Onnea
Henkan poitsulle uudesta taidosta
!
Dirlittan, jaksuja :hug: . Sulla saman kuuloinen mies kun mulla |O |O . Mutta meillä menee onneksi nyt jo yöt hyvin. Oot kyllä varmasti väsynyt, miten sulla pinna kestää isompiin? Minusta kun nykyään tuntuu, että olen melko väsynyt välillä, vaikka pienin ei yöllä enää valvotakaan. Ja kun olen väsynyt, en meinaa jaksaa noita isompien tappeluja. Tänäänkin aamulla olin sitten taas niin pahalla päällä että ja suusta tulee sammakoita noille lapsille päsäteltyä :ashamed:
. Hullua kyllä, mutta just tänä aamuna mietin, että mulla ei taitais pää kestää kotona oloa tällä hetkellä, meillä jotenkin tapellaan ja nahistellaan nyt niin paljon. Ja pienin oli koko aamun mun jaloissa, missään muualla ei ollut hyvä kuin sylissä. Jestas sitä tunsi ittensä tarpeelliseks |O ja samalla niin kahlituks. Että ymmärrän hyvin esim
Tytteliä, joka suri neljän seinän sisällä oloa :hug:
Vähän huonon aamun jälkeen meillä on ollut tosi kiva päivä kaikilla
. Käytiin joulumyyjäisissä (mun tekemät tuotteet olis ollut paljon hienompia kuin mikään siellä myyty :ashamed:
). Nähtiin joulupukkikin ja lapset sai karkit. Sit ulkoiltiin kivassa puistossa ja mä hain lisää pajua uusiin kataja-kransseihin.
Iltapäivällä kun isukki heräs, lähti hää ja isommat kylpylään molskimaan. Täällä oli mukavan rauhallista, kun typykin nukkui hyvät unet (kerran kun kävin vispaamassa takaisin uneen ja ekat unensa nukkui tänäänkin jo taas klo 10, että miten ihmeessä jaksaa päikyssä...). Alottelin hinnotteleen kirpparille tavaraa. Sut mukavasti sain jo kamoja kateltuakin. Sit oon pitkin päivää kirjottanut töihin joulukalenteria, äsken tulostin 8 sivua
. Sain kivan tonttujumpankin maanantaille suunniteltua. Niin, nyt lapset katselee isukin kanssa Risto Räppääjää ja pieninkin leikkii olkkarissa
. Pizzat haettiin kylpylän jälkeen ja tuo pieninkin imi onnessaan rasvaista kinkkupizzaa :ashamed: . Sai tänään ekan puolikkaan suklaakarkista! En raskinut olla antamatta, kun itse joulupukki tuon karkin antoi :saint: .
Huomenna täällä on varmaan vähän kivempia joulumyyjäisiä ja muutakin joulutapahtumaa, joulupukkeja tusinoittain ja päälle ilotulitukset. Että varmaan mukava huominenkin. Illalla meinaan vielä hinnoitella ja ihan hiukkasen ommella. Mites
Lilliksellä meni Billnäs?
Onkos muuten
Mamma3 joulu vienyt mennessään :snotty: ?
Joulua me ollaan mun vanhempien luona, en vaan osaa sieltä poiskaan olla, vaikka toisaalta olis kiva olla kotonakin, ainakin yö.taas toisaalta, ainahan me ollaan täällä, eli kai se on lapsillekin tosi kiva mennä mummulaan. Sieltä sitten käydään miehen äidin luona ja ehkä jos vaikka joku päivä isommat jäis vielä mummulaan ja me tultais pienimmän kanssa kotiin ihan rauhaksiin. Mitään jouluruokia ei kotona laitella, ehkä perunalaatikkoa ostetaan ja kinkku me saadaan aina joululahjaksi, äiti-kiltti sen aina paistaakin
. Eli meillä on aina kinkku, vaikka itse joulunpyhät muualla syödäänkin :ashamed: .
Jaha, nyt mut löydettiin, meen laittaan unille
Ai niin
meillä neiti ymmräsi tänään selvästi mihin äiti menee, kun sanoin meneväni kakalle
. Meninkin ensin hämmentään keittiöön ruokaa ja sitten vessaan, niin siellähän neiti oli jo vessan ovea raapimassa