Pepisalle lämpimät lämpimät Onnittelut :heart: :heart:

!! Ja tarrasukkia tietysti matkaan

. Joko on pahoinvointi alkanut jne?
Katjanna, ole tyytyväinen, jos et pode huonoa-omatuntoa lasten takia ainakaan just taas tässä hetkessä. Mulla on ikuinen huono omatunto noista isommista lapsista, jos vähänkään alan ajatella asiaa

. Elikäs tuossa kun lomalla torkuin pienimmän nukkuessa, katseli lapset joko telkkaria, leikki keskenään tai pelaili isukin kanssa. Jos mulla joskus on kotihommien tai tuon pienimmän luota taukoa, en todellakaan jotenkin jaksa ja saa itsenstäni irti, että tekisin jotain noiden isompien kanssa :/ . En vaan! Enkä tiedä miksi... Toisaalta olen tietysti niitten kanssa kokoajan, mutta se, että todella pysähtyisin ja pelaisin, lukisin, leikkisin, niin ei. Ja siitä mulla kyllä on huono omatunto... Onneksi sitten toisaalta kyllä mies tekee näitä juttuja lasten kanssa, sillä kun sitten kotihommat on minimissä. Mutta että
Topsy, kunpa mä saisin sulta sellasta voimaa, että malttaisin myös noiden isompien kanssa! Ehkä meillä tuo pienin ollut sen verran vaativakin, että kaikki aika mennyt siihen. Tietyllä tapaa oikein toivon, että kun tuo tuosta vielä vuoden verrankin kasvaa, niin ehkä sitten paremmin tasoittuu se aika, mitä kellekin voin antaa.
Meillä nuo vanhimmat kinastelee ym. nyt niin paljon, että rauhaa en ilman isukkia saisi. Silloin aikanaan kun tuota keskimmäistä odotin, vanhin leikki kaikessa rauhassa itsekseen ja antoi minun nukkua, vaan nyt sellainen rauha on täältä hukassa. Molemmat leikkisi itsekseen rauhassa, mutta kun ovat yhdessä, on riitä milloin tahansa mahdollinen ja mistä tahansa |O .
Katjanna, teillä Anni taitaa olla melkoisen huippu palapeleissä!! Meillä ei tuo eskarikaan ole ikinä vielä tehnyt yli 100 palan palapelejä!! Taitaa olla 60 suurin mitä on kokeiltu. Pitäskin muuten joskus joku isompi ostaa, tuolla vanhimmalla on nyt ollut pitkään ihan jäissä palapeli-into. Vanhin sai pukilta Eskari tietokonepelin vai miksi sitä nyt sanoisi, sen kanssa on nyt eka kertaa tietokoneeseen tutstunut ja tuntuu kovasti tykkäävän.
Mammako kyseli mitä luen, Toery Haydenin Auringonkukkametsää. Ihan mukava kirja, kertoo nuoresta tytöstä ja hänen perheestään. Perheen äiti on kokenut sodan kauhuja ja mieli rakoilee sen vuoksi, vaikuttaapi koko perheeseen. Mitäs
Katjanna lukee?
Topsylle onnea kirppikselle! Mitäs siellä maksaakaan pöydän vuokra?
Minä olin tänään taas siis töissä, ihan mukavaa olla töissä ilman lapsia

. Järkättiin vain paikkoja, meillä talo laajenee ja järjesteltävää riittää.
Uutena vuotena meille tulee paras ystäväni miehensä kanssa oikein yökylään, asutaan kyllä samassa kaupungissa. Ensin lasten kanssa laitetaan ranskiksia, nakkeja, salaattia, grillataan leipiä, paukutellaan pieniä raketteja ja sen sellaista. Sitten kun saadaan lapset maate, hiukan juopotellaan, herkutellaan lisää, jutellaan, valetaan tinat jne. Varsin perinteisesti siis. Ja meinaan minäkin muutamia juoda, mutta ajattelin kanssa, että en mitään perskännejä ala täällä kotona ottamaan ja vaikka aamulla onkin minun nukkumisvuoro. Mites minä muuten voin nukkua, kun vieraat jää yöksi? No, ovat niin hyviä ystäviä, että sanon, että on minun vuoro ja että aion nukkua sen mitä nukuttaa :ashamed: , ymmärtävät kyllä. Meillä on muuten miehen kanssa uutena vuotena tapaamispäivä, taitaapi tulla 14v nyt täyteen yhdessä

. Ja lupauksia en varmaankaan mitään tee.
Shendalle kanssa taas kovasti onnea ja myöteisiä tuulia

!!
Henkka, meillä oli töissä tuo ällötys kanssa tovin riesana, mutta aika hyvin sitten talttui. Käsidesit käyttöön ja sitten varalta varmaan uusisin kuurin oliko se nyt muutaman viikon päästä...
Mitäs vielä, jokos tukkis suun ja menis suihkuun ja jatkamaan lukemista
Ai niin ja se ainakin piti vielä kysyä, että kukas tulis siivoon meiltä sit joulun pois??? Saa nuo nyt hetken vielä olla, mutta jotenkin ei nappaa nyt yhtään, että pitäs kaikki taas siivota ja uutta jotain kehitellä... Kylläpä se siinä sitten into varmaan joku päivä iskee ja vähitellenkin aion tehdä, mutta vois joku tulla tekeen mun puolestakin :attn: :attn: