkoi? Olitko siis raskaana ja meni kesken vai olenko nähnyt unta?

Topsyn Mintulle paranemista. :hug:

Lillastinalle Onnea :heart:

Vip; meillä ei ole mitään erikoisia perinteitä ruoan suhteen Uutena vuonna. Ehkä jotain nakkia ja perunasalaattia. Tuleepa sulle paljon vieraita. Ei meilläkään Apina kyllä nukkuisi jos olisi tupa noin paljon väkeä.
 
Pitihän mun vielä tulla Rontille kommentoimaan. :D Luen Hovimäkeä. Meidän kirjastosta ei saanut enempää noita dvdtä ja nyt piti sitten alkaa kirjana lukemaan. Minäkin lainasin yhden kerran Torey Haydenin kirjan ja en pystynyt lukemaan. Oli jotenkin liian raskasta luettavaa meikäläiselle, siis sillain että oli aika rankkaa tekstiä ja erityislapsiin liittyvää hyvin usein kyseiseltä kirjailijalta. Lapsiin liittyvät asiat on mulle jotenkin tosi arkoja aiheita, vaikka en sitä huonoa omaa tuntoa podekaan arki elämässä. Ei näin herkkä ihminen pysty lukemaan sellaista. :ashamed: Jos katson telkkaristakin jotain lapsi sairaala jaksoja tms. huumeäiti juttuja, niin mulla tulee niin huono olo että ihan oksettaa. Siis ihan fyysinen huono olo. :'(

Susan Eeli on ihana nappi silmä tuossa kuvassa :heart:
 
Katjanna, mäkään en pysty kattoon tollasia sairaala-juttuja tms, mutta nuo Toeryn tarinat pystyn kyllä lukemaan. Ovat tavallaan osaltaan mun alaakin. Onkohan oikeasti niin hieno ihminen ja ammattilainen, kuin kirjoista saa kuvan, varmaankin! Olisinpa itsekin :saint: .

Topsyn kirppu alkanut hienosti!

Lillikselle Paljon Onneeaaaa Vaaaann :) :flower: :hug: !! Missäs sankaritar lymyilee?

Laatuaikaa miehelle... Mitä se on :whistle: . Eikä mun tule edes huono-omatunto, kuten lapsista :ashamed: . Kai se joskus taas on meidänkin aika, mutta nyt yhteinen aika on niin vähissä, kuin olla ja voi. Sitten tosiaan illalla kun rauha taloon saadaan, tekee molemmat isolta osin omia juttujaan.

Toivotaan tosiaan, että Keijun väki nyt pian on ihan kunnossa taas! Ja aivan ihana tuo kirje! Ja Katjanna siis myös saanut :heart: . Tuossapa sen näkee, että parhaat lahjat on usein ainakin lähes ilmaisia, vain pienen viitsimisen vaativat. Mietin juuri, että kai sitä niinkin päin voisi yllättää, että itse kirjottaisi miehelle. Olisi varmasti aihettakin, mutta ei ei :LOL: , en sittenkään :ashamed: . Oikeesti, tuntuu, etten kyllä tällä hetkellä jaksa tehdä mitään erityistä toisen eteen :/ . Mutta sitten taas toisaalta ajattelen, että me ehditään vielä vaikka ja mitä yhdessä. Vaan voiko noinkaan pelkästään ajatella, kai se pitäisi elää tässä ja nyt... Hmmm.

Niin, aivan ihana kuva Susalta taas :heart: . Jotenkin mun tulee kuvasta mieleen, että olisitte vaikka jossain Lontoon tai muun suurkaupungin kadulla tai puistossa. Jotain maailmallista tuossa kuvassa, kansainvälistä :D. Meidän jatkettava sänky (nyt käytössä keskimmäisellä) on huutokaupasta huudettu vanhus, mutta ihana mun mielestä kaikessa epäkäytännöllisyydessäänkin.

Me siis tehdään uutena vuotena perinteisten ranskisten ja nakkien kanssa grillileipiä, kera fetasalaatin. Leipiin mitä jokainen haluaa, cheddar-juustoa, oltermannia, ketsuppia, jotain muuta kastiketta, kanaa, kinkkua, ananasta, tomaattia, sipulia jne. Ne on kyllä hyyyviä, vaikka ei olis paljonkaan välissä. Ja voidellaan tietysti molemmin puolin :p , tulee rapeita.
 
Terveiset Rovaniemeltä! :wave:

Tultiin tänään tänne uuden vuoden viettoon ystävien luo ja ihan mukavaa on tiedossa. Miehet nyt baareilee ja touhuaa omiaan mutta ihan kivaa on näin naisporukassakin. Silja on toki mukana ja raskaus estää alkomahoolin nauttimisen mutta muuten juoruilua, saunomista ja hyvää syötävää tiedossa. Huomiseks ollaan vuokrattu saunatilat ja sielä istutaan iltaa kera tortilloiden.
Nyt ei enempää, palailen kunhan kotiudutaan sitten ensi vuonna! :D
 
hihii,mä saan torstaina crosstrainerin :D onko muita innokkaita painon pudottajia tammikuusta eteenpäin?kiinnostaisko ketään taas pudotus lista?

ja mä oon ihan koukussa quitar hero peliin :kieh: persketi kun pitää olla niin puoleensa vetävä,pari kertaa pelannu ja tänään jo easy tasolla sain 5 kappaletta läpi :D
 
niinukalle panin YVtä ...

Ja NYT tämä mamma kiroili lapselleen kyllä -
Viude iloisesti kurkotellen läpsäytti äipän kännykän lavuaariin . Jossa oli vettä kun mamma siinä pesi naamaansa juuri.
#### sensuroitu...
Noh, katotaan mitä saa pelastettua - ja onneksi duunista on tulossa uusi puhelin ja voin hakea sen jo huomenna.
Kunhan ei ois SIMiltä numerot hukassa, varakännystä en saanut niitä näkyviin ...

Että puhelin on puhdas nyt :)

t : mamma, joka ei anna enää kaukosäätimiä ja kännyjä täystuholle ...

 
:LOL: Viu on nopea ja mamma hidas :LOL: Hyi minuu :ashamed: Toivotaan ettei numerot ois kadonneet. Mun likkakaverin pöntössä uinut (tippui ihan itseltään) puhelin toimi ihan normaalisti kuivumisen jälkeen.

Meillä joku muksu ja pesi mun puhelinta saippualla aikoinaan (oiskohan ollut Jeppe) mut ehin pelastamaan ennen huuhtelua :LOL:

Mitens se yksäidin tatuointi? Minnes otit ja millaisen? Jos oot kertonut niin enhän miä mitään muista :ashamed:
 
Tuuti, WAU!! Kyllä osaat näprätä noita pieniä!! Tosi hienoja joka ikinen hattu. Siitä vaan kauppa pystyyn :whistle: ! Se vaaleanpunainen mikä oli kuvista ekana, ootko kaiken sen pienen ite väsännyt, mistä, jostain massasta? Huh ja puh, onneks mä en saa inspistä noitten tekemiseen, iskis pian stressi, kun pitäs kaikkea alkaa kokeilemaan :kieh: :whistle: .

Tinakenkätytölle piti jo viime viestiin puhaltaa jaksamista, jos kerran nyt on niin väsyttänyt... Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Joko alkaa yöpuku irtoomaan päältä :D

YOdottaja, kävipä sulla tuuri, kun just oot uutta puhelinta saamassa!! Peukut pystyssä, ettei mene numerot! Mullakin just iänikuinen puhelin käytössä, kun ei noi uudet muka hienot pelit meinaa kestää |O . Noi tuollaset tilanteet kuin teillä puhelimen kanssa, on kyllä sellasia, että on aikuinen aika rautahermo, jos ei tuollaisessa kohdassa hiukan kiroa ihan minkä ikäiselle tahansa...

Meillä tuo tyttö on kyllä näistä meidän lapsista ehdottomasti se Apinanpoika!! Siis ikinä ei ole ollut aiempien kanssa vaikeuksia, etteivät ostoskärryissä istuisi (joskus tietysti ovat voineet kitistä tai jopa itkeä, mutta kärryssä ovat kuitenkin ihan hyvin pysyneet). Melko harvinainen paikka meidän lapsille, kärryistä näkee kaikenlaista, ei edes kovin pitkää aikaa tarvitse istua jne. Vaan ei nuorimmainen malta!! Ei ollut kuuma ei mitään, kunhan vaan päättää, että minähän en tässä istu. Miten pääseekin jo niistä melko ahtaista kärryjen jalkaväleistä vetämään reilut talvikenkänsä pihalle. Ja siitä sitten keikkumaan, kyykyssä, seisten ja miten päin vaan ja jalka kohti lattiaa, että tästä kävelemään pitäisi päästä. Oltiin onneksi jo lähellä kassajonoa, enkä kävelylle päästänyt. En enää takaisin istumaankaan kerta kaikkiaan tuota saanut, niin oli kaarella ja pisti vastaan :LOL: , oikein puhisi, ei pahasti huutanut, mutta puhisi vaan vastaan, niin kuin oltais painia käyty :headwall: . No, nostin tuon sitten sinne ihan kärryjen sisään ja sieltähän ei sentään pois päässyt, koitti kyllä päästä sinne kärryjen päässä olevaan pienempään laariin |O . Sitten kun minä nostelin täysiä kasseja sinne neidin sekaan, niin johan tuo sai rukkasetkin kädessä viskottua tomaatit, sipsit ja muut maahan :LOL: . Kyllä siinä meille nauroi viereiset herrat ostoksineen. Minuakin onneksi vain hymyilytti neidin touhu, mutta ei taida kovin montaa kertaa kauppaan enää päästä tämä Apinatyttö tämän ikäisenä :snotty:

Nyt tulikin mieleen, että mullahan on munkkipossu :ashamed: :p odottamassa tuolla kirjalle ja teekupille kaveris. Eli ei kun menox :wave: :p . Jaa mikä dieetti.... :x :ashamed:
 

Yhteistyössä